Neuh maar das wel zo netjes vind ik , en ik ben netjes hequote:
Maar tis toch gewoon wie als eerste wat opent heeft de 'eer' ?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh maar das wel zo netjes vind ik , en ik ben netjes he
Ja maar ik vind het wel zo netjes als degene die de lapo m heeft mag, das lekker old schoolquote:Op maandag 2 mei 2011 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar tis toch gewoon wie als eerste wat opent heeft de 'eer' ?
quote:
quote:
Nee dat heb ik al gevraagdquote:Op maandag 2 mei 2011 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Of ze al geneukt heeft?
Neuh. Doe jij maar
Die ga ik morgen terug brengen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat heb ik al gevraagdIk bedoelde meer over de TT.
Hoest met je teliefoon?
De TT legt Oognip wel ff uit.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat heb ik al gevraagdIk bedoelde meer over de TT.
Hoest met je teliefoon?
Nou das echt dikke bullshit dan hoor, ik zou écht geen genoegen nemen met iets wat je op dag 1 al niet goed vond werken 6 weken kwijt zijn voor reparatie, en dan nog zonder garantie dat het dán wel werkt.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ga ik morgen terug brengen.
Heb een retournummer (of hoe dat ook mag heten) inmiddels.
Ze konden telefonisch alleen niet beloven dat het kon, omruilen.
Ja dahag
Das altijd handig, ff kopieetje maken en als Oognip dan ingehuisd is en alle dure spulletjes er staan ff een keer winkelenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De TT legt Oognip wel ff uit.
Alle klusjesmannen in haar regio hebben inmiddels de sleutel van haar huis en die zijn dag en nacht welkom daar, zoiets was het
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alle klusjesmannen in haar regio hebben inmiddels de sleutel van haar huis en die zijn dag en nacht welkom daar, zoiets was het
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou das echt dikke bullshit dan hoor, ik zou écht geen genoegen nemen met iets wat je op dag 1 al niet goed vond werken 6 weken kwijt zijn voor reparatie, en dan nog zonder garantie dat het dán wel werkt.
Ben je 'm al helemaal zat of was het verder wel een fijn ding?
Wat een slap gelulquote:Op maandag 2 mei 2011 18:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
niet laten opsturen, gewoon om laten ruilenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ga ik morgen terug brengen.
Heb een retournummer (of hoe dat ook mag heten) inmiddels.
Ze konden telefonisch alleen niet beloven dat het kon, omruilen.
Ja dahag
Ik roep maar wat héquote:Op maandag 2 mei 2011 18:20 schreef Ynske het volgende:
[..]moet je m 6 weken inleveren Greys?
dat neem je toch niet, je hebt m toch nog niet zo lang
Ik denk dat we daar geblocked wordenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:23 schreef APK het volgende:
Opsturen naar Korea met een briefje erbij dat alles goed werkt behalve forum.fok.nl
Nee ik wil gewoon weer precies dezelfdequote:Op maandag 2 mei 2011 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou das echt dikke bullshit dan hoor, ik zou écht geen genoegen nemen met iets wat je op dag 1 al niet goed vond werken 6 weken kwijt zijn voor reparatie, en dan nog zonder garantie dat het dán wel werkt.
Ben je 'm al helemaal zat of was het verder wel een fijn ding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:27 schreef Greys het volgende:
Komt helemaal goed, ik wapper met mijn wimpers morgen.Ga je ze zo opmaken zoals die achterlijke vriendin van Joanne laatst op tv?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Is dat niet alleen bij koop op afstand? Die 10 dagen 'bedenktijd' ?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik wil gewoon weer precies dezelfde
De vader van S heeft dus sinds een paar dagen ook die (maar dan in het zwart) en die doet het perfect, ook met de originele browser. Dus ik wil gewoon een zelfde terug, maar wel een niet-brakkeKomt wel goed, ik zit nog binnen die 10 dagen omwisselmogelijkheid volgens mij. En als ik een ander toestel zou mogen, waarom dan niet dezelfde
Neuh hoor, diverse telefoonwinkels ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is dat niet alleen bij koop op afstand? Die 10 dagen 'bedenktijd' ?
Whuuuuuuuuu, die spinnenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:29 schreef APK het volgende:
[..]
Ga je ze zo opmaken zoals die achterlijke vriendin van Joanne laatst op tv?
Ik had nog nooit zoiets debiels gezienquote:
Eindelijk een smartphone uitgezocht - ik met mijn nieuwe telefoon angstquote:Op maandag 2 mei 2011 18:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist met je tel Greys wat is er mee aan de hand?
Ik zou nu vast klagen!quote:Ik lig dus op een andere kamer als het morgenochtend niet rustig is ga ik wel klagen. Anders daalt mijn bd natuurlijk nooit
Oooh is dat bij een bepaalde winkel? Dan moeten ze zeker niet moeilijk gaan doenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Neuh hoor, diverse telefoonwinkels ook.
Die reclame met die harley dude met zijn Hello Kitty phone toch ook?
Nee je hebt van die mascara waar een soort nep-wimper-deeltjes al in zitten, in die smurrie.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had nog nooit zoiets debiels gezien
Was dat met een soort wimperlijm oid gedaan?
Dat is balen van je telquote:Op maandag 2 mei 2011 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Eindelijk een smartphone uitgezocht - ik met mijn nieuwe telefoon angst- afgelopen donderdag en de hele zooi slaat vast elke keer op FOK!
Alles doet het goed, behalve FOK!
[..]
Ik zou nu vast klagen!
Niet tot morgenochtend wachten!
Hoe zie ik dan of het geen refurbished toestel is?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oooh is dat bij een bepaalde winkel? Dan moeten ze zeker niet moeilijk gaan doenlaat je ook geen refurbished toestel aansmeren, das gewoon eentje die ze repareren en dan weer mooi folie'tje over het display'tje, in een mooi doosje en dan 'als nieuw' slijten.
Ze zeiden het aan de telefoon, van die 8 (of 10) dagenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar die reclame is toch niet van de PDAshop? Het is toch maar één winkel die dat had dacht ik? Belcompany ofzo?
Mjah gewoon vragen, meestal zie je het snel zat hoor, dat het doosje toch gewoon open is geweest of er niet alle folie'tjes / plakkertjes op de knopjes en display zitten.
En test het nu gewoon meteen ff in de winkel anders![]()
maar dat had je vast al bedacht
Nou gaat helemaal goed komen danquote:Op maandag 2 mei 2011 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zeiden het aan de telefoon, van die 8 (of 10) dagen
Zou toch best wel een beetje grappig zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 18:39 schreef APK het volgende:
Misschien kan alleen dat roze model niet met FoK! omgaan
Niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou toch best wel een beetje grappig zijn
Ook zonder inloggen werkt het nietquote:Op maandag 2 mei 2011 18:45 schreef APK het volgende:
Als het ook op het volgende toestel fout gaat dan mag je wel even een roestige kloon van mij lenen om te double checken of het niet aan een of andere instelling ligt
Hij slaat compleet vastquote:Op maandag 2 mei 2011 18:47 schreef Ynske het volgende:
k vind t echt raar dat in de ene browser t niet werkt en de ander wel... is toch vaag
snap ikquote:Op maandag 2 mei 2011 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij slaat compleet vast
En als hij niet vast slaat, dan kan ik niet scrollen en heb ik geen invoervak voor een post als ik wel ingelogd ben. En ik kon het mooi testen dus gister op een zelfde telefoon en daar ging ie als de brandweer op de standaard browser.
Oh zo vatte ik het ook niet opquote:Op maandag 2 mei 2011 18:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
snap ik
bedoel t ook niet kwaad naar jou toe, maar vind t gewoon raar, en ben dan benieuwd waar t aan ligt
Google weet toch voor het inloggen al dat jij het bent en waar je woont en wat je verdient en met wie je het doet/hebt gedaan/ooit gaat doen (FOK!'ken dan hé), en waar je allemaal bent geweest en met wie je belt/smst/mmst/whatsapp't/mailt.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook zonder inloggen werkt het niet
Dus dat ligt dan niet aan instellingen toch?
Zou niet mogen nee, maar misschien heeft danny iets krom zitten devvenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:47 schreef Greys het volgende:
Ook zonder inloggen werkt het niet
Dus dat ligt dan niet aan instellingen toch?
Ik denk dat je de man wat overschatquote:Op maandag 2 mei 2011 18:52 schreef APK het volgende:
[..]
Zou niet mogen nee, maar misschien heeft danny iets krom zitten devven
Neeeeeeee want dan zou hij het op een andere (precies dezelfde) foon toch ook niet doenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:52 schreef APK het volgende:
[..]
Zou niet mogen nee, maar misschien heeft danny iets krom zitten devven
Oops!quote:Op maandag 2 mei 2011 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Google weet toch voor het inloggen al dat jij het bent en waar je woont en wat je verdient en met wie je het doet/hebt gedaan/ooit gaat doen (FOK!'ken dan hé), en waar je allemaal bent geweest en met wie je belt/smst/mmst/whatsapp't/mailt.
/aluhoedje
Je zou al die shit maar moeten lezenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Google weet toch voor het inloggen al dat jij het bent en waar je woont en wat je verdient en met wie je het doet/hebt gedaan/ooit gaat doen (FOK!'ken dan hé), en waar je allemaal bent geweest en met wie je belt/smst/mmst/whatsapp't/mailt.
/aluhoedje
Misschien was er wel een update die jij niet had ofzoquote:Op maandag 2 mei 2011 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeee want dan zou hij het op een andere (precies dezelfde) foon toch ook niet doen
Ja!quote:Op maandag 2 mei 2011 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
Maar vond je het verder wel een beetje fijn? De market enzo, en een beetje mobiel interneppen en wazzappen enzo?
quote:
Zie je nou dat je het wel 'kan' en het je bevaltquote:Op maandag 2 mei 2011 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Ik mis mijn foon nu alVooral de angry birds
![]()
![]()
Is het niks voor jou om daar zelf aan de slag te gaan?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:58 schreef Qwea het volgende:
Zo nou dat was leuk op de SEH
Mijn loopgips was nat geworden... nu heb ik een spalk (kut gegipst ook nog!heb zelf maar eraan zitten breken
) en morgen terug naar de gipsmeester en dan weer loopgips
Je moet er ook niet mee gaan zwemmenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:58 schreef Qwea het volgende:
Mijn loopgips was nat geworden... nu heb ik een spalk (kut gegipst ook nog!heb zelf maar eraan zitten breken
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:58 schreef Qwea het volgende:
Ja was best leukquote:Op maandag 2 mei 2011 19:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zie je nou dat je het wel 'kan' en het je bevalt![]()
Wat had je voor foon dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:53 schreef Greys het volgende:
Neeeeeeee want dan zou hij het op een andere (precies dezelfde) foon toch ook niet doen
Het maakt toch ook geen hol uitquote:Op maandag 2 mei 2011 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja was best leukLeg jij APK eens uit dat het geen hol uitmaakt dat anderen dan zien dat je Whatsapp hebt?
Samsung 551. Wit met rozequote:Op maandag 2 mei 2011 19:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat had je voor foon dan?
Ik kan mijn abbo verlengen. Heb nu alleen een sim-only en dus alleen bellen en sms-en. En nou weet ik niet wat ik zal doen. Gewoon weer sim-only of een foon met alles erop en eraan, waaraan ik dan natuurlijk alleen in NL wat hebWant hier in DLD heb ik weer een andere foon. Met sim-only, want we hebben "nieuw internet" en daarbij kregen we voor ons alledrie een simkaart waarmee we elkaar voor nop kunnen bellen.
Keuzes, keuzes...
Zie je APK? Dan blokkeer je gewoon iedereen behalve mij!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het maakt toch ook geen hol uit![]()
als iemand je nummer toch al heeft kunnen ze je toch ook smsen? En die 'online' status zegt geen flikker, aangezien de service ook af en toe gewoon verbinding maakt als je de applicatie niet eens open hebt
En bovendien kan je contacten gewoon blokkeren
Scheelt wel een klein fortuin in de sms kosten?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie je APK? Dan blokkeer je gewoon iedereen behalve mij!
idd, kunt beter een goedkoop abo pakken met inetbundel, ben je goedkoper uit dan met smssenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Scheelt wel een klein fortuin in de sms kosten?
Heeft ie een groot scherm? * Rewimo tikkie kippig is tegenwoordigquote:
Ik heb toch onbeperkt smsquote:Op maandag 2 mei 2011 19:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Scheelt wel een klein fortuin in de sms kosten?
HTCquote:Op maandag 2 mei 2011 19:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heeft ie een groot scherm? * Rewimo tikkie kippig is tegenwoordig
dat kan idd, maar die notie klopt ook vaak nietquote:Op maandag 2 mei 2011 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb toch onbeperkt sms
Maar ik kan het gewoon niet uitstaan dat ie het ooit geinstalleerd heeft maar daarna er weer af gegooid heeft "omdat iedereen me dan kan zien dat in online bent".
Maar da's helemaal niet waar toch?Dan zet je jezelf toch gewoon op bezet ofzo? Constant?
Mensen zien dat je het hébt, das alles. En als ze de moeite gaan nemen om echt om de 10 minuten een gesprek met je te openen om te kijken of er 'online' staat dan sporen ze niet. En die 'online' / 'last seen' status zegt dus alsnog geen flikker.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik kan het gewoon niet uitstaan dat ie het ooit geinstalleerd heeft maar daarna er weer af gegooid heeft "omdat iedereen me dan kan zien dat in online bent".
Maar da's helemaal niet waar toch?Dan zet je jezelf toch gewoon op bezet ofzo? Constant?
Ik zoek iets met een bioscoopscherm, zeg maarquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zoek iets met een bioscoopscherm, zeg maarMaar ik vrees dat ik er toch een brilletje bij op moet zetten.
3.2"quote:Op maandag 2 mei 2011 19:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heeft ie een groot scherm? * Rewimo tikkie kippig is tegenwoordig
En hele grote broekzakken installeren zeker?quote:
neh, steekwagentjequote:Op maandag 2 mei 2011 19:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En hele grote broekzakken installeren zeker?
Er staan zoveel toestellen die je kunt kiezen, ik heb echt geen idee wat handig is. Behalve een behoorlijk groot scherm dus.quote:
je kunt t echt groot zettenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zoek iets met een bioscoopscherm, zeg maarMaar ik vrees dat ik er toch een brilletje bij op moet zetten.
Dat had ik ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er staan zoveel toestellen die je kunt kiezen, ik heb echt geen idee wat handig is. Behalve een behoorlijk groot scherm dus.
Was dat hetzelfde toestel? Dan ga ik eens kijken of ze die hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:21 schreef Ynske het volgende:
je kunt t echt groot zetten
zelfs mn pap kon t lezen zonder leesbril
nee, dat was met mijn HTCquote:Op maandag 2 mei 2011 19:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Was dat hetzelfde toestel? Dan ga ik eens kijken of ze die hebben.
De kleur is het belangrijkst jaquote:Op maandag 2 mei 2011 19:22 schreef Greys het volgende:
Dat had ik ook.
Tot ik besloot dat ik perse een toetsenbordje wilde, zo'n uitschuifbaar.
Makkelijker met smsen en mobiel postenEn dan nog in een leuk kleurtje, toen bleef er weinig anders over
Je hebt denk ik meer aan een bril. Serieus.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er staan zoveel toestellen die je kunt kiezen, ik heb echt geen idee wat handig is. Behalve een behoorlijk groot scherm dus.
Hij is er in het zwart, wit met roze toetsenbord en wit met mintgroen toetsenbordquote:
Maar Telfort heeft hem nietquote:Op maandag 2 mei 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
Hij is er in het zwart, wit met roze toetsenbord en wit met mintgroen toetsenbord
Ja, ben ik ook bang voor. Ik moet steeds vaker een leesbril. Kan ook al niet meer goed Snake spelen zonderquote:Op maandag 2 mei 2011 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt denk ik meer aan een bril. Serieus.Door de hogere resolutie 'verlies' je al de winst die je denkt te halen doordat het scherm groter is. Groter = niet direct groter lettertype ofzo. Meer dat er gewoon meer op past. En je kan hem wel op de mongolensetting zetten, dat alles 10x vergroot wordt ofzo, maar dan kan je amper normaal iets lezen, laat staan internetten of een spelletje doen. Dan moet je bijna voor iedere letter opzij scrollen
MM gedaanquote:
MUIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111111111111111111111111quote:Op maandag 2 mei 2011 20:26 schreef Muis006 het volgende:
Qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq!
Hoe istie? en met je pootje?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
MUIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111111111111111111111111
Aawwwwquote:Op maandag 2 mei 2011 20:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nog spannende dingen gebeurd hier![]()
Ik was lekker naar het bos vanmiddag, ff de uk alleen meegenomen met een vriendin. ff rust voor de rest![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, ik kwatte in MM zijn oor (quote:Op maandag 2 mei 2011 20:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoe istie? en met je pootje?
Wat had MM nou weer geflikt?
Wat een pannekoekquote:Op maandag 2 mei 2011 20:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik kwatte in MM zijn oor () en ipv dattie zoiets terug doet... gaat ie 15 min later nadat ik ging pissen boven.... de douchesproeier (hij was aan het douchen) over de glazen wand hangen en terwijl ik zat te pissen me zeiknat maken
Niet echt handig met gipsdus dat was doooooooorweekt.
Nu heb ik een spalk want op de SEH zetten ze geen circulair gips. Dus ik moet morgen hier in den helder naar de gipsmeester. De SEH kan NIET gipsenen ik hoop bij god dat ze dat op de gips kamer wel kunnen
Zo mogen netzolang doorgaan tot het goed isquote:Op maandag 2 mei 2011 20:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat een pannekoek
Ik hoop het ook voor je!
Ik wil gewoon niet dat mensen mij kunnen zienquote:Op maandag 2 mei 2011 19:16 schreef Greys het volgende:
Als het goed is van de week weer welquote:Op maandag 2 mei 2011 20:08 schreef Qwea het volgende:
dus ik kan Greys niet meer stalken via whatsapp?
Ja maar...... jezus fuckquote:Op maandag 2 mei 2011 20:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet dat mensen mij kunnen zien
En van anderen hoef ik ook de status niet te weten.
Je zou de keuze moeten hebben om iemand toe te voegen, niet zoals nu dat automatisch iedereen uit de contactlijst toegevoegd wordt.
Hij ís heel goedquote:Op maandag 2 mei 2011 20:58 schreef Goodbye het volgende:
Als jij nou even een goed toestel uitkiest, Greys, dan ga ik wel gewoon op jouw woord af![]()
Hihihihihiquote:Op maandag 2 mei 2011 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij ís heel goed
Alleen die ene van mij niet
wat kun jij moeilijk doen om nietsquote:Op maandag 2 mei 2011 20:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet dat mensen mij kunnen zien
En van anderen hoef ik ook de status niet te weten.
Je zou de keuze moeten hebben om iemand toe te voegen, niet zoals nu dat automatisch iedereen uit de contactlijst toegevoegd wordt.
Ik heb gewoon een aantal onaangename personen in mijn contactlijst staan, alleen maar vanwege nummerherkenning zodat ik niet op hoef te nemenquote:Op maandag 2 mei 2011 20:58 schreef Greys het volgende:
Ja maar...... jezus fuck
Als ze nu zonder Whatsapp bij 'contactpersonen' kijken zien ze jouw nr in die lijst staan.
Right?
En dan bij Whatsapp ook. Dat zegt toch nog steeds niet of je online bent of niet.
En dan nog, hoezo online, je hebt je telefoon toch altijd aan?
Dan blokker je die figuren toch op Whatsapp.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een aantal onaangename personen in mijn contactlijst staan, alleen maar vanwege nummerherkenning zodat ik niet op hoef te nemen
Toen ik whatsapp had geinstalleerd zag ik meteen drie van die figuren met allerlei grappige opmerkingen achter hun naam dus toen dacht ik 'Hùùùùù!'![]()
![]()
MSN heb ik ook uit Windows gesloopt, dat kon ik ook niet handelen
Dan staan ze er nog steeds en dan gaan ze bellen of sms'en waarom ik niet op hun gewhatsapper reageerquote:Op maandag 2 mei 2011 21:10 schreef Greys het volgende:
Dan blokker je die figuren toch op Whatsapp.
Opgelost, slotje
Ze kunnen je toch ook bellen of smsen waarom je niet op hun gebel of gesms reageert?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:11 schreef APK het volgende:
[..]
Dan staan ze er nog steeds en dan gaan ze bellen of sms'en waarom ik niet op hun gewhatsapper reageer
Ja, maar dan neem ik gewoon niet opquote:Op maandag 2 mei 2011 21:12 schreef Greys het volgende:
Ze kunnen je toch ook bellen of smsen waarom je niet op hun gebel of gesms reageert?
Wat zou er eigenlijk gebeuren als je mij een bericht stuurt?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:12 schreef Greys het volgende:
En waarom reageer je niet op MIJN gewhatsapp?
Ik heb jou al lang gewhatsappt.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:15 schreef APK het volgende:
[..]
Wat zou er eigenlijk gebeuren als je mij een bericht stuurt?
Blijft dat dan in cyber space rondzwerven?
En dan krijg je niet een berichtje dat ik whatsapp niet aankon en het weggegooid heb?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:16 schreef Greys het volgende:
Ik heb jou al lang gewhatsappt.
Grumpy and unavailable bitch!
Nee.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:17 schreef APK het volgende:
[..]
En dan krijg je niet een berichtje dat ik whatsapp niet aankon en het weggegooid heb?
Surequote:Op maandag 2 mei 2011 21:18 schreef Greys het volgende:
Nee.
Ik maar janken omdat je maar niet reageerde
Des te beter, die figuren zullen nu echt niet meer met je gaan kleppen hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:20 schreef APK het volgende:
[..]
Sure
Maar dat is toch achterlijk, dat ik nu nog jaren op die lijsten sta?
Weet je wat achterlijk is? Dat je geen Jives en Winner Taco's meer hebt.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:20 schreef APK het volgende:
[..]
Sure
Maar dat is toch achterlijk, dat ik nu nog jaren op die lijsten sta?
Winner Taco'squote:Op maandag 2 mei 2011 21:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Weet je wat achterlijk is? Dat je geen Jives en Winner Taco's meer hebt.
bij de Lidlquote:Op maandag 2 mei 2011 21:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Weet je wat achterlijk is? Dat je geen Jives en Winner Taco's meer hebt.
Jullie hebben je beweging er wel weer op zitten voor vandaag jaquote:Op maandag 2 mei 2011 21:34 schreef oh-oh het volgende:
Zo, ik ging om 19.30 weg en was om 20.45 thuis na een praatje met de buurman en een wandeling van bijna 6 km, heeeeeerlijk![]()
Billy heeft bijna de hele weg los gelopen, zo stoer
Heerlijk, ik denk dat ik dat bij mooi weer wel twee keer per week of zo wil gaan doen.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie hebben je beweging er wel weer op zitten voor vandaag ja
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:24 schreef Nonneke het volgende:
'Dood Bin Laden eerste wonder zalige paus'
...![]()
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:24 schreef Nonneke het volgende:
'Dood Bin Laden eerste wonder zalige paus'
...![]()
- Sluit je camera aanquote:
Och arm dierquote:Op maandag 2 mei 2011 22:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh my, tis voor Amy te hopen dat ze niet nog een week moet, ze zakt haast door dr hoeven![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij was het al geluktquote:Op maandag 2 mei 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
- Sluit je camera aan
- Ga naar het configuratiescherm (Start -> Configuratiescherm).
- Kies voor Systeembeheer
- Kies in het rechtergedeelte van het scherm voor computerbeheer.
- Kies in het linkergedeelte van het scherm voor schijfbeheer.
- Kies in het rechtergedeelte van het scherm de betreffende camera en rechtsmuisklik er op
- Kies voor Wijzig stationaanduiding en kies een nieuwe driveletter (bv W)
Dat werkt vaakDan zie je hem daarna wel staan bij 'Deze computer' onder je harde schijven enzo!
quote:
quote:
Oh, dat zal ik dan wel door elkaar halen.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:13 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dankudie van Oognip is pas vrijdag klaar
Begrijpelijk, we zitten allebei tegelijkertijd met de rotzooiquote:Op maandag 2 mei 2011 23:18 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Oh, dat zal ik dan wel door elkaar halen.
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:50 schreef Nonneke het volgende:
yaayy 100 euries gewonnen met koninginnedag loterij
Huh?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:34 schreef DeZwabber het volgende:
vanwege rare omstandigheden zit ik vanmiddag met steigermeisje in maastricht
quote:
Ja jaquote:
het was stom toeval, gisteravond rond een uur of drie hebben we het pas afgesprokenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:41 schreef oh-oh het volgende:
Vanavond heb ik al een meet met Belana en Gabber en Noes![]()
Enige avond deze week waarop ik echt niet kan![]()
Knap gemikt
1 smiley is nog geen jankzak, Stega postte een hele rij, sneuneusjequote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
1 smiley is nog geen jankzak, Stega postte een hele rij, sneuneusje
Nou ja wat heb ik daar nu aan ?quote:
Nee om 13.30 maar jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:03 schreef DeZwabber het volgende:
lat me raden, jouw pauze is precies om 13:00 afgelopen
Ik denk van welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:15 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, ik denk niet dat je me herkent op straat
krijg je dan nooit de neiging om de naam van je baas te gebruiken?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, en dan 8 minuten bellen met zo een duur nummer van ze, en dan vragen ze aan t eind van het gesprek terwijl ze je afgescheept hebben of je tevreden bent![]()
![]()
En ze hadden mn naam verkeerd op het contract gezet ook, of IK ff formulieren wilde downloaden en invullen om dat te wijzigen.
Neuh, is niet mijn probleem hoor, ik ga dat echt niet voor ze aanpassen
Ietsjepietsje wel, maar deze jongen was zo dom, ik denk niet dat het hem veel gezegd hadquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
krijg je dan nooit de neiging om de naam van je baas te gebruiken?
Oh wacht, dan blijf jij maar gewoon hierquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:26 schreef DeZwabber het volgende:
anders wordt de terugreis zo awkward weet je
jij kon vanavond niet, moet ik dan alleen dor Maastricht dolen? het is een zwaar crimineel gat als ik die serie zo ziequote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:28 schreef Muis006 het volgende:
Oh-oh wel pics maken!
En een uitgebreide persoonlijkheidsbeschrijving, corresponderend met het Big Five model.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Schijf van vijf =/= Big Five en dat weet je heus wel
Nee dan mag jij mee meeten met Belana en de reuzenhonden en dan bij mij blijven wonen natuurlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij kon vanavond niet, moet ik dan alleen dor Maastricht dolen? het is een zwaar crimineel gat als ik die serie zo zie
is goedquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:36 schreef oh-oh het volgende:
Zwab, dat gaat wel lukken met die pauze!
Spreken we af op het plein voor het station?
johquote:Ik ben diegene met die drie naakte honden
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:28 schreef Muis006 het volgende:
Oh-oh wel pics maken!
En een uitgebreide persoonlijkheidsbeschrijving, corresponderend met het Big Five model.
Grote meid!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:53 schreef nokwanda het volgende:
JOhGaan ze nou eindelijk daten?
Poeh hey. Da's niet voor z'n tijd.
Hier een goed productief weekend gehad. Kasten uitgeruimd, opgeruimd en weer ingeruimd. Zat ik al tijden tegenaan te hikken en eigenlijk was het best leuk werk. Alle winterspullen ook weer georganiseerd in de kast op een achterafplank.
Kom dan gezellig bij onsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:12 schreef oh-oh het volgende:
Naja, die zouden de hele overstap en zo regelen, en ondertussen betaal ik nu wel al twee maanden dubbele energiekosten.
Ik vind dus dat ZIJ dat met mn vorige leverancier moeten kortsluiten.
Dus ik dacht ga es ff bellen.
Jaaaa maar dat is toch niet erg, zij leveren niet meer aan u, u krijgt het vanzelf weer terug bij de eindafrekening van ze.
Ja nee tuurlijk, schrijf maar af hoor, ik heb geld zat![]()
En dan echt op zo een semi aardige ingestudeerde kuttoon praten en zo, blegh
Nee ik geloof dat ik bij jullie weg wil juist toch?quote:
Ons bevalt Greenchoice al jaren goed, maar er zijn ook vast mensen die daar weer gillend zijn weggegaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik geloof dat ik bij jullie weg wil juist toch?
Bij dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:37 schreef Pagan het volgende:
Bij deze
Ow dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Gemeenteplantsoen leegtrekken, nog goedkoper.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:11 schreef Qwea het volgende:
Ik zoek een plant/ boompje/whatever wat je gewoon in de tuin kan pleuren/poten voor max 10 euro.
Iemand idee?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:31 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gemeenteplantsoen leegtrekken, nog goedkoper.
Goed idee! Zal ff wachten tot na 15:30 als mijn loopgips er weer op zitquote:
Mwah, de gemeente hier heeft veel Fairy rozen geplant, niks mis mee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das van die paupermeuk, ik mag lijen dat bij Senesta betere dingen te gappen vallen
Wat had je nu gedaan, je gips vol gesquirt? Kun je niet even een handdoekje badlaken pakken?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed idee! Zal ff wachten tot na 15:30 als mijn loopgips er weer op zit
Was teveel moeitequote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:42 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wat had je nu gedaan, je gips vol gesquirt? Kun je niet even een handdoekje badlaken pakken?
Que?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Ja die lagen gisteren in de bus maar je was dr nie dus ik dacht ik zeg t wel als ik dr zie
![]()
Thnx!
Vacopedquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:51 schreef indaha het volgende:
Qwea mag je niet in plaats van het gips dat ander ding aan waar ik de naam van kwijt ben.![]()
Snap je het nog
Ha eindelijk iemand die me te hulp komt thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |