Voor android heb je er ook.quote:
Alleen Symbian loopt nog (ver) achterquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor android heb je er ook.
Ik verkies overigens mijn X10 boven mijn iPhone 4, puur omdat het beeldscherm groter is...
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:52 schreef Flappekz het volgende:
Oh boi... hier nu ook al iOs <--> Android-discussies?
Ik ook, N97, dat zou DE telefoon worden. Ik koop nooit meer DE telefoon. Eerst een Samsung G600 DE cameratelefoon van het jaar. Bladerde de lak zo van af en maakte een partij brakke foto's (mijn SE van toen met 2.0mp maakte nog scherpere foto's). Toen de N97, dat zou DE smartphone worden. Helaas.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
4-1 (na 3-1) inmiddels, 10 minuten te gaan. Dat hoort niet meer fout te gaan en zou betekenen dat ik voor het eerst in de clubgeschiedenis bekerronde 8 (tevens mijlpaal) haal
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
En ronde8 is binnen, 4-1, 318 HatStats, geen kaarten/blessures
Op naar de dubbele competitietopper en wie weet nog een volgende bekerronde?
Pressievoetbal helpt dus welquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Hmm valt nogal tegen.. dat wordt morgen straftraining..
na de laatste wedstrijden kan dat pas volgens mij..quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:23 schreef NelisZ het volgende:
Je kan in de jeugd toch altijd je competitie verlaten zodra de laatste wedstrijden begonnen zijn? Of is dat tegenwoordig weer anders?
Barcelona - Realquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
maar creativiteit wint van afbraakvoetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |