Bij mij niet iig. Ik heb half april een bestelling geplaatst die in eerste instantie tussen 2 en 6 mei zou komen, nu hebben ze het al verschoven naar 9-13 mei. Geen artikelen toegevoegd/verwijderd in de tussentijd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:32 schreef Nora.. het volgende:
Ik had een mail gestuurd naar de Klantenservice over het feit dat de levertijd steeds verlaat wordt. Blijkbaar is het zo dat als je een artikel toevoegt aan je bestelling, je bestelling onderaan de lijst wordt geplaatst. Klopt dit bij jullie ook? Of wordt de levertijd ook verschoven als je niets toevoegt?
Ja, dat soort excuses geven ze standaard. Slaat nergens op, zeiden ze ook tegen mij. Ene keer was het wel zo bij mn bestelling, andere keer nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:32 schreef Nora.. het volgende:
Ik had een mail gestuurd naar de Klantenservice over het feit dat de levertijd steeds verlaat wordt. Blijkbaar is het zo dat als je een artikel toevoegt aan je bestelling, je bestelling onderaan de lijst wordt geplaatst. Klopt dit bij jullie ook? Of wordt de levertijd ook verschoven als je niets toevoegt?
Ik ben te lui om dingen aan te gaan passen met de naaimachine, maar zal eens een grotere maat passen, zit misschien wat in bij dit soort modelletjes.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:49 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Kan nou niet echt zeggen dat het jurke je op de foto slecht staat, mischien een klein beetje te kort. Maar daar zit ik zelf ook vaak mee te worstelen, vandaar dat ik meesta;l een grotere maat ivm de lengte dan kan ik altijd makkelijk iets eraan veranderen (oa korter maken of enger)
Meestal zijn H&M jurkjes ed langer dan normaal omdat de gemiddelde vrouw ook steeds langer wordt.
Ik heb vandaag een kledingstuk geruild voor een ander zwart dun tuniek jurkje met strikkoord in taille, maar kan het op hun site niet terug vinden, schijnt nieuw te zijn. Zal straks een foto plaatsen waar ik het aanheb, schijnt wel door.
Het zou een geweldig jurkje-achtig iets zijn geweest als het onderste deel geen broekje wasquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:05 schreef MaLo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lijkt me eigenlijk wel fijn als pyjama, ik heb altijd zo'n koude rug omdat mijn shirtje omhoog kruipt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zou een geweldig jurkje-achtig iets zijn geweest als het onderste deel geen broekje was
Hebbe. Allemaal. Behalve de onderste.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is erg leuk en zit lekker alleen enorm slecht in elkaar gezet.quote:
Die zit echt zo ongelovelijk raar met passen bij mij.. :/quote:
Tja dat is de prijs die je betalen moet als het allemaal goedkoper dan goedkoop moet zijn. H&M is ook niet voor niets de Lidl onder de textielwinkels, met als enige pluspunt dat ze hip en trendy zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:44 schreef Bienelientjee het volgende:
Heb ook maar weer wat besteld. Heb nieuwe spulletjes nodig! Helaas is de levertijd weer erg lang.
Valt me wel vies tegen de kwaliteit van H&M laatste tijd. Veel dingen zijn gewoon zo doorschijnend en anders dan als je op het plaatje ziet! Maar goed...we gaan het wel weer zien!
Bij mij zitten alle bandeaubikinitopjes niet goed. Inderdaad net of je halve tieten eruit floepen, of gewoon maar de helft bedekken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:41 schreef kippiedippie het volgende:
[..]
Die zit echt zo ongelovelijk raar met passen bij mij.. :/
Mijn boobs puilen er dan gewoon uit, terwijl het de goede maat is..
Bij mij zitten bandeaubikini's ook voor geen meter. Of ze pletten mijn hele voorgevel, of het bedekt maar met moeite voldoende tiet, of het zakt af.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:05 schreef Zoheetik het volgende:
[..]
Bij mij zitten alle bandeaubikinitopjes niet goed. Inderdaad net of je halve tieten eruit floepen, of gewoon maar de helft bedekken.
Terwijl ik zelf thuis al een bandeau heb die wel aardig goed zit... Maar daar zit geen vulling in, dus misschien is dat het?
Maat 40 was mij al te klein (heb 80C). Groter dan dat niet gepast, had ik geen zin meer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |