Ik weet het, maar die foto is niet door de VS uitgegeven maar gewoon door een lolbroek in elkaar geflanst.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:11 schreef Daniel1976 het volgende:
Eerst maar eens bewijs zien ipv van een slechte fotosoep:
(Niet geschikt voor tere zieltjes: http://www.geenstijl.nl/m(...)a_hoax.html#comments)
Haha, wat denk je nou zelf? Die moslims maken JUIST de grootste heisa om dingen die niet ''praktisch'' zijn. Groot voorbeeld: Allah.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:11 schreef tuut-chips het volgende:
Dat zou best kunnen eigenlijk... Bin Laden was namelijk niet meer voor Al-Qaeda dan hun "gezicht", echt praktische functies waren er volgens mij niet. Ze zullen dus niet veel verzwakt zijn hierdoor.
Dat bedoel ik eigenlijk ook, ze zullen zich vreselijk boos maken omdat Osama dood is, maar veel invloed op hun organisatie zal het niet hebben, daar deed hij inmiddels namelijk niet zo veel meer voor.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:14 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Haha, wat denk je nou zelf? Die moslims maken JUIST de grootste heisa om dingen die niet ''praktisch'' zijn. Groot voorbeeld: Allah.
Hier maken ze juist mot om, Osama bin Laden was als een voorbeeld voor hun, ook al had hij geen praktische functie.
Reken maar dat dit ze niet in de koude kleren gaat zitten!
Maar wat zou de reden zijn dat deze data van te voren wordt besproken; verklaar je nader.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:15 schreef Jovatov het volgende:
Londen was exact 2,5 jaar na 11 september, Madrid precies vijf. Dit jaar is het tien jaar na 9/11, ik acht de kans reëel.
Klopt niet wat ik gepost heb, Madrid was 2,5 jaar later, londen had er niets mee te maken.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:16 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Maar wat zou de reden zijn dat deze data van te voren wordt besproken; verklaar je nader.
Ik heb gewoon het gevoel dat er weinig van klopt; van het hele osama bin laden/sadam hoessein/ gait ghadaffi gezeur.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef Bartcoah het volgende:
Wees allemaal niet zo bang. Hij zal toch niet dood zijn.
Ik zou eerst eens wat lezen over de geschiedenis, dat verduidelijkt een hoop. De V.S. heeft in het verleden namelijk gewoon samengewerkt met deze leiders en ze zelfs van wapens voorzien. De wereld zit niet zo zwart-wit in elkaar als veel mensen denken.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:23 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het gevoel dat er weinig van klopt; van het hele osama bin laden/sadam hoessein/ gait ghadaffi gezeur.
Ja dat bedoel ik ook, maar waarom telkens de smoes dat het allemaal om het aanpakken van terrorisme gaat?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou eerst eens wat lezen over de geschiedenis, dat verduidelijkt een hoop. De V.S. heeft in het verleden namelijk gewoon samengewerkt met deze leiders en ze zelfs van wapens voorzien. De wereld zit niet zo zwart-wit in elkaar als veel mensen denken.
Ze hebben onlangs gedreigd dat wanneer hij dood zou gaan door schuld van de VS, ze Europa in de terreur onder zouden dompelen. Ofzo.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:11 schreef tuut-chips het volgende:
Dat zou best kunnen eigenlijk... Bin Laden was namelijk niet meer voor Al-Qaeda dan hun "gezicht", echt praktische functies waren er volgens mij niet. Ze zullen dus niet veel verzwakt zijn hierdoor.
Ja, dat wordt vast de opmaak.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Net even met een collega over gehad. Wat als er een écht grote wraakactie komt? Zou dat de opmaak voor WO3 kunnen zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |