quote:
Op woensdag 4 mei 2011 11:26 schreef kruimel_20 het volgende:Toverheks, heb je de foto van je dekentje toevallig nog gevonden? of staat hij misschien op ravelry?
Ik ga straks even naar de zeeman en heb mijn man naar de wibra gestuurd, dus hopelijk kan ik vanavond beginnen! Ik ga voor de grannystripe van lucy!
Ik ben helemaal in de ban van babydekentjes (maar dat komt omdat ik zelf een baby krijg

)
Ik ben bezig met een
flowersquare dekentje in rood en wit. Maar ik mag niet meer haken voor de babykamer van manlief... dan maar voor andere babies!
ohhhh wat leuk gefeli en wanneer ben je uitgerekend.???
![ftn7up.jpg]()
Dit is het witte kleed van Saskia ( wibra) gehaakt, voelt een beetje stugger dan wol van zeeman, ( niet zoveel stugger hoor,maar een beetje) had voor het roze dekentje zeemanwol gebruikt 79 ct per bolletje
met dit patroontje gewoon uit het hoofd zoveel losse 0pzetten, je een eind in de lengte haken en dan een mooie rand erom heen.
![24cfrmh.jpg]()
Helaas geen foto van. ( van het roze dekentje )
hahahah foto patroontje is zeer duidelijk, nou het zijn vasten die zwarte blokjes, en dan 3 stokjes samen 1 losse 3 stokjes samen 1 losse 3 stokjes samen in het zelfde gaatje. en die lange enkele streep is een stokje
ach je kan goed haken dus je komt er wel uit hoop ik.
[ Bericht 3% gewijzigd door Toverheks op 04-05-2011 11:59:22 ]