Ja, je hebt gelijk. Ik vind het jammerquote:Op maandag 2 mei 2011 21:01 schreef iBenny het volgende:
Vrijdag vond ik er niet zoveel aan, de week daarvoor wel.
Er zijn geen favorieten en iedereen is wel gelijk aan elkaar qua niveau. Ik denk dat dat het niet echt boeiend maakt, vooral het eerste
C_aquote:Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi vanuit bad
XFA valt tegn dit jaar, favorieten van mij zijn Pyke, Sway en Rolf
En weer weg, mauve tot later en anders weltrusten
Pyke was echt ontzettend slecht op museumplein(geluisterd via radio)quote:Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi vanuit bad
XFA valt tegn dit jaar, favorieten van mij zijn Pyke, Sway en Rolf
En weer weg, mauve tot later en anders weltrusten
Ze zijn wel erg sympathiekquote:
Nou, dat dusquote:Op maandag 2 mei 2011 21:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ze zijn wel erg sympathiek, maar adlicious vind ik kwalitatief beter.
Rochelle is een goeie zangeres, maar totaal niet sympathiek, vind ik...
Ja, dat begin met de jury was ook zo geweldig.quote:
Nope. Ik heb me nog nooit verdiept in het downloaden van torrents en nieuwsgroepen heb ik ook nietquote:Op maandag 2 mei 2011 21:32 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Heb je de hele aflevering niet gedownload dan?
Voor torrents hoef je niets te lerenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Ik heb me nog nooit verdiept in het downloaden van torrents en nieuwsgroepen heb ik ook niet
Ik heb The Voice geprobeerd te downloaden met Vuze, maar dat lukte nietquote:Op maandag 2 mei 2011 21:40 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Voor torrents hoef je niets te leren
Nieuwsgroepen is iets lastiger, maar ook wel weer handig. Zoiets als "The voice" is bijna direct beschikbaar en snel binnen te halen.
hmm, vraag me dan toch af waarom dat niet lukt...quote:Op maandag 2 mei 2011 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb The Voice geprobeerd te downloaden met Vuze, maar dat lukte niet
Ik ook niet... daarom doe ik het maar legaalquote:Op maandag 2 mei 2011 21:44 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
hmm, vraag me dan toch af waarom dat niet lukt...
is the voice downloaden illegaal?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook niet... daarom doe ik het maar legaal
Ja, zou kunnen, maar het downloaden is meestal niet illegaal. Het beschikbaar stellen welquote:
Ik weet niet hoe dat tegenwoordig zitquote:Op maandag 2 mei 2011 21:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen, maar het downloaden is meestal niet illegaal. Het beschikbaar stellen wel
Klopt, het verhaal bij de kandidaat is ook interessant. Die ene zijn moeder was net overleden...quote:Op maandag 2 mei 2011 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Je mist toch best wat als je niet de show in z'n geheel ziet.
De coaches zitten elkaar lekker te stangenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:03 schreef iBenny het volgende:
Dat miste ik idd een beetje in Nederland. Maar het is wel allemaal nog wel Politiek correct op de Amerikaanse manier
Als je het in je bezit hebt zonder ervoor betaald te hebben ben je ook stafbaar bezig.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen, maar het downloaden is meestal niet illegaal. Het beschikbaar stellen wel
Yup. kloptquote:Op maandag 2 mei 2011 22:07 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
De coaches zitten elkaar lekker te stangen
Wel jammer dat er maar twee blind auditions zijn (toch?)..
nicequote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:01 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Ben erg sportief geweestGefietst naar me werk, 35 minuten (windje tegen) En om half 8 begonnen.... dus ik ga lekker om 5 uur naar huis
Alleen heb het nu zoooooooooooo koud.... kou staat gewoon op mijn lichaam nogquote:
Ja om 7 uur was het behoorlijk fris nog. Ik wou dat ik handschoenen aan had gedaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:59 schreef DeZwabber het volgende:
das dan weer jammer, is het zo koud buiten?
ja dat wordt heel moeilijk denk ikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Probeer je wel te herpakken voor het gesprek he. Dat ze niet denken van: wat die labiele doos allemaal zegt weet ze later toch niets meer van.
ik hoop hetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Snap ik, hopelijk kun je nog wat strijdvaardigheid tonen. Zo kijken kun je echt wel goed, weet ik.
haha neequote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thx kitty
Ben je nog op tv geweest afgelopen zondag?
pak hemquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een nieuwe collega, en die is best wel YUM
#nomnomnomnomnom
Maar heb niet gehuildquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Dus ze hebben uit de termenbak de term 'pro-actief handelen' gehaald. Blij voor je dat ie redelijk ging!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Gewoon alvast melden dat je volgende week een dipje heb. Kunnen ze zich er pro actief op instellen.
Ik had vanmorgen zijwindquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:48 schreef iBenny het volgende:
Ohw, je bent op de fiets
Er staat een harde en frisse wind, dus van mij mag je wind mee
Hmm, in de zij is gelukkig nog niet zo erg als tegenwindquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen zijwind35 minuten over gedaan. Windkracht 4 hier lees ik net
Dus hoop windkracht 4 in me rug
nee maar wil naar huis, dus windje mee zou fijn zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmm, in de zij is gelukkig nog niet zo erg als tegenwind
Enne beter wind tegen naar huis, dan naar werk.. anders zit je daar de hele dag bezweetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee maar wil naar huis, dus windje mee zou fijn zijn
Weet jij wie er genomineerd zijn? Zeg Mo! Zeg Mo!
ja dat is waar....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Enne beter wind tegen naar huis, dan naar werk.. anders zit je daar de hele dag bezweet
Nee, is nog niet bekend vanwege dat rad
Yup...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is waar....
Dus vanavond horen we het? Kut dan moet ik de uitzending kijken
Nu ehct weg
Ja, toen was ik het zat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:37 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie zijn gestopt met duimen om kwart over
Nee.quote:
Echt?!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Omg.. Ik ben door de internetaudities gekomen van tvoh
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Nu is de auditie eens een keer op een dag dat ik kan!
Ik denk het welquote:
Niet dat ik weet, wel op youtube.. en zelf hier wel in een verdwaald topic!quote:
Dit is nog een auditie voor de tv audities, maar mag mensen meenemen ja!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dar mag publiek/aanhang bij zijn toch???
We dwingen je gewoonquote:
Echt? Heb ik dat gewoon gemist?quote:[..]
Niet dat ik weet, wel op youtube.. en zelf hier wel in een verdwaald topic!
quote:[..]
Dit is nog een auditie voor de tv audities, maar mag mensen meenemen ja!
Zal wel de hele dag door zijn...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is gewoon op een zondagHow nice... wel om half 6 (WAT IK DAT VOOR TIJD?!
)
alles voor de roem
uiteraard.. maar d'r word echt NOOIT rekening mee gehouden waar je vandaan komt..quote:
Showbizz en entertainment kent geen tijdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
uiteraard.. maar d'r word echt NOOIT rekening mee gehouden waar je vandaan komt..
15.00 uur voor het noorden vind ik een mooie tijd!
Feverquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh god, ja! en die is nog erger dan die andere...
I Know, alles voor de roem, ik ga gewoonquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Showbizz en entertainment kent geen tijd
Ik had je YT-kanaal opgezochtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Kijk, ik wist zelf al niet eens welk nummer, moet je nagaan hoelang geleden!
Ohw, die is wel leukquote:
Oke, succes en tot laterquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Even langs de winkel, en dan weer naar t werk voor bespreking
kutquote:
nou OK leek.... nog niet echt, het ging iets beter, maar dat kwam puur door de prednison.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:47 schreef iBenny het volgende:
Dat had ik idd megekregen... maar das wel flink kut, zeker omdat alles ok leek
Nah, lekker danquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:49 schreef crv het volgende:
[..]
nou OK leek.... nog niet echt, het ging iets beter, maar dat kwam puur door de prednison.
nadat ze gestopt is is het meteen weer mis gegaan
dat was direct na het ongeluk. idd klopt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, lekker dan
Maar omdat je vertelde dat er in eerste instantie niet echt iets noemenswaardigs was
Nja, je krijgt wel een hoop rotzooi te verdurenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:53 schreef crv het volgende:
[..]
dat was direct na het ongeluk. idd klopt.
tja. lijkt wel een soort beproeving die we doorstaan.
Maar hoe gaat het met jouw ?
Das in ieder geval goed nieuws, blij dat te horenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, je krijgt wel een hoop rotzooi te verduren![]()
Maar na de storm schijnt de zon he
Wel goed eigenlijk, niet echt iets te klagen
Alleen vrijdag een MRI, maar dat overleven we welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:59 schreef crv het volgende:
[..]
Das in ieder geval goed nieuws, blij dat te horen
Hoi vaduz dank jequote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:09 schreef -Vaduz- het volgende:
CRV kerel, nog is het rustige vaarwater nog niet aan je besteed. Klote om te horen, ik gun jullie samen het beste!
Bloedonderzoek op teken e.d. is gedaan. (is veel uitgebreider dan in NL)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze daar goed op onderzoek uitgaan.
Omdat ie sneller is als ie net schoon isquote:
Black Ops DLCquote:
quote:
Ja, ik wil wel echt knallen idd.. Ookal haal ik alleen maar de ronde om voor de coaches te mogen auditeren..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:54 schreef iBenny het volgende:
[..]. Je hoeft nu toch niet te stressen
.
Over 12 dagen ga je gewoon knallen.... komt helemaal goed
Het gaat je wel lukken... dat geloof ik welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik wil wel echt knallen idd.. Ookal haal ik alleen maar de ronde om voor de coaches te mogen auditeren..
Even goed broeden op nummer, presentaties, alles..!
Ja, leg d'r nog ff druk opquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het gaat je wel lukken... dat geloof ik wel
Je moet niksquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
je zegt, het gaat je wel lukken..
nu moet ik goed presteren
Because of applequote:Op woensdag 4 mei 2011 00:06 schreef PatriQue89 het volgende:
haha, iemand vraagt mij waarom ik omg zeg tegen m.. in t engels
ik: because it can
Maar dat is ook leukquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:05 schreef Kally het volgende:
Hoi, ik heb besloten de keuken een jaar uit te stellen. Ik ga eerst voor een andere auto, de kinderkamers en de vakantie. En mijn balkon, dan spaar ik lekker door voor de rest
quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:05 schreef Kally het volgende:
Hoi, ik heb besloten de keuken een jaar uit te stellen. Ik ga eerst voor een andere auto, de kinderkamers en de vakantie. En mijn balkon, dan spaar ik lekker door voor de rest
Nee te weinig dagen in Londen om daar heen te gaanquote:
Ploeg weg uit Braboland zal niemand missen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:55 schreef iBenny het volgende:
M'n vader is helemaal blij
RBC heeft punten in mindering, waardoor Almere City vrijwel zeker veilig is
Dit zal wel het einde van RBC betekenen vrees ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Ploeg weg uit Braboland zal niemand missen..
maar Almere Cityis ook niet veel natuurlijk
.
Oke... ben gister naar Rio geweest en die was wel tofquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Just go with it! (en als we die niet halen, qua eten en tijd) naar rio!
mannelijke of vrouwelijke collega?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Gister had ik een broek aan, en toen zei een collega:
Ik vind echt dat je een sexy kontje hebt!
vrouwelijk uiteraard!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mannelijke of vrouwelijke collega?
I'm too Bootylicious!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Je loopt er mee te pronken ook he, op je werk.
Neequote:Op woensdag 4 mei 2011 17:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Iemand ooit om 20.00 in een restaurant gezeten op 4 mei?
nee ik dus ook niet... Benieuwd hoe dat gaat.. Want dan zitten we er nog wel denk ik..quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Trouwens oliehoorn saus is lekker
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:04 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik wel aan het gamen ben, ik zal stil zijn terwijl ik een fatality uitvoer!
Zo hoort het ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:54 schreef Kally het volgende:
Wij zetten zo zelfs de taxi's aan de kant, doen we ieder jaar, we rijden heel veel ouderen.
op de sportschool is dat raar joh... ik ga dan op de wc zitten... iedereen zit elkaar stom aan te kijken enzoquote:
Lekker kakken bij zulke stiltequote:Op woensdag 4 mei 2011 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
... ik ga dan op de wc zitten...
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
X Factor krijgt de Nederlandse primeur van de comeback van Caro Emerald. Vrijdag 27 mei is ze voor het eerst weer zingend te zien op de Nederlandse televisie na het verwijderen van een poliep op haar stembanden.
veel plezierquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Kleine zaal, niet veel mensen, allemaal stelletjes.. Hahaha.. Maar we hebben een fles prosecco! Haha ..
Wel facking duur
Warm bier is nou ook niet bepaald lekkerquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
beter dat dan dat je koude bier dood is
jaaa hij was leuk!! Wel voorspelbaar, maar dat maakt niet uit bij deze filmquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:12 schreef iBenny het volgende:
Was-ie leuk?
Wilde die ook wel zien...
Hier hebben ze niet eens normale abo's
Dan zetten we die maar op het lijstje 'nog te bekijken films'quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jaaa hij was leuk!! Wel voorspelbaar, maar dat maakt niet uit bij deze film
naar Groningen(Kate Nashquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:16 schreef PatriQue89 het volgende:
En morgen gaan we naar het bevrijdingsfestival, met als doel veel bier, en chille mensen ontmoeten!
En het wordt lekker weerquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
klopt.. Maar zoals ik zei, bier en chille mensen ontmoeten
ik wil ook nog eens naar de apenheul.. Nog nooit geweest..quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:25 schreef iBenny het volgende:
Ik ben eerst de ochtend/middag in apenheul en 's avond naar bevrijdingsfestival
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:39 schreef PatriQue89 het volgende:
En na Nicolette van Dam, Antje Monteiro heb ik nu ook een tweet van britt uit emidj!
heb de 2de al binnen.. Oh wacht de derde.. Paar week terug ook al! En een boze tweet van michellaquote:
michella?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
heb de 2de al binnen.. Oh wacht de derde.. Paar week terug ook al! En een boze tweet van michella*yaaaayyyy*
Had je mn tweets gelezen?:Pquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Had je mn tweets gelezen?:P
Anders moet je dat ff doen..
ze stuurde terug:
Dat vieze heb je zelf over jezelf, en gebruik je eigen woorden.. (want ik zei ellende, en dat gebruikt zij altijd, ze heb natuurlijk het copyright daar op)
Toen zei ik:
Ok, sorry, dikke del!
Dat gaat over die ene les die je net had gemist door de trein?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:08 schreef PatriQue89 het volgende:
AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
I'm so lucky!!!
doodat we meer lesweken hebben dit semester mag je 3 lessen missen ipv 2...![]()
![]()
NIKS AAN DE HAND DUS!
JOAAHHH!!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat gaat over die ene les die je net had gemist door de trein?
Relnicht!quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Michella aka dikke del is boos op me! omgggg
wuut?quote:News flach news flach WE HADDE IN DE JUNGLE EEN DIEF EEN BROODJES DIEF HAAR NAAM WAS FOEKSIA DE MINI HEKS HAHA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |