Balen!quote:Op maandag 23 mei 2011 17:52 schreef Tink89 het volgende:
En toen was 75% van m'n data op de een of andere manier niet opgeslagen op de computers in het lab...
*mental breakdown*
Aah!quote:Op maandag 23 mei 2011 17:52 schreef Tink89 het volgende:
En toen was 75% van m'n data op de een of andere manier niet opgeslagen op de computers in het lab...
*mental breakdown*
Serieus?!quote:Op maandag 23 mei 2011 17:52 schreef Tink89 het volgende:
*mental breakdown*
NNNNEEEE!quote:Op maandag 23 mei 2011 17:52 schreef Tink89 het volgende:
*mental breakdown*
Nou, ons lab heeft een gezamenlijke schijf... en er is op 12 pc's tegelijk een experiment gedraaid. Blijkbaar hebben alleen pc 1 en 6 geschreven naar de gezamenlijke schijf. De data van de andere pc's is weg. Geen idee hoe het kan, ik heb op alle pc's precies hetzelfde gedaan...quote:
En dat terwijl je morgen ook nog een PIEP tentamen hebtquote:Op maandag 23 mei 2011 19:00 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nou, ons lab heeft een gezamenlijke schijf... en er is op 12 pc's tegelijk een experiment gedraaid. Blijkbaar hebben alleen pc 1 en 6 geschreven naar de gezamenlijke schijf. De data van de andere pc's is weg. Geen idee hoe het kan, ik heb op alle pc's precies hetzelfde gedaan...
Heb m'n begeleider gemaild en de technische mensen van het lab. Momenteel ben ik even de weg kwijt, als m'n begeleider me wil naaien, krijg ik geen voldoende voor m'n scriptie. Ik ga er niet vanuit, maar de paniek begint toe te slaan...
succes!quote:Op woensdag 25 mei 2011 07:24 schreef Bienelientjee het volgende:
Misselijk, vandaag moet ik hem inleveren en ik moet nog aardig wat typen, vandaag mijn 7 AM wake up call!
You can dooo it!quote:Op woensdag 25 mei 2011 07:24 schreef Bienelientjee het volgende:
Misselijk, vandaag moet ik hem inleveren en ik moet nog aardig wat typen, vandaag mijn 7 AM wake up call!
dit.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:30 schreef Renesite het volgende:
Lalalalala wachten op feeedbaaack lalalalalala
Vertel...quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:35 schreef Renesite het volgende:
Alleen MIJN feedback was KUT...
Godverdomme.
Idem hier.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:30 schreef Renesite het volgende:
Lalalalala wachten op feeedbaaack lalalalalala
quote:
Niet helemaal. Heb de inhoud die ik wou laten zien dus voor feedback neergelegd. Daarna heb ik al mijn aanbevelingen en zooi afgemaakt en dat heb ik nog niet laten zien... Maar na de daadwerkelijke inhoud kreeg ik dit dus al te horen...quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
...
En daar komen ze mee nadat je al een eerste versie had ingeleverd? Hadden ze dat niet eerder kunnen vermelden, als supervisors zijnde?
Klote... dat wordt bikkelen.quote:
Weet je al wel wat je wil schrijven? Hoe lang moet ie zijn?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klote... dat wordt bikkelen.
Maar het kan erger: mijn deadline is volgende week en ik heb m'n inleiding niet eens af.
Jou duimen heeft geholpenquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
You can dooo it!![]()
Swindler: ik duim voor minimale aanpassingen!
De bijgevoegde opmerkingen zijn ongeveer 1,5 dag werk schat ikquote:Beste Patrick,
Ik heb je rapport doorgelezen.
Het is een goed leesbaar logisch verhaal geworden.
Zie mijn opmerkingen onder deze mail.
Wat mij betreft laten we het hier bij en hoeven we elkaar niet meer persoonlijk te spreken.
Met vriendelijke groet,
Gedurende de dag bijna geen hol uitvoeren zodat in de avond de stress/adrenaline zodanig is opgevoerd dat je wel productief wordtquote:
Yeehaa!quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:58 schreef Swindler het volgende:
[..]
Jou duimen heeft geholpen
[..]
De bijgevoegde opmerkingen zijn ongeveer 1,5 dag werk schat ik
Gelijk met de mijne dus, sortaquote:
Misschien valt het wel mee!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:54 schreef Susi het volgende:
Ik heb reactie terug naar aanleiding van het inleveren van mijn eerste versie. Ik had niet echt iets aangekondigd, dus ik lees al in de regel van gmail dat het 'een grote verrassing was' voor mijn docent.
Ik durf de mail niet te openen.
Ik durf meestal niet eens op de account te komen die ik voor de uni gebruikquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:54 schreef Susi het volgende:
Ik heb reactie terug naar aanleiding van het inleveren van mijn eerste versie. Ik had niet echt iets aangekondigd, dus ik lees al in de regel van gmail dat het 'een grote verrassing was' voor mijn docent.
Ik durf de mail niet te openen.
Mag/Kan dat zomaar? Bij ons moet je hem namelijk binnen 4 maanden (vanaf het begin) inleveren en soms mag je iets uitlopen bijvoorbeeld i.v.m. een vakantie ofzo.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:35 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb besloten om uiterlijk september te gaan inleveren...
Mijn begeleider weet dat alleen nog niet.
Xx
Njah, ik heb geen idee eigenlijk... Het scheelt dat het voor het overgrote deel niet aan mij ligt dat ik zo verlaat ben.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mag/Kan dat zomaar? Bij ons moet je hem namelijk binnen 4 maanden (vanaf het begin) inleveren en soms mag je iets uitlopen bijvoorbeeld i.v.m. een vakantie ofzo.
Ja, dat is ook weer zoquote:Op zondag 29 mei 2011 22:21 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Njah, ik heb geen idee eigenlijk... Het scheelt dat het voor het overgrote deel niet aan mij ligt dat ik zo verlaat ben.
Kan er op de Blackboardpagina van de bachelorthesis voor de Sociale kant niks over vinden in ieder geval. Zal de coördinator eens mailen
Xx
Een collegejaar loopt altijd van 1 september t/m 31 augustus. Kortom, je hebt nog genoeg tijd.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:33 schreef Cameti het volgende:
Mijn scriptie heb ik 15 Mei ter beoordeling ingeleverd bij mijn begeleider op school.
Hij schiet alleen totaal niet op. Ik heb nogsteeds niets van hem gehoord. (wel al een aantal keer gemaild en voicemail bericht bij hem achter gelaten).
Weet iemand tot wanneer ongeveer de mogelijkheid, normaal gesproken, is om dit af te ronden? Want ik weiger uiteraard op het nieuwe schooljaar te wachten en weer voor een nieuw college-jaar te betalen.
Ik heb namelijk geen idee wanneer dit schooljaar stopt.
Dat is goed om te horen. Dank.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een collegejaar loopt altijd van 1 september t/m 31 augustus. Kortom, je hebt nog genoeg tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |