abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 mei 2011 @ 20:21:57 #1
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_96265922
quote:
Steven van Helvoort woont sinds een jaar op het Van Beuningenplein in West. Al die tijd wordt hij vanwege zijn homoseksualiteit geterroriseerd door een groep Marokkaanse jongeren uit de buurt.

Het gaat om schelden, spugen en bedreigen, zo vertelt Van Helvoort aan AT5. Hij voorziet dat het een dezer dagen volledig uit de hand loopt. De politie heeft hem echter afgeraden zijn verhaal te doen in het openbaar. "Want dan zou ik oorlog kunnen verwachten. Maar ik ben er klaar mee. Laat maar komen."
Bron http://www.at5.nl/artikel(...)o-weigert-te-zwijgen

http://at5.nl/s/g0K

Goed dat deze man durft op te staan en de publiciteit te zoeken. Want talloze anderen laten zich wel gewoon verjagen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 2 mei 2011 @ 20:25:09 #2
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_96266128
Beter worden ze in elkaar getrapt.
Die Marokkanen dan he.
  maandag 2 mei 2011 @ 20:26:15 #3
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_96266198
RIP aan de naastbestaanden.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_96266255
Slim is anders, maar wel dapper
  maandag 2 mei 2011 @ 20:29:37 #5
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_96266428
quote:
9s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]

Dit meen je niet he?
Ik wil dit niet menen, maar zo is het helaas wel. Ik denk dat nu nog meer de pispaal wordt van de buurt. En het lijkt me niet dat hij dat wil bewerkstelligen. :{

Overigens slecht van die boys. Je kunt ook op een normale manier laten blijken dat je het oneens bent iemands levensstijl. :{

:{²

[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 02-05-2011 20:35:12 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 2 mei 2011 @ 20:33:41 #6
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_96266688
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Heel dom dat hij dit doet. Dit komt erg provocatief over en werkt juist averechts. :{

Ja idd. Hij begon al met provoceren door homofiel te zijn natuurlijk.
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
  maandag 2 mei 2011 @ 20:34:40 #7
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_96266741
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik wil dit menen, maar zo is het helaas wel. Ik denk dat nu nog meer de pispaal wordt van de buurt. En het lijkt me niet dat hij dat wil bewerkstelligen. :{
Ik denk ook dat het averechts werkt, maar je niet laten wegjagen is toch niet provoceren?
quote:
Overigens slecht van die boys. Je kunt ook op een normale manier laten blijken dat je het oneens bent iemands levensstijl. :{

Waarom zal je dat moeten laten blijken? Hebben ze er last van?
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_96266760
quote:

[..]

Ik wil dit menen, maar zo is het helaas wel. Ik denk dat nu nog meer de pispaal wordt van de buurt. En het lijkt me niet dat hij dat wil bewerkstelligen. :{

Je posts zijn niet alleen mateloos irritant door overmatig :{ gebruik, maar ook nog door je grote domheid.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  maandag 2 mei 2011 @ 20:35:43 #9
13462 BansheeBoy
pi_96266808
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:33 schreef Transport_Ink het volgende:

[..]

Ja idd. Hij begon al met provoceren door homofiel te zijn natuurlijk.
Ja? Zo zie ik het nl. niet. En als hij het goed zou doen zouden we zijn geaardheid niet eens weten. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  maandag 2 mei 2011 @ 20:36:46 #10
13462 BansheeBoy
pi_96266862
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Waarom zal je dat moeten laten blijken? Hebben ze er last van?
Wat mij betreft hoeft dat niet, maar als je het dan toch doet, kies dan voor de weg van de rede, lekker fatsoenlijk een gesprek met zo'n man aan gaan. Wellicht vat hij het dan nog positief op. Maar dit... :N

maandag 2 mei 2011 @ 20:38:21 #11
19142 tslh
Never at ease.....
pi_96266935
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:25 schreef Verbodsbord het volgende:
Beter worden ze in elkaar getrapt.
Die Marokkanen dan he.
Dit. Enige juiste dat gedaan kan worden. Goed hard.
Life is funny. Well, yours is. To me.
  maandag 2 mei 2011 @ 20:39:09 #12
13462 BansheeBoy
pi_96266993
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:38 schreef tslh het volgende:

[..]

Dit. Enige juiste dat gedaan kan worden. Goed hard.
Kwaad met kwaad vergelden, en dat moeten we het nog eens worden wat het kwaad is in deze, heeft nog nooit geholpen. Dus dat lijkt me niet verstandig. :{

maandag 2 mei 2011 @ 20:40:14 #13
19142 tslh
Never at ease.....
pi_96267044
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Kwaad met kwaad vergelden, en dat moeten we het nog eens worden wat het kwaad is in deze, heeft nog nooit geholpen. Dus dat lijkt me niet verstandig. :{

Nee, lekker kopje thee drinken met die jongens. Dan snappen ze vast dat ze verkeerd zijn: ze staan erom bekend dat ze goed luisteren naar anderen.
pi_96267060
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Tja, beter dan niks doen. Tegenwoordig moet het wel hard tegen hard, anders faal je gewoon.
  maandag 2 mei 2011 @ 20:40:48 #15
13462 BansheeBoy
pi_96267074
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:40 schreef tslh het volgende:

[..]

Nee, lekker kopje thee drinken met die jongens. Dan snappen ze vast dat ze verkeerd zijn: ze staan erom bekend dat ze goed luisteren naar anderen.
Of sla ze in elkaar en ze komen met een grotere groep terug.... :{

pi_96267096
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Machine geweer lost het wel op.
  maandag 2 mei 2011 @ 20:41:24 #17
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_96267103
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat mij betreft hoeft dat niet, maar als je het dan toch doet, kies dan voor de weg van de rede, lekker fatsoenlijk een gesprek met zo'n man aan gaan. Wellicht vat hij het dan nog positief op. Maar dit... :N

Wat kunnen ze dan zeggen, volgens jou?
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  maandag 2 mei 2011 @ 20:42:11 #18
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_96267140
quote:

[..]

Dan trap je harder. Op een gegeven moment zijn er geen Marokkanen meer hoor, daarom is het een minderheid, dat betekent dat ze met minder zijn.
  maandag 2 mei 2011 @ 20:42:39 #19
13462 BansheeBoy
pi_96267166
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]

Wat kunnen ze dan zeggen, volgens jou?
Nou, ze zouden hun standpunten eens op een redelijke manier kunnen onderbouwen, voor zover het nodig is, want als de beste man zijn geaardheid niet zo openlijk verkondigt zal dat wel meevallen. :{

pi_96267200
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nou, ze zouden hun standpunten eens op een redelijke manier kunnen onderbouwen, voor zover het nodig is, want als de beste man zijn geaardheid niet zo openlijk verkondigt zal dat wel meevallen. :{

Een Marokkaan die zijn standpunt onderbouwt. Dat zou pas een zeldzaam verschijnsel zijn. :D
  maandag 2 mei 2011 @ 20:43:38 #21
13462 BansheeBoy
pi_96267228
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:42 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Dan trap je harder. Op een gegeven moment zijn er geen Marokkanen meer hoor, daarom is het een minderheid, dat betekent dat ze met minder zijn.
Het enige niet te onderschatten probleem is dat de Nederlandse volksaard een laf karakter kent. Dus dat zal wel "meevallen". :{

maandag 2 mei 2011 @ 20:43:53 #22
19142 tslh
Never at ease.....
pi_96267240
quote:

[..]

En daarom maar niets doen?
quote:

[..]

Van welke planeet kom jij? Praten met dat tuig?
pi_96267247
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Heel dom dat hij dit doet. Dit komt erg provocatief over en werkt juist averechts. :{

Ho even, het zijn die irritante klote Marokkaantjes die lopen te provoceren. Deze man treft geen enkele blaam.
pi_96267282
quote:

[..]

Het feit dat ze spugen, schelden en bedreigen geeft al aan dat ze waarschijnlijk de intellectuele capaciteit niet hebben om wat voor standpunt dan ook op enige manier redelijk te kunnen onderbouwen. Laat staan een standpunt dat uit de krochten van hun onderbuik komt.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  maandag 2 mei 2011 @ 20:44:42 #25
13462 BansheeBoy
pi_96267292
quote:
13s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:43 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Ho even, het zijn juist die irritante klote Marokkaantjes die lopen te provoceren. Deze man treft geen enkele blaam
Ja, en de beste man zal hierdoor niet meer "geplaagd" worden? Kom op, niet zo naïef... :{

maandag 2 mei 2011 @ 20:45:22 #26
13462 BansheeBoy
pi_96267328
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:44 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Het feit dat ze spugen, schelden en bedreigen geeft al aan dat ze waarschijnlijk de intellectuele capaciteit niet hebben om wat voor standpunt dan ook op enige manier redelijk te kunnen onderbouwen. Laat staan een standpunt dat uit de krochten van hun onderbuik komt.
Hier heb je een goed punt, maar dan heeft Nederland gefaald om hun niveau op te krikken. :{

pi_96267350
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, en de beste man zal hierdoor niet meer "geplaagd" worden? Kom op, niet zo naïef... :{

Daar gaat het niet om. Dit soort "incidenten" mogen nooit worden verzwegen.
pi_96267377
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hier heb je een goed punt, maar dan heeft Nederland gefaald om hun niveau op te krikken. :{

Misschien, maar voor dat volk is het dus beter dat ze naar een land gaan waar hun opvattingen algemeen geaccepteerd zijn.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_96267397
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het enige niet te onderschatten probleem is dat de Nederlandse volksaard een laf karakter kent. Dus dat zal wel "meevallen". :{

quote:

[..]

:').
pi_96267489
Ik ben benieuwd hoe dit uitpakt. Hopelijk wakkert dit het vuur niet aan, wat ik helaas wel verwacht, maar misschien is het juist heel slim om vroeg de media in te schakelen om de autoriteiten zo te dwingen in te grijpen bij het getreiter.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 2 mei 2011 @ 20:49:08 #31
19142 tslh
Never at ease.....
pi_96267541
quote:

[..]

Klopt. Dat krijg je met pappen en nathouden. Die cirkel moet doorbroken worden door goed hard op te treden. Als ze zo'n last hebben van die man, laten ze dan zelf verhuizen. Ik weet zeker dat als je een paar botten breekt bij die gasten dat ze hem met rust laten. Zien ze dan in dat ze fout zijn geweest? Nee, dat zullen ze toch nooit inzien want ze kijken neer op homos (of gewone Nederlanders die het wel tolereren).
pi_96267633
quote:

[..]

Marokkanen die vrijwel altijd in een groep mensen lastig vallen getuigd van heldhaftig gedrag?
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 20:50:44 #33
8781 crew  Frutsel
pi_96267635
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:43 schreef tslh het volgende:
Van welke planeet kom jij?
Dont feed the troll aub
pi_96267684
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:49 schreef tslh het volgende:

[..]

Klopt. Dat krijg je met pappen en nathouden. Die cirkel moet doorbroken worden door goed hard op te treden.
DE manier om het op te lossen:
1- Een positieve naam voor ze verzinnnen.
Kansenjongeren, prachtjongeren..
2- We drinken thee met ze en geven ze coaches voor een paar ton.
3-????

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 03-05-2011 02:17:45 ]
pi_96267808
Zoals die vent al zegt "ik ben er klaar mee, laat ze maar komen". Als we nou allemaal zo waren en wat botten zouden breken bij ze, zou dit probleem zo over zijn.

[ Bericht 32% gewijzigd door Frutsel op 02-05-2011 21:03:07 ]
pi_96268033
quote:

[..]

God een Marrokaan zal zelf eens verantwoording nemen of zichzelf ontwikkelen. Speel niet altijd die vermoorde onschuld met je getrol. Jij alleen bent volgens mij al goed voor 1 zetel voor Wilders met je categorisch ontkennen dat sommige marrokanen altijd betrokken zijn bij "schijnbaar" incidenten met homo's, lesbo's, alles wat afwijkt van hun standaard, gezinnen die geterroriseerd worden, criminaliteit, etc.
pi_96268208
Meer dan 10 jaar geleden hadden we het al over deze problemen. En toen al werd er niks aan gedaan.

We leven nu meer dan 10 jaar later en er is nog steeds geen ruk veranderd. :')
  maandag 2 mei 2011 @ 21:02:24 #38
13462 BansheeBoy
pi_96268246
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:58 schreef FreedonNadd het volgende:

[..]

God een Marrokaan zal zelf eens verantwoording nemen of zichzelf ontwikkelen. Speel niet altijd die vermoorde onschuld met je getrol. Jij alleen bent volgens mij al goed voor 1 zetel voor Wilders met je categorisch ontkennen dat sommige marrokanen altijd betrokken zijn bij "schijnbaar" incidenten met homo's, lesbo's, alles wat afwijkt van hun standaard, gezinnen die geterroriseerd worden, criminaliteit, etc.
Ik ontken niks, ik ben niet achterlijk. Ik houd jullie alleen een spiegel voor, want Marokkaanse jongeren in Marokko houden zich met niets van dit alles bezig, Nederland doet dus wat fout. :{

En je gaat wat mij betreft ook erg makkelijk voorbij aan het belang van een goede opvoeding. Doordat de groeps chef Achmed structureel een loonsverhoging weigert moet Achmed lange werkdagen maken in de koekjesfabriek om zijn gezin te onderhouden. Gevolg: Achmed is moe en heeft geen puf meer om zijn (overtal aan) kinderen te corrigeren. Om maar wat te noemen. :{

pi_96268291
Arme Achmed.
  maandag 2 mei 2011 @ 21:04:13 #40
13462 BansheeBoy
pi_96268359
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:50 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Marokkanen die vrijwel altijd in een groep mensen lastig vallen getuigd van heldhaftig gedrag?
Het is prijzenswaardig dat je het probeert, maar het mag geen nieuws zijn dat de gemiddelde buitenlander meer lef heeft en dapperder acteert dan een random Nederlander (met zijn eeuwige genuanceer). :{

pi_96268398
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ontken niks, ik ben niet achterlijk. Ik houd jullie alleen een spiegel voor, want Marokkaanse jongeren in Marokko houden zich met niets van dit alles bezig, Nederland doet dus wat fout. :{

En je gaat wat mij betreft ook erg makkelijk voorbij aan het belang van een goede opvoeding. Doordat de groeps chef Achmed structureel een loonsverhoging weigert moet Achmed lange werkdagen maken om zijn gezin te onderhouden. Gevolg: Achmed is moe en heeft geen puf meer om zijn (overtal aan) kinderen te corrigeren. Om maar wat te noemen. :{

Ik zal je wat verklappen werkende nederlanders zijn ook moe na een dag hard werken maar die voeden wel hun kinderen op. NB nu heb ik het niet op die kanslozen met tien kinderen die werkeloos thuis aan het zeiken zijn op de buut'nlanders die hun banen inpikken.

maar ja don't feed the troll was het gezegde geloof ik ;)
  maandag 2 mei 2011 @ 21:05:17 #42
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_96268422
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:50 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Dat idee had ik ook. Als er sprake is van lafheid, dan zijn dat vooral die Marokkanen die in groepjes van 10 opereren. Dat mensen, die gewoon hun eigen leven willen leiden, zich daardoor geintimideerd voelen heeft niets met lafheid te maken.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  maandag 2 mei 2011 @ 21:05:59 #43
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_96268467
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is prijzenswaardig dat je het probeert, maar het mag geen nieuws zijn dat de gemiddelde buitenlander meer lef heeft en dapperder acteert dan een random Nederlander (met zijn eeuwige genuanceer). :{

Jawel, als ze met 10 man in een groepje zijn wel ja.
DeviantArt
pi_96268483
quote:

[..]

Het enige wat Nederland fout doet, is dat we hier tolerant zijn tegenover mensen die intolerant zijn.

quote:
En je gaat wat mij betreft ook erg makkelijk voorbij aan het belang van een goede opvoeding. Doordat de groeps chef Achmed structureel een loonsverhoging weigert moet Achmed lange werkdagen maken om zijn gezin te onderhouden. Gevolg: Achmed is moe en heeft geen puf meer om zijn (overtal aan) kinderen te corrigeren. Om maar wat te noemen. :{

Die arme zielige marokkaantjes, ze kunnen er helemaal niets aan doen dat ze mensen die ze niet aanstaan bespugen, uitschelden, bedreigen en in elkaar slaan.
  maandag 2 mei 2011 @ 21:06:59 #45
13462 BansheeBoy
pi_96268526
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef FreedonNadd het volgende:
Ik zal je wat verklappen werkende nederlanders zijn ook moe na een dag hard werken maar die voeden wel hun kinderen op. NB nu heb ik het niet op die kanslozen met tien kinderen die werkeloos thuis aan het zeiken zijn op de buut'nlanders die hun banen inpikken.
En zelfs daar is nog een discussie over te voeren, want zowel vader als moeder werken, Nederlandse kinderen hebben enkel een financiële band met hun ouders. Daarom zie je ook vaak dat het hen geen enkele (emotionele) moeite kost om ze in een bejaardentehuis te stoppen en ze nog enkel op te zoeken tijdens de feestdagen (mits schrikkeljaar). :N

maandag 2 mei 2011 @ 21:08:29 #46
13462 BansheeBoy
pi_96268592
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:06 schreef Snapcount2 het volgende:

Die arme zielige marokkaantjes, ze kunnen er helemaal niets aan doen dat ze mensen die ze niet aanstaan bespugen, uitschelden, bedreigen en in elkaar slaan.
Ik begrijp dat je bewust chargeert, ik probeer er echter een serieus discours van te maken. Een beetje medewerking zou geen kwaad kunnen. Ik reken op je. :{

maandag 2 mei 2011 @ 21:08:49 #47
19142 tslh
Never at ease.....
pi_96268615
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En zelfs daar is nog een discussie over te voeren, want zowel vader als moeder werken, Nederlandse kinderen hebben enkel een financiële band met hun ouders. Daarom zie je ook vaak dat het hen geen enkele (emotionele) moeite kost om ze in een bejaardentehuis te stoppen en ze nog enkel op te zoeken tijdens de feestdagen (mits schrikkeljaar). :N

Eerst dacht ik dat je serieus was, maar nu ik je post geschiedenis zo eens heb bekeken lijkt het me inderdaad beter hier te stoppen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 02-05-2011 21:10:15 ]
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 21:09:36 #48
8781 crew  Frutsel
pi_96268655
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik begrijp dat je bewust chargeert, ik probeer er echter een serieus discours van te maken. Een beetje medewerking zou geen kwaad kunnen. Ik reken op je. :{

Kun je beter wegblijven, dan wordt het misschien nog wat.
  maandag 2 mei 2011 @ 21:13:21 #49
13462 BansheeBoy
pi_96268891
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:01 schreef Asfyxia het volgende:
Meer dan 10 jaar geleden hadden we het al over deze problemen. En toen al werd er niks aan gedaan.

We leven nu meer dan 10 jaar later en er is nog steeds geen ruk veranderd. :')
Je slaat hier de spijker op zijn kop. Maar we moeten ook wel toegeven dat er weinig goede ideeën loskomen bij de Cohen-achtigen, want in hen heb ik wel vertrouwen. Ofschoon je je kunt afvragen of dit niet gewoon een kwestie van tijd is? :{

maandag 2 mei 2011 @ 21:13:35 #50
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_96268906
edit: Reageer er dus niet op aub

[ Bericht 93% gewijzigd door Frutsel op 02-05-2011 21:14:43 (niet doen aub - gewoon negeren) ]
DeviantArt
pi_96269372
Ik hoop dat ze groepen marokkanen die op deze manier mensen terroriseren, eens gaan aanpakken als zijnde criminele organisaties inclusief het toepassen van de Plukze-wetgeving. :P
  maandag 2 mei 2011 @ 21:21:19 #52
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_96269405
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar Banshee, is de grondslag van het probleem met Marokkaanse jongeren niet dat de band met de ouders zich puur beperkt tot de paar uurtjes per dag dat ze thuis zijn? Marokkaanse ouders weten vaak niet wat hun kinderen buiten uitvreten, als die ouders dat wel zouden weten dan zouden die jongeren zo hard geslagen worden dat hun hoofd na een week nog achterstevoren op hun romp zat. Dan zou het overlastprobleem ook een stuk minder aanwezig zijn.
DeviantArt
  maandag 2 mei 2011 @ 21:22:02 #53
13462 BansheeBoy
pi_96269447
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:21 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Maar Banshee, is de grondslag van het probleem met Marokkaanse jongeren niet dat de band met de ouders zich puur beperkt tot de paar uurtjes per dag dat ze thuis zijn? Marokkaanse ouders weten vaak niet wat hun kinderen buiten uitvreten, als die ouders dat wel zouden weten dan zouden die jongeren zo hard geslagen worden dat hun hoofd na een week nog achterstevoren op hun romp zat. Dan zou het overlastprobleem ook een stuk minder aanwezig zijn.
Geen speld tussen te krijgen. Dit is één van de oorzaken. :{

maandag 2 mei 2011 @ 21:29:58 #54
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_96269901
offtopic - zeg dan niets

[ Bericht 94% gewijzigd door Frutsel op 02-05-2011 21:30:24 ]
  maandag 2 mei 2011 @ 21:31:00 #55
13462 BansheeBoy
pi_96269972
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Geen speld tussen te krijgen. Dit is één van de oorzaken. :{

Maar ook dit zie je steeds minder, zie bv. de nieuwe generatie die zelf hier in Nederland scholing heeft gekregen en hun kinderen bewuster opvoeden. :{

pi_96270018
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar ook dit zie je steeds minder, zie bv. de nieuwe generatie. :{

Ben je nu met jezelf aan het converseren?
pi_96270577
quote:

[..]

En je gaat wat mij betreft ook erg makkelijk voorbij aan het belang van een goede opvoeding. Doordat de groeps chef Achmed structureel een loonsverhoging weigert moet Achmed lange werkdagen maken in de koekjesfabriek om zijn gezin te onderhouden. Gevolg: Achmed is moe en heeft geen puf meer om zijn (overtal aan) kinderen te corrigeren. Om maar wat te noemen. :{

Je hebt gelijk...Het probleem ligt bij het verschil van aanpak tussen beide landen.

In Marokko worden die ratjes in elkaar getrapt door de politie als ze zich zodanig misdragen. Dan houden ze vanzelf op. Zou goed zijn als de Nederlandse politie die methode overneemt en dat alleen op de overlast Marokkaan richt.

Dat zal de samenleving verbeteren want met die methode kweken we eindelijk een volgzame generatie ratjes medeburgers ipv uitschot. Win/win situatie! :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Jeanne_Darc op 02-05-2011 22:04:22 ]
pi_96270687
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:40 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Je hebt gelijk...Het probleem ligt bij het verschil van aanpak tussen beide landen.

In Marokko worden die ratjes in elkaar getrapt door de politie als ze zich zodanig misdragen. Dan houden ze vanzelf op. Zou goed zijn als de Nederlandse politie die methode overneemt en dat alleen op de Marokkaan richt.

Dat zal de samenleving verbeteren want met die methode kweken we eindelijk een volgzame generatie ratjes medeburgers ipv uitschot. Win/win situatie! :P
Als ze in Marokko een grote bek geven tegen een politieagent, dan kunnen ze langs de proctoloog om de wapenstok te laten verwijderen.
  maandag 2 mei 2011 @ 21:43:41 #59
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_96270822
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:29 schreef Verbodsbord het volgende:
offtopic - zeg dan niets

Oh kom op :D
Net of zijn emoticon gebruik niet uitermate irritant is :')
  maandag 2 mei 2011 @ 21:46:31 #60
13462 BansheeBoy
pi_96271008
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:41 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Als ze in Marokko een grote bek geven tegen een politieagent, dan kunnen ze langs de proctoloog om de wapenstok te laten verwijderen.
Niet alleen dat, daar hebben ze nog respect voor het gezag, voor ouderen. :{

Dat is hier stukken minder. :{

pi_96271853
Hier is geen respect van de Marokkaan voor de Nederlander in t algemeen. Of 't nou ouderen, homo's, of iets anders is maakt niet zoveel uit.
pi_96272183
quote:

[..]

Je hoeft niet te laten merken dat je het ermee oneens bent. Ik ga toch ook niet moslims in elkaar trappen enzo?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_96272693
quote:

[..]

Volgens mij heeft er nog nooit een Marokkaan in zijn eentje ergens ruzie lopen zoeken.
Ze doen niets alleen en zullen nooit de confrontatie aangaan als ze het gevoel hebben dat de ander sterker is.
Nederlanders hebben inderdaad een wat laffe volksaard, die van Marokkanen is beslist laffer.
Gelukkig ken ik er verscheidene die zich hier van distantieren, maar dat is een minderheid.
pi_96273586
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:11 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Volgens mij heeft er nog nooit een Marokkaan in zijn eentje ergens ruzie lopen zoeken.
Ze doen niets alleen en zullen nooit de confrontatie aangaan als ze het gevoel hebben dat de ander sterker is.
Nederlanders hebben inderdaad een wat laffe volksaard, die van Marokkanen is beslist laffer.
Gelukkig ken ik er verscheidene die zich hier van distantieren, maar dat is een minderheid.
Zo is het wel ja, ze trappen alleen sores als ze in de meerderheid zijn. En dat is inderdaad lafheid. 'T valt dus best mee met ze, met die zogenaamde stoerheid. Als ze alleen zijn hoor je ze niet.
  maandag 2 mei 2011 @ 22:27:29 #65
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_96273748
Een homofiele martelaar.
_O_.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  maandag 2 mei 2011 @ 22:49:33 #66
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_96275146
quote:

[..]

|:(

Of je laat de persoon gewoon met rust... dat kan natuurlijk ook.
Krekker is de bom!
pi_96275926
Wel een schande dat de politie niet optreedt tegen deze rellers, de beste man moet eerst flink wat letsel aangedaan worden voordat er wordt ingegrepen......hoe krom is dat?!
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
pi_96277025
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:02 schreef TripleS het volgende:
Wel een schande dat de politie niet optreedt tegen deze rellers, de beste man moet eerst flink wat letsel aangedaan worden voordat er wordt ingegrepen......hoe krom is dat?!
En als het zich in Utrecht zou afspelen zou hij van zo'n collaborerende politiechef een trap na krijgen met de stelling "dat hij het zelf heeft uitgelokt". :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_96277384
Deze terreur gedijt weer erg goed onder een links beleid. Job Cohen, je hebt van Amsterdam een gewelddige, tolerante stad gemaakt. :') :')

In navolging van Bin Landen, wanneer wordt Cohen opgepakt en voor de rechtbank gesleept?
  maandag 2 mei 2011 @ 23:28:11 #70
13462 BansheeBoy
pi_96277508
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:18 schreef Ferdo het volgende:

[..]

En als het zich in Utrecht zou afspelen zou hij van zo'n collaborerende politiechef een trap na krijgen met de stelling "dat hij het zelf heeft uitgelokt". :')
En toch is er wel wat voor te zeggen. Als je als koe in een vijver met piranha's gaat zwemmen heb je hetzelfde effect en moet je hier rekening mee houden. :{

Ik stap ook niet een kerk binnen om mensen te bekeren tot de Islam. :{

pi_96277696
Erg sneu trouwens dat de Amsterdamse politie zich meent te moeten verlagen to dit soort verkapte chantage als iemand zulke asociale toestanden aankaart. Hebben ze er zelf belang bij dat het maar door blijft etteren? :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 2 mei 2011 @ 23:35:31 #72
13462 BansheeBoy
pi_96277845
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:32 schreef Ferdo het volgende:
Erg sneu trouwens dat de Amsterdamse politie zich meent te moeten verlagen to dit soort verkapte chantage als iemand zulke asociale toestanden aankaart. Hebben ze er zelf belang bij dat het maar door blijft etteren? :')
En toch hebben ze feitelijk gelijk. Helaas. :{

Moderator maandag 2 mei 2011 @ 23:38:37 #73
249559 crew  Lavenderr
pi_96277986
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:32 schreef Ferdo het volgende:
Je zou het bijna denken dat ze er belang bij hebben. Maar wélk belang dan in vredesnaam? :?
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 23:39:30 #74
249559 crew  Lavenderr
pi_96278031
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En toch hebben ze feitelijk gelijk. Helaas. :{

Waarom hebben ze gelijk dan?
  maandag 2 mei 2011 @ 23:39:38 #75
13462 BansheeBoy
pi_96278041
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je zou het bijna denken dat ze er belang bij hebben. Maar wélk belang dan in vredesnaam? :?
Nou, ik vind het bewaren van de vrede een best wel groot belang. :{

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')