Waaah, steer! Ik heb een iPad besteldquote:Op maandag 2 mei 2011 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
ff golfertje gedaan
Nu ff danspasjes oefenen en over een uurtje oefenen met dansen... woensdag afdansen
Zoooo, geen steunfonds EU meer nodig, Drenthequote:Op maandag 2 mei 2011 20:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
32gb, wifi, wit, met een groene smartcover
Vanalles er op zetten!quote:Op maandag 2 mei 2011 20:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zoooo, geen steunfonds EU meer nodig, Drenthe
wat mot je nou met 32 GB?![]()
Je moet ff kijken hoe je van je telefoon een WiFi hotspot kunt maken met de 3G verbinding, dan kun je in de trein ook iPaddenquote:Op maandag 2 mei 2011 20:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vanalles er op zetten!mrLie heeft na twee weken al zo'n beetje de helft in gebruik (heeft nu 16gb).
Wifi in de trein in Drenthequote:Op maandag 2 mei 2011 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je moet ff kijken hoe je van je telefoon een WiFi hotspot kunt maken met de 3G verbinding, dan kun je in de trein ook iPadden
Daarom zegt-ie ook.... je 3G verbinding ombouwen naar een Wifi-hotspotquote:Op maandag 2 mei 2011 21:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wifi in de trein in DrentheMaar verder ben je wel lief hoor
Hoe zit dat eigenlijk Steerke, met de internetverbinding op je iPad? Maakt dat gebruik van hetzelfde netwerk als bijv. een smartphone? En zit er een datalimiet op je abbo ofwa?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
Je moet ff kijken hoe je van je telefoon een WiFi hotspot kunt maken met de 3G verbinding, dan kun je in de trein ook iPadden
Balen, Annequote:Op maandag 2 mei 2011 21:00 schreef AnneX het volgende:
Een stroomstoring van 10 sec. en alles klapt eruit: internet-radio-antw.apparaat.
En dan speelt er opeens een radio Dinah Washington : Mad about the boy.
Aspergesoep door de plee want zwaar mislukt.
Oh, zoquote:Op maandag 2 mei 2011 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daarom zegt-ie ook.... je 3G verbinding ombouwen naar een Wifi-hotspotDan heb je altijd internet bij je
Vaag zegquote:Op maandag 2 mei 2011 21:00 schreef AnneX het volgende:
Een stroomstoring van 10 sec. en alles klapt eruit: internet-radio-antw.apparaat.
En dan speelt er opeens een radio Dinah Washington : Mad about the boy.
Aspergesoep door de plee want zwaar mislukt.
Mail?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:02 schreef AnneX het volgende:
He Steer... alvast een reminder: vergeet niet te lachen bij het afdansen, want het gaat moeiteloos. ( voor het geval iemand een fillempie maakt).
Lie, je hebt mail.
Je hebt twee opties als je een 3G-iPad koopt:quote:Op maandag 2 mei 2011 21:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk Steerke, met de internetverbinding op je iPad? Maakt dat gebruik van hetzelfde netwerk als bijv. een smartphone? En zit er een datalimiet op je abbo ofwa?
Inderdaad nog een heel goed argumentquote:Op maandag 2 mei 2011 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, bijna alles zit in de auto. nu nemen we best iets minder mee dan op de 'grote' vakantie, maar ik hou nu wel erg veel ruimte overMaar we zijn echt niets aan het vergeten, althans geen hele grote dingen geloof ik
![]()
@ Lie:![]()
hoef je niet meer je benen te verbranden op de bank
Liefquote:Op maandag 2 mei 2011 21:02 schreef AnneX het volgende:
He Steer... alvast een reminder: vergeet niet te lachen bij het afdansen, want het gaat moeiteloos. ( voor het geval iemand een fillempie maakt).
Tussen Meppel en Groningen wel hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 21:00 schreef LieLie het volgende:
Wifi in de trein in DrentheMaar verder ben je wel lief hoor
Dit is gewoon zoeken naar argumenten hequote:
Ok, bij optie 1 gebruik je de duo sim om alleen met een extra apparaat behalve je foon te internetten (want bellen gaat nog niet via de iPad toch? alleen skypen mss)quote:Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt twee opties als je een 3G-iPad koopt:
1) Een dual-sim met je abbo van je smartphone. Dit is dan een 'identieke' SIM als in je smartphone, met zelfde abonnement. Verstookt data uit hetzelfde potje, met dezelfde datalimiet, afhankelijk van je abbo
2) Een aparte databonnement afsluiten met een aparte SIM kaart
Nee, dat is echt nog zo'n oude boemel iddquote:Op maandag 2 mei 2011 21:07 schreef LieLie het volgende:
Oh, dat zou kunnen natuurlijk.
Maar in de boemel die hier langs rijdt echt niet
Jep, alleen data via iPadquote:Op maandag 2 mei 2011 21:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ok, bij optie 1 gebruik je de duo sim om alleen met een extra apparaat behalve je foon te internetten (want bellen gaat nog niet via de iPad toch? alleen skypen mss)
Jepquote:En optie2 is een apart abbo voor je iPad alleen, en datalimiet hangt dan ook ws af van het soort abbo wat je afsluit wellicht?
Triest gevalquote:Op maandag 2 mei 2011 21:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat is echt nog zo'n oude boemel idd
Ik wil ook wel een tablet, het zou voor mijn werk erg handig zijn ook. Eigenlijk had ik er al een moeten hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil ook een tablet
Maar helaas nog niet financieel vermogend daarvoor. Wellicht nog voor het einde van dit jaar. Maar wil eigenlijk van m'n eerste salaris een digitale piano aanschaffen
Ipad + garagebandquote:Op maandag 2 mei 2011 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil ook een tablet
Maar helaas nog niet financieel vermogend daarvoor. Wellicht nog voor het einde van dit jaar. Maar wil eigenlijk van m'n eerste 'echte' salaris een digitale piano aanschaffen
quote:
't lijkt erop dat de tablet categorie een blijvertje is....quote:Op maandag 2 mei 2011 21:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een tablet, het zou voor mijn werk erg handig zijn ook. Eigenlijk had ik er al een moeten hebben.
Ja, met drums, piano, gitaar..quote:Op maandag 2 mei 2011 21:15 schreef kaasplankje het volgende:
Ik snap 'm niet, is dat een of andere app?
Ja absoluut, de touchscreen wordt de nieuwe standaard als je 't mij vraagt. Al zal het toetsenbord voorlopig bij desktops en laptops nog wel blijven den ik. Toch wil ik niet te snel zo'n ding aanschaffen; want over 2-3 jaar is er natuurlijk een die 2x zoveel kan en veel gebruikersvriendelijker is.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:16 schreef Stereotomy het volgende:
't lijkt erop dat de tablet categorie een blijvertje is....
Enkele jaren terug probeerden Intel en Microsoft het met een zogenaamde UMPC (Ultra Mobile PC):
[ afbeelding ]
maar dingen waren zwaar, log, batterijduur van 2 uur, en totaal niet aangepast aan touchscreen gebruik.
http://www.tabletguide.nl(...)-bij-tabletguide-nl/quote:Op maandag 2 mei 2011 21:22 schreef borisz het volgende:
Steerke wat zijn goede concullega's van de Ipad? Samsung Galaxy Tab?
Dat blijft zo, Kaas. Net als met camera's en PC's. Koop hem en hij is verouderd. Maar dat hoeft niet perse slecht te zijn zolang hij maar doet wat-ie moet doen.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja absoluut, de touchscreen wordt de nieuwe standaard als je 't mij vraagt. Al zal het toetsenbord voorlopig bij desktops en laptops nog wel blijven den ik. Toch wil ik niet te snel zo'n ding aanschaffen; want over 2-3 jaar is er natuurlijk een die 2x zoveel kan en veel gebruikersvriendelijker is.
Nou ... minder mee dan op een "grote" vakantie.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, bijna alles zit in de auto. nu nemen we best iets minder mee dan op de 'grote' vakantie, maar ik hou nu wel erg veel ruimte overMaar we zijn echt niets aan het vergeten, althans geen hele grote dingen geloof ik
![]()
@ Lie:![]()
hoef je niet meer je benen te verbranden op de bank
De reactablequote:Op maandag 2 mei 2011 21:24 schreef kaasplankje het volgende:
Je had ook een muziekinstrument met een touchscreen lang voor de iPad, een soort synthesizer ik zoek ff hoe dat ding ook alweer heette.
Haha, doet mij denken aan een oudcollega.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil ook een tablet
Maar helaas nog niet financieel vermogend daarvoor. Wellicht nog voor het einde van dit jaar. Maar wil eigenlijk van m'n eerste 'echte' salaris een digitale piano aanschaffen
Bijna Android Honeycomb tablets, dus de Motorola Xoom, LG Optimus Pad, Samsung Galaxy Tab 10.1 en de 8.9.... en straks de HTC Flyer met Gingerbread, en een stylus waarmee je aantekeningen kunt krabbelen op het scherm en het als screenshot kunt versturen.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:22 schreef borisz het volgende:
Steerke wat zijn goede concullega's van de Ipad? Samsung Galaxy Tab?
Haha ja de wandelschoenen gaan zelfs aan morgen. Kan ik mooi de haringen mee de grond in trappenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou ... minder mee dan op een "grote" vakantie.
Eigeblijk vind ik het allemaal evenveel gesleep voor een lang weekend of een hele week.
Maar wél plezier en wég en ontspannen in een andewre omgeving.
Heb je wel aan de wandelschoenen gedacht ?
Vind je wandelschoenen in de auto wel fijn? Ik vind dat heel naar, omdat ik m'n enkels niet goed kan buigen en dus m'n benen niet fijn kan strekken.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha ja de wandelschoenen gaan zelfs aan morgen. Kan ik mooi de haringen mee de grond in trappen![]()
Maar idd, het is evengoed een gesleep. We hebben een grote tent, en ondanks dat we 1 grote luifel + stokken niet mee nemen is het nog een heel pakket. Dan 3 kistjes met standaard uitrusting voor ons en Sam, de picknickmand met eetgerei, Coleman + pannen om mee te koken, kacheltje (het wordt koud snachts) + brandstof, slaapzakken, tafeltje + stoelen, kleding... man man waar beginnen we eigenlijk aan![]()
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha ja de wandelschoenen gaan zelfs aan morgen. Kan ik mooi de haringen mee de grond in trappen![]()
Maar idd, het is evengoed een gesleep. We hebben een grote tent, en ondanks dat we 1 grote luifel + stokken niet mee nemen is het nog een heel pakket. Dan 3 kistjes met standaard uitrusting voor ons en Sam, de picknickmand met eetgerei, Coleman + pannen om mee te koken, kacheltje (het wordt koud snachts) + brandstof, slaapzakken, tafeltje + stoelen, kleding... man man waar beginnen we eigenlijk aan :D
de haringen de grond in trappen kun je vergeten.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar idd, het is evengoed een gesleep. We hebben een grote tent, en ondanks dat we 1 grote luifel + stokken niet mee nemen is het nog een heel pakket. Dan 3 kistjes met standaard uitrusting voor ons en Sam, de picknickmand met eetgerei, Coleman + pannen om mee te koken, kacheltje (het wordt koud snachts) + brandstof, slaapzakken, tafeltje + stoelen, kleding... man man waar beginnen we eigenlijk aan![]()
En dat voor vier dagen wegquote:Op maandag 2 mei 2011 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geen problemen meequote:Op maandag 2 mei 2011 21:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vind je wandelschoenen in de auto wel fijn? Ik vind dat heel naar, omdat ik m'n enkels niet goed kan buigen en dus m'n benen niet fijn kan strekken.
We zitten op een oud weiland, dus ik hoop op een iets zachte bovenlaag, maar anders hebben we een hamer meequote:Op maandag 2 mei 2011 21:40 schreef z80 het volgende:
[..]
de haringen de grond in trappen kun je vergeten.
je zult er eerst een bak water overheen moeten gooien, en vervolgens met een hamer er in moeten rammen. de grond is keihard.
Yep en af en toe krieltjesquote:Op maandag 2 mei 2011 17:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat eet je veel nu dan? rijst/pasta?
Ik vond het een leuk pand! Gegeten hebben we er toen niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:03 schreef golfer het volgende:
*burb*
Lekker gegeten en vooral heerlijk bijgekletst met mijn 2 lieve oud-collegaatjes.
De Jopenkerk is vooral leuk qua entourage. Eten is gemiddeld.
Nu uitbuiken.
weinig kans op. het is al langere tijd kurkdroog, en het buitje van een paar dagen terug heeft de bovenlaag alleen nog maar harder gemaakt.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
We zitten op een oud weiland, dus ik hoop op een iets zachte bovenlaag, maar anders hebben we een hamer mee![]()
Ach, als mensen in Zuid-Frankrijk een tent op kunnen zetten moet het in Limburg ook nog wel lukkenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:06 schreef z80 het volgende:
[..]
weinig kans op. het is al langere tijd kurkdroog, en het buitje van een paar dagen terug heeft de bovenlaag alleen nog maar harder gemaakt.
Nou ja.. we hebben genoeg 'rotsspijkers'..quote:Op maandag 2 mei 2011 22:06 schreef z80 het volgende:
[..]
weinig kans op. het is al langere tijd kurkdroog, en het buitje van een paar dagen terug heeft de bovenlaag alleen nog maar harder gemaakt.
jopenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:03 schreef golfer het volgende:
*burb*
Lekker gegeten en vooral heerlijk bijgekletst met mijn 2 lieve oud-collegaatjes.
De Jopenkerk is vooral leuk qua entourage. Eten is gemiddeld.
Nu uitbuiken.
Koyt, Lentebier en Bokbier gedronken.quote:
Ja en gemail van de ene broer die niet het hele verhaal weet over het brouilleren van andere broer met moeder.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff heftig avondje B.. al dat getelefoneer..
Pff ja daar heb je me wel eens het een en ander over verteld.. Zit je dan ook lekker tussen nu he..quote:Op maandag 2 mei 2011 22:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja en gemail van de ene broer die niet het hele verhaal weet over het brouilleren van andere broer met moeder.![]()
Vermoeiend wel.
Ja, leuk!quote:Op maandag 2 mei 2011 22:39 schreef Sunnythesun het volgende:
trusten Lie!!
We moeten snel weer ff afspreken btw!!
Goed plan!quote:Op maandag 2 mei 2011 22:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Misschien een keer in het weekend, bbq aan
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:56 schreef Sarabi het volgende:
Vriendlief komt net thuis van een avondje bij zijn vrienden en is nu het huis aan het poetsen
Dat krijg je als je niet even kan overleggen met je vriendin
Vriendlief komt net thuis van een avondje bij zijn vrienden en is nu het huis aan het poetsen
Story of my lifequote:Op maandag 2 mei 2011 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff ja daar heb je me wel eens het een en ander over verteld.. Zit je dan ook lekker tussen nu he..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:22 schreef FutureFairytale het volgende:
bange postSchrijf je deze klachten ook even goed op voor de MDL arts. Of nog beter bel morgen even met je huisarts voor dit verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja? ik wilde eigenlijk woensdag al afzeggen was het plan want gisteren ging het nml wel 'goed' en dacht dat ik beter niet nóg een vrije dag op kon nemen voor de arts en die afspraak van eind mei zou houden in Leiden op een vrijdag als ik toch vrij benquote:Op maandag 2 mei 2011 23:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Schrijf je deze klachten ook even goed op voor de MDL arts. Of nog beter bel morgen even met je huisarts voor dit verhaal.
carpe diem Elf, carpe diem 2.0quote:Op maandag 2 mei 2011 23:37 schreef DarkElf het volgende:
wat een nare dingen gebeurden er toch soms. Vrouw van excollega van de mr is poef zomaar ineens dood. Eind veertig.
Dat soort dingen kan ik echt triest van worden eigenlijk. Hoor zoveel ellende de laatste tijd. Gatver.
Fijn zoquote:Op maandag 2 mei 2011 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Ze hebben in ieder geval de boodschap begrepen want ik word nu voor het kleinste detail uitgebreid op de hoogte gesteld door alle 3. Ben zelf ook wat
aktiever in mijn visie geven zowel aan de foon als per mail.
Komt goed
.....quote:Op maandag 2 mei 2011 23:37 schreef DarkElf het volgende:
wat een nare dingen gebeurden er toch soms. Vrouw van excollega van de mr is poef zomaar ineens dood. Eind veertig.
Dat soort dingen kan ik echt triest van worden eigenlijk. Hoor zoveel ellende de laatste tijd. Gatver.
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Ze hebben in ieder geval de boodschap begrepen want ik word nu voor het kleinste detail uitgebreid op de hoogte gesteld door alle 3. Ben zelf ook wat aktiever in mijn visie geven zowel aan de foon als per mail.
Komt goed
Nu heb je het niet gezegd, maar dat volgende keer ga je dat wel doen. Dit was oefenen.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:41 schreef FutureFairytale het volgende:
.....
hoog tijd dat ik ga slapen nu. veels te laat. waarom kan ik niet gewoon zeggen; 'jongens, ik was al moe en ben niet helemaal lekker, sorry, ik ga naar huis?'
Slaap lekker en knoop de wijze raad van tante Bluezz goed in je oortjes!quote:
Niet zo goed, met jurkjequote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:02 schreef borisz het volgende:
Grappenmakers die rond middernacht op het voorraam kloppen.
*hartverzakking*
Ja da's de enige manier waarop hij het gaat lerenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:56 schreef Sarabi het volgende:
Hij vond het niet echt erg, hahahaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja da's de enige manier waarop hij het gaat leren
Kamperen of hotel?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:34 schreef freecell het volgende:
Iemand nog een overnachtingstip als we naar Frankrijk gaan?
We moeten naar de provence en dus onderweg ergens slapen met z'n allen, maar ik heb geen ervaring en geen idee
We gaan daar in een sta-caravan, dus om nou alsnog een tent mee te slepen lijkt me niet fijn...quote:
Oh wat leukquote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:34 schreef freecell het volgende:
Iemand nog een overnachtingstip als we naar Frankrijk gaan?
We moeten naar de provence en dus onderweg ergens slapen met z'n allen, maar ik heb geen ervaring en geen idee
Ik zal even zoeken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:38 schreef freecell het volgende:
[..]
We gaan daar in een sta-caravan, dus om nou alsnog een tent mee te slepen lijkt me niet fijn...
Jup, dat dachten wij ook, of een formule 1 hotel.. Maar ben je dan bij de kinderen op de kamer? Zo ja: succesmet slapen,zo nee, hoe horen we ze danquote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh wat leuk![]()
Maar ik heb geen tips qua overnachten. Misschien voor 1 nacht een tent op een camping huren?
De kinderen slapen perfect in de auto... Maar ik ben de enige met een rijbewijs en een onbekende auto en geen ervaring met in bergen rijden...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:38 schreef Isabeau het volgende:
Mijn ouders waren altijd van het type: we rijden door tot we er zijn en de kinderen slapen maar in de auto.
Je hoeft niet door de bergen toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:41 schreef freecell het volgende:
[..]
De kinderen slapen perfect in de auto... Maar ik ben de enige met een rijbewijs en een onbekende auto en geen ervaring met in bergen rijden...
Bauduen En je moet wel degelijk door de bergenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je hoeft niet door de bergen toch?
Naar welke stad gaan jullie?
Nee, geen snelweghotel!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:40 schreef freecell het volgende:
Jup, dat dachten wij ook, of een formule 1 hotel.. Maar ben je dan bij de kinderen op de kamer? Zo ja: succesmet slapen,zo nee, hoe horen we ze dan
En we weten van te voren niet hoever we gaan komen... We hebben een gratis adres in GeneveHandig die stamboomtik van Tara, er woont een verre neef met ook een stamboomtik én een villa
Maar Geneve is wel aardig ver
Oh ja, da's een stuk meer richting Alpen dan waar wij zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Bauduen En je moet wel degelijk door de bergenAnders kom je niet eens bij de camping
En dank je, ik ga ze even bekijken
ik weet t allemaal helaas maar t lukt me gewoon niet als het erop aankomt. Mogge trouwens, stomme dag. Audit vandaag (en morgen) en ik heb t koud, ws vanwege stress. Ging vanmorgen huilend t huis uit.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nu heb je het niet gezegd, maar dat volgende keer ga je dat wel doen. Dit was oefenen.
Grow up meisje, en kom voor jezelf op, hou geen rekening met anderen maar zet jezelf op de 1e plaats, daar heb je zelf uiteindelijk het meeste aan.
gevoelens voor L. nog steeds onder controle?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet zo goed, met jurkjeMaar de andere koppels die oefenenden waren nog slechter dus eigenlijk ging het best ok
Morgen met L. oefenen.
Voor bijna dezelfde prijs slaap je iets van de snelweg. Maar dan heb je vaak wel de ruimte om buiten even met de kinderen te spelen of een ommetje te maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:56 schreef freecell het volgende:
Wij kunnen niet in één keer doorrijden hè? 2 hele kleintjes aan boord
Waarom geen snelweghotel Kaas? Ik wil er kunnen slapen en niet teveel betalen, verder geen eisen
bassiesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:02 schreef borisz het volgende:
Grappenmakers die rond middernacht op het voorraam kloppen.
*hartverzakking*
Maar dat hoeft nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Voor bijna dezelfde prijs slaap je iets van de snelweg. Maar dan heb je vaak wel de ruimte om buiten even met de kinderen te spelen of een ommetje te maken.
Het is ook best koud! Sterkte!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet t allemaal helaas maar t lukt me gewoon niet als het erop aankomt. Mogge trouwens, stomme dag. Audit vandaag (en morgen) en ik heb t koud, ws vanwege stress. Ging vanmorgen huilend t huis uit.
vroeger kampeerden we onderweg een nachtje in een kant-en-klare Canvas tent (die rood-blauwe) op een camping. Is topquote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:38 schreef freecell het volgende:
[..]
We gaan daar in een sta-caravan, dus om nou alsnog een tent mee te slepen lijkt me niet fijn...
Ik vond zo'n snelweg unit verschrikkelijk, maar ik kan mij wel voorstellen dat je niet veel meer wilt betalen daarvoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet
We komen tegen kinderbedtijd aan en gaan de volgende ochtend vroeg weer weg.
We willen alleen slapen
op kantoor helaas niet maar thnx. Huisarts bellen is geen optie helaas, vandaag zit een ander er en dinsdag is er geen spreekuur.quote:
Ja, en slapen doe je met je ogen dicht.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:59 schreef freecell het volgende:
Maar dat hoeft niet
We komen tegen kinderbedtijd aan en gaan de volgende ochtend vroeg weer weg.
We willen alleen slapen
Ja, maar waar vind je die last minute, dat is mijn vraagquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, en slapen doe je met je ogen dicht.![]()
Toch heb voor hetzelfde geld, of zelfs nog minder een B&B of een gite.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, en slapen doe je met je ogen dicht.![]()
Ja, die zijn ook leukquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa; mn moeder heeft 2 boeken van Saskia Noort meegenomen voor me. Ze zei dat dat lekker leest, spannend en beetje grappig is dus klinkt goed
Gids in de bieb lenen. Op die site van Gites de France staan ook chambres d'hote, kamers bij particulieren dus. Maar dan weet je dus niet of er plek is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, maar waar vind je die last minute, dat is mijn vraag
Want we weten dus niet van te voren hoever we komen
hehe ik hoop het. Alleen op vakantie gaan heeft wel een nadeel; verbrande rugquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die zijn ook leukJe moeder heeft je verzoek prima begrepen
Een vrouwelijke medewerker vragen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:20 schreef FutureFairytale het volgende:
hehe ik hoop het. Alleen op vakantie gaan heeft wel een nadeel; verbrande rugkom niet overal bij met insmeren en wil ook geen medewerker vragen anders lijkt t of ik ergens op uit ben
![]()
Hmm, als niet van tevoren weet hoever je komt moet je op de bonnefooi, maar wellicht zie je dat niet zo zitten met de hele familie. Je kan toch de reis in 2 splitsen? 60% van de afstand 1e dag en 40% de 2e dag?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:16 schreef freecell het volgende:
Ja, maar waar vind je die last minute, dat is mijn vraag
Want we weten dus niet van te voren hoever we komen
heb je daar niet behalve bij de receptie. Zelfs de housekeeping zijn allemaal mannenquote:
mag ik komen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:22 schreef Isabeau het volgende:
Het is overigens megarustig in het ziekenhuis; vakantieperiode
Geniet ervanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:25 schreef FutureFairytale het volgende:
over 2 dagen ga ik alheb gelukkig al een bikini, zonnebrand, zonnebril en boeken. Ben er niet zo mee bezig maar tis al hartstikke gauw!
Veel plezier alvast!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:25 schreef FutureFairytale het volgende:
over 2 dagen ga ik alheb gelukkig al een bikini, zonnebrand, zonnebril en boeken. Ben er niet zo mee bezig maar tis al hartstikke gauw!
zal ik proberen. Even eruit en kan goed nadenken over laatste jaar, dat was de bedoelingquote:
Hier op de weg viel het tegenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:22 schreef Isabeau het volgende:
Het is overigens megarustig in het ziekenhuis; vakantieperiode
Gewoon dichter tegen Sun aan kruipenquote:
Daarom de vraag ookquote:
Juf, wat doet u nuquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Daarom de vraag ookals ik eenmaal afkoel wordt ik niet zo snel meer warm dus dan zijn een muts en handschoenen geen overbodige luxe voor hem
Was het een test?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik maak mijn standaard typfoutik heb immers vakantie
Nee hoor, ik typ soms gewoon wat sneller dan ik denkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was het een test?Je hoeft ons geen les te geven hoor
Of hij heeft een goeie uitdaging om je op te warmenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daarom de vraag ookals ik eenmaal afkoel wordt ik niet zo snel meer warm dus dan zijn een muts en handschoenen geen overbodige luxe voor hem
Ik ga regelmatig alleen weg...ik verveel me nooitquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat ik me ongelofelijk zou vervelen in mijn eentje op vakantie, maar met een paar fijne boeken, een cocktail in de zon en een prachtig zwembad kom je toch wel ver
Tot je het koud krijgt, wat ga je dan doen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga regelmatig alleen weg...ik verveel me nooit
Nouja het zat er al een poosje aan te komen, van de winter ging het ook al niet zo goed, maar met iedere dag pijnstillers en warmer weer ging het wel aardig. Maar nu is dat dus ook van de baan. 'Gelukkig' hoeft het niet vandaag of morgen te gebeuren want veel pijn heeft ie niet door de pijnstillers. We kunnen dus wel rustig afscheid nemen van m. Maar ik voel wel de tranen branden.quote:
vakanties met iemand samen gingen niet zo goed, behalve met ouders. Heb t helaas niet zo getroffen. Mensen bleken eenmaal 24 uur bij elkaar heel anders (lees heel eigenwijs/koppig) te zijn. Hele vakantie moest gaan zoals zij wilden en ik had me maar aan te passen terwijl andersom nooit gebeurde. Geen leuke herinneringen. Verder is het goed voor mij. Woon straks ook alleen, kan daar ff over nadenken + over mn baan + over J. + over mn ziekte die ik niet weet + hoe ik dingen met muziek aan ga pakken. Genoegquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat ik me ongelofelijk zou vervelen in mijn eentje op vakantie, maar met een paar fijne boeken, een cocktail in de zon en een prachtig zwembad kom je toch wel ver
Ach Leinquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Nouja het zat er al een poosje aan te komen, van de winter ging het ook al niet zo goed, maar met iedere dag pijnstillers en warmer weer ging het wel aardig. Maar nu is dat dus ook van de baan. 'Gelukkig' hoeft het niet vandaag of morgen te gebeuren want veel pijn heeft ie niet door de pijnstillers. We kunnen dus wel rustig afscheid nemen van m. Maar ik voel wel de tranen branden.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nouja het zat er al een poosje aan te komen, van de winter ging het ook al niet zo goed, maar met iedere dag pijnstillers en warmer weer ging het wel aardig. Maar nu is dat dus ook van de baan. 'Gelukkig' hoeft het niet vandaag of morgen te gebeuren want veel pijn heeft ie niet door de pijnstillers. We kunnen dus wel rustig afscheid nemen van m. Maar ik voel wel de tranen branden.
Idd genoeg om op een rijtje te zettenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:17 schreef FutureFairytale het volgende:
vakanties met iemand samen gingen niet zo goed, behalve met ouders. Heb t helaas niet zo getroffen. Mensen bleken eenmaal 24 uur bij elkaar heel anders (lees heel eigenwijs/koppig) te zijn. Hele vakantie moest gaan zoals zij wilden en ik had me maar aan te passen terwijl andersom nooit gebeurde. Geen leuke herinneringen. Verder is het goed voor mij. Woon straks ook alleen, kan daar ff over nadenken + over mn baan + over J. + over mn ziekte die ik niet weet + hoe ik dingen met muziek aan ga pakken. Genoeg
Slapen of rondlopen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tot je het koud krijgt, wat ga je dan doen?
Welke gevoelens?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gevoelens voor L. nog steeds onder controle?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou. Apollo krijgt binnenkort een spuitje. Hij heeft een infectie in een van zijn hoeven. De behandeling bestaat uit het open frezen van de hoef van onder tot boven, en het hele aangetaste deel weg halen. Na deze ingreep duurt het een jaar voordat de hoef weer genezen is. Een jaar waarin je niets kan met zo'n beest. Jup, dit is het einde.
dat hoop ik ook maar met dat zwembad moet het wel goedkomenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Idd genoeg om op een rijtje te zettenWel genieten (en niet piekeren!) hoor
dankje, jullie ook!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Tot over een paar daagjes..
Oh en heel veel plezier vast FFT!
Heel goedquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:32 schreef krakkemieke het volgende:
De monteur is geweest, zat iets fout in de kabel. Dus Memo, ik hoef lekker niet te betalen!
Ach jeetjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou. Apollo krijgt binnenkort een spuitje. Hij heeft een infectie in een van zijn hoeven. De behandeling bestaat uit het open frezen van de hoef van onder tot boven, en het hele aangetaste deel weg halen. Na deze ingreep duurt het een jaar voordat de hoef weer genezen is. Een jaar waarin je niets kan met zo'n beest. Jup, dit is het einde.
top!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:32 schreef krakkemieke het volgende:
De monteur is geweest, zat iets fout in de kabel. Dus Memo, ik hoef lekker niet te betalen!
Mooi zoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:32 schreef krakkemieke het volgende:
dat is niet makkelijk. Er is iets mis met mijn lichaam maar wat kan nog niemand vertellen. Als ik pijn heb, dingen laat vallen omdat ik opeens ff geen gevoel in mn arm heb of iets moet overgeven zoals gisteren vind ik t wel eng.quote:
en doet Golfer jouw haar?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:37 schreef Bluezz het volgende:
Haai![]()
Alweer uren wakker en alweer zitten mailen en smsen met de ganse familie![]()
En PC moest uit omdat we een nieuwe elektra meter hebben gekregen.
Alles doet het weer
Teruglezen nu en dan haartjes verfen
Kan ook een soort stressgerelateerd iets zijn. Iets meer ontspannen en genieten van je komende vakantie en je nieuwe huisje, misschien?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:13 schreef FutureFairytale het volgende:
dat is niet makkelijk. Er is iets mis met mijn lichaam maar wat kan nog niemand vertellen. Als ik pijn heb, dingen laat vallen omdat ik opeens ff geen gevoel in mn arm heb of iets moet overgeven zoals gisteren vind ik t wel eng.
Ik heb geen schildersopleiding en ben nooit verder gekomen dan vingerverven.quote:
eitjes bakkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:16 schreef Sarabi het volgende:
Eten vergeten mee te nemen vanmorgenen de kantine is ook nog eens dicht in de meivakantie
Dus nu snel maar eens iets te eten maken
Maar nu ook echt vakantie
haha. Wat betreft die klachten; ik wil geen stress meer horen. Ben wel vaker zenuwachtig geweest maar altijd gezond gebleven. Ben daarom ook ergens blij dat er al iets is gevonden wat ik in ieder geval heb en dat deze huisarts zich verder zorgen maakt, ook al vertelde ik wat ik had enigszins lacherigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan ook een soort stressgerelateerd iets zijn. Iets meer ontspannen en genieten van je komende vakantie en je nieuwe huisje, misschien?
[..]
Ik heb geen schildersopleiding en ben nooit verder gekomen dan vingerverven.
Echt welquote:
Foto?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:01 schreef Sarabi het volgende:
Echt wel
Ben nu pindarotsjes aan het maken voor de buikdansmeiden
Vanavond gaan we de DVD van onze show met zijn allen bekijken en iedereen neemt iets lekkers mee
Van de pindarotsjes?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Foto?
We hebben net een half uur in het bos gewandeld
Heerlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:04 schreef Isabeau het volgende:
We hebben net een half uur in het bos gewandeld
quote:
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ze er normaal uit zienquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Horen ze zo in te zakken? Ik heb geen idee hoor, vind het al super dat je dat zelf maakt
Het is op zich best leuk leesvoer omdat het net foktopics in klaagbaak zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:39 schreef Anthraxx het volgende:
En mijn god, je zou er maar mee getrouwd zijn:
Wij zijn heel internationaal bezig. Als gezin zijnde. Zo heeft mijn man afgelopen week in Oostenrijk zijn jodeldiploma gehaald.
Het niveau is op zich wel gelijk ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is op zich best leuk leesvoer omdat het net foktopics in klaagbaak zijn
quote:'Samen eten is gezond'
Uitgegeven: 3 mei 2011 12:58
Laatst gewijzigd: 3 mei 2011 12:57
BAARN - Samen aan tafel de maaltijd gebruiken is heel gezond. Kinderen die samen met hun ouders aan tafel eten zijn gezonder, hebben een lagere kans op overgewicht en ontwikkelen betere eetgewoonten.
© Gezondheidsnet
Dit blijkt uit onderzoek aan de University of Illinois. Onderzoeker Amber Hammons bestudeerde samen met haar collega's 17 onderzoeken naar kinderen, voeding en eetpatronen.
Het is voor het eerst dat onderzoek een verband laat zien tussen familiegewoonten en een gezond voedingspatroon van het kind.
Gezondheid eten
"Kinderen uit families die vijf keer per week samen eten hebben 25 procent minder kans op het ontwikkelen van gezondheids- en eetproblemen in vergelijking met gezinnen die maar een keer per week samen eten," vertelt Hammons. "Samen eten lijkt een beschermende factor te vormen."
Het eetgedrag van kinderen die vaak met hun ouders samen eten is over het algemeen gezonder. Ook als de ouders er niet bij zijn eten zij vaker gezond dan hun leeftijdsgenoten die minder regelmatig maaltijden delen.
Eetstoornissen
Naast een kleinere kans op overgewicht, vermindert regelmatig gezamenlijk eten ook de kans op verstoord eetgedrag. Vijf keer per week samen eten verkleint de kans op een verstoord eetpatroon zelfs met 35 procent.
Onder verstoord eetgedrag valt bijvoorbeeld het gebruiken van laxeermiddelen of dieetpillen, vasten, bewust overgeven of het overslaan van maaltijden. Dit zijn vaak de eerste symptomen van een eetstoornis.
Hammons: "Gezamenlijke maaltijden vormen voor ouders het perfecte moment om verstoord eetgedrag te herkennen en te voorkomen. Daarbij is het ook een moment voor goede gesprekken, waardoor tieners eventueel over hun problemen kunnen praten."
dat ben ik ook precies van planquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:25 schreef Bluezz het volgende:
Een goeie huisarts kijkt wel door je onzekere lacherige heen als het goed is FF
En piekeren op vakantie, kan je ook een positieve draai geven. Lekker alles overdenken en de gedachtes laten passeren die in je op komen hoeft niet direkt piekeren te zijn. Dat is gewoon een natuurlijk gevolg van het niets doen.
Ik hou ervan, lekker denken en voor je uit staren, levert vaak weer andere of zelfs betere inzichten op
/bloestafeltje
Wij aten altijd samen en hup: dikke kont en gestoorde relatie met etenquote:
quote:
Ben je aan het lijnen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:
doe je goed! En pindarotsjes van Sarabi zien er goed uit! Iedereen net tijdens lunch aan de pita's lams/kipshoarma en plak cake toe en ik met mn soep en broodjes kaas
![]()
toen je kind was? En wat houdt jouw 'verstoorde relatie' met eten in?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij aten altijd samen en hup: dikke kont en gestoorde relatie met eten![]()
Ik pas weer niet in het hokje
quote:
Ik eet gewoon door ook al heb ik totaal geen honger en heb altijd wel trek. Alles draait bij mij om het eten. Als er een verjaardag oid is dan denk ik eerst: wat voor taart is er, wat zijn de hapjes? En niet eens: wie zullen er nog meer zijn. En zo werkt dat bij mij echt met alles. Eerst focust mijn mind zich op eten en dan pas op de rest. Zou graag willlen dat dat niet zo wasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:52 schreef FutureFairytale het volgende:
toen je kind was? En wat houdt jouw 'verstoorde relatie' met eten in?
Bij mij ook altijd zo geweest.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik eet gewoon door ook al heb ik totaal geen honger en heb altijd wel trek. Alles draait bij mij om het eten. Als er een verjaardag oid is dan denk ik eerst: wat voor taart is er, wat zijn de hapjes? En niet eens: wie zullen er nog meer zijn. En zo werkt dat bij mij echt met alles. Eerst focust mijn mind zich op eten en dan pas op de rest. Zou graag willlen dat dat niet zo was
Waar ik trek in heb wisselt wel heel erg. Soms moet ik iets zouts en hartigs, andere keer graag fris zoals fruit of salade en soms wil ik gewoon veel zoet of ook wel eens zin in zure dingen. Maar wel altijd trek. Ik verlang wel eens terug naar de tijd vlak nadat Whatshisname me verliet (met uitzondering van het ellendig voelenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
Bij mij ook altijd zo geweest.Altijd trek, met name in hartige, krokante dingen.
Niet altijd hoor wat dan stort je gewoon inquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar ik trek in heb wisselt wel heel erg. Soms moet ik iets zouts en hartigs, andere keer graag fris zoals fruit of salade en soms wil ik gewoon veel zoet of ook wel eens zin in zure dingen. Maar wel altijd trek. Ik verlang wel eens terug naar de tijd vlak nadat Whatshisname me verliet (met uitzondering van het ellendig voelen): toen had ik totaaaaal geen trek in wat dan ook en dacht ik nooit aan eten. Ik vergat gewoon te eten. Dat lijkt me zo fijn als dat normaal voor je is
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bij mij ook altijd zo geweest.Altijd trek, met name in hartige, krokante dingen.
Altijd is wel wat overdreven jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:25 schreef Den_Haag het volgende:
Niet altijd hoor wat dan stort je gewoon in
Maar ik dacht dat je ook best van lekker eten hield in de periode van whatshisface?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar ik trek in heb wisselt wel heel erg. Soms moet ik iets zouts en hartigs, andere keer graag fris zoals fruit of salade en soms wil ik gewoon veel zoet of ook wel eens zin in zure dingen. Maar wel altijd trek. Ik verlang wel eens terug naar de tijd vlak nadat Whatshisname me verliet (met uitzondering van het ellendig voelen): toen had ik totaaaaal geen trek in wat dan ook en dacht ik nooit aan eten. Ik vergat gewoon te eten. Dat lijkt me zo fijn als dat normaal voor je is
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik eet gewoon door ook al heb ik totaal geen honger en heb altijd wel trek. Alles draait bij mij om het eten. Als er een verjaardag oid is dan denk ik eerst: wat voor taart is er, wat zijn de hapjes? En niet eens: wie zullen er nog meer zijn. En zo werkt dat bij mij echt met alles. Eerst focust mijn mind zich op eten en dan pas op de rest. Zou graag willlen dat dat niet zo was
Dat moet Ross je maar bezig houden zodat je geen tijd hebt om te etenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Altijd is wel wat overdreven jaMaar ik heb wel vaak zin in veel eten.
dat heb ik ook, vroeger nog erger en probeer ook in te houden maar hoor nog wel eens: 'oooh, jij denkt ook alleen maar aan eten'. En dan schaam ik me best ook al lach ik erom (als een boer met kiespijn)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
blij dat er meerdere met mij zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ik vind t best normaal hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:55 schreef krakkemieke het volgende:
FFT, wil je lachen? Houd je vast:
Ik droomde net dat ik met je ging optreden en er was nog iemand bij die niet kon dansen. Je ouders en je opa waren er ook en je opa was een biker. Gelukkig werd ik wakker voordat we gingen dansen!![]()
Nee, het was heel vrolijk allemaal. Maar ik vond het grappig dat ik over mensen droom die ik nog nooit gezien heb.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind t best normaal hoorbehalve dat ik geen opa heb, maar voor jou zal t wel angstige momenten hebben opgeleverd voor je t podium op moest zeker?
ik eet ook hele dagen door. en op feestjes moet ik me inhouden om niet aan te vallen op de bak met nootjes/knabbels/kaas.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen flauw idee! En ja, ik heb altijd wel een drang naar eten gevoeld, maar in de eerste maanden nadat hij me had verlaten dus he-le-maal niet. Niks. Nada. Joepie!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:40 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe is het met whatshisface eigenlijk, of weet je dat niet?
En dan (net als FFT) zo'n figuurquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:59 schreef z80 het volgende:
ik eet ook hele dagen door. en op feestjes moet ik me inhouden om niet aan te vallen op de bak met nootjes/knabbels/kaas.
en het ergste is ik eet echt alles door elkaar, en in grote hoeveelheden.
Wil je een beetje van mij? Ik heb bijna nooit echt trek.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen flauw idee! En ja, ik heb altijd wel een drang naar eten gevoeld, maar in de eerste maanden nadat hij me had verlaten dus he-le-maal niet. Niks. Nada. Joepie!
Kunnen we geen hormoon of neurotransmitter ontdekken die in het hongercentrum in je hypothalamus alles plat legt?Natuurlijk zonder andere bijwerkingen
Maar z sport iets meer dan wijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
http://www.z24.nl/carrier(...)j_meer_verdient.htmlquote:Aan de borreltafel is het een bekende wijsheid: geld werkt als een magneet. Maar gaat het ook echt zo?
De Spaanse econoom Sonia Oreffice onderzocht of er een wisselwerking is tussen uiterlijk en inkomen, waarbij partners een hoger inkomen accepteren als compensatie voor een minder aantrekkelijk voorkomen.
Op basis van uitgebreide Amerikaanse data bekeek ze specifiek de verhouding tussen de zogenoemde Body Mass Index (BMI), inkomen en het aantal gewerkt uren bij mannen en vrouwen.
Oreffice was vooral geïnteresseerd in net getrouwde stellen, om meer te weten te komen over overwegingen bij de partnerkeuze in een relatief vroeg stadium van de relatie.
Kilo erbij voor 2,70 per week
Op de site Vox doet Oreffice verslag in een audiointerview. Wat blijkt: voor zowel mannen als vrouwen is er een verband, waarbij een relatief hoger gewicht op de relatiemarkt gecompenseerd kan worden door meer inkomen. Daarbij is rekening gehouden met verstorende effecten. Werknemers met kantoorbanen bewegen bijvoorbeeld minder, wat kan resulteren en een hoger gewicht bij een relatief goede beloning.
Met een knipoog wil Oreffice desgevraagd wel een vuistregel kwijt. Voor mannen geldt gemiddeld dat een kilo extra gewicht betekent dat ze omgerekend 2,70 per week, of 140 euro per jaar méér moeten verdienen, om dezelfde aantrekkelijkheid te behouden op de relatiemarkt.
The menuhunter.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:56 schreef FutureFairytale het volgende:
ben ook menukaartengek net als Golfer
Dus als je met gelijkblijvend postuur veel meer gaat verdienen zit het helemaal goed?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:18 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.z24.nl/carrier(...)j_meer_verdient.html
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:06 schreef PdeHoog het volgende:
Bah. Zometeen een gesprek met de baas van mijn baasGeen zin in
Maar ze wil graag begrijpen waarom ik wegga
En een ander maakte de grap of ik niet wilde blijven en wat dat zou kosten.....
Fout. Antwoord had moeten zijn : Leukere collega's, geen kutchinezen of zeikamerikanen, meer begrip en meer lekkere wijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe weet jij nu hoeveel ik beweegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:23 schreef Bluezz het volgende:
Fout. Antwoord had moeten zijn : Leukere collega's, geen kutchinezenbelgen of zeikamerikanen, meer begrip en meer lekkere wijven
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe weet jij nu hoeveel ik beweeg
Je bent zeker ook gestopt met het invoeren van alles in die online dinges database?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Als ie maar goed in bed is, toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:25 schreef Bluezz het volgende:
Keith Bakker, wat een enge bek heeft die vent
Da's ook apart.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Krakkie, die droom
golfer droomde vannacht dat mn moeder haar ogen weer opendeed
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
Je bent zeker ook gestopt met het invoeren van alles in die online dinges database?
quote:
Nou, wat een nachtmerrie was dat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:27 schreef Bluezz het volgende:
golfer droomde vannacht dat mn moeder haar ogen weer opendeed
Obsessive Compulsive Disorderquote:
Nee hoor, het betekent gewoon dat je meer verbrandt dan dat je eet/drinktquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:30 schreef Bluezz het volgende:
Nu ik meer yoghurtjes tussendoor eet en meer brood eet blijf ik op gewicht en gaan er wat grammetjes per week af. Ook zo bizar
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Fout. Antwoord had moeten zijn : Leukere collega's, geen kutchinezen of zeikamerikanen, meer begrip en meer lekkere wijven
Ik ben weer begonnenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]zoveel gedoe en zoveel wat er domweg niet bij staat en als ik chinees eet dan weet ik al van te voren dat die database een gemiddelde geeft van tjap tjoy etc. Ik kan niet omgaan met die gemiddelden en dan weten dat het niet klopt, maar een benadering is
Ik voerde ook altijd alles op de gram in. Brood wegen dus en niet er van uit gaan dat dat 35 gram weegt. Dus 33 gram invoeren of 36 etc
Ross noemt het OCD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |