martelaar, er zijn hier een zooi mensen op dieetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Voor jullie een virtueel stukje taart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
martelaar, er zijn hier een zooi mensen op dieet
En ik niet ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij is virtueel. En als er iets te vieren valt hoort er taart bij
![]()
Bij mij kwam er 'ambachtelijke beroepen' uit, dus slager/bakker etcetera. No thanks!quote:Op maandag 2 mei 2011 22:37 schreef altootje86 het volgende:
ah, nu je het zegt kan ik het me weer herinneren![]()
en zo'n test. tsja. ik heb psychologie gedaan, dus ben een beetje bang dat ik die kan beïnvloeden...![]()
en daarbij, ze gaan vaak ervan uit waar je interesses liggen, of "het lijkt me leuk om te werken als..." - soort vragenlijsten. en ik weet juist niet wat me leuk lijkt om te doen
Dit dus!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sorry maar als ze pauze aftrekken moet je die ook gewoon nemen, je moet ook aan jezelf denken!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee ik ben vandaag 5 jaaren 10 jaar
![]()
en 300+ lakjes!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
score van die 5 jaar: + 2 katten, + 1 huis, + 30 kilo
Aaaahquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Van harte bubs!
Wij zitten in juni op 10 jaar samenSoms kan ik het me nog niet voorstellen, het klinkt zo 'volwassen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |