Bron http://www.at5.nl/artikel(...)o-weigert-te-zwijgenquote:Steven van Helvoort woont sinds een jaar op het Van Beuningenplein in West. Al die tijd wordt hij vanwege zijn homoseksualiteit geterroriseerd door een groep Marokkaanse jongeren uit de buurt.
Het gaat om schelden, spugen en bedreigen, zo vertelt Van Helvoort aan AT5. Hij voorziet dat het een dezer dagen volledig uit de hand loopt. De politie heeft hem echter afgeraden zijn verhaal te doen in het openbaar. "Want dan zou ik oorlog kunnen verwachten. Maar ik ben er klaar mee. Laat maar komen."

Ik wil dit niet menen, maar zo is het helaas wel. Ik denk dat nu nog meer de pispaal wordt van de buurt. En het lijkt me niet dat hij dat wil bewerkstelligen.quote:

²
² 

Ja idd. Hij begon al met provoceren door homofiel te zijn natuurlijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Heel dom dat hij dit doet. Dit komt erg provocatief over en werkt juist averechts.²

Ik denk ook dat het averechts werkt, maar je niet laten wegjagen is toch niet provoceren?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil dit menen, maar zo is het helaas wel. Ik denk dat nu nog meer de pispaal wordt van de buurt. En het lijkt me niet dat hij dat wil bewerkstelligen.
Waarom zal je dat moeten laten blijken? Hebben ze er last van?quote:Overigens slecht van die boys. Je kunt ook op een normale manier laten blijken dat je het oneens bent iemands levensstijl.²

Je posts zijn niet alleen mateloos irritant door overmatigquote:Op maandag 2 mei 2011 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil dit menen, maar zo is het helaas wel. Ik denk dat nu nog meer de pispaal wordt van de buurt. En het lijkt me niet dat hij dat wil bewerkstelligen.
Overigens slecht van die boys. Je kunt ook op een normale manier laten blijken dat je het oneens bent iemands levensstijl.²
 gebruik, maar ook nog door je grote domheid.
 gebruik, maar ook nog door je grote domheid.

Ja? Zo zie ik het nl. niet. En als hij het goed zou doen zouden we zijn geaardheid niet eens weten.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:33 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Ja idd. Hij begon al met provoceren door homofiel te zijn natuurlijk.

²
²

Wat mij betreft hoeft dat niet, maar als je het dan toch doet, kies dan voor de weg van de rede, lekker fatsoenlijk een gesprek met zo'n man aan gaan. Wellicht vat hij het dan nog positief op. Maar dit...quote:Op maandag 2 mei 2011 20:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Waarom zal je dat moeten laten blijken? Hebben ze er last van?

²
²

Dit. Enige juiste dat gedaan kan worden. Goed hard.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:25 schreef Verbodsbord het volgende:
Beter worden ze in elkaar getrapt.
Die Marokkanen dan he.

Kwaad met kwaad vergelden, en dat moeten we het nog eens worden wat het kwaad is in deze, heeft nog nooit geholpen. Dus dat lijkt me niet verstandig.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:38 schreef tslh het volgende:
[..]
Dit. Enige juiste dat gedaan kan worden. Goed hard.

²
²

Nee, lekker kopje thee drinken met die jongens. Dan snappen ze vast dat ze verkeerd zijn: ze staan erom bekend dat ze goed luisteren naar anderen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kwaad met kwaad vergelden, en dat moeten we het nog eens worden wat het kwaad is in deze, heeft nog nooit geholpen. Dus dat lijkt me niet verstandig.²

Tja, beter dan niks doen. Tegenwoordig moet het wel hard tegen hard, anders faal je gewoon.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kwaad met kwaad vergelden, en dat moeten we het nog eens worden wat het kwaad is in deze, heeft nog nooit geholpen. Dus dat lijkt me niet verstandig.²

Of sla ze in elkaar en ze komen met een grotere groep terug....quote:Op maandag 2 mei 2011 20:40 schreef tslh het volgende:
[..]
Nee, lekker kopje thee drinken met die jongens. Dan snappen ze vast dat ze verkeerd zijn: ze staan erom bekend dat ze goed luisteren naar anderen.

²
²

Machine geweer lost het wel op.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of sla ze in elkaar en ze komen met een grotere groep terug....²

Wat kunnen ze dan zeggen, volgens jou?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeft dat niet, maar als je het dan toch doet, kies dan voor de weg van de rede, lekker fatsoenlijk een gesprek met zo'n man aan gaan. Wellicht vat hij het dan nog positief op. Maar dit...²

Dan trap je harder. Op een gegeven moment zijn er geen Marokkanen meer hoor, daarom is het een minderheid, dat betekent dat ze met minder zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]

Nou, ze zouden hun standpunten eens op een redelijke manier kunnen onderbouwen, voor zover het nodig is, want als de beste man zijn geaardheid niet zo openlijk verkondigt zal dat wel meevallen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wat kunnen ze dan zeggen, volgens jou?

²
²

Een Marokkaan die zijn standpunt onderbouwt. Dat zou pas een zeldzaam verschijnsel zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, ze zouden hun standpunten eens op een redelijke manier kunnen onderbouwen, voor zover het nodig is, want als de beste man zijn geaardheid niet zo openlijk verkondigt zal dat wel meevallen.²

Het enige niet te onderschatten probleem is dat de Nederlandse volksaard een laf karakter kent. Dus dat zal wel "meevallen".quote:Op maandag 2 mei 2011 20:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dan trap je harder. Op een gegeven moment zijn er geen Marokkanen meer hoor, daarom is het een minderheid, dat betekent dat ze met minder zijn.

²
²

En daarom maar niets doen?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Van welke planeet kom jij? Praten met dat tuig?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, ze zouden hun standpunten eens op een redelijke manier kunnen onderbouwen, voor zover het nodig is, want als de beste man zijn geaardheid niet zo openlijk verkondigt zal dat wel meevallen.²

Ho even, het zijn die irritante klote Marokkaantjes die lopen te provoceren. Deze man treft geen enkele blaam.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Heel dom dat hij dit doet. Dit komt erg provocatief over en werkt juist averechts.²

Het feit dat ze spugen, schelden en bedreigen geeft al aan dat ze waarschijnlijk de intellectuele capaciteit niet hebben om wat voor standpunt dan ook op enige manier redelijk te kunnen onderbouwen. Laat staan een standpunt dat uit de krochten van hun onderbuik komt.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]

Ja, en de beste man zal hierdoor niet meer "geplaagd" worden? Kom op, niet zo naïef...quote:Op maandag 2 mei 2011 20:43 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ho even, het zijn juist die irritante klote Marokkaantjes die lopen te provoceren. Deze man treft geen enkele blaam

²
²

Hier heb je een goed punt, maar dan heeft Nederland gefaald om hun niveau op te krikken.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:44 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Het feit dat ze spugen, schelden en bedreigen geeft al aan dat ze waarschijnlijk de intellectuele capaciteit niet hebben om wat voor standpunt dan ook op enige manier redelijk te kunnen onderbouwen. Laat staan een standpunt dat uit de krochten van hun onderbuik komt.

²
²

Daar gaat het niet om. Dit soort "incidenten" mogen nooit worden verzwegen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, en de beste man zal hierdoor niet meer "geplaagd" worden? Kom op, niet zo naïef...²

Misschien, maar voor dat volk is het dus beter dat ze naar een land gaan waar hun opvattingen algemeen geaccepteerd zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hier heb je een goed punt, maar dan heeft Nederland gefaald om hun niveau op te krikken.²

quote:Op maandag 2 mei 2011 20:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het enige niet te onderschatten probleem is dat de Nederlandse volksaard een laf karakter kent. Dus dat zal wel "meevallen".²
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
 .
.

Klopt. Dat krijg je met pappen en nathouden. Die cirkel moet doorbroken worden door goed hard op te treden. Als ze zo'n last hebben van die man, laten ze dan zelf verhuizen. Ik weet zeker dat als je een paar botten breekt bij die gasten dat ze hem met rust laten. Zien ze dan in dat ze fout zijn geweest? Nee, dat zullen ze toch nooit inzien want ze kijken neer op homos (of gewone Nederlanders die het wel tolereren).quote:Op maandag 2 mei 2011 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hier heb je een goed punt, maar dan heeft Nederland gefaald om hun niveau op te krikken.²

Marokkanen die vrijwel altijd in een groep mensen lastig vallen getuigd van heldhaftig gedrag?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het enige niet te onderschatten probleem is dat de Nederlandse volksaard een laf karakter kent. Dus dat zal wel "meevallen".²

DE manier om het op te lossen:quote:Op maandag 2 mei 2011 20:49 schreef tslh het volgende:
[..]
Klopt. Dat krijg je met pappen en nathouden. Die cirkel moet doorbroken worden door goed hard op te treden.

God een Marrokaan zal zelf eens verantwoording nemen of zichzelf ontwikkelen. Speel niet altijd die vermoorde onschuld met je getrol. Jij alleen bent volgens mij al goed voor 1 zetel voor Wilders met je categorisch ontkennen dat sommige marrokanen altijd betrokken zijn bij "schijnbaar" incidenten met homo's, lesbo's, alles wat afwijkt van hun standaard, gezinnen die geterroriseerd worden, criminaliteit, etc.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]

Ik ontken niks, ik ben niet achterlijk. Ik houd jullie alleen een spiegel voor, want Marokkaanse jongeren in Marokko houden zich met niets van dit alles bezig, Nederland doet dus wat fout.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:58 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
God een Marrokaan zal zelf eens verantwoording nemen of zichzelf ontwikkelen. Speel niet altijd die vermoorde onschuld met je getrol. Jij alleen bent volgens mij al goed voor 1 zetel voor Wilders met je categorisch ontkennen dat sommige marrokanen altijd betrokken zijn bij "schijnbaar" incidenten met homo's, lesbo's, alles wat afwijkt van hun standaard, gezinnen die geterroriseerd worden, criminaliteit, etc.

²
²

Het is prijzenswaardig dat je het probeert, maar het mag geen nieuws zijn dat de gemiddelde buitenlander meer lef heeft en dapperder acteert dan een random Nederlander (met zijn eeuwige genuanceer).quote:Op maandag 2 mei 2011 20:50 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Marokkanen die vrijwel altijd in een groep mensen lastig vallen getuigd van heldhaftig gedrag?

²
²

Ik zal je wat verklappen werkende nederlanders zijn ook moe na een dag hard werken maar die voeden wel hun kinderen op. NB nu heb ik het niet op die kanslozen met tien kinderen die werkeloos thuis aan het zeiken zijn op de buut'nlanders die hun banen inpikken.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ontken niks, ik ben niet achterlijk. Ik houd jullie alleen een spiegel voor, want Marokkaanse jongeren in Marokko houden zich met niets van dit alles bezig, Nederland doet dus wat fout.
En je gaat wat mij betreft ook erg makkelijk voorbij aan het belang van een goede opvoeding. Doordat de groeps chef Achmed structureel een loonsverhoging weigert moet Achmed lange werkdagen maken om zijn gezin te onderhouden. Gevolg: Achmed is moe en heeft geen puf meer om zijn (overtal aan) kinderen te corrigeren. Om maar wat te noemen.²

Dat idee had ik ook. Als er sprake is van lafheid, dan zijn dat vooral die Marokkanen die in groepjes van 10 opereren. Dat mensen, die gewoon hun eigen leven willen leiden, zich daardoor geintimideerd voelen heeft niets met lafheid te maken.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:50 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Marokkanen die vrijwel altijd in een groep mensen lastig vallen getuigd van heldhaftig gedrag?

Jawel, als ze met 10 man in een groepje zijn wel ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is prijzenswaardig dat je het probeert, maar het mag geen nieuws zijn dat de gemiddelde buitenlander meer lef heeft en dapperder acteert dan een random Nederlander (met zijn eeuwige genuanceer).²

Het enige wat Nederland fout doet, is dat we hier tolerant zijn tegenover mensen die intolerant zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ontken niks, ik ben niet achterlijk. Ik houd jullie alleen een spiegel voor, want Marokkaanse jongeren in Marokko houden zich met niets van dit alles bezig, Nederland doet dus wat fout.
Die arme zielige marokkaantjes, ze kunnen er helemaal niets aan doen dat ze mensen die ze niet aanstaan bespugen, uitschelden, bedreigen en in elkaar slaan.quote:En je gaat wat mij betreft ook erg makkelijk voorbij aan het belang van een goede opvoeding. Doordat de groeps chef Achmed structureel een loonsverhoging weigert moet Achmed lange werkdagen maken om zijn gezin te onderhouden. Gevolg: Achmed is moe en heeft geen puf meer om zijn (overtal aan) kinderen te corrigeren. Om maar wat te noemen.²

En zelfs daar is nog een discussie over te voeren, want zowel vader als moeder werken, Nederlandse kinderen hebben enkel een financiële band met hun ouders. Daarom zie je ook vaak dat het hen geen enkele (emotionele) moeite kost om ze in een bejaardentehuis te stoppen en ze nog enkel op te zoeken tijdens de feestdagen (mits schrikkeljaar).quote:Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef FreedonNadd het volgende:
Ik zal je wat verklappen werkende nederlanders zijn ook moe na een dag hard werken maar die voeden wel hun kinderen op. NB nu heb ik het niet op die kanslozen met tien kinderen die werkeloos thuis aan het zeiken zijn op de buut'nlanders die hun banen inpikken.

²
²

Ik begrijp dat je bewust chargeert, ik probeer er echter een serieus discours van te maken. Een beetje medewerking zou geen kwaad kunnen. Ik reken op je.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:06 schreef Snapcount2 het volgende:
Die arme zielige marokkaantjes, ze kunnen er helemaal niets aan doen dat ze mensen die ze niet aanstaan bespugen, uitschelden, bedreigen en in elkaar slaan.

²
²

Eerst dacht ik dat je serieus was, maar nu ik je post geschiedenis zo eens heb bekeken lijkt het me inderdaad beter hier te stoppen.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En zelfs daar is nog een discussie over te voeren, want zowel vader als moeder werken, Nederlandse kinderen hebben enkel een financiële band met hun ouders. Daarom zie je ook vaak dat het hen geen enkele (emotionele) moeite kost om ze in een bejaardentehuis te stoppen en ze nog enkel op te zoeken tijdens de feestdagen (mits schrikkeljaar).²

Kun je beter wegblijven, dan wordt het misschien nog wat.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je bewust chargeert, ik probeer er echter een serieus discours van te maken. Een beetje medewerking zou geen kwaad kunnen. Ik reken op je.²

Je slaat hier de spijker op zijn kop. Maar we moeten ook wel toegeven dat er weinig goede ideeën loskomen bij de Cohen-achtigen, want in hen heb ik wel vertrouwen. Ofschoon je je kunt afvragen of dit niet gewoon een kwestie van tijd is?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:01 schreef Asfyxia het volgende:
Meer dan 10 jaar geleden hadden we het al over deze problemen. En toen al werd er niks aan gedaan.
We leven nu meer dan 10 jaar later en er is nog steeds geen ruk veranderd.

²
²

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |