Ja, precies op die manier.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:10 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Bij mij zitten bandeaubikini's ook voor geen meter. Of ze pletten mijn hele voorgevel, of het bedekt maar met moeite voldoende tiet, of het zakt af.
Ik denk dat het bij kleine stevige boobs het beste zit.
ze hebben het druk ofzo, alles wordt verschoven dus reken maar op zijn vroegst volgende week...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik snap er helemaal niks meer van.
bij mijn bestelling staat er 02 - 06.05, dus dan denk ik toch dat ie vandaag bezorgd moet worden?
verder staat er niiiiks over in behandeling nemen of dat ie onderweg is.
what's wrong?
Howwquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:44 schreef alors het volgende:
[..]
ze hebben het druk ofzo, alles wordt verschoven dus reken maar op zijn vroegst volgende week...
Als je inlogt kun je dat dan niet zien bij saldo?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:55 schreef Laniboekje het volgende:
Vraagje. Vorige maand besteld bij H&M. Een heleboel kon terug maar ik had het hele bedrag al wel betaald (105 euro). Afijn, uiteindelijk bericht op mijn H&M-pagina dat ik 65 euro retour zou krijgen. Maar.... Storten ze dat op mijn rekening of is het een soort van online tegoed voor de H&M? Ik wil het eigenlijk terug op mijn rekening aangezien ik steeds minder geīnteresseerd ben in de H&M en dus ook niet snel meer ga bestellen...
Ik zie dus wel bij mijn saldo staan: retour 63 euro nog wat. Maar ik wil het dus echt terug. Dan maar een belletje er aan wagen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:10 schreef alors het volgende:
[..]
Als je inlogt kun je dat dan niet zien bij saldo?
Volgens mij is het zo dat ze daar automatisch vanuit gaan en als je het terugwilt datje dan even moet bellen.
Wat staat er bij dat TNT ding dan? ook chauffeur is onderweg?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:07 schreef 3Dino het volgende:
Hoe lang kan een bestelling onderweg zijn? De mijne is al een week onderweg, luie chauffeur heb ik dan
Ik was net op tijd, hij is bij mij vanmorgen binnengekomen, en hij is leuk! Mijn bestelling stond overigens op 2-6 mei en kwam dus vanmorgen. Pakket paste niet in brievenbus, dus was heel blij dat Ik thuis was :-Dquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is dus pas ergens in juli leverbaar
Het is een Kiala ding, geen TNT, en ja er staat 'chauffeur is onderweg'. Op de Kiala site staat geen 'pakket ontvangen' o.i.d..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:46 schreef alors het volgende:
[..]
Wat staat er bij dat TNT ding dan? ook chauffeur is onderweg?
Dat is er ergens iets misgegaan. Wat voor datum staat erbij? Anders zou ik er even achteraan bellen...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:36 schreef 3Dino het volgende:
[..]
Het is een Kiala ding, geen TNT, en ja er staat 'chauffeur is onderweg'. Op de Kiala site staat geen 'pakket ontvangen' o.i.d..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |