SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij mocht je die formules ook in je GRM zetten en deze gebruiken op get Centraal-examen. Toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:20 schreef electronique het volgende:
handig, die formules allemaal bij elkaar. dat is denk ik het enige wat ik nog even goed door moet lezen
klopt, dat was ik ook van planquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:24 schreef handboek het volgende:
[..]
Volgens mij mocht je die formules ook in je GRM zetten en deze gebruiken op get Centraal-examen. Toch?
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:25 schreef handboek het volgende:
tijdstip examen - 27/5 om 13:30
post hier al je vragen en/of opmerkingen/handige tips voor/over dit examen.
Hier alle formules die je moet kennen. ( misschien dat ik er een paar ben vergeten?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ga vol voor de 6,1!quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:12 schreef handboek het volgende:
[..]
Heb ik er soms voor gezorgt dat je nu een voldoende gaat halen?
now THAT's how we do it!quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:11 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Ik ga vol voor de 6,1!
Dan sta ik een 5,5 en slaag ik. En heb maandag een proefexamen economie, dus hopen dat het lukt!
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:25 schreef handboek het volgende:
tijdstip examen - 27/5 om 13:30
post hier al je vragen en/of opmerkingen/handige tips voor/over dit examen.
Hier alle formules die je moet kennen. ( misschien dat ik er een paar ben vergeten?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit:
en uit de fipo van vorig jaar:
http://fener.getenjoyment.net/
Is uit een ander boek dan die ik heb maar is ongeveer wel de stof toch?
[ Bericht 0% gewijzigd door AchmedJan op 06-05-2011 22:52:01 ]
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:45 schreef AchmedJan het volgende:
edit 2:
ik zie nu dat dit economie 1,2 is, wat is dat dan precies?
Mocht ik de verkeerde stof posten verwijder maar gewoon
Uit het topic van vorig jaar, thx to MrManiak.OMGOSH.!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit:
en uit de fipo van vorig jaar:
http://fener.getenjoyment.net/
Is uit een ander boek dan die ik heb maar is ongeveer wel de stof toch?
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Wat wil je DAN horen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:53 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Geen zin in quasi grappige reacties.
Ja dat weten is ook nog weer zoiets. Verschillende bronnen vermelden verschillende tijden. De examenkrant zegt bijvoorbeeld tot half 5 en andere bronnen zeggen weer 4 uur. Het is wel erg verwarrend allemaal.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:42 schreef blaffende_visjes het volgende:
[..]
Wat wil je DAN horen?
+ je hoeft het niet te snappen, alleen maar te weten.
Oke bedankt, hou ik gewoon 4 uur aan. Het zal wel dan dat deze korter is..quote:Op maandag 16 mei 2011 22:47 schreef Fox. het volgende:
Havo economie is van 13:30 tot 16:00. ( Bron: IB-Groep )
Goed om te weten...Ik heb al m'n formules in m'n GR staanquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oh, handig. Volgens watmoetikleren.nl zijn dit de 5 belangrijkste punten:
(45%) Rekenen ()
(8%) Rijksfinanciën
(5%) Makro Economie: samenhang
(5%) Inflatie
(5%) Inkomensverschillen
Dat moet je dus wél kennen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:43 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Prijselasticiteit hoef je niet te kennen he
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:15 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat moet je dus wél kennen.
Mijn leraar zei ook dat je prijselasticiteit niet hoeft te weten voor het CEquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:29 schreef Schermetje het volgende:
Ik ben bang van wel ja Prijselasticiteit
Mmmm, ik was bang van wel maar volgens mij heb je gelijk, in de syllabus staat er ook niks over in ...... Nou ja weer een onderdeel minder om te lerenquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:32 schreef NextTVH het volgende:
[..]
[..]
Mijn leraar zei ook dat je prijselasticiteit niet hoeft te weten voor het CE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |