Ik moest aan the sound of music denkenquote:Op maandag 2 mei 2011 20:53 schreef Watertornado het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik moest toch aan PeuRac denken.
[..]
Hm, misschien moet ik nog bijvoegen dat het over Amerikaanse vrouwen, of ten minste in die stijl gekleed, gaat.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest aan the sound of music denken
Is dat uit The sound ja?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:15 schreef CherryLips het volgende:
Maar daar heb je een liedje dat volgens mij I am 16 going on 17 heet
Ik ben een schatje vandaag, zoals altijd.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
Is het Bash B-day vandaag? I missed the memo
Ja jij wel.quote:
Ik vind de vrouwen uit de jaren 1890-1910 mooier in de jaren 20-30.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik had accurater moeten zijn. Want 't gaat natuurlijk over dames uit de jaren 30 of 40, maar dan ten tijde de fifties.
Dat weet iedereenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja toch? Dat zingt Liesl tegen die gozer.
Waarom ik dit weet?
dat was een geheime memo.. alleen voor de bashers hequote:Op maandag 2 mei 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
Is het Bash B-day vandaag? I missed the memo
Ik ken het, maar in mijn herinnering is het uit iets anders. Ik heb het vast mis.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja toch? Dat zingt Liesl tegen die gozer.
Waarom ik dit weet?
Geloof me, als er een ding is is het dat niet op het momentquote:Op maandag 2 mei 2011 21:19 schreef L-E het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat vrouwen vaag communiceren.
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:21 schreef L-E het volgende:
I'm gonna live forever
I'm gonna learn how to fly
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |