quote:Op maandag 2 mei 2011 18:23 schreef Atreidez het volgende:
Ik zat ineens in een tukkers op fok topic![]()
Tis maar goed dat ik geen mod was trouwens, flooder
En vervolgens werd je geheel terecht gecorrigeerdquote:Op maandag 2 mei 2011 18:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat zei ik niet..... ik zei dat hij gelijk kreeg
Wat is ze nu dan?quote:
Wat lief! Ik ben gek op post!quote:
Heb je ze op z'n Haags e waarheid verteld?quote:
Waar gaat het over?quote:
Wat ben jij eigenlijk ook een enorm aagje!quote:
Jij verwart interesse met nieuwsgierigheid!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:46 schreef nectarientje het volgende:
Wat ben jij eigenlijk ook een enorm aagje!
oh pardonquote:
Zeg schattepetatteke, ze hebben weer aardappelsalade bij de aldi: http://www.aldi.nl/SA_NL/index15.shtmlquote:
oh lekker! Ik moet morgen toch nog even wat boodschapjes doen, kan ik een klein verkennend rondje makenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:52 schreef MissMSX het volgende:
Zeg schattepetatteke, ze hebben weer aardappelsalade bij de aldi: http://www.aldi.nl/SA_NL/index15.shtml
Ik zal ook eens kijken. Maar een kilo is wel wat veel voor in m'n eentjequote:Op maandag 2 mei 2011 19:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
oh lekker! Ik moet morgen toch nog even wat boodschapjes doen, kan ik een klein verkennend rondje maken
Dan zit er niets anders op: we moeten binnenkort gaan bbq-enquote:Op maandag 2 mei 2011 19:59 schreef MissMSX het volgende:
Ik zal ook eens kijken. Maar een kilo is wel wat veel voor in m'n eentje
Frak!quote:Op maandag 2 mei 2011 20:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dan zit er niets anders op: we moeten binnenkort gaan bbq-en
Had je de spoka-foto nog gezien btw?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dan zit er niets anders op: we moeten binnenkort gaan bbq-en
ja! Supertof! Kan alleen niet zien waar je 'm hebt hangen?quote:
Hij hangt nog nietquote:Op maandag 2 mei 2011 20:11 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ja! Supertof! Kan alleen niet zien waar je 'm hebt hangen?
Dat kan de onduidelijkheid verklarenquote:
Het kan zo simpel zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 20:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat kan de onduidelijkheid verklaren
Op de boodschappen en de nog natte was na heb ik mn tas compleet voor het kampeeravontuur geloof ik!quote:
Proppen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Op de boodschappen en de nog natte was na heb ik mn tas compleet voor het kampeeravontuur geloof ik!![]()
Het ligt nu allemaal klaar in de wasmand en ik heb nog geen idee hoe ik het allemaal ga laten passen maar dat zien we morgenavond wel![]()
en hopen dat mn neger minder bij zich heeft waardoor er nog wat in zijn tas pastquote:
Vreemd ja. Ik vraag me wel eens af of de gemiddelde medewerker zelf wel snapt hoe het werktquote:Op dinsdag 3 mei 2011 07:57 schreef tuintegel het volgende:
Dank , ik heb bankafschriften uitgeprint en in de brief gezet dat als zij vinden dat de rekening voor het nieuwe huis ook betaald moet worden, dat zij dit intern maar moeten splitsen in 2/12 deel oude woning en 10\12 deel nieuwe woning .
Ik ben niet van plan 2 rekeningen te betalen om over een onbepaalde tijd 1 rekening terug te ontvangen ...
De rekening heeft als peildatum dat je 1 januari bewoner moet zijn , dat waren we niet en dan nog deze rompslomp.
quote:Geld terug bij verhuizing
Bent u in de loop van het jaar verhuisd? Dan kunt u afvalstoffenheffing die u teveel heeft betaald terugvragen met het formulier Aanvraag ontheffing. Het bedrag moet wel hoger zijn dan ¤ 10. U kunt het formulier digitaal versturen met DigiD. Heeft u geen DigiD? Dan kunt u het formulier ook invullen, uitprinten en per post sturen naar Belastingzaken. Uw verzoek wordt binnen 8 weken na indiening afgehandeld.
Bij een verhuizing naar een andere gemeente kunt u geld terugvragen voor de resterende maanden waarin u niet meer in Den Haag woont.
Bij een verhuizing binnen de gemeente kunt u geld terugvragen voor de eerste aanslag (voor het oude adres) en de nieuwe aanslag betalen. Dit is niet afhankelijk van een eventuele automatische incasso.
quote:Wie moet rioolheffing eigenaren betalen?
Belastingzaken kijkt voor de rioolheffing naar de situatie op 1 januari van het belastingjaar. De aanslag gaat naar de persoon die dan eigenaar is van een (on)roerende zaak die is aangesloten op de gemeentelijke riolering (direct of indirect). Gebruikers van een onroerende zaak hoeven geen rioolheffing te betalen.
Verhuist u later in het jaar of verkoopt u uw pand? Dan moet u toch de hele aanslag betalen. Als u in de loop van het jaar een pand koopt, krijgt u pas het jaar daarna een aanslag voor rioolheffing.
Maar het is toch apart dat ze die splitsing niet intern kunnen maken? ik wacht gewoon het antwoord even af , ze hebben het volledige bedrag voor dit jaar binnen , dus ik zou volgens hen het nieuwe bedrag moeten betalen en het oude bedrag terug vragen. Lood om oud ijzer aangezien het om hetzelfde bedrag gaat welke slechts gesplitst moet worden .quote:
Het klinkt voor beide partijen niet heel efficient neequote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:29 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Maar het is toch apart dat ze die splitsing niet intern kunnen maken? ik wacht gewoon het antwoord even af , ze hebben het volledige bedrag voor dit jaar binnen , dus ik zou volgens hen het nieuwe bedrag moeten betalen en het oude bedrag terug vragen. Lood om oud ijzer aangezien het om hetzelfde bedrag gaat welke slechts gesplitst moet worden .
Maar goed kan hier wel zeiken maar dat helpt niks. Brief is verstuurd en gewoon maar even geduld hebben
.
Waarom ouderwets?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:31 schreef Flappekz het volgende:
Een brief, hoe heerlijk ouderwets!
Net zo ouderwets als het boek dat ik uit mn hoofd zou moeten kennen voor mn herkansing vanmiddag
Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst iets in een brievenbus heb gedaan...quote:
Ik bedoelde je boekquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst iets in een brievenbus heb gedaan...
Ah, mn boek. Gaat over organisaties, informatievoorziening en de administratieve organisatie, maar is geschreven ergens eind jaren 80 geloof ikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bedoelde je boek
Brieven en kaartjes zijn
Boeken ook
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:22 schreef stbabylon het volgende:
Dinsdag 10-5 om 11:00 komen er 278 Lowlands tickets opnieuw beschikbaar.
Hahaha. Ja, ik lach je keihard uitquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ah, mn boek. Gaat over organisaties, informatievoorziening en de administratieve organisatie, maar is geschreven ergens eind jaren 80 geloof ik
Taalgebruik is zo vreselijk ouderwets en gortdroog....en daar mag ik straks (alweer) een tentamen over maken. Geen vertrouwen in, maar we gaan het meemaken
Succesquote:
Mja, zit hier niet echt in de buurt van een terrasje volgens mij. Ergens in een kantoorwijk langs de A2quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:45 schreef WheeleE het volgende:
Succes Flap! Het is heerlijk zonnig hier in UTR, pak een terrasje als je klaar bent
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:16 schreef WheeleE het volgende:
Zo, anders krijg je even een functioneringsgesprek met alleen maar Voldoende of Ruim Voldoende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is wel zo fijn om te weten dat management er hetzelfde tegenaan kijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
hihih.. daar heb ik ook vaak last van..quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:40 schreef Atreidez het volgende:
MoggeIk was ook al lekker vroeg wakker.. en toen deed ik me ogen weer dicht en was ik te laat wakker
Helaas zulke dingen gebeuren , op ons werk komen we vaak zat terug om dat soort dingen op te lossenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:23 schreef WheeleE het volgende:
Hmmm. Leuk, van de 7 man die er normaliterin mijn team zitten is er 1 roostervrij, 1 met verlof, 2 met zorgverlof en 1 aan het inwerken op zijn tijdelijke nieuwe functie. Blijven er 2 over. Niet zo'n probleem, maar laten nou net wat dingen de geest hebben gegeven na andermans werkzaamheden afgelopen nacht.
Tel daar bij op een aantal gebruikers die nog steeds niet weten bij welk loket ze incidenten horen te melden.
*zucht*
Wow! 7 man in een teamquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:23 schreef WheeleE het volgende:
Hmmm. Leuk, van de 7 man die er normaliterin mijn team zitten is er 1 roostervrij, 1 met verlof, 2 met zorgverlof en 1 aan het inwerken op zijn tijdelijke nieuwe functie. Blijven er 2 over. Niet zo'n probleem, maar laten nou net wat dingen de geest hebben gegeven na andermans werkzaamheden afgelopen nacht.
Tel daar bij op een aantal gebruikers die nog steeds niet weten bij welk loket ze incidenten horen te melden.
*zucht*
Ja, sorry, ik zeur een beetje deze weekquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wow! 7 man in een team
wij deon het hier met z'n 3en.. kan je voorstellen wat er gebeurd als er iemand ziek is en de andere offshore zit
mja was de verkeerde smileyquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:36 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik zeur een beetje deze week.
Ik ben even wat minder flexibel en meewerkend dan anders, uit principe. Regels en procedures moeten flexibel te interpreteren en te gebruiken zijn, maar als van die flexibiliteit steeds misbruik wordt gemaakt haak ik op een gegeven moment af.
Dan kaats ik alles net zo hard weer van me af het juiste proces in. Tot ergernis van sommige mensen. Tuff luk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Uiteraard, de afwezigheid van mijn collega's was vooraf bekend, en dat gun ik zo ook absoluut. Dat er dan net vanalles omvalt is gewoon heerlijke slechte Murphy-timingquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:40 schreef tuintegel het volgende:
Iedereen is anders , mensen met vrij kunnen daar niets aan veranderen vind ik . Je kan ze moeilijk dwingen om aanwezig te zijn omdat het niet zo werkt als het moet, krijg je alleen maar zelf meer irritaties van . Als het is zoals het is , dan moet je het daar helaas mee doen.
Denken in oplossingen op het moment, niet in problemen en tegenslagen.
Bijna Pinksterenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:45 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Uiteraard, de afwezigheid van mijn collega's was vooraf bekend, en dat gun ik zo ook absoluut. Dat er dan net vanalles omvalt is gewoon heerlijke slechte Murphy-timing. En ook problemen zijn nog niet het ergst. Wat dan wel weer extra irritatie veroorzaakt zijn klanten die buiten de processen om gaan shoppen om maar net wat eerder een oplossing te krijgen.
Tijd voor een lang weekend.
eerst hemelvaart nog .. wederom.. neem de vrijdag vrijquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:48 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Bijna Pinksteren, neem de vrijdag erbij en je kan heerlijk uitrusten
.
Dit weekend wordt het trouwens weer warm (zeggen ze!)
Oh ja , die vergeet ik elk jaar . Maar je hebt gelijk! vrijdag vrij en een heerlijk lang weekend!quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
eerst hemelvaart nog .. wederom.. neem de vrijdag vrij
Ja, als het verschil groter is als 10 jaar ofzo... Begin het zat te worden met u aangesproken te worden door allerlei mensen om me heen die niet veel jonger zijn dan mijquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:44 schreef tuintegel het volgende:
en spreekt ze ook met u aan tenzij ze anders zeggen.
7 jaar vs 30+ is dat okquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:53 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, als het verschil groter is als 10 jaar ofzo... Begin het zat te worden met u aangesproken te worden door allerlei mensen om me heen die niet veel jonger zijn dan mij
Exact, en als kinderen te jong zijn om te straffen moet je naar de ouders gaan. Per geval is het dan verschillend wat de consequenties kunnen zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:44 schreef tuintegel het volgende:
Nou ik vind niet dat het om "buitenlands" of niet moet gaan , je ziet zat autochtone volwassenen/kinderen die dergelijk gedrag vertonen. Het heeft gewoon met opvoeding te maken . Je handen hou je thuis ongeacht wat of wie je ook bent, je staat op voor ouderen en spreekt ze ook met u aan tenzij ze anders zeggen.
Klopt....daarom is GotC nog steeds niet thuis...al ruim anderhalf uur onderweg vanuit rijswijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Pffff grote ****zooi op de RR door een klein ongelukje
Holy damnquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt....daarom is GotC nog steeds niet thuis...al ruim anderhalf uur onderweg vanuit rijswijk
Geef hun naam+adres en ik ga ze wel effe opzoekenquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Holy damnen dat alleen maar omdat de verkeersleiding een verkeerde beslissing nam waardoor deze vertragingen zijn gekomen
Zeker indrukwekkend. Mooi gedicht ook van t 15 jarige meisjequote:Op woensdag 4 mei 2011 20:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Blijft altijd indrukwekkend om te zien. Zou graag eens naar waalsdorpervlakte willen om erbij te zijn.
Die voortdurend luidende klok, samen met de omgeving en het sobere, strakke, maakt het een hele indrukwekkende plek.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Blijft altijd indrukwekkend om te zien. Zou graag eens naar waalsdorpervlakte willen om erbij te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |