abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96247605
Ik ben verliefd! Tot over m'n oren. Maar nu wil ik weten wat hij voor mij voelt, en dat heb ik natuurlijk wel aan hem gevraagd, maar ik krijg echt geen hoogte van hem!
Ik ken deze jongen al zo'n 6 jaar, en ben een aantal jaar terug met hem naar bed geweest. Dat was eigenlijk gewoon voor de lol, er waren toen geen serieuze gevoelens in het spel.
Ik kreeg een vriend, en het contact met de jongen in kwestie verwaterde. Tot begin dit jaar, het ging uit met mijn vriend en ik kwam weer in contact met hem. Sinds dat eerste gesprek op msn, hebben we bijna dagelijks contact. Msn, sms..

Het is hartstikke gezellig, en we zijn elkaar een beetje aan het aftasten. Nu is het zo dat hij nog nooit een vriendin heeft gehad. En ook ben ik de enige met wie hij naar bed is geweest. Al die jaren dat we geen contact hadden heeft hij toch pogingen gedaan contact met mij te zoeken op hyves en msn, zo vertelde hij me pas.

Een paar weken terug betrapte ik mezelf erop dat ik erg teleurgesteld was als hij niet op msn kwam, of als ik geen smsje kreeg. En als ik hem wel sprak was ik uitermate vrolijk! Ook op mijn werk kon ik aan niets anders meer denken dan aan hem, ik keek steeds naar zijn foto etc, tja ik was verliefd geworden. Ik had altijd al een zwak voor hem, maar het is nu toch wel op zijn hoogtepunt.
Ik heb toen besloten hem te vertellen wat ik voor hem voel, hij had al zo'n vermoeden.
Toen ik hem vroeg hoe hij erover dacht wist hij niet echt wat te zeggen, hij typte voornamelijk bloospoppetjes op msn :p Hij zei ook wel dat er een grote aantrekkingskracht was tussen ons.

Ik stelde voor binnekort iets af te spreken, om te kijken of het in het echt ook nog steeds zo goed klikt. Nou als het goed is komt hij over 2 weken naar mij toe. We wonen zo'n 200 km bij elkaar vandaan, dus ik stelde voor halverwege af te spreken, maar hij stond erop helemaal naar mij toe te komen.

Als ik mijn gevoelige kant toon aan hem, dus vertel wat ik voor hem voel, dat hij zo leuk is etc krijg ik vaak een lieve maar grappige opmerking terug, hij heeft het nooit over zijn gevoelens. Als ik ernaar vraag zegt hij het niet te weten. Nou snap ik dat opzich ook wel, want we hebben elkaar al een tijd niet gezien.
Ik wil het goed aanpakken met deze jongen, want ik ben serieus verliefd. Ik wil hem niet afschrikken of pusherig overkomen. Tot nu toe gaat het uitstekend wat dat betreft :-)

Ik wil me niet vanalles in m'n hoofd halen, ik het gevoel dat hij mij leuk vind, maar misschien trekken jullie een hele andere conclusie uit mijn verhaal.

Hij is altijd degene die op msn een gesprek begint met mij, ik ben degene die onverwachts smsjes naar hem stuurt, waar ik altijd antwoord op krijg! Op msn als we de webcam aandoen, kunnen we uren naar elkaar kijken, en dan worden we allebei toch wel een beetje verlegen.

Hij maakt ook wel vaak een beetje flirterige opmerkingen, zet vaak mijn naam in een smsje (geen idee of dat iets uitmaakt :p) en toont altijd wel veel interesse in mij.

Er zijn nog zoveel andere punten die ik kan noemen, maar ik denk dat m'n verhaal nu wel even lang genoeg is haha. Sorry als het misschien een beetje onsamenhangend is!

Ik hoor graag van jullie of je iets herkend in zijn gedrag, en of dat positief is! Naja kansloos zal het niet zijn anders gaat hij niet 200 km voor me rijden voor een een "date" :p
pi_96247729
Ga voor die jongen :)
pi_96247825
Ga ik zeker doen Phreakingout! :) Dankjewel..
pi_96247854
Kan niet mis, vraag em gewoon mee uit.
  maandag 2 mei 2011 @ 14:09:00 #5
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_96247954
Waar ken ik dit verhaal toch van?
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 2 mei 2011 @ 14:09:12 #6
305256 Ph.D.PowerPauper
Waanzinnig Weldenkend
pi_96247963
Hoppaa!! Gewoon voor gaan! Denk dat dit wel eens wat kon worden zo :)
Google is your friend!
www.justfuckinggoogleit.com/
  maandag 2 mei 2011 @ 14:09:59 #7
343612 meisjeonderbroekje
ik snuffel graag aan slipjes
pi_96247997
wat ook altijd goed werkt is een paardebloem vinden die in de bloei staat

dan blaas je eraan tot bijna alle pluisjes zijn verdwenen

en dan ga je aftellen

ze houd van me

ze houd niet van me

ze houd van me

ze houd niet van me

dandyblue is mijn grote held en ik heb geen geld voor kaas vandaag....
pi_96248000
Ik ben echt blij met jullie antwoorden! Super :)
  maandag 2 mei 2011 @ 14:11:13 #9
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_96248042
Waarom ga je niet verder in dit topic?
Kan het iets worden?
pi_96248302
Omdat dit veel gedetaileerder (?) is! :p
  maandag 2 mei 2011 @ 14:17:58 #11
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_96248324
Mannen praten niet zomaar over gevoelens, en ik gok zeker niet van een kerel die in feite nog nooit een vriendin heeft gehad om daar mee over te praten. Maar ik denk dat dit wel goed komt als ik dit zo lees. Je hoeft je nergens zorgen om te maken :)
To doom or not to doom
  maandag 2 mei 2011 @ 14:18:37 #12
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_96248347
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:17 schreef Rose19 het volgende:
Omdat dit veel gedetaileerder (?) is! :p
Ik vind het prima hoor. ;) Hoop dat het wat wordt!
  maandag 2 mei 2011 @ 14:19:00 #13
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96248368
Damn, 200 km pfff je moet er iets voor over hebben.

Als het iets wordt maar verhuizen dan.
pi_96248399
En weer die msn :N Kijk eerst eens of het weer klikt als je elkaar ziet, voor hetzelfde geld heb je zelf zoiets van jeetje dat ik ooit wat in dat ei gezien heb als je de liveversie weer ziet :Y
pi_96248449
Het kan wel eens zo zijn dat hij bang is dat jij voor de weg van de minste weerstand kiest. Hij is er altijd geweest, alleen had jij hem nooit nodig, en nu opeens wil je hem, terwijl jullie al een verleden hebben.

Ik kan me zijn eventuele twijfel wel heel goed begrijpen.

Oh, en afstand is echt een zware hindernis... serieus.
pi_96248507
Ja vroeger woonde we in dezelfde woonplaats, en zaten op dezelfde middelbare school. Maar we moesten zo nodig verhuizen haha. Maar de afstand is goed te doen hoor. Ik heb 3,5 jaar een vriend in het buitenland gehad, toen was het een afstand van 3000 km, en moest ik steeds met het vliegtuig :p
pi_96248536
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:22 schreef Rose19 het volgende:
Ja vroeger woonde we in dezelfde woonplaats, en zaten op dezelfde middelbare school. Maar we moesten zo nodig verhuizen haha. Maar de afstand is goed te doen hoor. Ik heb 3,5 jaar een vriend in het buitenland gehad, toen was het een afstand van 3000 km, en moest ik steeds met het vliegtuig :p
Steeds? Hoe vaak is steeds? En voor welke periodes? Een weekje, enkele dagen, enkele weken? En nogmaals, met welke frequentie?
pi_96248575
Ik vloog zo'n 6 keer per jaar naar hem toe, heb dus aardig wat vlieguren gemaakt in die tijd..
pi_96248661
Oh ik zal je andere vragen ook even beantwoorden haha.. Ik ben er 2 keer een periode van 5 maanden geweest, verder was het vaak 1, 2 of 3 weken. Als hij naar Nederland kwam was dat 1 week, hooguit 10 dagen. Hij kon namelijk niet langer ivm zijn werk. Maar die relatie werkte heel goed, totdat ik de relatie beëindige, wat overigens niks met de afstand te maken had!
pi_96248720
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:26 schreef Rose19 het volgende:
Oh ik zal je andere vragen ook even beantwoorden haha.. Ik ben er 2 keer een periode van 5 maanden geweest, verder was het vaak 1, 2 of 3 weken. Als hij naar Nederland kwam was dat 1 week, hooguit 10 dagen. Hij kon namelijk niet langer ivm zijn werk. Maar die relatie werkte heel goed, totdat ik de relatie beëindige, wat overigens niks met de afstand te maken had!
Dan heb ik niets gezegd. :)
pi_96248736
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:00 schreef Rose19 het volgende:
zet vaak mijn naam in een smsje (geen idee of dat iets uitmaakt :p)
Nee.

quote:
Ik hoor graag van jullie of je iets herkend in zijn gedrag, en of dat positief is! Naja kansloos zal het niet zijn anders gaat hij niet 200 km voor me rijden voor een een "date" :p
Wacht nou maar gewoon af, valt nu toch nog niets zinnigs over te zeggen. Je weet het pas als je hem ziet.
Ja, ik generaliseer.
pi_96248795
De basis is al goed aan het verhaal te lezen; en voor hem zal het natuurlijk ook pas zijn eerste echte relatie zijn. Dus die kijkt heel voorzichtig eerst de kat uit de boom denk ik. Maar lijkt me dat hij al genoeg signalen gegeven heeft :), net als jij natuurlijk.. Het is mooi als zo iets vanzelf groeit, zoals dat nu gebeurd is.

Beter als dat je je meisje uit een willekeurige club hebt op Zaterdag-avond, met het doel om z.s.m. een vriendin te 'regelen'.
pi_96248944
Ja ik heb er alle begrip voor dat hij het zo aanpakt! Ik heb alle tijd, en die zal ik hem ook geven als hij daar behoefte aan heeft. Ik ben heel erg benieuwd hoe het gaat als we elkaar straks weer zien, kan niet wachten haha.
pi_96248996
Je kent overigens deze jongen al van jongs af aan, als ik het goed begrijp. Hoe is dan je recent gestrandde relatie ontstaan? Je kwam terug van een vakantiereis, en je had een vriend? Kort na de romance die je jaren geleden met deze jongen hebt gehad?
pi_96249227
Ik ken deze jongen al zo'n 6/7 jaar. Volgens mij waren we beide 16 toen we ons avontuurtje beleefde.
Ik ging op stage en heb daar een jongen leren kennen (mijn ex dus). Maar dit was 3 jaar nadat ik met de jongen op wie ik nu verliefd ben het bed had gedeeld. Was dus niet zo snel erna.
Snap je het nog? :p
pi_96249267
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:40 schreef Rose19 het volgende:
Ik ken deze jongen al zo'n 6/7 jaar. Volgens mij waren we beide 16 toen we ons avontuurtje beleefde.
Ik ging op stage en heb daar een jongen leren kennen (mijn ex dus). Maar dit was 3 jaar nadat ik met de jongen op wie ik nu verliefd ben het bed had gedeeld. Was dus niet zo snel erna.
Snap je het nog? :p
Ja, ik snap het nog... en ik ben benieuwd hoe het afloopt tussen jullie. Is hij een introvert type?
pi_96249458
Ja hij is wel een introvert type ja!
pi_96249491
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:46 schreef Rose19 het volgende:
Ja hij is wel een introvert type ja!
Wees voorzichtig met hem, dan, en alvast veel plezier samen. Ben benieuwd of er iets moois gaat ontstaan tussen jullie.
pi_96249567
Ik zal zeker voorzichtig zijn met hem :) Dankjewel, en ik post het hier wel even als er iets positiefs gebeurt hihi..
pi_96251892
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:03 schreef Phreakingout het volgende:
Ga voor die jongen :)
Believe that anything you can imagine, you can make real.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')