Hij leeft nog en de CIA gaat zich een jaartje of wat op 'm uitlevenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:22 schreef Toverheks het volgende:
geloof er geen flikker van dat ze bin lade in zee hebben gegooid
ik ben nu hevig teleurgesteld in je Piet...remember DGKquote:Op maandag 2 mei 2011 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
en ze nemen allemaal hun vriendjes meeeeeeee
Das om de Islamieten te treiteren.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:22 schreef Toverheks het volgende:
geloof er geen flikker van dat ze bin lade in zee hebben gegooid
hij zal heus wel dood zijn, maar het verhaaltje door moslimmannen gewassen en daarna een zeemansgraf geloof er niks van, die nemen ze mee naar Amerika.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij leeft nog en de CIA gaat zich een jaartje of wat op 'm uitleven.
dat maakt niks uit maar Amerika moet niet denken dat iedereen in zulke verhaaltjes trapt, nee hoor nu hadden ze een stukje DNA vergeleken met een zus van hem ach ik geloof niet in zulke sprookjesquote:Op maandag 2 mei 2011 16:25 schreef Laysa het volgende:
Eg wel die man is haaivoeier....zo is er ook geen bewijs van de manier waarop ze die kogel door zn rotkop hebben gepompt
flost lekkerquote:Op maandag 2 mei 2011 16:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Arme haaien, allemaal van die baardharen tussen de tanden
Dat doen ze met de volgende. Maak je er eentje dood, staan er tien nieuwe op. Sowieso een hopeloze strijd die niet te winnen is. Alleen maar verliezers, aan beide kanten.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:28 schreef Laysa het volgende:
Ze hadden die man moeten doden...hartstilstand ofzo....en dan weer reanimeren...en dan weer doden en dan weer......en dat een paar keer...
Er stond in dat draaiboek dat hij begraven wilde worden met tien kamelen voor een kar en absoluut geen bloemenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:31 schreef Toverheks het volgende:
nou ben er niet blij mee, wat staat ons te wachten en vooral wat staat Amerika te wachten reken maar dat er vergeldingsaktie`s komen, dachten we nu echt dan bin Lade geen draaiboek heeft in elkaar geflanst als hem wat over kwam??
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Afijn, zit je over een paar maanden haaienvinnensoep te eten bij de lokale Chinees, roer je wat in dat kommetje......
nou zal wel weer de enigste wezen die het hele verhaal niet geloofdquote:Op maandag 2 mei 2011 16:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er stond in dat draaiboek dat hij begraven wilde worden met tien kamelen voor een kar en absoluut geen bloemen
Je bent absoluut de enigste hierquote:Op maandag 2 mei 2011 16:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou zal wel weer de enigste wezen die het hele verhaal niet geloofd
haal nu maar mijn schouders op, ach ik geloof die amerikanen ook niet, wil ook wel eens willen weten hoe jack rubby die oswald kon dood schieten wat deed hij daar???/ echt Amerikanen maken complottenquote:
Om eerlijk te zijn, ik heb geen idee wat er wel of niet waar is, wel of niet echt is, steeds minder.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
haal nu maar mijn schouders op, ach ik geloof die amerikanen ook niet, wil ook wel eens willen weten hoe jack rubby die oswald kon dood schieten wat deed hij daar???/ echt Amerikanen maken complotten
ja oke, ik ook teun wil bewijs zien, niet een foto met een hoofd van bin lade kan zijn dubbelganger wel wezen, vind het ook eng eerlijk is eerlijk, wat gaat er gebeuren, komen er vergeldingsactie`s in Amsterdam zijn al kleine relletjes met voor en tegenstandersquote:Op maandag 2 mei 2011 16:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik heb geen idee wat er wel of niet waar is, wel of niet echt is, steeds minder.
Ach ze hoeven niet perse amsterdam uit te zoeken...misschien gooien ze gewoon een aantal bommen op de bijbelgordelquote:Op maandag 2 mei 2011 16:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja oke, ik ook teun wil bewijs zien, niet een foto met een hoofd van bin lade kan zijn dubbelganger wel wezen, vind het ook eng eerlijk is eerlijk, wat gaat er gebeuren, komen er vergeldingsactie`s in Amsterdam zijn al kleine relletjes met voor en tegenstanders
Ja, en bedanktquote:Op maandag 2 mei 2011 16:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ach ze hoeven niet perse amsterdam uit te zoeken...misschien gooien ze gewoon een aantal bommen op de bijbelgordel
Wat voor bewijs zou je wel geloven?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja oke, ik ook teun wil bewijs zien, niet een foto met een hoofd van bin lade kan zijn dubbelganger wel wezen, vind het ook eng eerlijk is eerlijk, wat gaat er gebeuren, komen er vergeldingsactie`s in Amsterdam zijn al kleine relletjes met voor en tegenstanders
Als ik persoonlijk een stukje wangslijmvlies van een familielid mag halen en een stukje van het kadaver. Geef mij een lab en chemicaliën en ik doe die dna-test zelf. Dan geloof ik het.quote:
Thnxquote:Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
iemand moet de lul zijn
Maar oke...niet in de beurt van Gouda of schubbekuteeveen
levend en op de koffie bij obama..................quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Afijn, zit je over een paar maanden haaienvinnensoep te eten bij de lokale Chinees, roer je wat in dat kommetje......
Dan moet je dat ook nog beperken tot zijn moeder of een van zijn broers of zussen met dezelfde moeder....quote:Op maandag 2 mei 2011 16:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik persoonlijk een stukje wangslijmvlies van een familielid mag halen en een stukje van het kadaver. Geef mij een lab en chemicaliën en ik doe die dna-test zelf. Dan geloof ik het.
Dr zijn al wat kinders dood incl zn jongste vrouw....ik denk....Ikquote:Op maandag 2 mei 2011 16:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
De man was rijk hè, wie zou die ergernis erfenis nu krijgen?
Goh echt?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je dat ook nog beperken tot zijn moeder of een van zijn broers of zussen met dezelfde moeder....
Als ze die man op tv hadden laten zien had iedereen weer gegild van dat dat dan een dubbelganger zou zijn...tis nooit goed, wat men ook doetquote:Op maandag 2 mei 2011 16:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
levend en op de koffie bij obama..................
nee gewoon dat ze hem levend hadden gevangen en dat ze hem op tv lieten zien, het is toch vaag leandra wees nu eerlijk, ze kunnen zoveel zeggen nu van op zee begraven etc.etc. en geloof me ik geloof die Amerikanen gewoon niet die hebben hem gewoon meegenomen dood dat wel maar echt denken ze dat de mens zo dom is het fabeltje van een zeemansgraf te geloven
Geloof het nu maar Heksje, Obama staat niet voor de herverkiezingen, hij heeft net gescoord tegen Trump, er is nu geen politieke reden (ik ken hem in ieder geval niet) waarom ze dit zouden faken.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee gewoon dat ze hem levend hadden gevangen en dat ze hem op tv lieten zien, het is toch vaag leandra wees nu eerlijk, ze kunnen zoveel zeggen nu van op zee begraven etc.etc. en geloof me ik geloof die Amerikanen gewoon niet die hebben hem gewoon meegenomen dood dat wel maar echt denken ze dat de mens zo dom is het fabeltje van een zeemansgraf te geloven
Dat er haken en ogen aanzitten dat ben ik met je eens (die heb je ook nodig om te vissenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we zullen het zien wat de Amerikanen er weer allemaal bij verzinnenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als ze die man op tv hadden laten zien had iedereen weer gegild van dat dat dan een dubbelganger zou zijn...tis nooit goed, wat men ook doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |