Die van mij volgend jaarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
Met vent wordt dit jaar 30Wat moet ie met zo'n jong bloempke als ikzelf
OF !! Wij kiezen tenminste voor een lekkere rijpere manquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Die van mij volgend jaarDus dat zeg ik ook vrij vaak
Nah, het is soms nog steeds een klein kindquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OF !! Wij kiezen tenminste voor een lekkere rijpere man![]()
We schelen niet zoveel hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Nah, het is soms nog steeds een klein kind. Maar hoe oud ben jij dan?
Ik wil eerst pics van sjaans bril zienquote:
Awwwquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:34 schreef princess-a het volgende:
Gefeliciteerd en succes Mss
Had ik al eens gezegd dat ik jullie echt allemaal helemaal geweldig vind?
Ik 23, dus wij schelen ook niet zoveelquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
We schelen niet zoveel hoorIk ben 25 namelijk
[..]
Ik wil eerst pics van sjaans bril zien(of had ik die gemist?
)
[..]
Awww
[ afbeelding ]
Ohja pics van Sjaans bril wil ik ook nog steedsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
We schelen niet zoveel hoorIk ben 25 namelijk
[..]
Ik wil eerst pics van sjaans bril zien(of had ik die gemist?
)
[..]
Awww
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ohja pics van Sjaans bril wil ik ook nog steeds
Ik zat net op 't fietse, op weg naar mn huisWaar ik dankzij jullie naartoe verhuisd ben
Helemaal intens gelukkig te zijn omdat ik voortaan een dag minder per week hoef te werken en in 8 weken 5 vrije dagen mag kiezen. Ook weer omdat ik na advies van jullie voor mezelf op gekomen ben
Waar zo'n forum toch al goed voor is
Ahhhquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zat net op 't fietse, op weg naar mn huisWaar ik dankzij jullie naartoe verhuisd ben
Helemaal intens gelukkig te zijn omdat ik voortaan een dag minder per week hoef te werken en in 8 weken 5 vrije dagen mag kiezen. Ook weer omdat ik na advies van jullie voor mezelf op gekomen ben
Ooh wat leuk! Laat je foto's zien als ie af is?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:14 schreef Loqi het volgende:
wat is het hier weer lief
Ik heb een beetje geshopped vandaagLeuke ketting gekocht en onderdeeltjes om zelf een ketting te maken
Jaaaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
AhhhHelemaal geweldig toch? Fijn huisje heb je nu én meer vrije tijd
![]()
![]()
Fijn princess!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ooh wat leuk! Laat je foto's zien als ie af is?
[..]
Jaaa![]()
Lippmannquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Niet alleen lippmann maar ook mijn zoyas zijn binnen
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |