ze zei dat de naald ms te kort isquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan kan het alleen maar meevallen.En als je wel een kluns hebt dan schop je die gewoon met je goede been.
Hehehe, ik had een heel gesprek over Roemenië als vakantieland en hoe leuk dat is. De anesthesie dame was er ook geweest.:Pquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik had een heel gesprek met de zuster over mijn huisdieren.En dan zie je ineens een geel ding wat ze heen en weer bewegen....was dat
....Oh, mijn been.
![]()
En dan kiezen ze nog steeds voor een ruggeprik?quote:
Dan krijg je waarschijnlijk een langere naaldquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:04 schreef Ole het volgende:
OK nog een flauwe:
Zegt de chagrijnige potteuze Anesthesiste:
U weet toch wel dat een vrouw maar maximaal 3 alcohol op een dag mag?!
Ole: 3 flessen toch?
He ja fijn!quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:30 schreef trovey het volgende:
Sommigen hebben in ieder geval wel een bril nodig bij het prikken.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:19 schreef tong80 het volgende:
Denk gewoon dat het een bekend standje is als je de rugprik krijgt ole
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:19 schreef tong80 het volgende:
Denk gewoon dat het een bekend standje is als je de rugprik krijgt ole
Aan het looprekje en/of de rollator dan maar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:44 schreef Ole het volgende:
Krukken zijn dus geen optie. Rechts speelt skiduim op, links ooit mijn pols gebroken en kan de belasting ook niet aan. Heb gelukkig een rpstoel kunnen regelen.
ja. Zal welfysio krijgen im het ziekenhuisquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Aan het looprekje en/of de rollator dan maar.
minimmal een dag of vier. hangt af of wondjes goed genezen en zoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Ole, hoelang moet je in het ziekenhuis blijven
Als je een trap op moet als je wilt gaan slapen zou ik me iets minder verheugenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:25 schreef Ole het volgende:
[..]
minimmal een dag of vier. hangt af of wondjes goed genezen en zo
Vreselijk> Ik hoop dat ik zo snel mogelijk naar huis mag. Niets fijner dan mijn eigen bed
ik heb een benedenhuis. Kan nu ook geen traplopen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je een trap op moet als je wilt gaan slapen zou ik me iets minder verheugen....ik mocht niet traplopen en heb de eerste 14 dagen op een campingbedje in de woonkamer moeten slapen......en dat was een uitermate doorgezakt matrasje...ik voel de veren nog.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:30 schreef Ole het volgende:
[..]
ik heb een benedenhuis. Kan nu ook geen traplopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |