Net 5 heeft zelf aangegeven dat het gewoon over 10 dagen zal zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 13:15 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Er staat worden! en er zijn geruchten dat de finale op 15 mei is
Als de beker dus wel al in amsterdam isquote:Op maandag 2 mei 2011 13:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Net 5 heeft zelf aangegeven dat het gewoon over 10 dagen zal zijn
Ja ik snap het ook niet. Denk dat de ruzie van t weekend wordt uitgemolken..quote:Op maandag 2 mei 2011 13:18 schreef iBenny het volgende:
maar waar komt die tekst in die balk vandaan? Das toch gewoon onzin? Ze hebben gewoon bij elkaar geslapen
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:14 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
HeyIk wens niet met AJAX geassocieerd te worden
![]()
Of hij gaat live zeggen dat ze de tering kan krijgenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:18 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet. Denk dat de ruzie van t weekend wordt uitgemolken..
Die mogen jullie hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 13:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als de beker dus wel al in amsterdam is
het zou wel heel dom zijn als ze het tegelijk met Ajax zullen doenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als de beker dus wel al in amsterdam is
Dat zou lachen zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 13:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of hij gaat live zeggen dat ze de tering kan krijgen
Dat is 8 mei dacht ik?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
het zou wel heel dom zijn als ze het tegelijk met Ajax zullen doen
teringtyfusHoer past beter,quote:Op maandag 2 mei 2011 13:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of hij gaat live zeggen dat ze de tering kan krijgen
Ja maar slim zijn ze sowieso niet daar bij de SSt redactiequote:Op maandag 2 mei 2011 13:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
het zou wel heel dom zijn als ze het tegelijk met Ajax zullen doen
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
8 mei - Beker
12 mei - finale SST
15 mei - Einde eredivisie
Simpel... opgelost, slotje
Wat!! Wordt mijn geopende COS nu alweer gesloten??quote:Op maandag 2 mei 2011 13:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
8 mei - Beker
12 mei - finale SST
Kloptquote:Op maandag 2 mei 2011 13:23 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wat!! Wordt mijn geopende COS nu alweer gesloten??![]()
Ik zap langs t ziggokanaal en zie ze gebarentaal doenHints zeker?
Wat een finale weekquote:Op maandag 2 mei 2011 13:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
8 mei - Beker
12 mei - finale SST
Gewoon omdat ze zich vervelen. Doen ze wel vakerquote:Op maandag 2 mei 2011 13:24 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Missie?? Of zomaar omdat ze zich vervelen?
Heb je wel dubbele woord waarde??quote:Op maandag 2 mei 2011 13:22 schreef MargrietV het volgende:
[..]
teringvlektyfuspanterHoer lang genpeg voor op het scrabblebord?
Er zit verbetering in. Eerder gingen ze pitten als ze zich verveelden.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon omdat ze zich vervelen. Doen ze wel vaker
Waarschijnlijk omdat hij haar vriendje was...quote:Op maandag 2 mei 2011 13:26 schreef iBenny het volgende:
Ik las trouwens dat Mo vond dat Maik de slimste in het huis was?
Juist daarom had ze moeten merken dat zn hoofd al in paniek raakte bij het woord appelquote:Op maandag 2 mei 2011 13:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij haar vriendje was...
Als ie exit gaat en op fok komt wil ik wel eens een hartig woordje met hem wisselenquote:
Das haar gemaakte vuilniszakquote:Op maandag 2 mei 2011 13:30 schreef danilel het volgende:
Heeft Jo dat ding wat ze aanheeft uit de kliniek van MamaJo meegenomen?
Ze kan zo weer de operatie tafel op.........
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ie exit gaat en op fok komt wil ik wel eens een hartig woordje met hem wisselen
Daar had willem tell ook last vanquote:Op maandag 2 mei 2011 13:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Juist daarom had ze moeten merken dat zn hoofd al in paniek raakte bij het woord appel
Ze gaat er voorquote:Op maandag 2 mei 2011 13:35 schreef Ginosa het volgende:
Quiz?? Weer een kans voor Mo om expres haar best niet te doen (Yeah, right !!)
Ik las; "Limburgerings cursus"quote:Op maandag 2 mei 2011 13:36 schreef Stability het volgende:
inburgerings cursus? kennis van nederland
quote:
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:42 schreef PC eend het volgende:
Belachelijk dat ze daar kinderen voor gebruiken
wisten we toch al dat zij toch die finale GAAT halen hoe dan ookquote:Op maandag 2 mei 2011 13:46 schreef Ginosa het volgende:
Mo doet haar best voor een sticker..................
jij zoekt alles op, ik gok gewoon maarquote:
alles niet, deze welquote:Op maandag 2 mei 2011 13:49 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
jij zoekt alles op, ik gok gewoon maar
Ik ben een 010er, en ik weet dat zelfs.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:49 schreef Berenjenafok het volgende:
Dat is flauw, voortrekken van de carnavallers daar!
correctie Ruttenquote:
ik vond hem ook wel leukquote:
ja ze wil die stickerquote:Op maandag 2 mei 2011 13:55 schreef angeljacky het volgende:
MO gaat winnen ik weet het fakking 100.000 % zeker
Yeahquote:
quote:
Hoeveel baby's er geboren zijn in 2010quote:
mwah, ze lachte erbij, was niet kwaad, maar moet je dat gezicht van jo zien.....quote:Op maandag 2 mei 2011 13:58 schreef Berenjenafok het volgende:
Mo: ik had eerst 20.0000 opgeschreven!
dat kind kan zo niet tegen haar verlies
Dat is toch ook zuur.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:58 schreef Berenjenafok het volgende:
Mo: ik had eerst 20.0000 opgeschreven!
dat kind kan zo niet tegen haar verlies
Die had dan weer het nadeel gehad dat hij het had moeten opschrijvenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:59 schreef Berenjenafok het volgende:
Denken jullie ook niet dat Maik alle vragen goed had beantwoord!?
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:01 schreef freaky40 het volgende:
Laura is weer 'vrijgezel' zover je van een relatie kon spreken. Alnix heeft haar verlaten. Iemand dit grote nieuws al gehoord vandaag?
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:01 schreef freaky40 het volgende:
Laura is weer 'vrijgezel' zover je van een relatie kon spreken. Alnix heeft haar verlaten. Iemand dit grote nieuws al gehoord vandaag?
afgelopen zaterdag koninginnedag waren ze nog samen in bussum...een vriend van mij heeft ze daar nog gesprokenquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:03 schreef angeljacky het volgende:
Had iemand hier al gemeld dat op Ziggo staat dat het vanavond in de uitzending gaat dat flip en Jo de relatie verbreken?
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:04 schreef Reksie1981 het volgende:
Is het hier al uitgelekt dat Diana de maitresse van Alex was ?
Waarom Flip geen sticker van Djoon heeft geplakt.quote:
Wuut?!quote:Op maandag 2 mei 2011 14:01 schreef freaky40 het volgende:
Precies want dan Jo weer ff extra boos op Flip zijn, Mo voedt dit weer ff vuile............quote:Op maandag 2 mei 2011 14:04 schreef rc_1990 het volgende:
Wat een stelletjes zeikerd! Kunnen gewoon allemaal tegen hun verliesEn dan Mo tegen Jo waar plakt Flip niet eentje van jou erop... Het was toch juist de bedoeling als iemand won dat ie zijn eigen stickers erop plakte! en als ie een missie niet haalde dat ie iemand anders erop plakte. Weer even lekker stoken
Schandequote:Op maandag 2 mei 2011 14:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom Flip geen sticker van Djoon heeft geplakt.
Das verboden van de stem, net als jezelf nomineren!quote:Op maandag 2 mei 2011 14:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom Flip geen sticker van Djoon heeft geplakt.
Ja maar ook belachelijk reactie van Jo. Flip gaat alleen maar voor zichzelfquote:Op maandag 2 mei 2011 14:05 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Precies want dan Jo weer ff extra boos op Flip zijn, Mo voedt dit weer ff vuile............
Nee...Snap het niet. Is toch minstens zo belangrijk als de dood van Osama Bin Laden??quote:Op maandag 2 mei 2011 14:01 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb de streams op pc aan op de achtergrond en lees hier lekker bij, als ik zie dat er iets zal gaan gebeuren mag het geluid even aanquote:Op maandag 2 mei 2011 12:54 schreef iwannabehigh het volgende:
Volgens mij kijken alleen FOKkers nog naar het programma.
Vind ik ook.quote:
als het om deze twitter gaat ...........quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:07 schreef Capaja het volgende:
[..]
als het om deze twitter gaat ...........
[ afbeelding ]
ik hoop het. Beter zo'n drama, dan die lezende en slapende bewonersquote:Op maandag 2 mei 2011 14:06 schreef MargrietV het volgende:
en nu komt het volgende drama, Jo pissig op Flip. dat hij niet een sticker voor haar heeft opgeplakt...
Nee, dan een vraag over carnaval en zo'n wijvenvraag over lingerie.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:07 schreef angeljacky het volgende:
MO voelt zich niet verslagen door Flip, want het was een gokvraag![]()
![]()
Maar op de een of andere manier zijn de ruzies altijd ten nadeel van Flip?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik hoop het. Beter zo'n drama, dan die lezende en slapende bewoners
Ik vroeg me al af waarom iedereen ineens twitterde dat de boot van Gerard Steady Oceans 43 heettequote:Op maandag 2 mei 2011 14:06 schreef iBenny het volgende:
Potje dammen met Gerard
2 mei om 11.59
Twitter mee en maak kans op een spannend bordspelletje.
Gerard moest afgelopen week het Huis der Geheimen verlaten. Hij is dus weer terug in Nederland en jij kan hem in levende lijve ontmoeten. Aankomende donderdag zit hij klaar om een potje te dammen met een fan, misschien wel met jou. Twitter tussen 14:00 en 15:00 uur mee via onze hashtag (#sstnl) en #dammen. Geef antwoord op de vraag: Hoe heet de boot van Gerard? De gelukkige winnaar kan donderdag om 19:00 uur een spannend bordspelletje spelen met de miljonair en krijgt ook nog eens kaarten voor de, uitverkochte, liveshow.
ben zelf ook een midget, maar schijnt (valt mij dus op..) dat kleine mensen dus overal bovenuit schreeuwen om gehioord (gezien) te willen worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:09 schreef freaky40 het volgende:
Is mw. grootsmoel vroeger doof geweest? Zo praat ze namelijk.
Oh, dat zal best. Teh drama, daar leeft ze van.quote:
Weet je wel over wie ik het heb dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ben zelf ook een midget, maar schijnt (is zo) dat kleine mensen dus overal bovenuit schreeuwen om gehioord (gezien) te willen worden.
zelf gelukkig geen last van
En toch word Jo door de ruzies steeds meer populair en Flip juist steeds minder?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, dat zal best. Teh drama, daar leeft ze van.
Sharon heeft alle illegale meegerekendquote:
Mo baalt nog steeds want ze had 200.000-----> maar dan nog zat ze er dus niet dichtbij genoeg en had verlorenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:10 schreef rc_1990 het volgende:
En ze blijven maar zeiken over de vragenJa die had ik eigenlijk wel geweten en die eigenlijk ook wel
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Sharon heeft alle illegale meegerekend
Nou ik doelde meer op haar IQ...quote:Op maandag 2 mei 2011 14:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Flip of Jo van mij... de rest boeit me niet zoveelquote:Op maandag 2 mei 2011 14:12 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik ben op het punt gekomen dat Sharon, Karim of Philip van mij mogen winnen.
Monique en Joanna absoluut niet.
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:12 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik ben op het punt gekomen dat Sharon, Karim of Philip van mij mogen winnen.
Monique en Joanna absoluut niet.
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik ben net wakker, had een lautje geknapt. maar bedacht me na de submit dat die wannebee amercian ook zo hard kwektquote:Op maandag 2 mei 2011 14:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die mw. die (denk) te Amerikaans is voor Nederland.
En Karim blijft maar steeds rekenen wat Flip berekend had. Wat maakt het nou uit die gerekend heeft, ookal had ie het fout hij zat er gewoon een dichste bijquote:Op maandag 2 mei 2011 14:12 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Mo baalt nog steeds want ze had 200.000-----> maar dan nog zat ze er dus niet dichtbij genoeg en had verloren
Ik zit nog steeds (kleinzielig, ik weet het) te wachten op de totale vernedering van Mo: 4e plek of in de finale 3e met een (bijna) lege kluis en 0 % stemmen.quote:
dat snapte ik welquote:
hoop ik ookquote:Op maandag 2 mei 2011 14:14 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds (kleinzielig, ik weet het) te wachten op de totale vernedering van Mo: 4e plek of in de finale 3e met een (bijna) lege kluis en 0 % stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |