Ebay!quote:
Streuf is Helliemonds voor mutsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ze noemt me streuf
WTF is een streuf?
Oh en mijn phaleaseee dinges was ook maar een garpje...
Even Googelen of Steampunk necklace helpt verderquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geen idee wat ik me hier moet bij voorstellen; maar pics straks![]()
![]()
Ah fuckquote:
Ja, dat dacht ik al, maar ik bedoelde meer welke verkoperquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ebay!
[..]
Streuf is Helliemonds voor muts![]()
Ja das okay hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar die wil ik best maken. Alleen niet nu
http://stores.ebay.com/JJP-Beauty-Supply?_rdc=1quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al, maar ik bedoelde meer welke verkoper
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooo.. Ik zag de gehele 'phaleaseee' al voor me.. Inclusief 'handje'quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ze noemt me streuf
WTF is een streuf?
Oh en mijn phaleaseee dinges was ook maar een garpje...
Ben ik nou scheel als ik geen verzendkosten kan vinden?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://stores.ebay.com/JJP-Beauty-Supply?_rdc=1
15 dollar voor 12 potjes geloof ikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Ben ik nou scheel als ik geen verzendkosten kan vinden?
Whihihi ze doet 'm wel lekkerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooo.. Ik zag de gehele 'phaleaseee' al voor me.. Inclusief 'handje'
[ link | afbeelding ]
quote:International orders: I will allow up to 12 polishes to ship in one package for 18.00 Shipping Priority with no additional charges to shipping. I now offer first class international shipping on orders!! This will take longer than priority so please be patient! You must be patient if your international I have no control over how long it may take, you will be notified when it ships. There's no way to confirm delivery on all international orders, but I ship through paypal so that number may help with some tracking. It will be posted day I ship and you should receive an email containing info on shipped order. International orders won't be shipped until full order is ready to go. If a backorder is involved I will allow you a refund for that item or switch out polishes. If you prefer to wait that's fine also. It takes a while to get to certain places even going priority it can take up to a month or longer for brazil and some other countries, First class even longer.
whehe ik snap dit dus ff niet. Volgens mij heb je ook wel matte TC in huis. Dus waarom wil je dan de matte Zoya?quote:
Ik heb 1 mat lakje; maar koop inderdaad ook geen meer.. Doe mij maar de mat TC en... ik ben sowieso meer van de glanzendquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
whehe ik snap dit dus ff niet. Volgens mij heb je ook wel matte TC in huis. Dus waarom wil je dan de matte Zoya?
en ja, hij is wel erg mooi, maar ik koop geen matte lak zolang ik matte TC heb.
omdat mattes binnen 30 seconden droog zijn. En met een glanzende topcoat kun je ze ook glossy makenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
whehe ik snap dit dus ff niet. Volgens mij heb je ook wel matte TC in huis. Dus waarom wil je dan de matte Zoya?
en ja, hij is wel erg mooi, maar ik koop geen matte lak zolang ik matte TC heb.
Jamaar als ik nou zeg maar die Zoya met een glanzende TC zou doen dan heb ik toch een 'gewoon' blauw lakje? Het bijzondere eraan is juist dat ie mat is...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat mattes binnen 30 seconden droog zijn. En met een glanzende topcoat kun je ze ook glossy maken
Dat is precies het idee jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik moet meteen denken aan Wild Wild West
Ik vindt dat een hele gave stijlquote:
nee, er zit een verborgen shimmer in. Kijk maar naar de foto van AmyGrace in het lakjestopicquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jamaar als ik nou zeg maar die Zoya met een glanzende TC zou doen dan heb ik toch een 'gewoon' blauw lakje? Het bijzondere eraan is juist dat ie mat is...
Falertsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar mattes zijn niet altijd op dezelfde manier matte, zeg maar. Mijn opi mattes zien er heel anders uit dan mijn manglazes en zo zijn er nog wel meer ook.
En ik ben gewoon een hebbert.
Onder de crackles staan ze; wel een stukje naar beneden scrollen, de CG (out of stock allemaal) en Silver staan erboven.quote:
Ik zie zequote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Onder de crackles staan ze; wel een stukje naar beneden scrollen, de CG (out of stock allemaal) en Silver staan erboven.
pff zo blond dat ik zelf niet aan googelen denk...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet niks van die omgeving.
Toen ik begeleiding moest geven, moest het een volledig onbekende zijn. We mochten ook geen bekenden van elkaar doen. Wij moesten dus zoeken in de "via via". Iedereen heeft wel een collega/klasgenoot/vage kennis/vriend die niet weet wat hij moet met z'n werksituatie. Daarom helpt het om het zoveel mogelijk mensen te laten weten dat je het niet zo goed weet. Ik heb ook in de onderhandeling gezeten met een collega van een vriendin, die ik dus verder totaal niet kende. Volgens mij was ik de enige van mijn klas die iemand via internet had gevonden.
Mijn tante is opgeleid tot coach en in die opleiding was het de gewoonte dat je elkaars vriendenkring deed. Ik had binnen mijn vriendenkring namelijk al zo 5 mensen die zeiden "ja graag!". Zij had dat ook en nam die dan mee naar haar opleiding waar ze coaching kregen van 1 van haar medestudenten. Dus wederom: via via.
Wat je ook kunt doen, is eens googelen naar coaching opleidingen. Die mensen halen hun "slachtoffers" ook ergens vandaan. Je kunt dan mailen en aangeven dat je wel in aanmerking wil komen. Hier is een voorbeeldje in Amersfoort, zij zegt dat de leerlingen ook werken met clienten.
http://www.counselling.nl/coaching/amersfoort.html
Zeker!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben gaar en wil naar bed... Maar ik moet m'n nagels nog lakken... *het leven is zwaar*
auw indeed! Kan je geen handschoenen aan op het werk?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:13 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik heb 2 dagen achter elkaar sluit-dienst gewerkt, wat betekent heel de keuken schrobben enzo... en nou heb ik allemaal kloofjes en gaten in mijn gare handen en ik moest net mijn nagellak er af halen: AUWWWWWW!!!!!
Dat kan wel, maar dat gaat zweten en moeten ze steeds aan en uit.... dus dat resulteert uiteindelijk in hetzelfde..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
auw indeed! Kan je geen handschoenen aan op het werk?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Da's wel balen.
Ik draag op m'n werk nu huishoudhandschoenen bij het afwassen en poetsen. Nu denken m'n collega's dat ik vies ben van afwassen.
M'n nagellak werd een creatieve uitspatting die aardig gefaald is. Maar heb geen zin om het nog een keer te doen, dus ik laat het er lekker op zitten. Misschien valt het mee in daglicht.
Nu ga ik slapen![]()
Onder de 100, yay!quote:
Ik moest echt 3x trouwens nadenken op facebook trouwensquote:Op woensdag 4 mei 2011 07:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Onder de 100, yay!
Veel te vroeg voor rijles.
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik moest echt 3x trouwens nadenken op facebook trouwensMaar toen wist ik het!
Whoei, koffertje ingepakt, morgen eerst naar college en daarna richting San Diego voor een paar dagen, 1 dag naar de Zoo en 1 dag naar het Safari parkzin in! En het word supermooi weer, dus dat is helemaal heerlijk
quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik moest echt 3x trouwens nadenken op facebook trouwensMaar toen wist ik het!
Whoei, koffertje ingepakt, morgen eerst naar college en daarna richting San Diego voor een paar dagen, 1 dag naar de Zoo en 1 dag naar het Safari parkzin in! En het word supermooi weer, dus dat is helemaal heerlijk
Wist niet wat jouw achternaam was maar gokte er maar op, en toen ik je fotos zag wist ik hetquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..](dat beest zal ook niet geholpen hebben.
)
Veel plezier in San Diego!
Rijles ging goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |