Er is genoeg werk te vinden hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:47 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik zoek al twee maanden naar werk sinds ik gestopt ben met HBO, maar kan ook vrijwel niks vinden
Er is inderdaad wel werk te vinden, maar veel al voor korte periode's. Zo ga ik over twee weken aan de slag voor een weekje.quote:
Dat is veelal het idee van het vakantiewerk.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:51 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Er is inderdaad wel werk te vinden, maar veel al voor korte periode's. Zo ga ik over twee weken aan de slag voor een weekje.
Sorry, ik had over werk in het algemeenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:56 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat is veelal het idee van het vakantiewerk.
Dat had ik door, ik snap alleen niet hoe dat relevant is?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:02 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Sorry, ik had over werk in het algemeen
Het is ook super lastig om werk in een apotheek, ziekenhuis etc. te vinden. Het is me dan ook nooit echt gelukt, vandaar dat ik ook wel hoop dat ik werk via de studievereniging aangeboden krijg.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:06 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Verder lijkt het me lastig om binnen deze branche tijdelijk werk te vinden. Ik zou dan toch maar gaan zoeken naar iets wat wel goed betaalt en dan maar niet zo goed op je CV staat (al staat werk nog altijd beter dan geen werk op je CV).
Misschien medicijnen rondbrengen voor een apotheek. Dan leg je vast wat contacten bij zo'n instantie etc.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:44 schreef 3Dino het volgende:
Hoe zoeken jullie naar (en vinden) goed vakantiewerk? Er bestaan allerlei sites, ben zelf ook aangemeld op een site. Het zijn toch wel vooral callcenter en IT banen wat ze hebben, vaak moet je ook minimaal een halfjaar werken, daar heb ik helaas geen tijd voor.
Iets specifieker gezegd: ik zoek cv-waardig werk. Zelf ben ik een farmaciestudente en vraag me dan ook af hoe je buiten je studie in een apotheek o.i.d. kan werken. De studievereniging is dit jaar wel met een bedrijf gekomen waar dat kan, maar aangezien de kansen op werk waarschijnlijk niet al te groot zijn, raden ze ook aan om zelf ook wat te zoeken.
Serieuze tips graag, alvast bedankt
Heb eerlijk gezegd nooit gehoord van dergelijk vakantiewerk. Ken je studenten die dit hebben gedaan/doen?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:09 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Misschien medicijnen rondbrengen voor een apotheek. Dan leg je vast wat contacten bij zo'n instantie etc.
Ja, in Rotterdam en Tilburg iig wel. Je moet eigenlijk alleen een autorijbewijs hebben en betrouwbaar overkomen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:23 schreef 3Dino het volgende:
[..]
Heb eerlijk gezegd nooit gehoord van dergelijk vakantiewerk. Ken je studenten die dit hebben gedaan/doen?
Nee, maar het werk moet wel gedaan worden. Ook in de vakantie. Je zou gewoon eens kunnen informeren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:23 schreef 3Dino het volgende:
[..]
Heb eerlijk gezegd nooit gehoord van dergelijk vakantiewerk. Ken je studenten die dit hebben gedaan/doen?
Ik ken ook niemand die dit gedaan heeft, maar in een apotheek naast mijn huis (Rotterdam) hing er laatst een briefje die zo een iemand zochten. Volgens mij hoefde je geen rijbewijs te hebben maar alleen bij mensen in de omgeving dingen langsbrengen en ophalen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:23 schreef 3Dino het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |