Dat heb ik al 3x gedaan, dat is m juist. En elke keer opnieuw opgestart..quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:26 schreef Panda1000 het volgende:
[..]
Microsoft Net Framework 1.1 downloaden en installeren.
Haha, dan doe ik misschien toch wel íets goedquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:22 schreef Bedrijfseconoom het volgende:
[..]
Haha geeft niet, zo kom je er ook.. maar zelfs mij bracht je ermee in verwarring, haha!
Ja die staan altijd vermeld!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Krijg je de bedragen en procenten van het boxenstelsel trouwens gegeven?
Ja, dan staat er gewoon; als je belastbaar inkomen tussen dit en dat is betaal je daar zo veel % over, en dan per schijf is dat aangegeven.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Krijg je de bedragen en procenten van het boxenstelsel trouwens gegeven?
Geinteresseerde meldt zichquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:48 schreef Examenstundent het volgende:
Als er mensen interesse hebben in 8xp. programmas per Domein en alle stof die in de Syllabus staat die beheerst moet worden, moet maar even een rinkeltje geven dan zal ik ze hier uploaden.
Groet, Examenstundent
Ik hoorde juist vandaag nog van mn docent dat wss het grootste deel inzichtvragen zijn, en geen rekenwerk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:39 schreef Bedrijfseconoom het volgende:
Ik heb niet eens geleerd, dit wordt toch weer zo'n toets dat je hooguit 2 exacte theorievragen krijgt en voorderest alleen rekenvragen + vragen die je moet toepassen...
Als je economie een beetje snapt zal die wel weer goed te doen zijn, i hope! En anders maar minimaal 3,7 voor een 6, ook niet erg.
Klopt,Ik heb de voorgaande examens even bekeken en er zijn heel weinig theorie vragen.De meeste vragen zijn berekeningen en je moet die verbanden goed kennen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:39 schreef Bedrijfseconoom het volgende:
Ik heb niet eens geleerd, dit wordt toch weer zo'n toets dat je hooguit 2 exacte theorievragen krijgt en voorderest alleen rekenvragen + vragen die je moet toepassen...
Als je economie een beetje snapt zal die wel weer goed te doen zijn, i hope! En anders maar minimaal 3,7 voor een 6, ook niet erg.
Hoe weet jou leraar dat dan, die examens mag nog door niemand in worden gekeken en afgaande op de vorige toetsen zal gewoon echt veel rekenvragen in voor komen hoor, en trouwens het ging meer om dat het bij de meeste vragen niet uitmaakt of je nu wel of niet leert, dat is ook zo bij inzichtvragen. Gaat er meer om of je iets kan inschatten en de oorzaak of het gevolg van iets kunt uitleggen en dat heeft niks te maken met hoe goed je hebt geleerd. Sterker nog, ik denk bij hooguit 2/3 vragen je alléén goed heb moeten leren om die vraag te kunnen beantwoorden..quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik hoorde juist vandaag nog van mn docent dat wss het grootste deel inzichtvragen zijn, en geen rekenwerk.
(Kreeg via watmoetikleren.nl of zo te lezen dat het grootste deel rekenwerk zou zijn, maar dat is dus niet zo..)
Iemand?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:46 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Totale inkomen - aftrekposten = belastbaar inkomen
belastbaar inkomen door de schijven halen
- heffingskorting = besteedbaar inkomen
right?
Correctiemodel?quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:08 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Snapt iemand vraag 24 van Economie 2010-I ? Aub ik ben er al een half uur mee bezig, begrijp het nog steeds niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |