quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
ghehe dit is geen geldig bericht :![]()
oke dan
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten..Heb blaren op mn handen......
Hoerenmag je niet eens zoenen enzo... Terwijl dat juist turn on nr 1 is..........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg nooit kusjes ter begroetingquote:Op maandag 2 mei 2011 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, datEen kusje ter begroeting of zo mag best. Drie miljard hartjes niet
Even om m'n hart te kalmeren.. Maar, waarop heb jij gefapt?quote:
T is toch net als fietsen?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik moest lachen. Maar ben je niet bang dat je het bent verleerd?
R&P is 3 deuren verderopquote:
Ja maar 5 jaarquote:
Boeit ons dat nou dat jij daar zo negatief over denkt.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieve schat ook samzz ergert zich aan het HOGE kusjekroel gehalte.
Kusjekroel is echt niet erg, helemaal niet. Maar blijf er niet mee doorgaan. En dan bedoel ik dus niet 80 posts naar elkaar met alleen maar kusjekroel.
Zit jij niet allang aan je bitchquota voor deze maand?
Oh noes!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
eten enzotot later
geniet van mijn verzoekje hups
komt straks eraan
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik moest lachen. Maar ben je niet bang dat je het bent verleerd?
smakelijk en tot zoquote:Op maandag 2 mei 2011 17:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
eten enzotot later
komt straks eraan
Nou die dag van gisteren maakt 1 kusje niet goed.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
R&P is 3 deuren verderop![]()
Kusje lieverd, heb je wel verdiend na die helldag van gisteren
Eetse Knettertje kusjekroelllllllllllllll meequote:Op maandag 2 mei 2011 17:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
eten enzotot later
komt straks eraan
Tis goed met je stokstaartquote:Op maandag 2 mei 2011 17:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Boeit ons dat nou dat jij daar zo negatief over denkt.
In tegenstelling tot overdag is het hier in de nacht altijd wel gewoon gezellig.
En het hele kusjekroel gedoe waar jij over raaskalt is meer ontopic dan jouw frustiverhalen over je huis in de getto of je irritante ex waar je kennelijk maar niet van loskomt.
Ik help het je hopenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Doel 1 bereikt na al dat gezeik van net.
![]()
![]()
Neuh das toch net als fietsen. Verleer je nooit. (Tenminste dat hoop ik.)
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even om m'n hart te kalmeren.. Maar, waarop heb jij gefapt?
Het draaien was niet gelukt?quote:
Ik weet niet of ik er bewondering voor moet hebben of 'm voor gek moet verklarenquote:
Geen idee. Zodra ik 5 jaar niet heb gefietst zal ik het even doorgevenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij na 5 jaar weer eens op een fiets stapt kan je t toch ook nog?
Ik ga voor het laatstequote:Op maandag 2 mei 2011 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er bewondering voor moet hebben of 'm voor gek moet verklaren
Top!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Zodra ik 5 jaar niet heb gefietst zal ik het even doorgeven
Zou jij het volhouden?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er bewondering voor moet hebben of 'm voor gek moet verklaren
Hoe hou je dat vol danquote:Op maandag 2 mei 2011 17:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Been there... ik vind het net als fietsen.
Chick hosselen danquote:Op maandag 2 mei 2011 17:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top!Moet all1 hopen dat ik voor die tijd al weer eens gebatst heb.
Totaal niet. Ik heb je namelijk minstens een keer met eenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zal wel weer niet.
Geen sterke zaak dan?
quote:
quote:
beroeps geheimquote:Op maandag 2 mei 2011 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zou jij het volhouden?
[..]
Hoe hou je dat vol dan
Uitgezonderd van Samzz, die wel lief is, krijg ik verder nooit kusjes ter begroeting.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Totaal niet. Ik heb je namelijk minstens een keer met eenbegroet. En nooit insinueert 0, en 1 is niet 0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |