Neuh maar das wel zo netjes vind ik , en ik ben netjes hequote:
Maar tis toch gewoon wie als eerste wat opent heeft de 'eer' ?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh maar das wel zo netjes vind ik , en ik ben netjes he
Ja maar ik vind het wel zo netjes als degene die de lapo m heeft mag, das lekker old schoolquote:Op maandag 2 mei 2011 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar tis toch gewoon wie als eerste wat opent heeft de 'eer' ?
quote:
quote:
Nee dat heb ik al gevraagdquote:Op maandag 2 mei 2011 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Of ze al geneukt heeft?
Neuh. Doe jij maar
Die ga ik morgen terug brengen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat heb ik al gevraagdIk bedoelde meer over de TT.
Hoest met je teliefoon?
De TT legt Oognip wel ff uit.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat heb ik al gevraagdIk bedoelde meer over de TT.
Hoest met je teliefoon?
Nou das echt dikke bullshit dan hoor, ik zou écht geen genoegen nemen met iets wat je op dag 1 al niet goed vond werken 6 weken kwijt zijn voor reparatie, en dan nog zonder garantie dat het dán wel werkt.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ga ik morgen terug brengen.
Heb een retournummer (of hoe dat ook mag heten) inmiddels.
Ze konden telefonisch alleen niet beloven dat het kon, omruilen.
Ja dahag
Das altijd handig, ff kopieetje maken en als Oognip dan ingehuisd is en alle dure spulletjes er staan ff een keer winkelenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De TT legt Oognip wel ff uit.
Alle klusjesmannen in haar regio hebben inmiddels de sleutel van haar huis en die zijn dag en nacht welkom daar, zoiets was het
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alle klusjesmannen in haar regio hebben inmiddels de sleutel van haar huis en die zijn dag en nacht welkom daar, zoiets was het
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou das echt dikke bullshit dan hoor, ik zou écht geen genoegen nemen met iets wat je op dag 1 al niet goed vond werken 6 weken kwijt zijn voor reparatie, en dan nog zonder garantie dat het dán wel werkt.
Ben je 'm al helemaal zat of was het verder wel een fijn ding?
Wat een slap gelulquote:Op maandag 2 mei 2011 18:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
niet laten opsturen, gewoon om laten ruilenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ga ik morgen terug brengen.
Heb een retournummer (of hoe dat ook mag heten) inmiddels.
Ze konden telefonisch alleen niet beloven dat het kon, omruilen.
Ja dahag
Ik roep maar wat héquote:Op maandag 2 mei 2011 18:20 schreef Ynske het volgende:
[..]moet je m 6 weken inleveren Greys?
dat neem je toch niet, je hebt m toch nog niet zo lang
Ik denk dat we daar geblocked wordenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:23 schreef APK het volgende:
Opsturen naar Korea met een briefje erbij dat alles goed werkt behalve forum.fok.nl
Nee ik wil gewoon weer precies dezelfdequote:Op maandag 2 mei 2011 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou das echt dikke bullshit dan hoor, ik zou écht geen genoegen nemen met iets wat je op dag 1 al niet goed vond werken 6 weken kwijt zijn voor reparatie, en dan nog zonder garantie dat het dán wel werkt.
Ben je 'm al helemaal zat of was het verder wel een fijn ding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:27 schreef Greys het volgende:
Komt helemaal goed, ik wapper met mijn wimpers morgen.Ga je ze zo opmaken zoals die achterlijke vriendin van Joanne laatst op tv?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Is dat niet alleen bij koop op afstand? Die 10 dagen 'bedenktijd' ?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik wil gewoon weer precies dezelfde
De vader van S heeft dus sinds een paar dagen ook die (maar dan in het zwart) en die doet het perfect, ook met de originele browser. Dus ik wil gewoon een zelfde terug, maar wel een niet-brakkeKomt wel goed, ik zit nog binnen die 10 dagen omwisselmogelijkheid volgens mij. En als ik een ander toestel zou mogen, waarom dan niet dezelfde
Neuh hoor, diverse telefoonwinkels ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is dat niet alleen bij koop op afstand? Die 10 dagen 'bedenktijd' ?
Whuuuuuuuuu, die spinnenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:29 schreef APK het volgende:
[..]
Ga je ze zo opmaken zoals die achterlijke vriendin van Joanne laatst op tv?
Ik had nog nooit zoiets debiels gezienquote:
Eindelijk een smartphone uitgezocht - ik met mijn nieuwe telefoon angstquote:Op maandag 2 mei 2011 18:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist met je tel Greys wat is er mee aan de hand?
Ik zou nu vast klagen!quote:Ik lig dus op een andere kamer als het morgenochtend niet rustig is ga ik wel klagen. Anders daalt mijn bd natuurlijk nooit
Oooh is dat bij een bepaalde winkel? Dan moeten ze zeker niet moeilijk gaan doenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Neuh hoor, diverse telefoonwinkels ook.
Die reclame met die harley dude met zijn Hello Kitty phone toch ook?
Nee je hebt van die mascara waar een soort nep-wimper-deeltjes al in zitten, in die smurrie.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had nog nooit zoiets debiels gezien
Was dat met een soort wimperlijm oid gedaan?
Dat is balen van je telquote:Op maandag 2 mei 2011 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Eindelijk een smartphone uitgezocht - ik met mijn nieuwe telefoon angst- afgelopen donderdag en de hele zooi slaat vast elke keer op FOK!
Alles doet het goed, behalve FOK!
[..]
Ik zou nu vast klagen!
Niet tot morgenochtend wachten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |