Waaah, steer! Ik heb een iPad besteldquote:Op maandag 2 mei 2011 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
ff golfertje gedaan
Nu ff danspasjes oefenen en over een uurtje oefenen met dansen... woensdag afdansen
Zoooo, geen steunfonds EU meer nodig, Drenthequote:Op maandag 2 mei 2011 20:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
32gb, wifi, wit, met een groene smartcover
Vanalles er op zetten!quote:Op maandag 2 mei 2011 20:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zoooo, geen steunfonds EU meer nodig, Drenthe
wat mot je nou met 32 GB?![]()
Je moet ff kijken hoe je van je telefoon een WiFi hotspot kunt maken met de 3G verbinding, dan kun je in de trein ook iPaddenquote:Op maandag 2 mei 2011 20:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vanalles er op zetten!mrLie heeft na twee weken al zo'n beetje de helft in gebruik (heeft nu 16gb).
Wifi in de trein in Drenthequote:Op maandag 2 mei 2011 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je moet ff kijken hoe je van je telefoon een WiFi hotspot kunt maken met de 3G verbinding, dan kun je in de trein ook iPadden
Daarom zegt-ie ook.... je 3G verbinding ombouwen naar een Wifi-hotspotquote:Op maandag 2 mei 2011 21:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wifi in de trein in DrentheMaar verder ben je wel lief hoor
Hoe zit dat eigenlijk Steerke, met de internetverbinding op je iPad? Maakt dat gebruik van hetzelfde netwerk als bijv. een smartphone? En zit er een datalimiet op je abbo ofwa?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
Je moet ff kijken hoe je van je telefoon een WiFi hotspot kunt maken met de 3G verbinding, dan kun je in de trein ook iPadden
Balen, Annequote:Op maandag 2 mei 2011 21:00 schreef AnneX het volgende:
Een stroomstoring van 10 sec. en alles klapt eruit: internet-radio-antw.apparaat.
En dan speelt er opeens een radio Dinah Washington : Mad about the boy.
Aspergesoep door de plee want zwaar mislukt.
Oh, zoquote:Op maandag 2 mei 2011 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daarom zegt-ie ook.... je 3G verbinding ombouwen naar een Wifi-hotspotDan heb je altijd internet bij je
Vaag zegquote:Op maandag 2 mei 2011 21:00 schreef AnneX het volgende:
Een stroomstoring van 10 sec. en alles klapt eruit: internet-radio-antw.apparaat.
En dan speelt er opeens een radio Dinah Washington : Mad about the boy.
Aspergesoep door de plee want zwaar mislukt.
Mail?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:02 schreef AnneX het volgende:
He Steer... alvast een reminder: vergeet niet te lachen bij het afdansen, want het gaat moeiteloos. ( voor het geval iemand een fillempie maakt).
Lie, je hebt mail.
Je hebt twee opties als je een 3G-iPad koopt:quote:Op maandag 2 mei 2011 21:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk Steerke, met de internetverbinding op je iPad? Maakt dat gebruik van hetzelfde netwerk als bijv. een smartphone? En zit er een datalimiet op je abbo ofwa?
Inderdaad nog een heel goed argumentquote:Op maandag 2 mei 2011 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, bijna alles zit in de auto. nu nemen we best iets minder mee dan op de 'grote' vakantie, maar ik hou nu wel erg veel ruimte overMaar we zijn echt niets aan het vergeten, althans geen hele grote dingen geloof ik
![]()
@ Lie:![]()
hoef je niet meer je benen te verbranden op de bank
Liefquote:Op maandag 2 mei 2011 21:02 schreef AnneX het volgende:
He Steer... alvast een reminder: vergeet niet te lachen bij het afdansen, want het gaat moeiteloos. ( voor het geval iemand een fillempie maakt).
Tussen Meppel en Groningen wel hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 21:00 schreef LieLie het volgende:
Wifi in de trein in DrentheMaar verder ben je wel lief hoor
Dit is gewoon zoeken naar argumenten hequote:
Ok, bij optie 1 gebruik je de duo sim om alleen met een extra apparaat behalve je foon te internetten (want bellen gaat nog niet via de iPad toch? alleen skypen mss)quote:Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt twee opties als je een 3G-iPad koopt:
1) Een dual-sim met je abbo van je smartphone. Dit is dan een 'identieke' SIM als in je smartphone, met zelfde abonnement. Verstookt data uit hetzelfde potje, met dezelfde datalimiet, afhankelijk van je abbo
2) Een aparte databonnement afsluiten met een aparte SIM kaart
Nee, dat is echt nog zo'n oude boemel iddquote:Op maandag 2 mei 2011 21:07 schreef LieLie het volgende:
Oh, dat zou kunnen natuurlijk.
Maar in de boemel die hier langs rijdt echt niet
Jep, alleen data via iPadquote:Op maandag 2 mei 2011 21:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ok, bij optie 1 gebruik je de duo sim om alleen met een extra apparaat behalve je foon te internetten (want bellen gaat nog niet via de iPad toch? alleen skypen mss)
Jepquote:En optie2 is een apart abbo voor je iPad alleen, en datalimiet hangt dan ook ws af van het soort abbo wat je afsluit wellicht?
Triest gevalquote:Op maandag 2 mei 2011 21:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat is echt nog zo'n oude boemel idd
Ik wil ook wel een tablet, het zou voor mijn werk erg handig zijn ook. Eigenlijk had ik er al een moeten hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil ook een tablet
Maar helaas nog niet financieel vermogend daarvoor. Wellicht nog voor het einde van dit jaar. Maar wil eigenlijk van m'n eerste salaris een digitale piano aanschaffen
Ipad + garagebandquote:Op maandag 2 mei 2011 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil ook een tablet
Maar helaas nog niet financieel vermogend daarvoor. Wellicht nog voor het einde van dit jaar. Maar wil eigenlijk van m'n eerste 'echte' salaris een digitale piano aanschaffen
quote:
't lijkt erop dat de tablet categorie een blijvertje is....quote:Op maandag 2 mei 2011 21:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een tablet, het zou voor mijn werk erg handig zijn ook. Eigenlijk had ik er al een moeten hebben.
Ja, met drums, piano, gitaar..quote:Op maandag 2 mei 2011 21:15 schreef kaasplankje het volgende:
Ik snap 'm niet, is dat een of andere app?
Ja absoluut, de touchscreen wordt de nieuwe standaard als je 't mij vraagt. Al zal het toetsenbord voorlopig bij desktops en laptops nog wel blijven den ik. Toch wil ik niet te snel zo'n ding aanschaffen; want over 2-3 jaar is er natuurlijk een die 2x zoveel kan en veel gebruikersvriendelijker is.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:16 schreef Stereotomy het volgende:
't lijkt erop dat de tablet categorie een blijvertje is....
Enkele jaren terug probeerden Intel en Microsoft het met een zogenaamde UMPC (Ultra Mobile PC):
[ afbeelding ]
maar dingen waren zwaar, log, batterijduur van 2 uur, en totaal niet aangepast aan touchscreen gebruik.
http://www.tabletguide.nl(...)-bij-tabletguide-nl/quote:Op maandag 2 mei 2011 21:22 schreef borisz het volgende:
Steerke wat zijn goede concullega's van de Ipad? Samsung Galaxy Tab?
Dat blijft zo, Kaas. Net als met camera's en PC's. Koop hem en hij is verouderd. Maar dat hoeft niet perse slecht te zijn zolang hij maar doet wat-ie moet doen.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja absoluut, de touchscreen wordt de nieuwe standaard als je 't mij vraagt. Al zal het toetsenbord voorlopig bij desktops en laptops nog wel blijven den ik. Toch wil ik niet te snel zo'n ding aanschaffen; want over 2-3 jaar is er natuurlijk een die 2x zoveel kan en veel gebruikersvriendelijker is.
Nou ... minder mee dan op een "grote" vakantie.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, bijna alles zit in de auto. nu nemen we best iets minder mee dan op de 'grote' vakantie, maar ik hou nu wel erg veel ruimte overMaar we zijn echt niets aan het vergeten, althans geen hele grote dingen geloof ik
![]()
@ Lie:![]()
hoef je niet meer je benen te verbranden op de bank
De reactablequote:Op maandag 2 mei 2011 21:24 schreef kaasplankje het volgende:
Je had ook een muziekinstrument met een touchscreen lang voor de iPad, een soort synthesizer ik zoek ff hoe dat ding ook alweer heette.
Haha, doet mij denken aan een oudcollega.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil ook een tablet
Maar helaas nog niet financieel vermogend daarvoor. Wellicht nog voor het einde van dit jaar. Maar wil eigenlijk van m'n eerste 'echte' salaris een digitale piano aanschaffen
Bijna Android Honeycomb tablets, dus de Motorola Xoom, LG Optimus Pad, Samsung Galaxy Tab 10.1 en de 8.9.... en straks de HTC Flyer met Gingerbread, en een stylus waarmee je aantekeningen kunt krabbelen op het scherm en het als screenshot kunt versturen.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:22 schreef borisz het volgende:
Steerke wat zijn goede concullega's van de Ipad? Samsung Galaxy Tab?
Haha ja de wandelschoenen gaan zelfs aan morgen. Kan ik mooi de haringen mee de grond in trappenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou ... minder mee dan op een "grote" vakantie.
Eigeblijk vind ik het allemaal evenveel gesleep voor een lang weekend of een hele week.
Maar wél plezier en wég en ontspannen in een andewre omgeving.
Heb je wel aan de wandelschoenen gedacht ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |