Afrikaans bier uit Venray . . . Vertel daar eens wat meer over?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:
Oh, WT, ik heb van 't weekend Afrikaans bier uit Venray gedronken
Fame!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:21 schreef L-E het volgende:
I'm gonna live forever
I'm gonna learn how to fly
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:24 schreef Yuki het volgende:
Nieuw!Wat is het oor toch een apart maar mooi ding met al zijn inhammen en knikken hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Nieuw!mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Nieuw!vangrail betsySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Nieuw!leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
piercings
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
heey jij.. weer een beetje gerustgesteld?quote:
Dat geval van een PeuRac heeft dus gewoon niet eens de groetjes van jou aan mij gedaan hè!quote:
Nieuw!Ik wil er nog steeds een in m'n tragusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
en terechtquote:Op maandag 2 mei 2011 21:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben heel blij met m'n nieuwe traguspiercing
Zaterdag met Koninginnenacht bij een Ethiopisch restaurantje, Mongozo heet 't of zo.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Afrikaans bier uit Venray . . . Vertel daar eens wat meer over?
Ik heb trouwens de 4 single hop IPA's gedronken. Vooral de Sorachi Ace was - ehm - apart.
Wait whut? Ik heb nooit de opdracht gekregenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat geval van een PeuRac heeft dus gewoon niet eens de groetjes van jou aan mij gedaan hè!
of ik ben 't weer vergeten
Doen!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil er nog steeds een in m'n tragus
Hoe is t met je moeder?quote:
Is het goed bevallen?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:32 schreef Cue_ het volgende:
Zow, mijn eerste dag zit erop.. en ook m'n laatste etentje met oud collega'sNu nog even snooker kijken en dan weer slapen
Deze twee in m'n oor dus. Aan beide kanten ook nog 3 "gewone" gaatjes.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:30 schreef clevy het volgende:
[..]
heey jij.. weer een beetje gerustgesteld?
Hoe was 't?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:32 schreef Cue_ het volgende:
Zow, mijn eerste dag zit erop.. en ook m'n laatste etentje met oud collega'sNu nog even snooker kijken en dan weer slapen
Nieuw!MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ging wel goedquote:
We gaan terug in de annalen, moment.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wait whut? Ik heb nooit de opdracht gekregen(of ik heb t niet gezien)
Klinkt goed!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ging wel goed
Aan alle mensen in het pand voorgesteld en zo. Laptop gekregen, straks nog eens een mobiele telefoon.. en nu maar meekijken en leren en leren en meekijken en leren en meekijken etc
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat geval van een PeuRac heeft dus gewoon niet eens de groetjes van jou aan mij gedaan hè!
of ik ben 't weer vergeten
*pakt zijn metaalzoeker*quote:Op maandag 2 mei 2011 21:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Deze twee in m'n oor dus. Aan beide kanten ook nog 3 "gewone" gaatjes.
En in m'n navel
Fijn dat 't zo goed gingquote:Op maandag 2 mei 2011 21:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ging wel goed
Aan alle mensen in het pand voorgesteld en zo. Laptop gekregen, straks nog eens een mobiele telefoon.. en nu maar meekijken en leren en leren en meekijken en leren en meekijken etc
Komt vanzelf goedquote:Op maandag 2 mei 2011 21:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja denk het wel.. veel verhalen, veel indrukken. En hoop er het beste van
dat zijn ook geen bezems maar handvegers Joequote:Op maandag 2 mei 2011 21:36 schreef JoeBravo het volgende:
bezems met korte stelen moeten verboden worden, my back is killing me
Nou, zo te zien ben ik 't niet vergeten.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]Heeft ie dat niet gedaan.... nou moe
Jij vergeten? Hoe kan je dat nu vergeten? Te veel biertjes? Te veel on your mind?
die zijn ook voor kleine heksen.. jij moet een warlock bezem hebben.. das de andere toverkast rechtsquote:Op maandag 2 mei 2011 21:36 schreef JoeBravo het volgende:
bezems met korte stelen moeten verboden worden, my back is killing me
dat was ook veel te lang voordat ik je zagquote:
owquote:Op maandag 2 mei 2011 21:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat zijn ook geen bezems maar handvegers Joe
Ik was toen gewoon aanwezig. Ik stond er zelf ook van te kijken waarom 't niet direct ging maar ik dacht ik kijk het aan, kijken hoe het zich gaat gedragen.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat was ook veel te lang voordat ik je zagen hoe wist jij dat dan?
Je zat me dus gewoon te testenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik was toen gewoon aanwezig. Ik stond er zelf ook van te kijken waarom 't niet direct ging maar ik dacht ik kijk het aan, kijken hoe het zich gaat gedragen.
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik was toen gewoon aanwezig. Ik stond er zelf ook van te kijken waarom 't niet direct ging maar ik dacht ik kijk het aan, kijken hoe het zich gaat gedragen.
is ook geen beginnen aan niequote:Op maandag 2 mei 2011 21:41 schreef -Engel- het volgende:
Daarbij ,.... ik mag toch niet meer teruglezen
Hoezo niet?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:41 schreef -Engel- het volgende:
Daarbij ,.... ik mag toch niet meer teruglezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |