Die foto was mijn auto niet hoor. Inet plaatquote:Op maandag 2 mei 2011 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
niet met runflat banden. of iig nauwelijks.
en volgens mij heb je die... toch?
Doet de mijne wel...quote:Op maandag 2 mei 2011 16:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die foto was mijn auto niet hoor. Inet plaat
Maar het is ook niet geheel onhandig maar had wel gedacht dat hij ook zou aangeven als de spanning gewoon te laag is.
Helemaal met 7 versnellingenquote:
dat zou ik ook verwachten.... maarja, ik ben al blij dat mijn auto aangeeft als de tank bijna leeg is.... dan gaat ie pruttelenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die foto was mijn auto niet hoor. Inet plaat
Maar het is ook niet geheel onhandig maar had wel gedacht dat hij ook zou aangeven als de spanning gewoon te laag is.
Ik ookquote:
Ja meestal merk je wel als een band echt lek is, maar een spanningsverschil niet altijd. Hangt ook beetje af van het soort banden. Met sportbanden die een vrij stugge wang hebben merk je al veel minder.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:52 schreef MissMSX het volgende:
Je merkt toch vanzelf wel of de spanning te laag is?
Net als zon' inparkeeralarm. Boem is ho hoor!
Naar een begravenisquote:Op maandag 2 mei 2011 16:54 schreef HeatWave het volgende:
En wat gaat iedereen Woensdag week 12 2013 doen?.
geloof mij, 9 v/d 10 mensen merkt dat niet.... ik haal zat banden onder een wagen vandaan die in het midden nog voldoende profiel hebben maar beide zijkanten niks.... (dat komt door te lage spanning)quote:Op maandag 2 mei 2011 16:52 schreef MissMSX het volgende:
en anders kun je iemand charteren om te gaan staan zwaaien. Ook n prima inparkeeralarm.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:52 schreef MissMSX het volgende:
Net als zon' inparkeeralarm. Boem is ho hoor!
Maar als je erop fietst en het gaat stroef, dan is het 9 van de 10 keer te zachte bandenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja meestal merk je wel als een band echt lek is, maar een spanningsverschil niet altijd. Hangt ook beetje af van het soort banden. Met sportbanden die een vrij stugge wang hebben merk je al veel minder.
had jij 13 juli van 2014 al bezet of wat?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:54 schreef HeatWave het volgende:
Mag ik??quote:
Ohw fiets, ja bij een fiets merk je het welquote:Op maandag 2 mei 2011 16:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar als je erop fietst en het gaat stroef, dan is het 9 van de 10 keer te zachte banden
Je moet wel een beetje feeling houden met je fietsie he
Ik heb geen grondig onderzoek gedaan maar wat ik nu heb begrepen werkt het audi systeem door de bandenspanning relatief tot elkaar te meten.quote:
Ik denk dat ik boodschappen ga doen, biefstukje ofzo... ja, je moet dat soort dingen wel ff goed plannen van te voren!quote:
Owh, bij en autoquote:Op maandag 2 mei 2011 16:54 schreef rival het volgende:
[..]
geloof mij, 9 v/d 10 mensen merkt dat niet.... ik haal zat banden onder een wagen vandaan die in het midden nog voldoende profiel hebben maar beide zijkanten niks.... (dat komt door te lage spanning)
ohja, jij praat in fietsenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar als je erop fietst en het gaat stroef, dan is het 9 van de 10 keer te zachte banden
Je moet wel een beetje feeling houden met je fietsie he
Ja, sorry, die week erop kan ik nog wel....quote:Op maandag 2 mei 2011 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
had jij 13 juli van 2014 al bezet of wat?
Neequote:Op maandag 2 mei 2011 16:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je versnellingen zijn kapot bedoel je.
Zo'n oma die zich er dan ee gaat staan bemoeienquote:Op maandag 2 mei 2011 16:54 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
en anders kun je iemand charteren om te gaan staan zwaaien. Ook n prima inparkeeralarm.
ik ben dan met mn vriend in n donker eetcafeetje aan t eten en we hebben t over onze exen en lachen ons krom.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:54 schreef HeatWave het volgende:
Van mij welquote:
Ik denk dat je vriend je ook gaat dumpen die avond.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:56 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik ben dan met mn vriend in n donker eetcafeetje aan t eten en we hebben t over onze exen en lachen ons krom.
Is er iets anders dan?quote:
nee dan heb ik het optreden van die jongen die volgend jaar idols wintquote:Op maandag 2 mei 2011 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, sorry, die week erop kan ik nog wel....
ik bedoelde moederdag... t9 heeft daar eigen ideeën over.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:54 schreef HeatWave het volgende:
Zou ik wel doen als een wijf constant over dr exen wil praten of als ze telkens een kamer binnenkomt met geheel haar eigen onderwerp inplaats van zich aan te passen en leuk mee te praten.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat je vriend je ook gaat dumpen die avond.
Mijn knieen vinden het opstarten bij het stoplicht echt niet tofquote:Op maandag 2 mei 2011 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee
Maar ik heb 6 jaar lang iedere dag heen 13km en terug 13km gefietst, dus ik ben wel iets gewend. En toen stond ie ook altijd in z'n drie. En nu nog steeds. Zo zwaar is dat toch niet trappen in de stad?
F motherfucker!!! F!!! Begrafenis!!!quote:
Neem een snorfietsquote:Op maandag 2 mei 2011 16:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn knieen vinden het opstarten bij het stoplicht echt niet tof
VVVVuuuuuuuuu! Vvuuu!!!!!!!!!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
F motherfucker!!! F!!! Begrafenis!!!
Dank, dat lucht op
nee, dat zou ik wel weten.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat je vriend je ook gaat dumpen die avond.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zou ik wel doen als een wijf constant over dr exen wil praten of als ze telkens een kamer binnenkomt met geheel haar eigen onderwerp inplaats van zich aan te passen en leuk mee te praten.
Pas jij maar op dat er niet per ongeluk een stukje vlees in je diner verdwijnt binnenkortquote:
Amsterdammersquote:
Denk je dat dr tieten er af vallen?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pas jij maar op dat er niet per ongeluk een stukje vlees in je diner verdwijnt binnenkort
is dat alweer bijna?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:57 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik bedoelde moederdag... t9 heeft daar eigen ideeën over.
Ik zal de rollator meenemenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pas jij maar op dat er niet per ongeluk een stukje vlees in je diner verdwijnt binnenkort
Dat zou ik geen stukje vlees noemen... Eerder hompen vetquote:
Ik wilde ook een keer vriendelijk zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ik geen stukje vlees noemen... Eerder hompen vet
volgende week. De 8e.quote:
Nee, d'r neusquote:
You don't give me looooovequote:
Een dochter die uit huis gaat?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:06 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet wat ik m'n ma moet geven voor moederdag
Wel die met 7 versnellingen he?quote:
Owhquote:Op maandag 2 mei 2011 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het was een parodie
http://fuuuucomics.com/
Doe maar niet. Het misstaat jequote:
ik dus ook niet, meestal plantjes, maar dat is saai eigenlijk...quote:Op maandag 2 mei 2011 17:06 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet wat ik m'n ma moet geven voor moederdag
Ze zijn zo fijnquote:
Nee, ik heb smaak.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:09 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik dus ook niet, meestal plantjes, maar dat is saai eigenlijk...
O, sorry, auto.
Misschien kun je haar n ka geven
Owh ja, jij bent van de snelheid. Gelukkig hoef je niet met de stoptreinquote:
Een beetje vreemd... maar wel lekker.quote:
Nee. Niet wat auto's betreft. Dus iemand moet 't in goede banen leidenquote:
Ik heb 'm al maanden niet meer gezienquote:Op maandag 2 mei 2011 17:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat weet jij beter! Ik heb Rival nog nooit ontmoet.
Auwquote:Op maandag 2 mei 2011 17:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze heeft haar gekregen. Wat denk je zelf.
ik had het idd over auto's, dank je.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Niet wat auto's betreft. Dus iemand moet 't in goede banen leiden
Niks mis met grote auto'squote:Op maandag 2 mei 2011 17:15 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik had het idd over auto's, dank je.
Heel goed dat je je moeder behoedt voor grote autofouten.
Ik ben er ook bijna hoorquote:
Ja, duidelijk andere koek dan QyRoZquote:Op maandag 2 mei 2011 17:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
En alleen maar inhoudelijk hele sterke!
Je zou er op af kunnen studeren.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 2 mei 2011 17:19 schreef MissMSX het volgende:
Nog een paar maanden en ik vier mijn tweede Fok-lustrum
Of is dat meerwaard?
45454 is voor jouquote:
Misschien wel mijn mooiste ooitquote:
Nee, natuurlijk niet naiefjequote:Op maandag 2 mei 2011 17:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is het toeval dat je aan het krikken bent met HW in het midden?
Hey je stata op 34 in de top 500. Ik op 42.quote:
En dat nadat ik 4 maanden pauze heb gehad en Q mij voorbij is gegaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey je stata op 34 in de top 500. Ik op 42.
Voel je me al bijna achter je staan?
Posten hoer, POSTEN!!!!!!!!!!!!!
Neeeeeeeeeee!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat nadat ik 4 maanden pauze heb gehad en Q mij voorbij is gegaan.
Ouderdom?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:00 schreef Q. het volgende:
Alhoewel het tempo er de laatste tijd wel aardig uit is bij mij.
Eindelijk eensquote:
Dat denk je maar, trust me, I knowquote:
En nog kaler.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:08 schreef Godtje het volgende:
Sommige vrouwen snap je toch geen hol van.![]()
Denk je leuk voor een avondje lol en gezellig geweest. Volgende dag sms/whatsapp, facebook, alles.
Ms ben je heel bescheiden.quote:
Wat wil je nu horen? Dat vrouwen geen smaak hebben?quote:
De bruidsjurk heeft ze al hangenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:08 schreef Godtje het volgende:
Sommige vrouwen snap je toch geen hol van.![]()
Denk je leuk voor een avondje lol en gezellig geweest. Volgende dag sms/whatsapp, facebook, alles.
Dat ik niet snap wat er mis is met een avond.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat wil je nu horen? Dat vrouwen geen smaak hebben?
Die heeft Spirit net op Marktplaats gezet hoorquote:
Kopen??quote:Op maandag 2 mei 2011 18:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die heeft Spirit net op Marktplaats gezet hoor
Ze wil nog een avond. En nog één. En nog één!quote:Op maandag 2 mei 2011 18:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat ik niet snap wat er mis is met een avond.![]()
En ik ben helemaal niet goed in morning afters, hoe contact, hoe geen contact, etc
Gewoon jezelf zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 18:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat ik niet snap wat er mis is met een avond.![]()
En ik ben helemaal niet goed in morning afters, hoe contact, hoe geen contact, etc
Ze is 12?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet ze eerst de Barbies en kleurplaten opruimen.
Er kwam toch een tweede bruiloft?quote:
Ik heb m'n eigen jurkquote:
Wat is daar mis mee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |