nee doe maar niet, ik ben dan wel 24 kilo afgevallen, maar het moet allemaal nog wat strakker wordenquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]nee gaat hem niet worden dan.
Misschien leuk als naveltruitje
Die pagina is nieuw vandaag zie ikquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:16 schreef Zoheetik het volgende:
Ja lief he. Hij's ook leuk in het blauw en rood. Ben gek op blauw-wit, rood-wit en geel-wit gestreept.
Oeh, dat tweede bikinitopje!quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:11 schreef Zoheetik het volgende:
Ik ga even wat dumpen wat ik leuk vind. Komt 'ie:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Mijne ook jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:21 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn bestelling staat nog steeds op 2-6 mei
toch heb ik het gevoel dat ze dat niet meer gaan halen
Ze hebben nog een dagquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:21 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn bestelling staat nog steeds op 2-6 mei
toch heb ik het gevoel dat ze dat niet meer gaan halen
Oeh, dat blauwe jurkje moet ik hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:11 schreef Zoheetik het volgende:
Ik ga even wat dumpen wat ik leuk vind. Komt 'ie:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het jurkje past denk ik ook niet bij mijn figuur, maar ik ga het gewoon proberenquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:52 schreef huuphuup het volgende:
hahahaha dat heb ik ook altijdoeps ik klikte
![]()
dat gele jurkje en blauwe jurkje zijn echt superleuk! Jammer dat het voor mij figuur-technisch een beetje bleh is.
Ff kijken wat er nog meer nieuw is
bij mij ook veranderd ja. Grrr,quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:16 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Is het bij jou nu ook veranderd? Bij mij staat er nu: '' wordt geleverd 09 - 13.05 ''
Ik wacht af..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |