vraagje, want dat zou een hoop dingen verklaren:quote:Op maandag 2 mei 2011 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ah, de aap komt uit de mouw, ze was kwaad op me omdat ik vrijdag een stuk vlaai had gepakt op HTC.
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik zit ook hard mijn best te doen om mijn lachkick te onderdrukken
het zou zo grappig zijn om d'r een keer recht in haar gezicht keihard uit te lachen....quote:Op maandag 2 mei 2011 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik zit ook hard mijn best te doen om mijn lachkick te onderdrukken
yayquote:
brrrr, gelukkig gaat t nu beter!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:28 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben thuis aan het werk, ideale werkvloer eik![]()
Werd vanmorgen wakker met een zere mond (vorige week ook al ontsteking gehad die ze open hebben gesneden) de pijn nam al snel toe dus toch maar de TA gebeld. Nu zit ik thuis met een uitwerkende verdoving, wéér 1 kies minder en een opengesneden abces met 2 hechtingen
Gaat goed zo....
Maar ik had ook geen zin om het aan te kijken en dan volgende week bij een Turkse tandarts te zitten
gelijk ontslag nemen, scheelt je een preek!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net risotto gegeten, maar ben vergeten om van tevoren aan mijn baas te vragen of dat wel mocht
wat zouden jullie doen?
Even een mailtje sturen en aanbieden dat je het eventueel wel wil uitkotsen? Lijkt me een goede oplossing, en voortaan de fout niet meer maken hequote:Op maandag 2 mei 2011 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net risotto gegeten, maar ben vergeten om van tevoren aan mijn baas te vragen of dat wel mocht
wat zouden jullie doen?
per sms lijkt me beter, ze leest haar mail 's avonds nietquote:Op maandag 2 mei 2011 19:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Even een mailtje sturen en aanbieden dat je het eventueel wel wil uitkotsen? Lijkt me een goede oplossing, en voortaan de fout niet meer maken he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |