vorige week ergens, nog geen briefquote:Op maandag 9 mei 2011 20:42 schreef chantal2002 het volgende:
wanneer heb jij het ontvangen en welke dagtekening stond erop en welke bank
Ook ik heb idd niets ontvangen. Ben benieuwd, staat het er anders altijd al zo vroeg op dan ???quote:Op dinsdag 10 mei 2011 06:34 schreef visje83 het volgende:
ing heeft echter nog steeds geen zin om te storten! nog steeds niks binnen...
Ja maar de ochtend is nog niet omquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:22 schreef visje83 het volgende:
ik had idd de brief ook al vrijdag! beetje jammer, want ben vandaag vrij en wilde lekker gaan shoppen
typisch, aangezien je bij iedereen wel kunt aannemen dat het geld vaak ook die datum op de rekening staat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:44 schreef tinoburg het volgende:
brief met datum 7 mei, tot op heden geen geld van de belastingdienst op mijn ing
tja, goede vraag....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:21 schreef Tegan het volgende:
Ja, of de Overheid liegt. Dan nu de hamvraag, wie is betrouwbaarder, de Belastingdienst of een Nederlandse bank?
ye als ik de meneer aan de belastingtelefoon mag geloven zou mijn brief ook een dagtekening van 20 mei hebben.. dus nog even afwachtenquote:Op maandag 9 mei 2011 12:23 schreef Glennpo het volgende:
Nog meer mensen hier by the way met dagtekening 20 mei?
En vandaag weer niet bijgestort. Ik heb het geld niet nodig, maar wil het wel asap op de rekening hebben staan. Dagtekening 7 meiquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:45 schreef chantal2002 het volgende:
rabobank ook niet terwijl ik de brief vrijdag binnen had met dagtekening 7 mei
Dagtekening 7 mei is binnen 5 werkdagen na dagtekening op rekening.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:58 schreef fotostarter het volgende:
[..]
typisch, aangezien je bij iedereen wel kunt aannemen dat het geld vaak ook die datum op de rekening staat.
u heeft gelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |