Mja, irritant als je ff een missie wilde doenquote:Op maandag 2 mei 2011 20:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]Inderdaad vreselijk was dat!~
Daarom maar op auto run zetten als ik toevallig effe een paar uurtjes weg moest en voila! 40 punten athletics erbij
Tuurlijk zijn ze outdated, maar dat blijft nog altijd de charme van Morrowind voor mij. Dat ultieme gevoel van herkenning als je het jaren later weer eens opstartquote:Op maandag 2 mei 2011 20:32 schreef Luchtkoker het volgende:
Zijn de graphics van Morrowind niet verschrikkelijk outdated, zodanig dat ik me eraan ga storen? Ik ben niet zo'n graphics whore, maar het is toch wel echt prev gen.
VOlgens mij is morrowind met alle toeters en bellen eraan op een gegeven moment veel mooier dan oblivionquote:Op maandag 2 mei 2011 20:32 schreef Luchtkoker het volgende:
Zijn de graphics van Morrowind niet verschrikkelijk outdated, zodanig dat ik me eraan ga storen? Ik ben niet zo'n graphics whore, maar het is toch wel echt prev gen.
N'wah!quote:Op maandag 2 mei 2011 20:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben wel zo'n graphics hoer dat ik nooit terug kan naar prev gen graphics, daar krijg ik echt jeuk van. Verwend kutjoch dat ik ben
I'm watching you, scum.quote:
Ook met de Boots of Blinding speed aan duurde het een fucking EEUW om van Noord naar Zuid te reizen in Morrowind..quote:Op maandag 2 mei 2011 19:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mja, je liep geloof ik ook een stuk trager in Morrowind.
met bunnyhoppen ga je ook 2x zo snel als rennenquote:Op maandag 2 mei 2011 20:53 schreef speknek het volgende:
Morrowind werd bij mij trouwens nogal gekilled doordat ik de halve game bunnyhoppend heb doorgebracht omdat je dan een betere jump skill kreeg, niet heel erg immersive. (sowieso heb ik nog nooit een TES spel uitgespeeld, dus over het verhaal kan ik niet zoveel zeggen)
Mooi tochquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:13 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ook met de Boots of Blinding speed aan duurde het een fucking EEUW om van Noord naar Zuid te reizen in Morrowind..
In dat moeras kwam ik ook ineens een heel lijp gebouw tegen ofzo dat was echt vet. Bij Oblivion had je dat niet echt.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, irritant als je ff een missie wilde doen
Soms ging ik gewoon op avontuur, liep een bepaalde kant op en zag wel waar ik uit kwam. Heb vaak genoeg hele toffe caves met goeie loot gevonden die ik daarna nooit meer heb gezien, ondanks dat ik toch redelijk in de buurt zat gezien de map
Denk dat ik het zometeen nog eens opstart for old time's sake
*present writ*quote:
Fuck yeahquote:
Viskwark! Haringmilkshake!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:55 schreef Seam het volgende:
Zou wel leuk zijn als de vissen ook nog invloed hebben bij AlchemyVisolie
Is er trouwens al iets bekend over de oppervlakte? Kleiner of groter dan Oblivion?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |