Hij leeft nog en de CIA gaat zich een jaartje of wat op 'm uitlevenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:22 schreef Toverheks het volgende:
geloof er geen flikker van dat ze bin lade in zee hebben gegooid
ik ben nu hevig teleurgesteld in je Piet...remember DGKquote:Op maandag 2 mei 2011 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
en ze nemen allemaal hun vriendjes meeeeeeee
Das om de Islamieten te treiteren.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:22 schreef Toverheks het volgende:
geloof er geen flikker van dat ze bin lade in zee hebben gegooid
hij zal heus wel dood zijn, maar het verhaaltje door moslimmannen gewassen en daarna een zeemansgraf geloof er niks van, die nemen ze mee naar Amerika.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij leeft nog en de CIA gaat zich een jaartje of wat op 'm uitleven.
dat maakt niks uit maar Amerika moet niet denken dat iedereen in zulke verhaaltjes trapt, nee hoor nu hadden ze een stukje DNA vergeleken met een zus van hem ach ik geloof niet in zulke sprookjesquote:Op maandag 2 mei 2011 16:25 schreef Laysa het volgende:
Eg wel die man is haaivoeier....zo is er ook geen bewijs van de manier waarop ze die kogel door zn rotkop hebben gepompt
flost lekkerquote:Op maandag 2 mei 2011 16:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Arme haaien, allemaal van die baardharen tussen de tanden
Dat doen ze met de volgende. Maak je er eentje dood, staan er tien nieuwe op. Sowieso een hopeloze strijd die niet te winnen is. Alleen maar verliezers, aan beide kanten.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:28 schreef Laysa het volgende:
Ze hadden die man moeten doden...hartstilstand ofzo....en dan weer reanimeren...en dan weer doden en dan weer......en dat een paar keer...
Er stond in dat draaiboek dat hij begraven wilde worden met tien kamelen voor een kar en absoluut geen bloemenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:31 schreef Toverheks het volgende:
nou ben er niet blij mee, wat staat ons te wachten en vooral wat staat Amerika te wachten reken maar dat er vergeldingsaktie`s komen, dachten we nu echt dan bin Lade geen draaiboek heeft in elkaar geflanst als hem wat over kwam??
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Afijn, zit je over een paar maanden haaienvinnensoep te eten bij de lokale Chinees, roer je wat in dat kommetje......
nou zal wel weer de enigste wezen die het hele verhaal niet geloofdquote:Op maandag 2 mei 2011 16:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er stond in dat draaiboek dat hij begraven wilde worden met tien kamelen voor een kar en absoluut geen bloemen
Je bent absoluut de enigste hierquote:Op maandag 2 mei 2011 16:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou zal wel weer de enigste wezen die het hele verhaal niet geloofd
haal nu maar mijn schouders op, ach ik geloof die amerikanen ook niet, wil ook wel eens willen weten hoe jack rubby die oswald kon dood schieten wat deed hij daar???/ echt Amerikanen maken complottenquote:
Om eerlijk te zijn, ik heb geen idee wat er wel of niet waar is, wel of niet echt is, steeds minder.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
haal nu maar mijn schouders op, ach ik geloof die amerikanen ook niet, wil ook wel eens willen weten hoe jack rubby die oswald kon dood schieten wat deed hij daar???/ echt Amerikanen maken complotten
ja oke, ik ook teun wil bewijs zien, niet een foto met een hoofd van bin lade kan zijn dubbelganger wel wezen, vind het ook eng eerlijk is eerlijk, wat gaat er gebeuren, komen er vergeldingsactie`s in Amsterdam zijn al kleine relletjes met voor en tegenstandersquote:Op maandag 2 mei 2011 16:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik heb geen idee wat er wel of niet waar is, wel of niet echt is, steeds minder.
Ach ze hoeven niet perse amsterdam uit te zoeken...misschien gooien ze gewoon een aantal bommen op de bijbelgordelquote:Op maandag 2 mei 2011 16:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja oke, ik ook teun wil bewijs zien, niet een foto met een hoofd van bin lade kan zijn dubbelganger wel wezen, vind het ook eng eerlijk is eerlijk, wat gaat er gebeuren, komen er vergeldingsactie`s in Amsterdam zijn al kleine relletjes met voor en tegenstanders
Ja, en bedanktquote:Op maandag 2 mei 2011 16:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ach ze hoeven niet perse amsterdam uit te zoeken...misschien gooien ze gewoon een aantal bommen op de bijbelgordel
Wat voor bewijs zou je wel geloven?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja oke, ik ook teun wil bewijs zien, niet een foto met een hoofd van bin lade kan zijn dubbelganger wel wezen, vind het ook eng eerlijk is eerlijk, wat gaat er gebeuren, komen er vergeldingsactie`s in Amsterdam zijn al kleine relletjes met voor en tegenstanders
Als ik persoonlijk een stukje wangslijmvlies van een familielid mag halen en een stukje van het kadaver. Geef mij een lab en chemicaliën en ik doe die dna-test zelf. Dan geloof ik het.quote:
Thnxquote:Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
iemand moet de lul zijn
Maar oke...niet in de beurt van Gouda of schubbekuteeveen
levend en op de koffie bij obama..................quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Afijn, zit je over een paar maanden haaienvinnensoep te eten bij de lokale Chinees, roer je wat in dat kommetje......
Dan moet je dat ook nog beperken tot zijn moeder of een van zijn broers of zussen met dezelfde moeder....quote:Op maandag 2 mei 2011 16:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik persoonlijk een stukje wangslijmvlies van een familielid mag halen en een stukje van het kadaver. Geef mij een lab en chemicaliën en ik doe die dna-test zelf. Dan geloof ik het.
Dr zijn al wat kinders dood incl zn jongste vrouw....ik denk....Ikquote:Op maandag 2 mei 2011 16:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
De man was rijk hè, wie zou die ergernis erfenis nu krijgen?
Goh echt?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je dat ook nog beperken tot zijn moeder of een van zijn broers of zussen met dezelfde moeder....
Als ze die man op tv hadden laten zien had iedereen weer gegild van dat dat dan een dubbelganger zou zijn...tis nooit goed, wat men ook doetquote:Op maandag 2 mei 2011 16:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
levend en op de koffie bij obama..................
nee gewoon dat ze hem levend hadden gevangen en dat ze hem op tv lieten zien, het is toch vaag leandra wees nu eerlijk, ze kunnen zoveel zeggen nu van op zee begraven etc.etc. en geloof me ik geloof die Amerikanen gewoon niet die hebben hem gewoon meegenomen dood dat wel maar echt denken ze dat de mens zo dom is het fabeltje van een zeemansgraf te geloven
Geloof het nu maar Heksje, Obama staat niet voor de herverkiezingen, hij heeft net gescoord tegen Trump, er is nu geen politieke reden (ik ken hem in ieder geval niet) waarom ze dit zouden faken.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee gewoon dat ze hem levend hadden gevangen en dat ze hem op tv lieten zien, het is toch vaag leandra wees nu eerlijk, ze kunnen zoveel zeggen nu van op zee begraven etc.etc. en geloof me ik geloof die Amerikanen gewoon niet die hebben hem gewoon meegenomen dood dat wel maar echt denken ze dat de mens zo dom is het fabeltje van een zeemansgraf te geloven
Dat er haken en ogen aanzitten dat ben ik met je eens (die heb je ook nodig om te vissenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we zullen het zien wat de Amerikanen er weer allemaal bij verzinnenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als ze die man op tv hadden laten zien had iedereen weer gegild van dat dat dan een dubbelganger zou zijn...tis nooit goed, wat men ook doet
hier wordt Obama her gekozen he en hoorde Bin laden is 2 keer door zijn kop geschoten omdat hij zich niet wilde over geven, nou ik hou er maar over op.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geloof het nu maar Heksje, Obama staat niet voor de herverkiezingen, hij heeft net gescoord tegen Trump, er is nu geen politieke reden (ik ken hem in ieder geval niet) waarom ze dit zouden faken.
Daar hebben we die Amerikanen niet voor nodig.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:00 schreef Toverheks het volgende:
we zullen het zien wat de Amerikanen er weer allemaal bij verzinnen
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar hebben we die Amerikanen niet voor nodig.
Ik ben ook niet voor moedwillig doden, maar die osama kreeg ( als hij het is, anders heeft die ander gewoon pechquote:Op maandag 2 mei 2011 17:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hier wordt Obama her gekozen he en hoorde Bin laden is 2 keer door zijn kop geschoten omdat hij zich niet wilde over geven, nou ik hou er maar over op.
vind het gewoon eng omdat de wereld al zo verrot is
ik zeg ook niet dat het niet mocht hij mocht van mij ook dood, maar vind het allemaal zo vaag. nou nu ga ik weer beginnen met het dagelijkse leven, de brand in schoorl gaat ook maar niet uit smeuld erg na door de windquote:Op maandag 2 mei 2011 17:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben ook niet voor moedwillig doden, maar die osama kreeg ( als hij het is, anders heeft die ander gewoon pech) wat hij verdiende...vind het persoonlijk nog genadig gegaan...dood na 1 of 2 kogels...
ja het waait best hard ookquote:Op maandag 2 mei 2011 17:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat het niet mocht hij mocht van mij ook dood, maar vind het allemaal zo vaag. nou nu ga ik weer beginnen met het dagelijkse leven, de brand in schoorl gaat ook maar niet uit smeuld erg na door de wind
LOL is het echt zo erg? Huub-formaat, zeg maar?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:13 schreef Toverheks het volgende:
Hebben jullie al een standbeeld voor gerard opgericht, is er al een fanclupdag bekend, hebben jullie al kadootjes gestuurd naar jullie held??? ja sorry hoor kon het ff niet laten
wilde eerst deze daar posten, maar heb het toch netjes gehouden![]()
is er al een nationaal Gerarddag uitgeroepen waar jullie hem allemaal kunnen aanraken???
nog ergerquote:Op maandag 2 mei 2011 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL is het echt zo erg? Huub-formaat, zeg maar?
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:13 schreef Toverheks het volgende:
Hebben jullie al een standbeeld voor gerard opgericht, is er al een fanclupdag bekend, hebben jullie al kadootjes gestuurd naar jullie held??? ja sorry hoor kon het ff niet laten
wilde eerst deze daar posten, maar heb het toch netjes gehouden![]()
is er al een nationaal Gerarddag uitgeroepen waar jullie hem allemaal kunnen aanraken???
Ach ze doen er niemand kwaad mee. Dat hoop ik tenminste.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nog ergeren sommige vind ik zo lief maar dat dwepen hahahha lig gestrekt als ik het allemaal zo lees
Zo'n morsdode paus die toch een non kan genezen. Da's inderdaad het betere werkquote:Op maandag 2 mei 2011 17:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vereer pas iemand die minstens schijnzalig is
quote:Martijn Krabbé heeft aangifte gedaan tegen zijn ex-vriendin, Tessa. Volgens Krabbé heeft zijn ex hem woensdag zonder enige reden geschopt en geslagen en meerdere keren bedreigd.
Dit meldt De Telegraaf vandaag op haar website.
Later heeft Martijn's ex meerdere keren haar excuses aangeboden. Krabbé heeft echter onmiddellijk aangifte gedaan bij de politie toen de bedreigingen en chantagepogingen van zijn ex toch bleven doorgaan.
Volgens Tessa ging het heel anders: 'Hij ging afgelopen week, onder invloed van harddrugs en drank, op mij zitten en pakte mijn keel vast, zo erg dat ik geen lucht meer kreeg.' Volgens Tessa wilde Martijn Krabbé niet vertrekken en heeft ze hem hardhandig haar huis uit moeten werken. De presentator laat via zijn advocaat S. Kalff weten: 'Van de lasterlijke en zeer merkwaardige beschuldigingen van mevrouw klopt niets.'
Tessa houdt echter aan haar verhaal vast.'Ik zit onder de blauwe plekken, uit zelfverdediging. Hij heeft me bestookt met sms'jes om zijn excuses aan te bieden.' De vrouw, die in het verleden deelneemster was aan het realityprogramma De Bus, zegt dat ze een relatie heeft gehad met Martijn.
Martijn's advocaat liet weten dat Tessa en Martijn elkaar inderdaad al langer kennen, ze hebben 10 jaar geleden ook een kortstondige relatie met elkaar gehad. Volgens advocaat Kalff heeft de presentator veel vertrouwen in een goede afloop: 'Cliënt ziet een eventueel onderzoek door justitie met vertrouwen tegemoet'.
De paus die zelf het ambt van promotor fidei ophief om meer verklaringen te kunnen uitdelen dan alle pausen daarvoor gezamenlijk hadden gedaan. Vervolgens buigt BXVI weer de regels voor JPII. Die had nooit zalig verklaard mogen worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo'n morsdode paus die toch een non kan genezen. Da's inderdaad het betere werk
Ik hoorde zoiets maar wat maakt het uit? Zalig of onzalig, ze zijn allemaal zo dood als een pier.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De paus die zelf het ambt van promotor fidei ophief om meer verklaringen te kunnen uitdelen dan alle pausen daarvoor gezamenlijk hadden gedaan. Vervolgens buigt BXVI weer de regels voor JPII. Die had nooit zalig verklaard mogen worden.
Maar de vraag is of zij voorsprak hebben in de hemel of niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoorde zoiets maar wat maakt het uit? Zalig of onzalig, ze zijn allemaal zo dood als een pier.
Voorspraak? Een goed woordje voor ons doen?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar de vraag is of zij voorsprak hebben in de hemel of niet.
Zoiets.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Voorspraak? Een goed woordje voor ons doen?
Hij is met kogelgat in zijn kop op Al Jazeera getoond!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als ze die man op tv hadden laten zien had iedereen weer gegild van dat dat dan een dubbelganger zou zijn...tis nooit goed, wat men ook doet
Nee, het is meer dat een mens niet kan beseffen wat God is en het daarom gemakkelijker is, omdat via een soort tussenpersoon te doen. Dan daarbij is het per definitie geen zombie daar men in de hemel geen lichaam bezit.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan is god toch niet zo alwetend, dat een zombie hem moet vertellen wie lief is
Het is echt grappig om te lezen. Lig af en toe dubbel van het lachen.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL is het echt zo erg? Huub-formaat, zeg maar?
Na ja, toch raar als god oppermachtig en alomtegenwoordig is. Maar kennelijk zijn gelovigen er zeer content meequote:Op maandag 2 mei 2011 17:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, het is meer dat een mens niet kan beseffen wat God is en het daarom gemakkelijker is, omdat via een soort tussenpersoon te doen. Dan daarbij is het per definitie geen zombie daar men in de hemel geen lichaam bezit.
In de COS? Hang ik net even met mijn cursor boven, zie ik Leandra iets verstandigs zeggen. Even spiekenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:38 schreef spuitje het volgende:
Het is echt grappig om te lezen. Lig af en toe dubbel van het lachen.
Nee dat is eigenlijk heel logisch. Een lager wezen kan een hoger wezen nooit doorgronden. Het zou eerder getuigen van enorme stupiditeit als men dat wel veronderstelt.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Na ja, toch raar als god oppermachtig en alomtegenwoordig is. Maar kennelijk zijn gelovigen er zeer content mee
Wij zijn geen pantoffeldiertjes. Maar mijn punt is: god is almachtig en alomtegenwoordig. Dan zijn wij toch ook gewoon god, en moeten we hem kunnen begrijpen. Maar zo is het kennelijk niet, we staan buiten die alomtegenwoordigheid. Prima, maar ik kan zulke dingen dus niet volgenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Of denk jij dat het pantoffeldiertje niet alleen op de hoogte is van het bestaan van de mens, maar het geheel der mensheid kan verklaren?
Oh, er wordt me net verweten dat m'n zin niet loopt wegens het tweevoudige gebruik van het woord "stel"quote:Op maandag 2 mei 2011 17:39 schreef Disana het volgende:
[..]
In de COS? Hang ik net even met mijn cursor boven, zie ik Leandra iets verstandigs zeggen. Even spieken
Ik kom niet voor niets niet in de COSquote:Op maandag 2 mei 2011 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, er wordt me net verweten dat m'n zin niet loopt wegens het tweevoudige gebruik van het woord "stel"
Echt, en dan van die kutnewbies die na gebruik van het woord "automagisch" gaan roepen dat het niets met magie te maken heeft
Zelfs als je niet ingelezen bent op FOK! is dat triest.
Mwah, ik kom niet zozeer voor Monique op, want ik kan het kreng niet uitstaan, maar ik geloof best dat ze hoogbegaafd is.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kom niet voor niets in de COSMaar ik zag je voor Monique opkomen, prima want dat doen er niet veel.
Dat is volgens mij een stuk minder nu. De stinkkut en hoer heb ik al een tijdje niet voorbij zien komenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kom niet voor niets niet in de COSMaar ik zag je voor Monique opkomen, prima want dat doen er niet veel.
Ik heb zelfs het idee dat mensen het niet kunnen uitstaan dat ze het wel eens wel zou kunnen zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik kom niet zozeer voor Monique op, want ik kan het kreng niet uitstaan, maar ik geloof best dat ze hoogbegaafd is.
Het is iig voor de gemiddelde COSser absoluut niet vast te stellen dat ze dat niet zou zijn.
Hebben die afgehaakt omdat Gerard weg is?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een stuk minder nu. De stinkkut en hoer heb ik al een tijdje niet voorbij zien komen
Kijkers staan er ook niet allemaal bij stil dat de deelnemers in een laboratorium zitten waar niets gewoon is.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind 't altijd briljant dat bij iedere RLS meerdere kandidaten voor chronisch ziek en autistisch / contactgestoord worden uitgemaakt.
Zou ook nog kunnen, die indruk heb ik zelf nietquote:Op maandag 2 mei 2011 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Hebben die afgehaakt omdat Gerard weg is?
Nee, ik denk dat ze echt geen flauw idee hebben van hoogbegaafdheid, ze denken waarschijnlijk dat je dan vooral lekker makkelijk kunt leren, en het alleen maar voordelen heeft.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb zelfs het idee dat mensen het niet kunnen uitstaan dat ze het wel eens wel zou kunnen zijn.
Nou, op zich is dat op kleine schaal niet zo erg, maar ik heb het idee dat mensen sinds DGK ook denken dat het maar normaal is om zelfs de tante van de buurvrouw van het nichtje van de collega van een kandidaat daarom lastig te vallen.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind 't altijd briljant dat bij iedere RLS meerdere kandidaten voor chronisch ziek en autistisch / contactgestoord worden uitgemaakt.
Er wordt anders wel heel venijnig over gedaan. Als ze nou psoriasis had gehad of pleinvrees, zou men dan ook zo venijnig zijn? Ik heb eerder het idee dat men zich aan haar wil meten.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ze echt geen flauw idee hebben van hoogbegaafdheid, ze denken waarschijnlijk dat je dan vooral lekker makkelijk kunt leren, en het alleen maar voordelen heeft.
Dat het (sociaal) ook nogal wat nadelen zou kunnen hebben, en zelfs nadelen waardoor je intelligentie niet altijd voor iedereen zichtbaar is, komt niet in ze op.
In feite is een hoog IQ gewoon een grotere verwerkingssnelheid van je brein, zoals een Ferrari een groter motorvermogen heeft dan een Fiat Punto.
Heel handig op de snelweg, maar het leven is een woonwijk met drempels.
Nou ja, in elk geval is het er dus wat aangenamer.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:58 schreef Soury het volgende:
Zou ook nog kunnen, die indruk heb ik zelf niet
Plus dat sinds haar geheim geraden is ze onder een vergrootglas ligt bij de cosser's, bij elke verspreking of foutje worden er twee pagina's gevuld met hoe dom ze is.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ze echt geen flauw idee hebben van hoogbegaafdheid, ze denken waarschijnlijk dat je dan vooral lekker makkelijk kunt leren, en het alleen maar voordelen heeft.
Dat het (sociaal) ook nogal wat nadelen zou kunnen hebben, en zelfs nadelen waardoor je intelligentie niet altijd voor iedereen zichtbaar is, komt niet in ze op.
In feite is een hoog IQ gewoon een grotere verwerkingssnelheid van je brein, zoals een Ferrari een groter motorvermogen heeft dan een Fiat Punto.
Heel handig op de snelweg, maar het leven is een woonwijk met drempels.
Joanna heeft toch psoriasis? Die wordt daar ook op afgerekend, en pleinvrees moet haast wel aanstellerij zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 18:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Er wordt anders wel heel venijnig over gedaan. Als ze nou psoriasis had gehad of pleinvrees, zou men dan ook zo venijnig zijn? Ik heb eerder het idee dat men zich aan haar wil meten.
Over de vlekken van Joanna werd in het begin ook heel naar gedaan.... maar goed, pigmentvlekken op een Barbie is ook weer zo'n "nah, nah, nah, nah" reactie.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Er wordt anders wel heel venijnig over gedaan. Als ze nou psoriasis had gehad of pleinvrees, zou men dan ook zo venijnig zijn? Ik heb eerder het idee dat men zich aan haar wil meten.
Ik geef ook toe dat ik weinig lees. Kan dus gemist hebben dat de andere dames ook overal op worden afgerekendquote:Op maandag 2 mei 2011 18:10 schreef mootie het volgende:
Joanna heeft toch psoriasis? Die wordt daar ook op afgerekend, en pleinvrees moet haast wel aanstellerij zijn
Aan de andere kant moet ik wel zeggen dat ik het een absurd geheim vind...quote:Op maandag 2 mei 2011 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus dat sinds haar geheim geraden is ze onder een vergrootglas ligt bij de cosser's, bij elke verspreking of foutje worden er twee pagina's gevuld met hoe dom ze is.
Nee dat heeft ze niet. Het is een pigment storing. Dat heb ik zelf ook gehad en het ging ook weer over. Pleinvrees is wat lastigerquote:Op maandag 2 mei 2011 18:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Joanna heeft toch psoriasis? Die wordt daar ook op afgerekend, en pleinvrees moet haast wel aanstellerij zijn
Daar kan ik nog wel een beetje in komen. Als je zoveel aan jezelf laat sleutelen, is uiterlijk heel belangrijk voor je. Dus dan loop je wel een beetje voor paal met die opvallende vlekkenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Over de vlekken van Joanna werd in het begin ook heel naar gedaan.... maar goed, pigmentvlekken op een Barbie is ook weer zo'n "nah, nah, nah, nah" reactie.
Jaloers maar toch niet.
Eigenlijk worden de dames overal op afgerekend: Sharon is een dik paard...quote:Op maandag 2 mei 2011 18:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geef ook toe dat ik weinig lees. Kan dus gemist hebben dat de andere dames ook overal op worden afgerekend
Allemaal aanstellerij, die pleinvrees!quote:Op maandag 2 mei 2011 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat heeft ze niet. Het is een pigment storing. Dat heb ik zelf ook gehad en het ging ook weer over. Pleinvrees is wat lastiger
Ja, maar ze kan er niets aan doen....quote:Op maandag 2 mei 2011 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar kan ik nog wel een beetje in komen. Als je zoveel aan jezelf laat sleutelen, is uiterlijk heel belangrijk voor je. Dus dan loop je wel een beetje voor paal met die opvallende vlekken
Dat zijn al die bs geheimen. Wat Teun al zei "miljonair" dat ben je al snel met een paar pandjes, wil niet zeggen dat je het op de bank heb staan. Slaapwandelen van Jo uhhhhh om in haar woorden te spreken "laat maar" . De rest is toch ook geen geheim maar iets wat mensen mee hebben meegemaakt of gedaan hebben. Sofie was nog de leukste, het stond vet op haar arm getekendquote:Op maandag 2 mei 2011 18:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de andere kant moet ik wel zeggen dat ik het een absurd geheim vind...
Als je jezelf met zo'n geheim aanmeldt dan kun je er ook op wachten dat mensen op iedere rekenfout gaan reageren.
Sofie d'r geheim was toch dat ze in een kindertehuis had gezeten?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zijn al die bs geheimen. Wat Teun al zei "miljonair" dat ben je al snel met een paar pandjes, wil niet zeggen dat je het op de bank heb staan. Slaapwandelen van Jo uhhhhh om in haar woorden te spreken "laat maar" . De rest is toch ook geen geheim maar iets wat mensen mee hebben meegemaakt of gedaan hebben. Sofie was nog de leukste, het stond vet op haar arm getekend
Er is eerst gecast op uiterlijk en houding (en of het stelletjes op zou kunnen leveren) vervolgens zijn er 'geheimen' verzonnen/aangedikt.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zijn al die bs geheimen. Wat Teun al zei "miljonair" dat ben je al snel met een paar pandjes, wil niet zeggen dat je het op de bank heb staan. Slaapwandelen van Jo uhhhhh om in haar woorden te spreken "laat maar" . De rest is toch ook geen geheim maar iets wat mensen mee hebben meegemaakt of gedaan hebben. Sofie was nog de leukste, het stond vet op haar arm getekend
Oh ja dat was ik alweer vergeten, en iid maar het zoeken naar dat het niet zo is gaat echt ver. Mensen steken er zelfs tijd in om werkgever(s) te achterhalen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sofie d'r geheim was toch dat ze in een kindertehuis had gezeten?Ik bedoel eigenlijk meer dat als je je ergens op voor laat staan, en dan zeker op iets als hoogbegaafdheid, dat mensen dan gaan zoeken naar "bewijs" dat het niet zo is.
Bij de andere geheimen is dat wat lastiger.... die waren allemaal makkelijk te bewijzen of te geloven.
Dat is duidelijk als je ziet wat voor gasten daar zitten. Promotie voor een zaak of zichzelfquote:Op maandag 2 mei 2011 18:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er is eerst gecast op uiterlijk en houding (en of het stelletjes op zou kunnen leveren) vervolgens zijn er 'geheimen' verzonnen/aangedikt.
Ja, dat vond ik wel helemaal van de zotte.... als je dat soort dingen doet dan ben je toch niet goed wijs?!quote:Op maandag 2 mei 2011 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja dat was ik alweer vergeten, en iid maar het zoeken naar dat het niet zo is gaat echt ver. Mensen steken er zelfs tijd in om werkgever(s) te achterhalen.
Dikke lippen, volle jukbeenderen, borsten. Dat is toch allemaal niet nodig? Vooral dat 'perfecte' gezicht benadrukt alleen de imperfectie maar.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar ze kan er niets aan doen....
Dat ze zo'n afwijking heeft die niet verbloemd kan worden wil toch niet zeggen dat ze verder niet mag doen wat ze wil? Had ze in een hoekje moeten gaan zitten, zich lelijk voelend?
Dat ze laat sleutelen zou mijn keuze ook niet zijn, maar ze probeert te "perfectioneren" wat ze wel kan (laten) veranderen.
Dan vind ik Sharon en Karim wel leuke uitzonderingen op het standaard plastic fantastic dat ze daar het liefst voor hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er is eerst gecast op uiterlijk en houding (en of het stelletjes op zou kunnen leveren) vervolgens zijn er 'geheimen' verzonnen/aangedikt.
Ze zit natuurlijk wel heel dicht op de bron. En heeft een moeder die dol is op versleutelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dikke lippen, volle jukbeenderen, borsten. Dat is toch allemaal niet nodig? Vooral dat 'perfecte' gezicht benadrukt alleen de imperfectie maar.
Het zou mijn keuze ook niet zijn, maar zij vindt het kennelijk wel nodig.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dikke lippen, volle jukbeenderen, borsten. Dat is toch allemaal niet nodig? Vooral dat 'perfecte' gezicht benadrukt alleen de imperfectie maar.
Ja maar dan heb je zo'n moederquote:Op maandag 2 mei 2011 18:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ook, ze zit in een omgeving waar het er zo'n beetje bijhoort...quote:Op maandag 2 mei 2011 18:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zit natuurlijk wel heel dicht op de bron. En heeft een moeder die dol is op versleutelen.
Unlike us, wij zien er gewoon 10 jaar jonger uitquote:Op maandag 2 mei 2011 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je zo'n moederDie haar aanspoort om dat te doen. Ik vind Jo zelf veel ouder lijken dan dat ze is.
Die moeder is, afgezien van het plastic fantastic, ook echt niet goed wijs, met die tweets over de abortus die Joanna ondergaan heeftquote:Op maandag 2 mei 2011 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je zo'n moederDie haar aanspoort om dat te doen. Ik vind Jo zelf veel ouder lijken dan dat ze is.
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Unlike us, wij zien er gewoon 10 jaar jonger uit
Nou dat dacht ik wel !!!!quote:Op maandag 2 mei 2011 18:32 schreef Disana het volgende:
Wacht even, ik ben dus niet degene die haar op die vlekken afrekent hè
Nou....quote:Op maandag 2 mei 2011 18:32 schreef Disana het volgende:
Wacht even, ik ben dus niet degene die haar op die vlekken afrekent hè
Het is gewoon dat mij vooral dat ongeloof over Monique's hoogbegaafdheid opvalt. Wat kan die mensen dat nou schelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:38 schreef Leandra het volgende:
Nou....![]()
In the heat of the COS zou dat zomaar zo gezien kunnen worden![]()
Wat je gelijk populair zou maken natuurlijk, dat wel weer
Het stoort mij vooral dat ze het ongehinderd door enige kennis van zaken niet geloven.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is gewoon dat mij vooral dat ongeloof over Monique's hoogbegaafdheid opvalt. Wat kan die mensen dat nou schelen.
Het lijkt erop dat er met iedere RLS dommer volk op afkomt, en er iedere RLS harder geschreeuwd wordt om toch maar vooral gehoord te worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:40 schreef mootie het volgende:
Gister was het ook weer zo grappig, Liesje had het over posts waar walging uit sprak. Maar dat werd weer helemaal niet begrepen. Er werd gelezen dat Lies walgde van de posters. Oeverloos geeemmer
Heb ik je niet kunnen redden?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:44 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik ben wel ingelijfd![]()
Omdat ik het met iemand eens was
Roest die nog niet met al die drank?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Zonder ingrepen.. Behalve mijn nieuwe filtsende heup dan
Alles zit nog op zijn plek, dus je bent mijn redder in noodquote:
Lekker daar laten aanvallen zou ik zeggen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles zit nog op zijn plek, dus je bent mijn redder in nood![]()
LS is ook aardig in de aanval daar
En wat nou als ik me verveelquote:Op maandag 2 mei 2011 18:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lekker daar laten aanvallen zou ik zeggen.
Is er weer een nieuwe RLS dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat er met iedere RLS dommer volk op afkomt, en er iedere RLS harder geschreeuwd wordt om toch maar vooral gehoord te worden.
Ik weet ook welke user dat was..Zij zat al weken in mijn nek.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:40 schreef mootie het volgende:
Gister was het ook weer zo grappig, Liesje had het over posts waar walging uit sprak. Maar dat werd weer helemaal niet begrepen. Er werd gelezen dat Lies walgde van de posters. Oeverloos geeemmer
Het loopt steeds soepelerquote:
Doodmoe van dat mens iedere avond.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet ook welke user dat was..Zij zat al weken in mijn nek.
Dat heeft de oude garde ook vast geroepen over de (DGK) lichting waar ik toe behoorde.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat er met iedere RLS dommer volk op afkomt, en er iedere RLS harder geschreeuwd wordt om toch maar vooral gehoord te worden.
Liggen ze weer es allemaal in scheidingquote:
Snap er niets van.quote:
Nee! Ik moet ze aan mijn voeten vanwege koud.quote:
ja?quote:
Gewoon dat ik de pest aan sokken heb, met als gevolg dat ik bijna altijd wel met een blaar rondloopquote:Op maandag 2 mei 2011 19:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Snap er niets van.![]()
Weet wel dat er in de COS een user is die andere users af en toe tipt om alvast een sok klaar te leggen.
En dan nog verdwijnen ze .. Ik heb een lost sok tasje. Na een tijdje ga ik matchenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:12 schreef mootie het volgende:
[..]
In dat geval, dekbedovertrekken doorspitten.
ohhhquote:
Of in een wasbolletje, dan komt je sok daar drijfnat uitquote:Op maandag 2 mei 2011 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan nog verdwijnen ze .. Ik heb een lost sok tasje. Na een tijdje ga ik matchen
Hoe weet je dat? Er is toch geen banmeldtopic meer?quote:
Ik doe stiekum wel eens mismatchen, ziet ie toch niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan nog verdwijnen ze .. Ik heb een lost sok tasje. Na een tijdje ga ik matchen
Hij kent het klappen van de zweep.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Er is toch geen banmeldtopic meer?
Hij kwam het zelf even melden in de COSquote:Op maandag 2 mei 2011 19:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie geen streep door zijn naam staan?
Pietje heeft het drukquote:Op maandag 2 mei 2011 19:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij kent het klappen van de zweep.
[COS #1376] Waar Mo op het punt staat te gaan huilen
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik doe stiekum wel eens mismatchen, ziet ie toch niet.
Die heeft ie nu wel ... jawel ... bewerkstelligd.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:18 schreef Disana het volgende:
Ja dat ie een waarschuwing had gekregen, maar een ban heeft hij nog niet.
Mee eens ik mag hem ook wel. En BQ kan ook zuigenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:20 schreef Coos het volgende:
Laten we hopen dat hij geen ban krijgt. Hij is best wel oké bezig de laatste tijd. En het zijn vaak wel dezelfden die hem zitten te voeren. Hij moet gewoon niet happen, probleem opgelost.
Ik had de indruk dat hij het best goed deed de laatste tijd.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heeft ie nu wel ... jawel ... bewerkstelligd.
Nou dat heb ik ook wel es gedaan, of erger.quote:
Het was onbeschoft en onfatsoenlijk wat hij posttequote:Op maandag 2 mei 2011 19:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had de indruk dat hij het best goed deed de laatste tijd.
Ja zelfs een gouden kruisje in de op voor Gerardquote:Op maandag 2 mei 2011 19:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar deze uitbarsting helpt 'm niet, denk ik. Direct na een waarschuwing per pm/dm.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:22 schreef Disana het volgende:
Dat zijn er zoveel in de COS.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:24 schreef Deisyy het volgende:
Het was onbeschoft en onfatsoenlijk wat hij postte
Hij laat zich ook te makkelijk uitlokken.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:25 schreef Copycat het volgende:
Maar deze uitbarsting helpt 'm niet, denk ik. Direct na een waarschuwing per pm/dm.
Wel weer met gevoel voor drama.
Die helft van die hele COS reeks is onfatsoenlijk en te triest voor woorden. Mag ik vast niet zeggen van Coos, maar als ik al eens een beetje lees dan heb ik onmiddellijk de neiging om op een onbewoond eiland te gaan zitten.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar vaak niet zo persoonlijk als deze.quote:
Nou de laatste ban was toch wel op zijn plaats hoor, zo wat ging hij tekeer.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Lekker Simpel is een gemakkelijk slachtoffer, ook om te bannen
Het zal mijn schuld wel weer zijn. Wil de scheldkanonnades erbij of nietquote:Op maandag 2 mei 2011 19:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Lekker Simpel is een gemakkelijk slachtoffer, ook om te bannen
Ik zeg er maar niets meer over. Heb ook niet terug gelezen.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:27 schreef Deisyy het volgende:
Maar vaak niet zo persoonlijk als deze.
LS is net onkruid, het is er nog steeds.
Weet ik echt niet Pietje, heb de teksten niet eens gelezen johquote:Op maandag 2 mei 2011 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het zal mijn schuld wel weer zijn. Wil de scheldkanonnades erbij of niet?
Dat geloof ik ook wel, hij is een ongeleid projectiel. De vraag is dan: "Wie zit hem te voeren, waardoor hij zo uit z'n slof schiet"quote:Op maandag 2 mei 2011 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou de laatste ban was toch wel op zijn plaats hoor, zo wat ging hij tekeer.
Ik heb het niet gelezen.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel.quote:
Van mij mag je alles zeggen!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die helft van die hele COS reeks is onfatsoenlijk en te triest voor woorden. Mag ik vast niet zeggen van Coos, maar als ik al eens een beetje lees dan heb ik onmiddellijk de neiging om op een onbewoond eiland te gaan zitten.
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel.
Zijn hier nog mensen met vakantieplannen?
Wat zijn de verschijnselenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als je in zo'n subforum moderator bent, dan krijg je volgens mij vanzelf last van hersenverweking.
M'n vakantieplannen liggen al voor de helft in het houthok, maar dan ben ik nu wel klaar voor de winter, la maar komenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel.
Zijn hier nog mensen met vakantieplannen?
In ieder geval een bloedhekel krijgen aan alle huisvrouwen in Nederland en wijde omtrek. Ik kan mij niet voorstellen dat je het komende jaar nog een erectie kunt krijgen na het lezen van die teksten daarquote:
Doe normaal, de zomer moet nog beginnenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
M'n vakantieplannen liggen al voor de helft in het houthok, maar dan ben ik nu wel klaar voor de winter, la maar komen
Ik denk dat vanavond weer eens een linkje van dit topic in de COS gooiquote:Op maandag 2 mei 2011 19:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In ieder geval een bloedhekel krijgen aan alle huisvrouwen in Nederland en wijde omtrek. Ik kan mij niet voorstellen dat je het komende jaar nog een erectie kunt krijgen na het lezen van die teksten daar
Jep, maar m'n vakantiegeld is voor een flink deel opgegaan aan hout.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe normaal, de zomer moet nog beginnen![]()
Maar jij gaat je vakantie besteden aan het hakken van hout? Ik had het trouwens over zomervakantie he.
Ja doenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat vanavond weer eens een linkje van dit topic in de COS gooi
Heb je goed hout gekocht?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, maar m'n vakantiegeld is voor een flink deel opgegaan aan hout.![]()
Als de belastingdienst op tijd gaat uitbetalen zou ik nog weg kunnen
Ehm, je hebt mij in aanvang van SS verteld dat ik daar maar beter niet kon posten, daar heb ik mij keurig aan gehouden hè. Laat ze dan ook daar blijven s.v.p.quote:
Ohhhhh....zeg dat dan.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het trouwens over zomervakantie he.
Amerikaans eiken en dat is goedquote:
Dat mag ik toch wel hopen voor Teun voor dat geldquote:
Heb je ook een drooghok?quote:
Schoolkindjes hebben nu vakantie en jij bent geen schoolkindje.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Ohhhhh....zeg dat dan.Ik ga naar hondjes.
Ik heb voor twee jaar gekocht, 10 m3. De prijs is hoger, ¤ 70,- per kubieke meter, vorig jaar nog ¤ 60,- En ik denk dat het volgend jaar nog veel duurder is, vandaar voor twee jaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat mag ik toch wel hopen voor Teun voor dat geld
huh dat wist ik niet belachelijk dan dat zo een moeder dat even twittertquote:Op maandag 2 mei 2011 18:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die moeder is, afgezien van het plastic fantastic, ook echt niet goed wijs, met die tweets over de abortus die Joanna ondergaan heeft
Ik heb maar een keer per jaar vakantie.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schoolkindjes hebben nu vakantie en jij bent geen schoolkindje.
In de schuur is helemaal niet zo goed voor hout (tenzij het al kurkdroog is). Beter is dan nog in de open lucht.:Yquote:Op maandag 2 mei 2011 19:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heb je ook een drooghok?
M'n vaadeuuur () gooit het altijd in de schuur maar die is relatief nieuw en kurkdroog.
Ja, dat hout is al kurkdroog.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In de schuur is helemaal niet zo goed voor hout (tenzij het al kurkdroog is). Beter is dan nog in de open lucht.:Y
[ afbeelding ]
je houthok is nog groter dan mijn balkonnetjequote:Op maandag 2 mei 2011 19:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In de schuur is helemaal niet zo goed voor hout (tenzij het al kurkdroog is). Beter is dan nog in de open lucht.:Y
Edit: Dit is 6 kuub, nog 4 te gaan
[ afbeelding ]
Laat ik nou de indruk hebben dat jij complotten overal ziet.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh dat wist ik niet belachelijk dan dat zo een moeder dat even twittert
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Edit: Dit is 6 kuub, nog 4 te gaan
[ afbeelding ]
nou niet hier in, en die moeder is een beetje koek koek die wil aandacht, maar stel het is waar belachelijk dan toch dat doe je je kind niet aan.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat ik nou de indruk hebben dat jij complotten overal ziet.
en ik zie alleen een complot van Bin laden, kan dat gewoon niet snappen.....en die foto van vandaag was fake, dus ik zat er niet naastquote:Op maandag 2 mei 2011 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat ik nou de indruk hebben dat jij complotten overal ziet.
Hier beuken en eiken en dat fikt prima! Voorraad voor komende winter ligt klaar, en de voorraad voor de winter er na is dit voorjaar gekapt maar moet grotendeels nog in brandklare brokken worden gemaakt. We kunnen in ieder geval weer even vooruit!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Amerikaans eiken en dat is goed
Edit: ik had iets liever beuken gehad, maar dat wilde hij zelf houden.
Beuken heeft een net iets mooiere vlam. Is ook hardhout maar weer net niet zo hard als eiken en daarmee wordt het ook iets minder heet. Beuken is fantastisch kachelhout. Eiken kan zo heet worden dat je kachel splijt als je een wat goedkope hebt gekocht. .quote:Op maandag 2 mei 2011 20:00 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hier beuken en eiken en dat fikt prima! Voorraad voor komende winter ligt klaar, en de voorraad voor de winter er na is dit voorjaar gekapt maar moet grotendeels nog in brandklare brokken worden gemaakt. We kunnen in ieder geval weer even vooruit!
De trailer doet 't niet, we wachten wel af. Nu etenquote:Op maandag 2 mei 2011 20:02 schreef Dementor het volgende:
http://www.imdb.com/video/imdb/vi612735001/
Ik kan niet wachten...
De man waar ik het vandaan haal kookt nog op hout. Is wel grappig om te zienquote:Op maandag 2 mei 2011 20:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Echt niet! Dat gaat er bij ons in 1 winter door hoor.
Ik vind eiken heerlijk in de open haard! Het brandt echt heel lang dus je hebt er een hoop plezier van. Ervaring met een houtkachel heb ik niet echt, dus dat weet ik niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Beuken heeft een net iets mooiere vlam. Is ook hardhout maar weer net niet zo hard als eiken en daarmee wordt het ook iets minder heet. Beuken is fantastisch kachelhout. Eiken kan zo heet worden dat je kachel splijt als je een wat goedkope hebt gekocht. .
Hier zijn nog mensen die hun cv op hout stoken. Die moeten minimaal 1 keer per nacht hun bed uit om te zien of de kachel nog brandt en of er nog hout bij moet. Sommigen moeten daar voor zelfs door de buitenlucht naar een bijgebouwtje waar de ketel staat. Je hebt ook systemen die automatisch over schakelen op olie als het hout op is.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De man waar ik het vandaan haal kookt nog op hout. Is wel grappig om te zien
Nopequote:Op maandag 2 mei 2011 20:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Heb je die woordenwisseling/ruzie nog gezien tussen Derksen en Genee i.v.m. Yolanthe?
Dat is best veel geld Teun. Wij hebben het gratis, maar mijn man moet het dan wel zelf kappen en zagen etc. En we hebben een aantal hele oude eiken balken van iemand gekregen. Misschien al eeuwen oud, kwamen vrij bij de afbraak van een oude schuur. Knoer hard, maar ze doen het perfect in de open haard!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb voor twee jaar gekocht, 10 m3. De prijs is hoger, ¤ 70,- per kubieke meter, vorig jaar nog ¤ 60,- En ik denk dat het volgend jaar nog veel duurder is, vandaar voor twee jaar.
Is ook duur, maar ik heb ook geen trek om zelf een kettingzaag en een houtklover te gaan kopen. Dit wordt op een kar achter het huis gezet, kant en klaar. En dan is het nog steeds een stuk goedkoper dan gas. Ik stook 350 euro per jaar op, ik betaal nu 90 euro per maand minder aan gas.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:35 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat is best veel geld Teun. Wij hebben het gratis, maar mijn man moet het dan wel zelf kappen en zagen etc. En we hebben een aantal hele oude eiken balken van iemand gekregen. Misschien al eeuwen oud, kwamen vrij bij de afbraak van een oude schuur. Knoer hard, maar ze doen het perfect in de open haard!
nooit, Hans is een heer hequote:Op maandag 2 mei 2011 20:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer hij Johan een keer op z'n muil gaat timmeren
Ik vind de warmte van een open haard ook een stuk fijner als die van de cv hoor! En onze cv wordt gestookt op diesel, maar ook wij gebruiken veel minder sinds we de open haard regelmatig gebruiken.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is ook duur, maar ik heb ook geen trek om zelf een kettingzaag en een houtklover te gaan kopen. Dit wordt op een kar achter het huis gezet, kant en klaar. En dan is het nog steeds een stuk goedkoper dan gas. Ik stook 350 euro per jaar op, ik betaal nu 90 euro per maand minder aan gas.
En los van voordelig, die warmte is gewoon zalig en het is mooi, al die vlammetjes.
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:07 schreef Toverheks het volgende:
Dood Bin Laden eerste wonder zalige paus'
LIMA - De dood van Osama bin Laden was het eerste wonder van paus Johannes Paulus II na zijn zaligverklaring zondag. Dit stelde althans maandag de Peruaanse president Alan García.
Alan García Alan García
Volgens het staatshoofd van het katholieke land in Zuid-Amerika heeft de zalige paus gezorgd voor de „verdelging van een duivelse presentie”.
Na zijn zaligverklaring heeft Johannes Paulus II een nieuw wonder nodig voor een heiligverklaring.
![]()
![]()
lolquote:
Ach, en 's zomers gooi je eens wat stukken in een vuurkorf, ook gezellig!quote:Op maandag 2 mei 2011 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is ook duur, maar ik heb ook geen trek om zelf een kettingzaag en een houtklover te gaan kopen. Dit wordt op een kar achter het huis gezet, kant en klaar. En dan is het nog steeds een stuk goedkoper dan gas. Ik stook 350 euro per jaar op, ik betaal nu 90 euro per maand minder aan gas.
En los van voordelig, die warmte is gewoon zalig en het is mooi, al die vlammetjes.
Buitenkachel, daar moet ik nog hout voor ophalen en dat is gratis, want baggerhout.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:14 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ach, en 's zomers gooi je eens wat stukken in een vuurkorf, ook gezellig!
dat had ik ook nou als het morgen gaat sneeuwen in Amstersdam en het is pak hem beet 15 onder nul graden dan geven we de paus daar ook maar de schuld vanquote:
Tessaquote:Op maandag 2 mei 2011 22:10 schreef Nostalgist het volgende:
Hallo luitjes!
Heeft iemand hier een url naar een filmpje van Tessa van "de bus" ?
Volgens de Televaag vandaag heeft Martijn Krabbé haar mishandeld..
Ik kan me haar helemaal niet meer voor de geest halen. Was ze dat hele lange blonde meisje ?
Armen over elkaar, wat achteruit en afstand, defensieve houding. Wat moet je ook anders als derde en toeschouwer bij zo'n tafereel en het gekrakeel.quote:
het was vanavond in boulevard...misschien te vinden via ..uitzending gemistquote:Op maandag 2 mei 2011 22:10 schreef Nostalgist het volgende:
Hallo luitjes!
Ik kan me haar helemaal niet meer voor de geest halen. Was ze dat hele lange blonde meisje ?
Ah ! Thanks, ik ga het wel even opzoeken !quote:Op maandag 2 mei 2011 22:14 schreef hondjes het volgende:
[..]
het was vanavond in boulevard...misschien te vinden via ..uitzending gemist
10 jaar reality 1999-2009 #2quote:Op maandag 2 mei 2011 22:10 schreef Nostalgist het volgende:
Hallo luitjes!
Dank je ! Ik verwarde haar met Esmeralda...quote:Op maandag 2 mei 2011 22:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
10 jaar reality 1999-2009 #2
had ik in de gaten ...quote:Op maandag 2 mei 2011 22:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dank je ! Ik verwarde haar met Esmeralda...
Onduidelijk fotootje. Nu weet ik nog niet wie het is.quote:
Oh ja die.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Tessa
[ afbeelding ]
Lees Telegraaf en je weet alles
Ik dacht eigenlijk dat hij nog steeds aan het tobben was met de moeder van zijn kinderen, Amanda heet ze geloof ik.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:30 schreef Leandra het volgende:
Die Martijn blijft ook maar van ex naar ex huppelen hè....
Beetje jammer dat hij kennelijk liever terugvalt op dat wat hij kent, dan op iets nieuws, z'n exen zijn immers niet voor niets z'n ex.
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:30 schreef Leandra het volgende:
Die Martijn blijft ook maar van ex naar ex huppelen hè....
Beetje jammer dat hij kennelijk liever terugvalt op dat wat hij kent, dan op iets nieuws, z'n exen zijn immers niet voor niets z'n ex.
Drie uur later hetzelfde riedeltje is wel wat tja.quote:
Nou, als ik het nu chronologisch goed begrijp dan is het dus zo:quote:Op maandag 2 mei 2011 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat hij nog steeds aan het tobben was met de moeder van zijn kinderen, Amanda heet ze geloof ik.
Hij zal idd wel overtuigd zijn van zijn waarheid.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij is oprecht verontwaardigd denk ik. Hij voelt het zo.
Mwah, ik weet niet wat er eerder aan vooraf gegaan is, maar vanmiddag las ik ineens een post waarvan ik dacht WTF??quote:Op maandag 2 mei 2011 22:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij is oprecht verontwaardigd denk ik. Hij voelt het zo.
Seks met je ex schijnt fijn te zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, als ik het nu chronologisch goed begrijp dan is het dus zo:
Heel lang geleden: Amanda
10 jaar geleden: Tessa
Daarna: Amanda
Vorige week: Tessa....
Dan kunnen we erop wachten dat Amanda binnenkort weer op het toneel verschijnt.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, als ik het nu chronologisch goed begrijp dan is het dus zo:
Heel lang geleden: Amanda
10 jaar geleden: Tessa
Daarna: Amanda
Vorige week: Tessa....
Tsja, en dan gooit hij het allemaal ook nog eens op de fantastische band tussen Pietje, Gert en BQ... nou weet ik niet hoe groot de liefde tussen Pietje en BQ is, maar volgens mij is die tussen Gert en BQ niet van het niveau dat ze elkaar pleziertjes doen en de hand boven het hoofd houden.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zal idd wel overtuigd zijn van zijn waarheid.
Kan ook zijn dat die meiden hem opzoeken toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Wat bezielt zo'n jongen dat hij elke keer weer bij 1 van zijn exen kruipt?
Zo heb ik het ook gezien, zomaar vanuit het niets stond er een hoop bagger van LS over BQ. Ik heb niets kunnen ontdekken wat er aan vooraf gegaan zou kunnen zijn..... en toen kwam Pietje.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik weet niet wat er eerder aan vooraf gegaan is, maar vanmiddag las ik ineens een post waarvan ik dacht WTF??
Daarin ging hij ook al tekeer over BQ, en schijnbaar uit het niets.... maar goed, er zal wel wat geweest zijn, maar iedereen weet dat het dom is om op de man te gaan spelen.
Als ik mod was geweest dan had ik geen klacht van iemand nodig gehad om op basis van die post een waarschuwing te sturen. Moet er wel een mod zijn die het (mee)leest natuurlijk.
Ik moet toch een keer een schemaatje krijgen, wie kan met wie.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, en dan gooit hij het allemaal ook nog eens op de fantastische band tussen Pietje, Gert en BQ... nou weet ik niet hoe groot de liefde tussen Pietje en BQ is, maar volgens mij is die tussen Gert en BQ niet van het niveau dat ze elkaar pleziertjes doen en de hand boven het hoofd houden.
Amanda kan volgens mij altijd terugkomen wanneer ze wil....quote:Op maandag 2 mei 2011 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kunnen we erop wachten dat Amanda binnenkort weer op het toneel verschijnt.
Wat bezielt zo'n jongen dat hij elke keer weer bij 1 van zijn exen kruipt?
Daar is een apart topic over op Fok!, wie vriendjes zijn van elkaar, keurig verwerkt in een prachtig plaatjequote:Op maandag 2 mei 2011 22:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik moet toch een keer een schemaatje krijgen, wie kan met wie.
Moeten we net als in SST een ranking gaan geven?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik moet toch een keer een schemaatje krijgen, wie kan met wie.
Iets aan die Amanda staat me tegenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amanda kan volgens mij altijd terugkomen wanneer ze wil....
The one who loves the least, controles the relationship. <---- Amanda.
Ik gok dat Tessa hem toen getroost heeft, en dat hij voor troost om Amanda dus weer bij Tessa uitkwam.
En nee, ik snap het ook niet, maar ik snap ook al niet wat er nou zo geweldig is aan Amanda.
Misschien kan ze lekker pijpen rijst met kerrie maken. Ik weet van mijn eerste grote liefde nog dat ik mij daar te barsten vrat in de nasi, daar zou ze mij nu nog wakker voor kunnen maken.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:47 schreef Leandra het volgende:
En nee, ik snap het ook niet, maar ik snap ook al niet wat er nou zo geweldig is aan Amanda.
Ja, mij ook.... al was het alleen al het feit dat ze toen hoogzwanger bij hem weggegaan is, met een ouwe vent is gaan samenwonen en het kind (van haar en Martijn) vervolgens Bickel genoemd heeftquote:
Aaah, daar heeft LS zijn hand-boven-het-hoofd-huilie op gebaseerdquote:Op maandag 2 mei 2011 22:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar is een apart topic over op Fok!, wie vriendjes zijn van elkaar, keurig verwerkt in een prachtig plaatje
Ik sta heul niet in dat lijstjequote:Op maandag 2 mei 2011 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aaah, daar heeft LS zijn hand-boven-het-hoofd-huilie op gebaseerd
Gewoon een simpele!quote:Op maandag 2 mei 2011 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moeten we net als in SST een ranking gaan geven?
Dat laatste is dus echt onvergeeflijkquote:Op maandag 2 mei 2011 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, mij ook.... al was het alleen al het feit dat ze toen hoogzwanger bij hem weggegaan is, met een ouwe vent is gaan samenwonen en het kind (van haar en Martijn) vervolgens Bickel genoemd heeft
Die Martijn kan ook gewoon een freak zijn hè. Laten we hem eens bellenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, mij ook.... al was het alleen al het feit dat ze toen hoogzwanger bij hem weggegaan is, met een ouwe vent is gaan samenwonen en het kind (van haar en Martijn) vervolgens Bickel genoemd heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |