in 10 minutenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:37 schreef sjampoeh het volgende:
ik dacht dat ze 15 coupletten moest oplepelen ? dat waren er 4 ?
Uiteaard, maar da's niet realistisch.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik hoop 40.000 en dat ze daar niet meer boven komen
Lau en Jo waren gelijk al mijn favootjesquote:Op maandag 2 mei 2011 19:37 schreef Maan77 het volgende:
Haha Pearlbitch, jij vind Jo echt leuk he? lees al een tijd mee en eerst was het Laura ( geen idee wat je daar in ziet ) en Jo en nu zit Jo er gelukkig nog in.
Hij laat het toch zelf toe?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:38 schreef Berenjenafok het volgende:
Ik vind het zó sneu hoe hij elke keer weer afgewezen wordt om nietsDoor Jo ga ik Flip nog helemaal leuk vinden!
En Gerard dan he?!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lau en Jo waren gelijk al mijn favootjes
Ze hebben zowaar voor een rode draad gezorgd.quote:
Het is weer hap snap.quote:
k vind dit wel okequote:Op maandag 2 mei 2011 19:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met een rad kun je toch veel spannender dingen doen dan stickers verdienen? Wat een gemiste kans weer
Doen ze blijkbaar ook, maar fluisteren zacht genoeg om niet gehoord te worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:39 schreef sjampoeh het volgende:
wat lijkt dat ook dom eigenlijk ,die microfoon boven het bed, net alsof er ze hele belangrijke dingen in bed gaan zeggen
Overblijfsel van de M&M tijd denk ik!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:39 schreef sjampoeh het volgende:
wat lijkt dat ook dom eigenlijk ,die microfoon boven het bed, net alsof er ze hele belangrijke dingen in bed gaan zeggen
Een beetje vervaald rood, maar ach.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:40 schreef pullup het volgende:
Ze hebben zowaar voor een rode draad gezorgd.
Een oranje zelfs.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hebben zowaar voor een rode draad gezorgd.
Yep!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:41 schreef PC eend het volgende:
ben ik nog op tijd?
Zijn flip en jo al uit elkaar?
dat waren de uitslagen bij de eliminaties ook vaak nietquote:
Gerard vind ik een aardige kerel. Die had voor mij derde mogen worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |