Ik ben verliefd! Tot over m'n oren. Maar nu wil ik weten wat hij voor mij voelt, en dat heb ik natuurlijk wel aan hem gevraagd, maar ik krijg echt geen hoogte van hem!
Ik ken deze jongen al zo'n 6 jaar, en ben een aantal jaar terug met hem naar bed geweest. Dat was eigenlijk gewoon voor de lol, er waren toen geen serieuze gevoelens in het spel.
Ik kreeg een vriend, en het contact met de jongen in kwestie verwaterde. Tot begin dit jaar, het ging uit met mijn vriend en ik kwam weer in contact met hem. Sinds dat eerste gesprek op msn, hebben we bijna dagelijks contact. Msn, sms..
Het is hartstikke gezellig, en we zijn elkaar een beetje aan het aftasten. Nu is het zo dat hij nog nooit een vriendin heeft gehad. En ook ben ik de enige met wie hij naar bed is geweest. Al die jaren dat we geen contact hadden heeft hij toch pogingen gedaan contact met mij te zoeken op hyves en msn, zo vertelde hij me pas.
Een paar weken terug betrapte ik mezelf erop dat ik erg teleurgesteld was als hij niet op msn kwam, of als ik geen smsje kreeg. En als ik hem wel sprak was ik uitermate vrolijk! Ook op mijn werk kon ik aan niets anders meer denken dan aan hem, ik keek steeds naar zijn foto etc, tja ik was verliefd geworden. Ik had altijd al een zwak voor hem, maar het is nu toch wel op zijn hoogtepunt.
Ik heb toen besloten hem te vertellen wat ik voor hem voel, hij had al zo'n vermoeden.
Toen ik hem vroeg hoe hij erover dacht wist hij niet echt wat te zeggen, hij typte voornamelijk bloospoppetjes op msn :p Hij zei ook wel dat er een grote aantrekkingskracht was tussen ons.
Ik stelde voor binnekort iets af te spreken, om te kijken of het in het echt ook nog steeds zo goed klikt. Nou als het goed is komt hij over 2 weken naar mij toe. We wonen zo'n 200 km bij elkaar vandaan, dus ik stelde voor halverwege af te spreken, maar hij stond erop helemaal naar mij toe te komen.
Als ik mijn gevoelige kant toon aan hem, dus vertel wat ik voor hem voel, dat hij zo leuk is etc krijg ik vaak een lieve maar grappige opmerking terug, hij heeft het nooit over zijn gevoelens. Als ik ernaar vraag zegt hij het niet te weten. Nou snap ik dat opzich ook wel, want we hebben elkaar al een tijd niet gezien.
Ik wil het goed aanpakken met deze jongen, want ik ben serieus verliefd. Ik wil hem niet afschrikken of pusherig overkomen. Tot nu toe gaat het uitstekend wat dat betreft :-)
Ik wil me niet vanalles in m'n hoofd halen, ik het gevoel dat hij mij leuk vind, maar misschien trekken jullie een hele andere conclusie uit mijn verhaal.
Hij is altijd degene die op msn een gesprek begint met mij, ik ben degene die onverwachts smsjes naar hem stuurt, waar ik altijd antwoord op krijg! Op msn als we de webcam aandoen, kunnen we uren naar elkaar kijken, en dan worden we allebei toch wel een beetje verlegen.
Hij maakt ook wel vaak een beetje flirterige opmerkingen, zet vaak mijn naam in een smsje (geen idee of dat iets uitmaakt :p) en toont altijd wel veel interesse in mij.
Er zijn nog zoveel andere punten die ik kan noemen, maar ik denk dat m'n verhaal nu wel even lang genoeg is haha. Sorry als het misschien een beetje onsamenhangend is!
Ik hoor graag van jullie of je iets herkend in zijn gedrag, en of dat positief is! Naja kansloos zal het niet zijn anders gaat hij niet 200 km voor me rijden voor een een "date" :p