quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
ghehe dit is geen geldig bericht :![]()
oke dan
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten..Heb blaren op mn handen......
Hoerenmag je niet eens zoenen enzo... Terwijl dat juist turn on nr 1 is..........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg nooit kusjes ter begroetingquote:Op maandag 2 mei 2011 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, datEen kusje ter begroeting of zo mag best. Drie miljard hartjes niet
Even om m'n hart te kalmeren.. Maar, waarop heb jij gefapt?quote:
T is toch net als fietsen?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik moest lachen. Maar ben je niet bang dat je het bent verleerd?
R&P is 3 deuren verderopquote:
Ja maar 5 jaarquote:
Boeit ons dat nou dat jij daar zo negatief over denkt.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieve schat ook samzz ergert zich aan het HOGE kusjekroel gehalte.
Kusjekroel is echt niet erg, helemaal niet. Maar blijf er niet mee doorgaan. En dan bedoel ik dus niet 80 posts naar elkaar met alleen maar kusjekroel.
Zit jij niet allang aan je bitchquota voor deze maand?
Oh noes!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
eten enzotot later
geniet van mijn verzoekje hups
komt straks eraan
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik moest lachen. Maar ben je niet bang dat je het bent verleerd?
smakelijk en tot zoquote:Op maandag 2 mei 2011 17:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
eten enzotot later
komt straks eraan
Nou die dag van gisteren maakt 1 kusje niet goed.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
R&P is 3 deuren verderop![]()
Kusje lieverd, heb je wel verdiend na die helldag van gisteren
Eetse Knettertje kusjekroelllllllllllllll meequote:Op maandag 2 mei 2011 17:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
eten enzotot later
komt straks eraan
Tis goed met je stokstaartquote:Op maandag 2 mei 2011 17:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Boeit ons dat nou dat jij daar zo negatief over denkt.
In tegenstelling tot overdag is het hier in de nacht altijd wel gewoon gezellig.
En het hele kusjekroel gedoe waar jij over raaskalt is meer ontopic dan jouw frustiverhalen over je huis in de getto of je irritante ex waar je kennelijk maar niet van loskomt.
Ik help het je hopenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Doel 1 bereikt na al dat gezeik van net.
![]()
![]()
Neuh das toch net als fietsen. Verleer je nooit. (Tenminste dat hoop ik.)
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even om m'n hart te kalmeren.. Maar, waarop heb jij gefapt?
Het draaien was niet gelukt?quote:
Ik weet niet of ik er bewondering voor moet hebben of 'm voor gek moet verklarenquote:
Geen idee. Zodra ik 5 jaar niet heb gefietst zal ik het even doorgevenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij na 5 jaar weer eens op een fiets stapt kan je t toch ook nog?
Ik ga voor het laatstequote:Op maandag 2 mei 2011 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er bewondering voor moet hebben of 'm voor gek moet verklaren
Top!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Zodra ik 5 jaar niet heb gefietst zal ik het even doorgeven
Zou jij het volhouden?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er bewondering voor moet hebben of 'm voor gek moet verklaren
Hoe hou je dat vol danquote:Op maandag 2 mei 2011 17:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Been there... ik vind het net als fietsen.
Chick hosselen danquote:Op maandag 2 mei 2011 17:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top!Moet all1 hopen dat ik voor die tijd al weer eens gebatst heb.
Totaal niet. Ik heb je namelijk minstens een keer met eenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zal wel weer niet.
Geen sterke zaak dan?
quote:
quote:
beroeps geheimquote:Op maandag 2 mei 2011 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zou jij het volhouden?
[..]
Hoe hou je dat vol dan
Uitgezonderd van Samzz, die wel lief is, krijg ik verder nooit kusjes ter begroeting.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Totaal niet. Ik heb je namelijk minstens een keer met eenbegroet. En nooit insinueert 0, en 1 is niet 0
Neequote:Op maandag 2 mei 2011 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zou jij het volhouden?
[..]
Hoe hou je dat vol dan
Nee. Nee, niet echtquote:Op maandag 2 mei 2011 17:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet dat je niet knap ben ofzo maar ehm nouja je snapt me wel (hoop ik)
outpost en geen ideequote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Metallica![]()
Mijn zoon heeft eindelijk 1 nummer van ze die hij mooi vindt
Geen idee, op een gegeven moment mis je het gewoon niet meer ofzo..quote:Op maandag 2 mei 2011 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zou jij het volhouden?
[..]
Hoe hou je dat vol dan
Maar waarom?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik sta 5 jaar droog en nee t is niet bewust.
De Droogleggingquote:Op maandag 2 mei 2011 17:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
omfg ik had beter een andere TT kunnen maken.
Iet in de trant van 5 jaar droogstaan enzo.![]()
Toch zou ik dat niet te hard roepen op FOK!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Moet er niet aan denken. Maand is max!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, op een gegeven moment mis je het gewoon niet meer ofzo..
De eerstvolgrnde keer is dan wel weer net je eerste keer
onthou dat voor het volgende topicquote:Op maandag 2 mei 2011 17:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sommige mensen staan noodgedwongen droogquote:Op maandag 2 mei 2011 17:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, op een gegeven moment mis je het gewoon niet meer ofzo..
De eerstvolgrnde keer is dan wel weer net je eerste keer
Ja, maar ik geloof er nog niks vanquote:Op maandag 2 mei 2011 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uitgezonderd van Samzz, die wel lief is, krijg ik verder nooit kusjes ter begroeting.
Zo beter?
Wat een heer, jijquote:Op maandag 2 mei 2011 17:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Denk niet dat jij t prettig zou vinden als dat wel t geval was. Dus ongepast.
Simpel. Ik stap niet zomaar met iedere chick in bed. Moet r wel echt leuk vinden om m er in te hangen.quote:
Volgens mij word je libido op den duur wel minder.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch zou ik dat niet te hard roepen op FOK!
[..]
Moet er niet aan denken. Maand is max!
Nog geen last van.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij word je libido op den duur wel minder.
Dat kan ik snappen. Maar in die vijf jaar helemaal niemand? Pfiew, spuit je ondertussen stof?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Simpel. Ik stap niet zomaar met iedere chick in bed. Moet r wel echt leuk vinden om m er in te hangen.
Introduceert me echt geen hol. Men mag denken wat ze willen. Trek me er toch niks van aan.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch zou ik dat niet te hard roepen op FOK!
[..]
Net zeg je nog dat je regelmatig trektquote:Op maandag 2 mei 2011 17:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Introduceert me echt geen hol. Men mag denken wat ze willen. Trek me er toch niks van aan.
Nee hij fapt met grote regelmaat.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ik snappen. Maar in die vijf jaar helemaal niemand? Pfiew, spuit je ondertussen stof?
Wat maakt het uit ? Als de beste man 5 jaar droog staat zal hij er ongetwijfeld zn redenen voor hebben. Maar moet ie dat nou echt aan de grote klok gaan hangen ?quote:
Ja maar hij begon er vorige keer zelf over.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:50 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit ? Als de beste man 5 jaar droog staat zal hij er ongetwijfeld zn redenen voor hebben. Maar moet ie dat nou echt aan de grote klok gaan hangen ?
Dat wel maar als de dame in kwestie niet wil houd t ook op he.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ik snappen. Maar in die vijf jaar helemaal niemand? Pfiew, spuit je ondertussen stof?
wie is de autofellatio koning danquote:Op maandag 2 mei 2011 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hij fapt met grote regelmaat.
Dames en heren we hebben een kampioenfapper in ons midden![]()
Voor tips en trucs verwijs ik u allen door naar outpost
Jij!quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hij fapt met grote regelmaat.
Dames en heren we hebben een kampioenfapper in ons midden![]()
Voor tips en trucs verwijs ik u allen door naar outpost
Fair point.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat wel maar als de dame in kwestie niet wil houd t ook op he.Ooit een zakje melkpoeder leeg geblazen? Zo iets dus.
Al iemand in gedachten?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fair point.
Op de eerst volgende meet gaan we een chick voor je hosselen
Misschien komt er wel een standbeeld vanquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fair point.
Op de eerst volgende meet gaan we een chick voor je hosselen
Slaap zequote:
Een dubbelgevouwen wow-speler met in een hand een biertje en zn eigen leuter in zn mond.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Misschien komt er wel een standbeeld van:Y. Heb alleen geen idee hoe dat er uit moet komen te zien![]()
Moeilijke tekst wel hoorquote:
Knetter. Die schijnt niet moeilijk te zijn.quote:
Klopt maar dat was omdat er hier allemaal dames waren die zaten te meuten dat ze al een dag oid geen sex hadden gehad.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar hij begon er vorige keer zelf over.
Weet je hoe lang dat isquote:Op maandag 2 mei 2011 17:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar dat was omdat er hier allemaal dames waren die zaten te meuten dat ze al een dag oid geen sex hadden gehad.
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een dubbelgevouwen wow-speler met in een hand een biertje en zn eigen leuter in zn mond.
En nu ben ik misselijk
Ik kan ze niet vindenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:54 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja, ik ga even de lyrics erbij pakken
En toch wel een lastige tekst nogquote:Op maandag 2 mei 2011 17:56 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
http://www.azlyrics.com/lyrics/daftpunk/aroundtheworld.html
die is niet serieusquote:Op maandag 2 mei 2011 17:56 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
http://www.azlyrics.com/lyrics/daftpunk/aroundtheworld.html
Succes en eet zequote:
Sopsopsopquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eten doe ik aan mn bureau dus ben zo terug. Moet all1 even wat koken.
Ook een gouden combiquote:Op maandag 2 mei 2011 18:00 schreef 129383 het volgende:
ha
ik + diepvriespizza + cola + computer+ mw2
mij lukt het in ieder geval welquote:Op maandag 2 mei 2011 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Stokstaart![]()
Hoe kan ik je nou een klootzak blijven vinden als je elke keer van die geniale nummers aan blijft vragen
Don't give a fuckquote:Op maandag 2 mei 2011 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Stokstaart![]()
Hoe kan ik je nou een klootzak blijven vinden als je elke keer van die geniale nummers aan blijft vragen
quote:
Dan zou ie best wel schizofreen zien aangezien Fanta altijd uitermate vriendelijk doet.quote:
Nou, Huppel vindt Fanta irritant, net zegt nummertjes dat hij irritant gevonden blijft worden door Huppel.. 1+1=2 voor mij dan..quote:Op maandag 2 mei 2011 18:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan zou ie best wel schizofreen zien aangezien Fanta altijd uitermate vriendelijk doet.
KLUIVENquote:Op maandag 2 mei 2011 18:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Er staan nu gewoon 3 hele kippen gegrilld te worden in de oven
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Er staan nu gewoon 3 hele kippen gegrilld te worden in de oven
Net als met je spareribs gisterquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, Huppel vindt Fanta irritant, net zegt nummertjes dat hij irritant gevonden blijft worden door Huppel.. 1+1=2 voor mij dan..
Ok ik las zijn post dus andersquote:Op maandag 2 mei 2011 18:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, Huppel vindt Fanta irritant, net zegt nummertjes dat hij irritant gevonden blijft worden door Huppel.. 1+1=2 voor mij dan..
Je bent in de war met iemand andersquote:
Wat vraag je dat weer liefquote:Op maandag 2 mei 2011 18:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Huppel, doe mij eens op het rooster zetten voor vanavond van 20:00 tot 21:00 !
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |