Nou Ik vind hem erg veranderd naar Jo toe, sinds ze gezoend hebben. Het lijkt net alsof ze niet meer interessant voor hem is. Ik vind hem liever voor Mo dan voor Joquote:Op maandag 2 mei 2011 19:38 schreef Berenjenafok het volgende:
Ik vind het zó sneu hoe hij elke keer weer afgewezen wordt om nietsDoor Jo ga ik Flip nog helemaal leuk vinden!
ja het is nu niet meer interessant, het gaat hem om het jagen denk ikquote:Op maandag 2 mei 2011 19:42 schreef Maan77 het volgende:
[..]
Nou Ik vind hem erg veranderd naar Jo toe, sinds ze gezoend hebben. Het lijkt net alsof ze niet meer interessant voor hem is. Ik vind hem liever voor Mo dan voor Jo
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:40 schreef Berenjenafok het volgende:
[..]
Overblijfsel van de M&M tijd denk ik!
Na de reclame breken de tortelduifjes met elkaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:41 schreef PC eend het volgende:
ben ik nog op tijd?
Zijn flip en jo al uit elkaar?
Echt hoor, ze wees hem net zijn bed.quote:
Jammer, nét te laatquote:Op maandag 2 mei 2011 19:41 schreef PC eend het volgende:
ben ik nog op tijd?
Oh, het is nog niet klaar met de Djoonshow. Straks part 2.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ja, daarvoor de hele dag die balk op het UPC-ZIGGO kanaal .
Hoe kom je erbij? Nee dat geblaf door je wijf is normaal.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja het is nu niet meer interessant, het gaat hem om het jagen denk ik
Hoezo zijnz e uit elkaar? Best veel gekeken afgelopen dagen maar dacht dat ze nog gewoon bij elkaar waren?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:41 schreef PC eend het volgende:
ben ik nog op tijd?
Tortelduifjes...quote:Op maandag 2 mei 2011 19:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Na de reclame breken de tortelduifjes met elkaar.
was dat nog iets dan? heb het weekend een beetje gemist nl.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:42 schreef markna het volgende:
ben benieuwd hoe ze de feestavond in beeld brengen
En dat doe Mo niet ? Ik zou dr bijna hetero door wordenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij? Nee dat geblaf door je wijf is normaal.
hij pikt het allemaal. ik zou er van op de pot moetenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij? Nee dat geblaf door je wijf is normaal.
Verzonnen door net 5, maar met wat plak en knipwerk zal het er vast voor door kunnen gaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoezo zijnz e uit elkaar? Best veel gekeken afgelopen dagen maar dacht dat ze nog gewoon bij elkaar waren?Of zeg ik nu iets doms, kom pas binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |