quote:
Op dinsdag 3 mei 2011 10:12 schreef altootje86 het volgende:@ Zoep ik begreep uit je verhaal dat de vaste lasten 1200 waren, maar 1200 verdienen met zoveel uren? ik zou echt iets anders zoeken! dan kun je zelfs nog beter in een winkel gaan werken... ik zit nu bij gemiddeld 30 uur p/w rond de 1000 euro. netto. zonder mn reiskostenvergoeding en "diplomatoeslag" (wat nog geen 10 euro per maand is, maar goed

) en zo te lezen is dat zelfs nog minder als wat nagelschaartje bij IKEA verdiende... (ik heb ook avondurentoeslag, die is nog niet meegerekend)
@Nagelschaartje. goeie tip! weet jij iemand?

of een manier hoe ik met zo iemand in contact kom? (instelling/bedrijven..? ik heb geen idee

) ik heb nl. niet zoveel bekenden hier in de buurt (amersfoort) die misschien wel iemand weten...

Ik weet niks van die omgeving.
Toen ik begeleiding moest geven, moest het een volledig onbekende zijn. We mochten ook geen bekenden van elkaar doen. Wij moesten dus zoeken in de "via via". Iedereen heeft wel een collega/klasgenoot/vage kennis/vriend die niet weet wat hij moet met z'n werksituatie. Daarom helpt het om het zoveel mogelijk mensen te laten weten dat je het niet zo goed weet. Ik heb ook in de onderhandeling gezeten met een collega van een vriendin, die ik dus verder totaal niet kende. Volgens mij was ik de enige van mijn klas die iemand via internet had gevonden.
Mijn tante is opgeleid tot coach en in die opleiding was het de gewoonte dat je elkaars vriendenkring deed. Ik had binnen mijn vriendenkring namelijk al zo 5 mensen die zeiden "ja graag!". Zij had dat ook en nam die dan mee naar haar opleiding waar ze coaching kregen van 1 van haar medestudenten. Dus wederom: via via.
Wat je ook kunt doen, is eens googelen naar coaching opleidingen. Die mensen halen hun "slachtoffers" ook ergens vandaan. Je kunt dan mailen en aangeven dat je wel in aanmerking wil komen. Hier is een voorbeeldje in Amersfoort, zij zegt dat de leerlingen ook werken met clienten.
http://www.counselling.nl/coaching/amersfoort.html