ben zelf ook een midget, maar schijnt (valt mij dus op..) dat kleine mensen dus overal bovenuit schreeuwen om gehioord (gezien) te willen worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:09 schreef freaky40 het volgende:
Is mw. grootsmoel vroeger doof geweest? Zo praat ze namelijk.
Oh, dat zal best. Teh drama, daar leeft ze van.quote:
Weet je wel over wie ik het heb dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ben zelf ook een midget, maar schijnt (is zo) dat kleine mensen dus overal bovenuit schreeuwen om gehioord (gezien) te willen worden.
zelf gelukkig geen last van
En toch word Jo door de ruzies steeds meer populair en Flip juist steeds minder?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, dat zal best. Teh drama, daar leeft ze van.
Sharon heeft alle illegale meegerekendquote:
Mo baalt nog steeds want ze had 200.000-----> maar dan nog zat ze er dus niet dichtbij genoeg en had verlorenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:10 schreef rc_1990 het volgende:
En ze blijven maar zeiken over de vragenJa die had ik eigenlijk wel geweten en die eigenlijk ook wel
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Sharon heeft alle illegale meegerekend
Nou ik doelde meer op haar IQ...quote:Op maandag 2 mei 2011 14:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Flip of Jo van mij... de rest boeit me niet zoveelquote:Op maandag 2 mei 2011 14:12 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik ben op het punt gekomen dat Sharon, Karim of Philip van mij mogen winnen.
Monique en Joanna absoluut niet.
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:12 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik ben op het punt gekomen dat Sharon, Karim of Philip van mij mogen winnen.
Monique en Joanna absoluut niet.
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik ben net wakker, had een lautje geknapt. maar bedacht me na de submit dat die wannebee amercian ook zo hard kwektquote:Op maandag 2 mei 2011 14:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die mw. die (denk) te Amerikaans is voor Nederland.
En Karim blijft maar steeds rekenen wat Flip berekend had. Wat maakt het nou uit die gerekend heeft, ookal had ie het fout hij zat er gewoon een dichste bijquote:Op maandag 2 mei 2011 14:12 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Mo baalt nog steeds want ze had 200.000-----> maar dan nog zat ze er dus niet dichtbij genoeg en had verloren
Ik zit nog steeds (kleinzielig, ik weet het) te wachten op de totale vernedering van Mo: 4e plek of in de finale 3e met een (bijna) lege kluis en 0 % stemmen.quote:
dat snapte ik welquote:
hoop ik ookquote:Op maandag 2 mei 2011 14:14 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds (kleinzielig, ik weet het) te wachten op de totale vernedering van Mo: 4e plek of in de finale 3e met een (bijna) lege kluis en 0 % stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |