quote:Op zondag 15 mei 2011 11:23 schreef trovey het volgende:
Roze fluoriserend!Ben je meteen goed zichtbaar als je weer eens 's avonds van de kroeg richting huis sprint
...gewoon voet recht voor je houden en je iedereen gaat je zien met dat kleurtje.
Nou, zeker als ie de brug afrolt!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:42 schreef trovey het volgende:
Alles voor de veiligheid....je maakt heel wat snelheid met zo'n rolstoel.
Ik heb gelukkig al een keer eerder met Ole kennis mogen makenquote:Op zondag 15 mei 2011 14:48 schreef trovey het volgende:
Dus we het het erover eens..het gaat fluorisend rose worden. Dus mede-users....als u ineens een dame in rolstoel met een fluoriserend rose gipsbeen en met een begeleider in sneltreinvaart de kroeg ziet uitkomen om dan 50 meter weer een benedenwoning in te schieten of vice versa dan heeft u kennis mogen maken met onze mod Ole.
Nu niet meer.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:49 schreef tong80 het volgende:
Er was in de jaren 60 een groupie die maakte gipsafdrukken van haar partners.
Die van Jimi was het grootst.
Iddquote:
Daar nietquote:Op zondag 15 mei 2011 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd
Ole hoe gaat het nu ? Jeukt het al ?
Knalrood is het.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:50 schreef trovey het volgende:
Wel fluoriserend roze hè, zoals afgesproken?![]()
quote:
Wel even aan de voorkant een wit vlak schilderen hè, je moet altijd voor wit licht hebben en achter rood.quote:
Niet gelijk gaan hinkelen ole.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:49 schreef Ole het volgende:
Vandaag weer nieuw gips. Alles zit nu op de goede plek. Ovet twee weken loopgips!
Ik wilde al iets over het Ajax-shirt posten voor deze Rotterdamsequote:Op woensdag 18 mei 2011 14:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Wel even aan de voorkant een wit vlak schilderen hè, je moet altijd voor wit licht hebben en achter rood.Krijg je anders ook nog een bekeuring.
Het is Feijenoord roodquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde al iets over het Ajax-shirt posten voor deze Rotterdamse
Natuurlijk. Je loopt nu hand in hand.quote:
Ik hoop dat de 2 weken snel gaan Ole!quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:49 schreef Ole het volgende:
Vandaag weer nieuw gips. Alles zit nu op de goede plek. Ovet twee weken loopgips!
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
F_3; veel beterschap!
Ik scrolde van onder naar boven en zag de foto's en harige benen en was even in shock, ik dacht dat het Ole was
[..]
Ik hoop dat de 2 weken snel gaan Ole!
Misschien een domme vraag, maar wat hebben ze dan gedaan bij je operatie? Ik neem aan dat ze je bot weer in elkaar geschroefd hebben?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:49 schreef Ole het volgende:
Omdat niet alleen de enkel was gebroken. daar zitten de schroeven. Rest moet dmv spalk/gips op goede plek. Degene die na operatie gips deed had het niet in de goede hoek gegipst. Mijn voet stond in de verkeerde houding. In elk geval heb ik gister de voor en na foto gezien, en zag dat het nu goed staat. Elke breuk is natuurlijk weer anders he.;)quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar wat hebben ze dan gedaan bij je operatie? Ik neem aan dat ze je bot weer in elkaar geschroefd hebben?
Dan valt er toch niet zoveel meer te duwen en trekken?
F4T4L_3RR0R, wat is bij jou nu het behandelplan? Mag je je enkel alweer belasten?
Hier nu ruim 2 weken uit het gips en ik kan weer behoorlijk goed lopen. Enkel is nog steeds wel verdikt, maar dat komt wel weer goed.
Behandelplan is voet zes weken omhoog houden en niet belasten. Ik mag wel klein oefeningen doen zoals mijn tenen optrekken. Later wordt dit uitgebouwd, maar dit krijg ik te horen als ik over twee weken terug moet voor controle.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
F4T4L_3RR0R, wat is bij jou nu het behandelplan? Mag je je enkel alweer belasten?
Ik weet dat iedere breuk en behandelplan anders is.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Omdat niet alleen de enkel was gebroken. daar zitten de schroeven. Rest moet dmv spalk/gips op goede plek. Degene die na operatie gips deed had het niet in de goede hoek gegipst. Mijn voet stond in de verkeerde houding. In elk geval heb ik gister de voor en na foto gezien, en zag dat het nu goed staat. Elke breuk is natuurlijk weer anders he.;)
Ok! Dat lijkt me rot! Vond het enige voordeel van gips dat mensen vooral zien dat er wat aan de hand is en dat je er ook echt niet op kan staan en het dus ook echt niet kan belasten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:36 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Behandelplan is voet zes weken omhoog houden en niet belasten. Ik mag wel klein oefeningen doen zoals mijn tenen optrekken. Later wordt dit uitgebouwd, maar dit krijg ik te horen als ik over twee weken terug moet voor controle.
Dank je! En geniet ervan. Eindelijk niet meer zoveel obstakels.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ze kunnen goed opereren die chirurgen, maar gipsen is niet hun sterkste kant.
[..]
Succes iig beide! Ben blij dat ik weer kan lopen.
Had dat bij mijn naam maar gedaan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:33 schreef Haaibaaike het volgende:
F4T4L_3RR0R Jij ook veel beterschap..
Tong80 gewoon zijn naam kopieren.
Die ritssluitingquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:13 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
*lotgenoot meldt zich*
Ik heb ook mijn enkel gebroken.![]()
Zaterdag 7 mei kreeg ik een stom ongelukje. Was op een feestje aan het draaien en liep even naar het toilet toe, ik stapte uit het dj-hokje (afstapje van 30 cm) en ik stap met mijn rechtervoet op een lege fles wijn/champagne die op de grond lag. Fles rolt weg en mijn voet landt zeer ongelukkig: KRAK...![]()
Ambulance erbij en ik naar het ziekenhuis afgevoerd. Ambulancemedewerkers dachten dat er niks aan de hand was, kon ik afleiden uit het telefoongesprek wat ze met het ziekenhuis voerden: "we komen eraan met een aansteller/gevalletje huisarts"... Toen ik hier opheldering over vroeg, zeiden ze dat ik gewoon tot maandag had kunnen wachten en naar de huisarts had moeten gaan...![]()
In het ziekenhuis stonden ze met zijn drieën aan mijn voet te trekken om het bot te zetten en ik kreeg van dat lelijke gips, wat eigenlijk spalkgips was. (niet circulair dus) Operatie was niet nodig volgens hen... (heb geen arts gezien/gesproken...)
[ afbeelding ]
Ik kreeg de maandag erop veel last van mijn enkel en ben weer teruggegaan naar het ziekenhuis. Toen heb ik circulair gips gekregen in een modernere en lichtere variant. Toen een arts gesproken die oordeelde dat het wél geopereerd moest worden. Afspraak gemaakt en ik kon een week later terecht (in een andere vestiging van het ziekenhuis).
[ afbeelding ]
Afgelopen maandag ben ik geopereerd onder narcose. De operatie duurde ongeveer 2 uur, wat ik vrij lang vond (ze hadden mij in eerste instantie voor 45 minuten ingepland). Na de operatie heb ik nog een nachtje doorgebracht in het ziekenhuis, gelukkig met een morfinepomp die ik zelf kon bedienen. Eindresultaat is dat er twee schroeven in mijn kuitbeen zitten.
Ik wil er even aan toevoegen dat de verpleegsters en catering heel erg lief waren.![]()
Ik heb geen gips gekregen (keuze verschilt per chirurg) en ik kon de volgende dag met een drukverband naar huis.
Vandaag moest ik het drukverband eraf halen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |