Dan weet je wel gelijk hoeveel indruk je hebt gemaakt.. (of aan hoeveel jongens ze haar nummer geeft).quote:Op maandag 2 mei 2011 16:24 schreef Silenus het volgende:
SMS'en. Anders overval je haar direct met je 'HE HALLO HOE IS HET'-vragen en vraagt zij zich af wie je ook alweer bent.
Ja dat dacht ik ook, het komt een beetje onzeker over als ik haar sms he..quote:Op maandag 2 mei 2011 16:22 schreef il_Tonno het volgende:
bellen ofcourse!
wat denkt zo'n meisje nou, als je haar niet eens durft te spreken?
Dat zou kunnen, maarjah als ik sms heeft ze hetzelfde, alleen dan hoeft ze niet direct te reageren..quote:Op maandag 2 mei 2011 16:24 schreef Silenus het volgende:
SMS'en. Anders overval je haar direct met je 'HE HALLO HOE IS HET'-vragen en vraagt zij zich af wie je ook alweer bent.
Als het echt een leuk meisje is hangt ze wel op op het moment dat jij Q-dag zegt..quote:Ik zat te denken, als ik gwn bel, ik zeg he met John van Q-dag weet je nog?
laat anders een voicemail achter als dat kan. dan weet dat meisje wel dat je de durf hebt om haar te bellen en dan is het contact toch nog niet zo direct. misschien wat beter tegen je zenuwenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:31 schreef JohnDoe12 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maarjah als ik sms heeft ze hetzelfde, alleen dan hoeft ze niet direct te reageren..
Ik zat te denken, als ik gwn bel, ik zeg he met John van Q-dag weet je nog? Ik weet zeker dat ze nog weet wie ik ben.. En dan zeg ik gewoon dat ik haar wel leuk vond en dat ik haar wil leren kennen.. En dan ff een datum afspreken om wat te gaan drinken.. goed plan toch?
Meen je dit nou of ben je een sarcastische Fok!ker?quote:
Bel haar vanavond al.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:42 schreef JohnDoe12 het volgende:
Oke, ik ga haar bellen. Komt misschien beetje loser over, maar is er een deadline tot wanneer ik haar kan bellen? Ik bedoel, ik kan haar niet 3 weken later bellen, alsof ik al mijn moed heb opgespaard..
Zaterdag leren kennen, stel ik bel haar dinsdag of woensdag, dat is prima toch?
Nee, als je belt moet je wel vanavond bellen. Na twee dagen gaat ze niet meer aan je denken hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:42 schreef JohnDoe12 het volgende:
Oke, ik ga haar bellen. Komt misschien beetje loser over, maar is er een deadline tot wanneer ik haar kan bellen? Ik bedoel, ik kan haar niet 3 weken later bellen, alsof ik al mijn moed heb opgespaard..
Je kunt het beter nu doen, want van uitstel komt toch meestal afstel.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:42 schreef JohnDoe12 het volgende:
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, als je belt moet je wel vanavond bellen. Na twee dagen gaat ze niet meer aan je denken hoor.
Ja waarschijnlijk hebben jullie gelijk, dan maar een beetje nerveus, maar beter spijt van iets dan spijt van niks..quote:Op maandag 2 mei 2011 16:45 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je kunt het beter nu doen, want van uitstel komt toch meestal afstel.
Ook geen open vragen stellen als je belt.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:47 schreef JohnDoe12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja waarschijnlijk hebben jullie gelijk, dan maar een beetje nerveus, maar beter spijt van iets dan spijt van niks..
Ga je dat?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:18 schreef JohnDoe12 het volgende:
Oke, ik heb tijdens Q-dag een nummer geregeld van een leuk meisje. Heel lang heb ik haar niet gesproken, een minuutje of 5 denk ik, maar ze was wel leuk en dat vond ze ook van mij.
Nu weet ik alleen hoe ze heet, voor de rest weet ik niks van haar. Ik ga binnekort ff daten met haar, maar nu weet ik niet of ik haar moet bellen of smsen voor de 1e date..
Ik wil ff wat met haar gaan drinken ergens om haar beter te leren kennen. Maar goed ik ben wat verlegen om haar direct te bellen dus ik dacht zal ik haar eerst gwn ff smsen?
Of kan ik beter bellen omdat dat persoonlijker is en ik zo meer interesse toon?
Nee niet als ze nee zegt natuurlijk. Maar ze heeft haar nummer gegeven, en ze maakte het vrij duidelijk dat ze me interessant vond. Dus ik ga ervan uit dat ze me wil leren kennen. Anders geeft ze haar nummer niet..quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:36 schreef Silenus het volgende:
Nouja ik zou gewoon een leuk smsje sturen:
"Hey <naam>! Nog een leuke koninginnedag gehad en nu lekker brak?Zin om een keertje wat te gaan drinken? X John"
Prima, klaar. Kan zij er effe over nadenken.
thnx, ik dacht echt waar de fuck heeft ie het over met z'n q-dagquote:
Als ik gwn face-to face met haar aan het praten ben, dan heb ik er totaal geen problemen mee.. maar op een of andere manier vind ik haar bellen zonder haar eigenlijk te kennen veel moeilijker..quote:Op maandag 2 mei 2011 19:05 schreef Silenus het volgende:
Nee, is niet not done, kan ook gewoon.
Maar zorg wel even dat je ballen krijgt voor je met haar gaat daten.
Heb ik ook hoor, daarom sms ik altijd. En ik heb nog nooit meegemaakt dat het dan daarom geen date werd ofzo.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:07 schreef JohnDoe12 het volgende:
[..]
Als ik gwn face-to face met haar aan het praten ben, dan heb ik er totaal geen problemen mee.. maar op een of andere manier vind ik haar bellen zonder haar eigenlijk te kennen veel moeilijker..
Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:15 schreef JohnDoe12 het volgende:
Oke, heb gesmst, ben toch een schijterd.. Gwn straight to the point of ze wat wil drinken.. We gaan het zien..
22 hoezo?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:00 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Ja ik heb haar al gesmst.. hoopte eigenlijk op een sms terug, maar nu heeft ze dus gebeld.. zo maar ff terugbellen ook al haat ik hetquote:Op maandag 2 mei 2011 21:21 schreef SimtekF1 het volgende:
Als ze jou heeft gebeld moet je zeker terug bellen.
Maar als ze niet had gebeld had je best kunnen smsen, zo raar is dat echt niet hoor.
Wat eerder ook al werd gezegd, ze geeft je niet voor niets haar nummer.
Als ze niks van je moet dan had je haar nummer ook niet gekregen,.
Ja, het is ook nooit goed...quote:Op maandag 2 mei 2011 21:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ze is wel heel wanhopig/ze vindt je wel heel leuk!
Haha nee vind het wel mooi dat meisje een keer contact opneemt. Maak ik niet zo vaak mee, bellen nog nooit.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:37 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ja, het is ook nooit goed...![]()
Als ze niet had gebeld dan was ze weer een typische vrouw die voor het manvolk niet te begrijpen is (was will das Weib). Nou is er een keer een dame die niet eerst angstvallig met haar vriendinnen gaat msnen wat ze moet doen maar lekker zelfverzekerd opbelt... en dan is ze weer wanhopig....
Ik denk dat ze niet bang is en je leuk vind, twee goede dingen
Dan val jij gewoon op onbereikbare meidenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:39 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Haha nee vind het wel mooi dat meisje een keer contact opneemt. Maak ik niet zo vaak mee, bellen nog nooit.
De meisjes die contact opnemen met mij vind ik doorgaans wel de minst leuke.
Eigenlijk waar. Maar ik schrok me helemaal dood toen een man mij een keer belde voor een date. En dat terwijl ik ik hem al wel vaker kort gezien had, omdat het een (nieuwe) collega was. Ik heb een lichte belfobie. (niets ten nadele van de beller trouwens, ligt aan mijquote:Op maandag 2 mei 2011 21:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Bellen is altijd beter
Komt ook wat spontaner/volwassener over
Bij mij belde degene toen ik er niet was , niet wetende dat ik toen nummermelder had thuis , belde hem terug en toen gooide hij de hoorn erop dat die zo schrokquote:Op maandag 2 mei 2011 23:04 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Eigenlijk waar. Maar ik schrok me helemaal dood toen een man mij een keer belde voor een date. En dat terwijl ik ik hem al wel vaker kort gezien had, omdat het een (nieuwe) collega was. Ik heb een lichte belfobie. (niets ten nadele van de beller trouwens, ligt aan mij)
Hahaha!quote:Op maandag 2 mei 2011 23:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Bij mij belde degene toen ik er niet was , niet wetende dat ik toen nummermelder had thuis , belde hem terug en toen gooide hij de hoorn erop dat die zo schrokMoraal van het verhaal er zijn er meerder die in hun broek schijten om degene die ze leuk vinden te bellen.
Ja inderdaad! Tof dat je een date hebt!quote:
Zoiets zou ik ook doen.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:36 schreef Silenus het volgende:
Nouja ik zou gewoon een leuk smsje sturen:
"Hey <naam>! Nog een leuke koninginnedag gehad en nu lekker brak?Zin om een keertje wat te gaan drinken? X John"
Prima, klaar. Kan zij er effe over nadenken.
Was wel gezellig, maar ze is nou niet bepaald wat ik van haar verwachte. Gaat niks worden denk ik. maar toch een leuke avond gehad!quote:
Psssst, de date is inmiddels geweestquote:Op maandag 9 mei 2011 18:40 schreef Frag_adder het volgende:
bellenkijken of ze uberhaupt nog weet die je bent en dan kijken of ze nog wil daten.
Bij sms hang je jezelf op terwijl je op een reply wacht, schiet je niets mee op. En niets om verlegen van te zijn want je hebt niets te verliezen
ik dacht nog wel safe te zijn na de 1e pagina grotendeels te lezenquote:
Het is allang geweest maar je kan het niet vaak genoeg zeggen. Beter nog, het zou op een sticky moeten staan aangezien we heel vaak dit soort topics tegenkomen.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Bellen is altijd beter
Komt ook wat spontaner/volwassener over
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:23 schreef Hoogheid het volgende:
hoi ik ben die jongen van qday weet je nog, zullen we eens wat eten stuur maar een berichtje wanneer het je uitkomt. groetjes xoxo ps. ik durf niet te bellen
wat een chagerijn. Mooi dat je al meer zelfvertrouwen hebt. Nu ik nogquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:18 schreef JohnDoe12 het volgende:
haha shit nu ben ik denk ik iets te overmoedig geworden. Sprak gister een meisje op een verjaardag, en ik was een beetje aan het flirten. En na een tijdje vroeg ik haar nr of ze een keer wat wilde gaan drinken.. Keek ze me echt raar aan, stond op en liep weg.. wtf..
ach het kan niet altijd raak zijn. Toch wel mooi dat 1 succes je gelijk meer zelfvertrouwen geeft!
Mooi dat jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:18 schreef JohnDoe12 het volgende:
haha shit nu ben ik denk ik iets te overmoedig geworden. Sprak gister een meisje op een verjaardag, en ik was een beetje aan het flirten. En na een tijdje vroeg ik haar nr of ze een keer wat wilde gaan drinken.. Keek ze me echt raar aan, stond op en liep weg.. wtf..
ach het kan niet altijd raak zijn. Toch wel mooi dat 1 succes je gelijk meer zelfvertrouwen geeft!
Haha nee dat nog net niet.. maar ze zei van nee ik ken je niet, keek me raar aan en liep naar een vriendin toe.. Daarna heb ik haar niet meer gesproken, ook al keek ze me die avond wel vaak aan. Of dat nu goed was of niet, weet ik niet..quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:42 schreef Hoogheid het volgende:
Haalde je niet per ongeluk je piemel uit je broek ipv je telefoon toen je om haar nummer vroeg?
Nee, niet meer aankijken, niet meer mee spreken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:35 schreef JohnDoe12 het volgende:
[..]
Haha nee dat nog net niet.. maar ze zei van nee ik ken je niet, keek me raar aan en liep naar een vriendin toe.. Daarna heb ik haar niet meer gesproken, ook al keek ze me die avond wel vaak aan. Of dat nu goed was of niet, weet ik niet..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |