Ik denk dat alles in het andere topic wel gezegd is inmiddels en zullen we het daar ook bij laten?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:08 schreef duivelin1 het volgende:
Voor jou is het leuk, maar voor de moederpoes is het een aanslag op het lijf.
Je geeft haar de poezenpil, heb je je uberhaupt al eens verdiept in de risico's hiervan? Laat voor de gezondheid van je kat haar casteren, jij hebt je lol en geld gehad, laat nu maar eens werkelijk je liefde voor dieren spreken.
www.leukeennestje.nl
voor de volgende die het o zo leuk vind een nestje te hebben.
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:39 schreef kimmeke1983 het volgende:
poging 2 voor een leuk topic over de bevalling ...
ze zijn er nu 1maal en dat kan ik niet veranderen ...
ze zijn er nog niet maar weldra wel ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het kader van dit topic draai ik met de duimen dat poes een voorspoedige bevalling heeft!
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de vader. Zelfde als de vorige keer? Die kittens leken wel iets van een pers in zich hebben en dat lijkt moeder niet te hebben.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Even bellen om advies te vragen eerst kan je ook doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:07 schreef kimmeke1983 het volgende:
ik voel al een dikke 3 weken de kittens trappelen in de buik , lang kan het nu toch echt niet meer duren he ???
ik denk er aan even naar de DA te gaan vandaag maar ben bang dat ze keizersnede gaan voorstellen , en dat ze dan eventueel te vroeg zouden geboren worden ...
Wat zou ik doen ?
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 07:31 schreef kimmeke1983 het volgende:
nee , maar deze morgen leek ze wel minder zwanger , zouden ze ingedaald zijn ??
Arme poesquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:35 schreef kimmeke1983 het volgende:
Slijmprop is zichtbaar !!! WAT SPANNEND !!!!!!!!
+1quote:
En hoe blij ben je?quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:03 schreef kimmeke1983 het volgende:
bevalling is begonnen om 10u45 , eerste geboren om 11u26 rosseke zoals mama .....
zit er altijd zoveel tijd tussen de geboortes?quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:40 schreef kimmeke1983 het volgende:
2de geboren 12u16 , ook ros katertje ...volgens eerste blik , maar haar buik is nog enorm ....
quote:
We gaan daar niet hier over door hoorquote:
Beetje te vroeg om te roepen imho.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:53 schreef Cat22 het volgende:
Altijd een beetje jammer als er eerst een topic gemaakt wordt om de spanning te delen en advies te vragen en dat TS dan niks meer van zich laat horen. De kittens zijn intussen ruim een dag oud.
Deal! Maar het is wel zo dat er live tijdens de bevalling gepost kon worden en dat er nu al een dag geen tijd voor is. Dan moet er privé wel heel wat aan de hand zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Beetje te vroeg om te roepen imho.
Wie weet is er privé iets gebeurd waardoor FOK! even onderaan het prioriteitenlijstje staat
Als we volgende week nog niets gehoord hebben ga ik mee mopperen. Deal?
Toen wij de kittens kregen vierden we dezelfde dag nog onze verjaardag, ze werden s'nachts geboren en ik lag dus die middag te slapen bij de BBQquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Deal! Maar het is wel zo dat er live tijdens de bevalling gepost kon worden en dat er nu al een dag geen tijd voor is. Dan moet er privé wel heel wat aan de hand zijn.
Nou zeg, het is niet alsof mensen een postplicht hebben of zo hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Deal! Maar het is wel zo dat er live tijdens de bevalling gepost kon worden en dat er nu al een dag geen tijd voor is. Dan moet er privé wel heel wat aan de hand zijn.
Ben benieuwd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |