2-0 inmiddels, goed bezigquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
En m'n [Technisch] IM krijgt na 23 minuten ook nog een negatief WE.. Hoera voor regen
Wel 1-0 voor inmiddels
Ah. De iPhone 4 kloon komt eindelijk uit...quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:20 schreef elby1988 het volgende:
Abonnement verlengt.. Nu wachten op de Galaxy s II![]()
Fok! Cup nog 0-0
Stats?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:37 schreef Flappekz het volgende:
Iemand die een vroeg miljoenenbod aandurft op een speler zonder vergelijking?
Of misschien is het sowieso wel iets voor koekie?
Sorry.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
laatste post vorige pagina...paar minuten geleden
Op dit moment niet, maar ik vrees dat er niemand bereid is tot een vroeg bod van zo'n 5 miljoenquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sorry.
Maar die is wel leuk ja. Ik heb wel interesse, maar ik weet niet of je aan mijn bod al genoeg hebt?
Durf t wel maar heb t niet...quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:37 schreef Flappekz het volgende:
Iemand die een vroeg miljoenenbod aandurft op een speler zonder vergelijking?
Of misschien is het sowieso wel iets voor koekie?
Lijkt me ook niet. Maar dat bedrag zou ik wel neerleggen voor die speler als ik het had.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Op dit moment niet, maar ik vrees dat er niemand bereid is tot een vroeg bod van zo'n 5 miljoen
Spelers met dezelfde stats maar de 23/24 gaan voor zo'n 6 miljoen...quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet. Maar dat bedrag zou ik wel neerleggen voor die speler als ik het had.
Klopt. Ik heb voor de 26 jarige van mij al 5,2M moeten betalen met ongeveer die stats.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Spelers met dezelfde stats maar de 23/24 gaan voor zo'n 6 miljoen...
Thanks!
Precies! Ach ja, komt allemaal wel goedquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb voor de 26 jarige van mij al 5,2M moeten betalen met ongeveer die stats.
Ho hoquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah. De iPhone 4 kloon komt eindelijk uit...
En 58% bbz ondanks negWE op m'n midje, dat valt niet tegen. Kijken of we dit de 2e helft vast kunnen houdenquote:
Ik heb het over het uiterlijk natuurlijk... Specs boeien niet voor een kloon natuurlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:48 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ho hoKijk even naar de specs van de twee..
Voor android heb je er ook.quote:
Alleen Symbian loopt nog (ver) achterquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor android heb je er ook.
Ik verkies overigens mijn X10 boven mijn iPhone 4, puur omdat het beeldscherm groter is...
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:52 schreef Flappekz het volgende:
Oh boi... hier nu ook al iOs <--> Android-discussies?
Ik ook, N97, dat zou DE telefoon worden. Ik koop nooit meer DE telefoon. Eerst een Samsung G600 DE cameratelefoon van het jaar. Bladerde de lak zo van af en maakte een partij brakke foto's (mijn SE van toen met 2.0mp maakte nog scherpere foto's). Toen de N97, dat zou DE smartphone worden. Helaas.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
4-1 (na 3-1) inmiddels, 10 minuten te gaan. Dat hoort niet meer fout te gaan en zou betekenen dat ik voor het eerst in de clubgeschiedenis bekerronde 8 (tevens mijlpaal) haal
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
En ronde8 is binnen, 4-1, 318 HatStats, geen kaarten/blessures
Op naar de dubbele competitietopper en wie weet nog een volgende bekerronde?
Pressievoetbal helpt dus welquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Hmm valt nogal tegen.. dat wordt morgen straftraining..
na de laatste wedstrijden kan dat pas volgens mij..quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:23 schreef NelisZ het volgende:
Je kan in de jeugd toch altijd je competitie verlaten zodra de laatste wedstrijden begonnen zijn? Of is dat tegenwoordig weer anders?
Barcelona - Realquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
maar creativiteit wint van afbraakvoetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |