Op beide, omdat het me geen fuck uitmaakt.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:53 schreef Rose19 het volgende:
Vallen jullie of blondines of brunettes? En waarom?
Maar laat me dan vragen, ben jij serieus zo simpleminded dat je enkel op jongens/meisjes valt die een soort haarkleur hebben?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:12 schreef Rose19 het volgende:
Maar hoe zit het dan met geblondeerde brunettes? Hahah..
Blonde vrouwen vallen mij per definitie niet eens op tenzij het echt echt toppers zijn. Dan wil ik m'n hoofd nog wel eens omdraaien maar brunettes daarin tegen check ik altijd uit. Met regelmatig een schrik effect omdat de achterkant er vele malen beter uit ziet van de voorkant.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:13 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Maar laat me dan vragen, ben jij serieus zo simpleminded dat je enkel op jongens/meisjes valt die een soort haarkleur hebben?
A man who falls for everything stands for nothing.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:20 schreef Strani het volgende:
Ach, net als je zegt dat je op brunettes valt, dan zal je ineens een blondine tegenkomen waar je stapelverliefd op wordt. En andersom.
Ik val eigenlijk op alles.
Bij nader inzien val ik niet zo op roodharigen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:22 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
A man who falls for everything stands for nothing.
Dan val ik vanaf nu op jou.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:24 schreef Rose19 het volgende:
Nee ik ga m'n haar niet verven, ik ben een brunette met van nature highlightsIk heb dus een beetje van beide!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |