Een vragenlijst over hoe tevreden ik ben over de werkgeverquote:
Oh die lijstquote:Op maandag 2 mei 2011 10:44 schreef PdeHoog het volgende:
Een vragenlijst over hoe tevreden ik ben over de werkgeverMet allemaal allemaal vragen als "heeft het management wel zijn best gedaan om je uit te leggen waarom sommige stompzinnig lijkende beslissingen worden genomen"
Ja, of alledrie achter elkaarquote:Op maandag 2 mei 2011 10:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz, fijn dat jullie officieel naar Texel gaanwelke dagen precies? Steer; zou het meisje kiezen waarmee JIJ het beste danst.
Vast welquote:Op maandag 2 mei 2011 10:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh die lijst
Krijg je ook nog een exit gesprek?
Za Zo Maquote:Op maandag 2 mei 2011 10:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz, fijn dat jullie officieel naar Texel gaanwelke dagen precies?
Ik had ook liever dat meneer Bin Laden zich hier had verantwoord voor zijn daden. Dit is natuulijk ook voer voor de Conspiracy Theoristen die al nooit geloofden dat hij achter die aanslagen zat en nu kan hij dat nooit meer ontkennen of toegeven.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Ben het met je eens. Ik vind het jammer dat ze hem niet levend opgepakt hebben, want ik vind eigenlijk dat hij ook recht heeft op een proces. En daarna een lang leven in de gevangenis.
behalve dat verantwoorden, dat kan ik me niet voorstellen.
Dat ik zo weinig hoef te doen.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:12 schreef Isabeau het volgende:
Misschien is het nog niet volledig tot je doorgedrongen omdat je er zo'n afstandelijk ('de moeder van mijn zussen en broer') gevoel bij hebt, Bluezz? Of denk je dat het vooral komt omdat je zelf zo weinig kan doen op het moment. En een goed idee om toch naar Texel te gaan
heb je aangegeven het ook fijn te vinden om mee te helpen met regelen? Ze zullen het vast niet slecht bedoelen maar goed dat je van je hebt laten horen, dan weten zij hoe jij je hieronder voelt. Na maandag thuiskomst van Texel dinsdag en woensdag nog vrij?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Za Zo Ma
Dan ben ik Di en Wo nog gewoon lekker vrij en thuis en dan Do en Vrij werken.
Geeft heel veel rust in mn hoofd.
Nu er nog uit krijgen dat ik soms een beetje het gevoel krijg dat het over de moeder van mijn zussen en broer gaat, want zij met z'n drietjes regelen echt bijna alles. (door de afstand en ook doordat zij veruit de oudsten zijn en test. ex.)
En voor een regelaar als ik is dat best lastig. Maar ze doen het hardstikke goed en ik bel elke dag voor updates, maar nou ja het is maar een gevoel.
(heb het ze ook net zitten mailen om het even kwijt te zijn)
Zij hebben het er natuurlijk ook druk mee en jij belt zelf toch wel (vanuit hun geredeneerd denk ik)quote:Op maandag 2 mei 2011 11:15 schreef Bluezz het volgende:
Dat ik zo weinig hoef te doen.
Het heeft er ook mee te maken dat ik me ineens weer heel erg 'de jongste' voel.. 'het nakomertje' en die positie was vroeger wel duidelijk gewoon, iedereen nam beslissingen maakte ruzies zonder dat ik er part of deel aan had.
Ik bel nu dagelijks met allebei de zussen om op de hoogte te blijven van alle details en te vragen hoe ze zich voelen of ze goed geslapen hebben, of ze nog nieuwe kleren gaan kopen maar het schuurt een beetje dat het éénrichtingsverkeer is.
/calimero
Ze staan er absoluut niet bij stil en ik kán ook niets praktisch doen hiervandaan, maar het gaat er me ook om dat ik het gezegd wil hebben want ze kunnen mijn gevoel ook niet 'ruiken'.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kan me je gevoel goed voorstellen B.. Klinkt ook gewoon heel logisch dat je het zo beleeft. Het is aan jezelf of je het wilt doorbreken en hoe je dat gaat doen, maar goed van je dat je het ook aan je broers en zussen heb gemaild. Wellicht dat ze er op een bepaalde manier rekening mee gaan houden..
Preciesquote:Op maandag 2 mei 2011 11:21 schreef Isabeau het volgende:
Zij hebben het er natuurlijk ook druk mee en jij belt zelf toch wel (vanuit hun geredeneerd denk ik)
Maar dat betekent niet dat ze zich niet ook ongerust maken over jou. Dat je weinig hoeft te doen zal vooral een praktische (afstand) reden hebben. Maar ik kan me er iets bij voorstellen dat dat bij jou wat wrijft, jaJe wilt vast heel graag ook iets doen en ook gebeld worden hoe het met je is, want het is ook jouw moeder.
Daarom vind ik het ook zo goed dat je het hebt aangegeven. Duidelijkheid voorkomt wrevel achterafquote:Op maandag 2 mei 2011 11:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze staan er absoluut niet bij stil en ik kán ook niets praktisch doen hiervandaan, maar het gaat er me ook om dat ik heb gezegd wil hebben want ze kunnen mijn gevoel ook niet 'ruiken'.
Ze wonen er gewoon dichtbij en hebben het ook als natuurlijk iets op zich genomen.
hehe lastig he..quote:Het heeft ook met mijn karakter te maken, ik ben nu eenmaal zelf een regelaar
Dat staat er jaquote:Op maandag 2 mei 2011 11:18 schreef FutureFairytale het volgende:
heb je aangegeven het ook fijn te vinden om mee te helpen met regelen? Ze zullen het vast niet slecht bedoelen maar goed dat je van je hebt laten horen, dan weten zij hoe jij je hieronder voelt. Na maandag thuiskomst van Texel dinsdag en woensdag nog vrij?
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat ik zo weinig hoef te doen.
Het heeft er ook mee te maken dat ik me ineens weer heel erg 'de jongste' voel.. 'het nakomertje' en die positie was vroeger wel duidelijk gewoon, iedereen nam beslissingen maakte ruzies zonder dat ik er part of deel aan had.
Ik bel nu dagelijks met allebei de zussen om op de hoogte te blijven van alle details en te vragen hoe ze zich voelen of ze goed geslapen hebben, of ze nog nieuwe kleren gaan kopen maar het schuurt een beetje dat het éénrichtingsverkeer is.
/calimero
Ik vind dat mensen beoordeeld zouden moeten worden op hun doen en laten als Nederlander met of zonder dubbel paspoort tochquote:Op maandag 2 mei 2011 11:25 schreef TAV74 het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)bbele-nationaliteit/
Ligt het nou aan mij dat ik niet snap wat er nu zo erg is aan een dubbele nationaliteit
Dat, en als je zoals bijvoorbeeld mijn schoonzusje een Nederlandse moeder en een Amerikaanse vader hebt vind ik het ook gewoon logisch dat je een dubbele nationaliteit hebt,quote:Op maandag 2 mei 2011 11:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen beoordeeld zouden moeten worden op hun doen en laten als Nederlander met of zonder dubbel paspoort toch
Ik zie ook totaal geen probleem... maar het blijkt wel een probleem te zijn voor een grote groep mensen.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:25 schreef TAV74 het volgende:
Ligt het nou aan mij dat ik niet snap wat er nu zo erg is aan een dubbele nationaliteit
oh ik dacht dat dat over deze week gingquote:
Snap de discussie ook niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:25 schreef TAV74 het volgende:
Vraag me dan vooral af wat dan de zwaarwegende argumenten zijn, heb het gevoel dat het een beetje kuddegedrag is, tot een paar jaar geleden nog nooit iemand over gehoord,quote:Op maandag 2 mei 2011 11:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie ook totaal geen probleem... maar het blijkt wel een probleem te zijn voor een grote groep mensen.
valt wat voor te zeggen maar dan beter oplossen op een andere manier zodat je niet iedereen buiten sluit.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:42 schreef Stereotomy het volgende:
Het is een reactie op die TV-uitzendingen waarop Marokkezen zonder blikken en blozen zeggen dat ze liever in Marokko gaan wonen dan hier in Nederland, maar dat stiekem toch niet doen.
Dan denken mensen die dat zien: ja, hoepel dan maar op, als dat zo makkelijk gaat.![]()
Door het verbieden van de dubbele nationaliteit is het idee dan dat die mensen wat beter integreren omdat ze dan 'niks hebben om op terug te vallen'.
Die hele allochtonendiscussie gaat toch voornamelijk om Moslimlanden en zijdelings over mensen uit economisch achtergestelde landen.
Is het ook welquote:Op maandag 2 mei 2011 11:43 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik vind het maar stom. Ik mag over 2 jaar de Zweedse nationaliteit aannemen. Hoewel het op vrijwel alle gebieden geen verschil maakt, heeft het hebben van een Zweedse nationaliteit op professioneel gebied wel een voordeel: ik kan makkelijker beurzen en andere gelden in de wacht slepen, voor veel zaken moet je gewoon Zweeds zijn. Dus ik zit het sterk te overwegen, maar het lijkt me toch wel een stap om mn nederlanderschap op te geven..
Ik denk dat als je ze vraagt naar die zwaarwegende argumenten dat je dan alleen dingen als 'Je bent toch Nederlander, of je bent het niet' krijgtquote:Op maandag 2 mei 2011 11:39 schreef TAV74 het volgende:
Vraag me dan vooral af wat dan de zwaarwegende argumenten zijn, heb het gevoel dat het een beetje kuddegedrag is, tot een paar jaar geleden nog nooit iemand over gehoord,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:44 schreef Sarabi het volgende:
Werd ik 2x gebeld ben ik helemaal kwijt wat ik tegen B. wou zeggen....
In ieder geval eenvoor B en ik vind het toch wel knap hoe goed je je gevoelens begrijpt
Niet zo belangrijk
Egopost3e jaar pas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Confidence through competence
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:44 schreef Sarabi het volgende:
Werd ik 2x gebeld ben ik helemaal kwijt wat ik tegen B. wou zeggen....
In ieder geval eenvoor B en ik vind het toch wel knap hoe goed je je gevoelens begrijpt
Niet zo belangrijk
EgopostIk heb ook een aantal vakken meerdere keren moeten doen voordat ik het haal en doe vier jaar over mijn bachelor. Ik zie het niet als een groot probleem. Maar ik snap je wel, toen ik een hoop vakken niet haalde zat ik ook in een downgevoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Thanksquote:
Nee, qua voordelen enzo maakt het ook helemaal niets uit. EU is EU. Ik kan me voorstellen dat als je uit een niet-EU land komt, dat het dan een verschil maakt. Zo is een vriend van me Zwitsers, en voor hem zou het hebben van een EU paspoort heel veel administratieve rompslomp schelen. Voor mij is het alleen op het gebied van geld wellicht voordelig. Ach ja, moet toch nog minstens 2 jaar wachten voordat ik het aan zou mogen vragen...quote:Op maandag 2 mei 2011 11:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Is het ook wel
Wij konden ons vorig jaar ook laten naturaliseren maar ik zie geen enkele reden om dat te doen eigenlijk? Ben toch gewoon een Nederlandse?
In mijn derde jaar was ik half niet zo volwassen als jij en haalde ik nog veel meer vakken niet. En kijk, ik heb het overleefd. Tot nu toe dan.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks
En ja het 3e jaar is nu wel pas voor het eerst dat ik mezelf zo tegenkom
Ik weet ook dat het niet raar is en dat er zoveel mensen het niet nominaal halen maar toch
Stom gedoe
En terecht: ik vond dat een bijzonder grote aanfluiting worden zegquote:Op maandag 2 mei 2011 11:39 schreef borisz het volgende:
Nog een Boriszje: OM gaat niet in beroep tegen Marco Kroon.
Je zult er wel wat voor moeten doen, maar ja uiteindelijk wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef Sarabi het volgende:
@Steer & Borisz
Dankjewelhet komt allemaal goed dus?
Tuurlijk nietquote:Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef Sarabi het volgende:
@Steer & Borisz
Vind je? Volgens mij los je er niets mee op, gevoel van die mensen veranderd er echt niet door, en het worden niet ineens blanke katholiekenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
valt wat voor te zeggen maar dan beter oplossen op een andere manier zodat je niet iedereen buiten sluit.
quote:
Steer Wilders?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ohohohooo lever je paspoort maar in Pee
Is goed! Waar wil je hem hebben?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ohohohooo lever je paspoort maar in Pee
Nou dan! Wat miep je danquote:
Ja, waren ook een paar keuzevakken dus de planning was sowieso vervelendquote:Op maandag 2 mei 2011 11:54 schreef Stereotomy het volgende:
holy crap 12 tentamens is ook erg veel hoor...
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:57 schreef Sarabi het volgende:
Je weet dat ik graag miep
Maar ik ga nu even de Donald Duck lezen
Luchtalarm begon ook al. De taliban komtquote:Op maandag 2 mei 2011 12:03 schreef Bluezz het volgende:
Hoor net op de radio dat de Rabobank site plat ligt omdat er expres veel data naar toe wordt gestuurd.
Osama
Trouwens, is hij nou al in zee gemieterd die man? Dat is toch stom? Je wil misschien over een aantal weken nog eens verifiëren of het hem echt was of zoiets?
jazeker! Je doet het sowieso veel beter dan ikquote:Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef Sarabi het volgende:
@Steer & Borisz
dat is fijn! Vakantie!quote:Op maandag 2 mei 2011 11:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, waren ook een paar keuzevakken dus de planning was sowieso vervelend
Ook een reden waarom ik er een paar niet gehaald heb.
Maar dat gaan we nu allemaal vergeten.
Ik ga zelfs komende week van een soort vakantie genietenzo min mogelijk doen
Er gaan veel te veel geruchten de wereld over nu. Maar ik kan me wel voorstellen dat ze niet bekend maken waar het lijk is eigenlijkquote:Op maandag 2 mei 2011 12:03 schreef Bluezz het volgende:
Trouwens, is hij nou al in zee gemieterd die man? Dat is toch stom? Je wil misschien over een aantal weken nog eens verifiëren of het hem echt was of zoiets?
Dat komt niet zo lekker uit vanavond.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Sarabi, het komt allemaal wel goed met je studie hoor. Met 12 tentamens in 6 weken is het niet gek dat je er een paar niet haalt.
Lastig probleempje met een collega trouwens, iemand wijze raad? Het is niet zo'n leuke collega, en voorheen bracht ik haar na een avonddienst vaak thuis. Is voor mij echt omrijden en het levert me een half uur extra reistijd op. Nu hebben we vanavond allebei avonddienst en heeft ze dus een sms gestuurd waarin ze vraagt of ze na het werk mee kan rijden. Heb ik niet zo'n zin in, maar hoe breng je zo'n boodschap subtiel over?
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:04 schreef Bluezz het volgende:
Lekker , maar niet zo goed al dat vet voor je darmpjes FF (net als dat bamiblokkie)
kun je t nog ruilen?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:06 schreef Bluezz het volgende:
Lezen in het zonnetje op het balkonnetje, straks schoenen shoppen, mss toch een langer vestje kopen vanwege de zadeltasjes in mijn jurkje waar ik me toch wat onzeker over voelbieb en kruidvat.
Het is inderdaad wel logisch dat ze het niet bekend maken, die strategie kennen we al sinds Hitler en andere Nazi kopstukken. Maar ik geloof ook niet dat ze hem in zee gemieterd hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er gaan veel te veel geruchten de wereld over nu. Maar ik kan me wel voorstellen dat ze niet bekend maken waar het lijk is eigenlijkEn dat ze het ook niet begraven op een bekende plek. Ik zou verwachten dat ze ergens een geheime lokatie hebben en hem een anoniem graf geven.
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat komt niet zo lekker uit vanavond.
tot straks!
ok thnxquote:
als niemand direct naar de tasjes kijkt als je em aan hebt is er idd niks aan de handquote:Op maandag 2 mei 2011 12:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tis een prima jurkje voor de rest en die tasjes zitten w.s. vooral in mijn hoofd.
'Dat geeft niet, tot straks'quote:Op maandag 2 mei 2011 12:07 schreef Bluezz het volgende:
Dat komt niet zo lekker uit vanavond.
tot straks!
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Mens, als je had gezegd dat het wel geeft ruk ik je hart via je ***** naar buiten.
duidelijkquote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
'Dat geeft niet, tot straks'
Mens, als je had gezegd dat het wel geeft ruk ik je hart via je ***** naar buiten.
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je weet dat ik graag miep
Maar ik ga nu even de Donald Duck lezen
Nee da's echt knap lastig, de Donald Duck lezenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]Het gaat je echt wel lukken Saar, het lijkt me ook echt niet makkelijk hoor
Ik geloof het ook niet, meest belangrijke kopstuk in jaren en je discard hem zomaarquote:Op maandag 2 mei 2011 12:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel logisch dat ze het niet bekend maken, die strategie kennen we al sinds Hitler en andere Nazi kopstukken. Maar ik geloof ook niet dat ze hem in zee gemieterd hebben.
[..]
Oeh, lekkerquote:Op maandag 2 mei 2011 12:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Camping geregeld voor morgen tot vrijdagzo ff naar Hengelo voor nog wat nodige kampeergear.. Zin om ff weg te gaan
Jah! Daar krijg ik pas echt een vakantiegevoel vanquote:
Jahquote:Op maandag 2 mei 2011 12:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jah! Daar krijg ik pas echt een vakantiegevoel van![]()
Wel warme kleren mee, het wordt koud 's nachts
lekker zegquote:Op maandag 2 mei 2011 12:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Camping geregeld voor morgen tot vrijdagzo ff naar Hengelo voor nog wat nodige kampeergear.. Zin om ff weg te gaan
Tondeuse standje 3?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:43 schreef freecell het volgende:
Jah
Wij gaan eind mei een weekend kamperen, ik en héél benieuwd
Hmmm, oudtse ziet er nu alweer uit als een straatschoffie. Dat haar is echt drama
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:50 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een beetje statisch, maar het is zo'n lekkere volle bos blond spul
Jammer om er een tondeuze over te halen...
precies, ikkan er zo lekker in woelen en 'smorgens staat het recht omhoogquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:54 schreef FutureFairytale het volgende:
shit ik wil nog een boek meenemen voor op vakantie. Lees alleen nooit dus heb geen idee wat leuk is. Iemand een aanrader dat ik kan kopen of halen bij de bieb?
zou ik ook niet doen idd, dit staat juist zo leukquote:Op maandag 2 mei 2011 12:54 schreef freecell het volgende:
[..]
precies, ikkan er zo lekker in woelen en 'smorgens staat het recht omhoog
Helemaal kort vind ik zonde
zeker. Als hij het later zelf kort wil kan dat altijd nogquote:Op maandag 2 mei 2011 12:54 schreef freecell het volgende:
[..]
precies, ikkan er zo lekker in woelen en 'smorgens staat het recht omhoog
Helemaal kort vind ik zonde
Tolkien - Lord of the Rings deel 1-3quote:Op maandag 2 mei 2011 12:54 schreef FutureFairytale het volgende:
shit ik wil nog een boek meenemen voor op vakantie. Lees alleen nooit dus heb geen idee wat leuk is. Iemand een aanrader dat ik kan kopen of halen bij de bieb?
Slik je wel tabletjes ertegen?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:18 schreef Bluezz het volgende:
Nicci French is misschien wel wat voor je. Leest makkelijk weg en is lekker spannend.
Warm in de zon, alleen die hooikoortsIk voel me de hele dag alsof ik tegen een griep aanzit
Ik zou het ook zo laten hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 12:50 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een beetje statisch, maar het is zo'n lekkere volle bos blond spul
Jammer om er een tondeuze over te halen...
Ja, al 2 maanden en neusverstuiver om de 6 a 8 uurquote:
*grinquote:Op maandag 2 mei 2011 13:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, al 2 maanden en neusverstuiver om de 6 a 8 uur
Kan je nagaan hoe het zou zijn als ik niks zou spuitensnuiven & slikken
quote:
Als niet geoefend lezer zou ik maar niet beginnen aan dat soort boekenquote:
het is dit jaar wel feest.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, al 2 maanden en neusverstuiver om de 6 a 8 uur
Kan je nagaan hoe het zou zijn als ik niks zou spuitensnuiven & slikken
Nou, zal ik dan de Kameleon-reeks maar voorstellen?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
[..]
Als niet geoefend lezer zou ik maar niet beginnen aan dat soort boeken.
Ook niet trouwens als je het hele sci-fi of fantasy genre niet ligt.
oeh, mijn favoriet!quote:Op maandag 2 mei 2011 13:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, zal ik dan de Kameleon-reeks maar voorstellen?
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:36 schreef Stereotomy het volgende:
Samenvatting van 4 minuten. Heb het allemaal gemist maar ben weer up to date
Maeve Binchy of Rosamunde Pilcher. Hun boeken lezen lekker weg en sommige van Binchy zijn lekker dik.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Het is redelijk dramatisch inderdaad... Net 10 minuten naar buiten geweest met dekinders en heb nu twee sippe niezende, tranende en hoestende kindertjes.. Gauw weer naar binnenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
*grin
vervelend zeg. Tis ook wel flink raak met stuifmeel enzo.
Doen.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...twijfelgeval. Net 20 minuten buiten gewandeld en ik begon de knie weer te voelen. Alsof er iets opzwelt of zo. 't Was vrij snel weer weg toen ik eenmaal zat. Dat wel.
Maar nu twijfel ik of ik de fysio zal bellen of niet.
Ja hequote:
Kan ook, maar meestal heeft een goede (sport)fysio veel meer verstand van knieënquote:Op maandag 2 mei 2011 14:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja heIk wil weten wat het probleem is en wat ik evt aan kan doen VOOR ik de boel de gort in loop
Of ik ga eerst ff langs de huisarts.....
Gohquote:'Bin Laden doelbewust gedood'
Uitgegeven: 2 mei 2011 14:29
Laatst gewijzigd: 2 mei 2011 14:29
AMSTERDAM – De Amerikaanse elitetroepen hebben terroristenleider Osama bin Laden doelbewust gedood. De missie was niet hem gevangen te nemen.
Dit heeft een Amerikaanse regeringsfunctionaris bevestigd tegenover Reuters.
Later meer.
Oh ja... daar komen de complot theorieen weerquote:
*grinquote:Op maandag 2 mei 2011 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh ja... daar komen de complot theorieen weer
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:51 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Oh peetje, kom maar bij ome steer op tafel liggen![]()
Nee hoor. Da's niet typisch. Ik had niet anders verwacht eigenlijk. Het zou echt zoveel shit met zich mee brengen als je zo'n figuur gevangen zet.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
*grin
toch is het ergens typisch dat de meest gezochte man doodgeschoten wordt ipv gevangen
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:51 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Oh peetje, kom maar bij ome steer op tafel liggen
wat hij had toch een nierziekte? zet hem voor de camera's , laat zien dat ie leeft, en laat hem dan wegkwijnen .. met een beetje nierziekte en zonder medicatie is dat zo gebeurt hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 14:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoor. Da's niet typisch. Ik had niet anders verwacht eigenlijk. Het zou echt zoveel shit met zich mee brengen als je zo'n figuur gevangen zet.
a) WAAR zet je hem gevangen? Guantanamo Bay of een zwaarbeveiligde gevangenis in de VS?
b) Wie wil hem verdedigen in een proces in Amerika?
c) Hoe lang zou zo'n proces duren?
d) Hoe snel heb je de mensenrechten-organisaties op je dak als je hem ter dood laat veroordelen?
e) Waar zou het proces moeten plaatsvinden? De VS of Den Haag bijv,
Nu zijn ze in ene keer van al het gezeik af. Ik denk dat ze geleerd hebben van Saddam
Was wel een stuk leuker geweestquote:Op maandag 2 mei 2011 14:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat hij had toch een nierziekte? zet hem voor de camera's , laat zien dat ie leeft, en laat hem dan wegkwijnen .. met een beetje nierziekte en zonder medicatie is dat zo gebeurt hoor
Wat verwachtte je precies dat je vraag op zou leveren? Hoe groot is de kans dat je baas zou zeggen: "Jep, ik heb over je geroddeld en we gaan je wegpesten! Klopt als een bus!"?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:53 schreef FutureFairytale het volgende:
net baas eerlijk vertelt over vreemd telefoontje van afgelopen week van dat collega met hem samen mij proberen weg te krijgen. Hij zei dat hij nooit met diegene over mij heeft gehad. Dus ik vroeg met iemand anders misschien. Kreeg niet direct antwoord...uiteindelijk zei hij nee. Ik zei toen dat ik ook niet zou verwachten dat hij roddelt en als er iets is dat hij het dan wel direct zegt. Anyway, nu is het klaar alleen jammer dat hij wel even na moest denken na de 2e vraag.
En wat lees ik daar weer in eerste instantie...quote:Op maandag 2 mei 2011 15:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kom net onder in de kast trouwens een trommel met droge kaakjes tegen. Ik wist niet eens dat die daar stondenZou me niet verbazen als die ruim een half jaar oud zijn.
Maar nog helemaal goed heEn krokant
mijn (lievelings) geschiedenis lerares kon super vertellen, die heeft eens een heel uur alleen maar lopen opsommen op wat voor manier ze je konden martelen en doden in die tijdquote:Op maandag 2 mei 2011 15:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Was wel een stuk leuker geweest![]()
ff goed pijn laten lijden
Daar hadden ze in de middeleeuwen wel goeie martelmaatregelen voor
mag aannemen dat die monteur kosteloos is? is hen pronbleem als e lijn stuk isquote:Op maandag 2 mei 2011 14:47 schreef krakkemieke het volgende:
Het is weer zo'n dag....... De wasmachine heeft niet goed gecentrifugeerd en mijn telefoonlijn is stuk. Morgen komt er dus een dure KPN monteur.
Dat ik uit de kast kom?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En wat lees ik daar weer in eerste instantie...
Volgens hun meting zit het probleem in het huis, dan is het voor mij.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mag aannemen dat die monteur kosteloos is? is hen pronbleem als e lijn stuk is
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mijn (lievelings) geschiedenis lerares kon super vertellen, die heeft eens een heel uur alleen maar lopen opsommen op wat voor manier ze je konden martelen en doden in die tijddat was echt gruwelijk allemaal maar tegelijkertijd bracht ze t heel grappig
Wie ga je als eerst daten?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat ik uit de kast kom?Neehee....accepteer het nou maar gewoon.....ik ben er zoeentje die verzot is op vrouwen
Vooral leuke vrouwen
En daar zit de SC hier vol mee, dus ik heb me handen vol aan jullie
Mooi he, techniek. Het heeft het martelen zeker makkelijker gemaakt voor degene die moest martelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Altijd leuk
Ik heb pasgeleden eens een korte wikipedia ronde gedaan rondom dat onderwerp omdat ik ergens in een boek een keer iets las over levend gevild worden. Dan kom je ook best een boel mogelijke opties tegen.
Soms is het jammer dat we tegenwoordig zo humaan zijn want sommige mensen gun je dat best.
Moeilijk, moeilijk....Lastig, lastig.....quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mooi he, techniek. Het heeft het martelen zeker makkelijker gemaakt voor degene die moest martelen.
Ik zal ze niet zo vaak dragen, maar voor naar mijn werk is het ook wel weer netjes en af te wisselen met gympen.quote:
Je zou het níet zeggen!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:37 schreef Bluezz het volgende:
Oh en ik vergeet helemaal een schoteltje melk uit te delen vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
Want Xena is vandaag 7 jaar geworden![]()
[ afbeelding ]
Een vlinder.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:40 schreef DarkElf het volgende:
Leuke foto, gefeliciteerd en wat heeft ze gehad voor haar verjaardag?
Xenaquote:Op maandag 2 mei 2011 15:37 schreef Bluezz het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Feeeeeeeeeeeeeeeeeeestuhquote:Op maandag 2 mei 2011 15:37 schreef Bluezz het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Staat mooi onder een effen zwart jasje, een paars-Pee-ruitje:quote:Op maandag 2 mei 2011 15:22 schreef Bluezz het volgende:
g heeft een nieuw hemelsblauwe polo en een paars/wit kleinblokje overhemd gekocht voor onder net jasje.
klopt maar denk 'zeg t maar'. Dan weet hij dat ik dingen te horen krijg. 27 mei heb ik 2e gesprek.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat verwachtte je precies dat je vraag op zou leveren? Hoe groot is de kans dat je baas zou zeggen: "Jep, ik heb over je geroddeld en we gaan je wegpesten! Klopt als een bus!"?
Het is een vreemd zooitje daar. Ik zou maar snel stewardess worden.Wanneer weet je daar iets meer over eigenlijk?
Pee, voorzichting met de knietjes.
Gezelligquote:Op maandag 2 mei 2011 16:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lang verhaal, woensdag hier gepost
zit op mobiel, krijg rsi als ik alles opnieuw typquote:
Heilige drie eenheid. Gerst, hop en water.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:36 schreef golfer het volgende:
Ik heb nu al zin in straks bijkletsen en drinken en eten met mijn 2 oud-collegaatjes in de Jopenkerk
Weet niet of ze er eend bij serveren.quote:
lekker, koken uit een pakjequote:Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef kanovinnie het volgende:
Zo. Weer een dag achter de rug. Straks maar even kip madras eten. Natuurlijk wel die van Knorr, lekker makkelijk
Ik ga bij een vriend eten, zijn ouders zijn ook op vakantie. En misschien had je het nog niet door, ik ben geen held in de keuken. Hij ook niet.quote:
guttegut niet zo verdedigend meteenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga bij een vriend eten, zijn ouders zijn ook op vakantie. En misschien had je het nog niet door, ik ben geen held in de keuken. Hij ook niet.
have fun met je ex-collega'squote:Op maandag 2 mei 2011 16:36 schreef golfer het volgende:
Ik heb nu al zin in straks bijkletsen en drinken en eten met mijn 2 oud-collegaatjes in de Jopenkerk
Als je hier post ga je vanzelf beter kokenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga bij een vriend eten, zijn ouders zijn ook op vakantie. En misschien had je het nog niet door, ik ben geen held in de keuken. Hij ook niet.
heb dat pakje op, niet zo gek op. Maar ben sowieso niet dol op curry's. Wel te doen maar ziet er vaak lekkerder uit dan het is vind ik.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef kanovinnie het volgende:
Zo. Weer een dag achter de rug. Straks maar even kip madras eten. Natuurlijk wel die van Knorr, lekker makkelijk
Ik vind dat soort ideeën niet echt beschaafd. Kijk, dat hij nou wel van het martelen was betekent nog niet dat we dat ook lekker terug gaan doen. Maar goed, hij is dood.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:04 schreef PdeHoog het volgende:
kan je toch in fijne blokjes snijden en opbakken net als spekjes en dan erdoor doen?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef LieLie het volgende:
Ook weer thuis!
Ga voor mezelf een ratatouillequiche maken, lekker met geitenkaas![]()
Ik had nog een speklapje in de diepvries, die wil ik er wel bij.
Maar zou ie in stukjes door de quiche ook lekker zijn
dankjequote:Op maandag 2 mei 2011 17:21 schreef Isabeau het volgende:
Oh, FFT, ik heb wel een paar Nicci French boeken, wil je er wel 1 of 2 toesturen als je ze mee wilt nemen. Kan je ze ook gewoon bij het zwembad lezen, want ik hoef ze niet per se terug
goede keuzequote:Op maandag 2 mei 2011 17:25 schreef Bluezz het volgende:
Quiche en spekblokjes is een goeie combi
Ik ga aan de slag met mn witlof met ham en kaas uit de oven![]()
ik ben ruim over de grens van mn telefoonrekening heenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:31 schreef Stereotomy het volgende:
Zooo, weer ruimschoots over de kcal grens heen vandaag.
Vanavond het er maar afdansen
wat eet je veel nu dan? rijst/pasta?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:33 schreef Sarabi het volgende:
Voor het eerst sinds lange tijd weer bij mijn ouders gegeten
Niet slechtin ieder geval weer eens een keertje aardappelen
Omdat we thuis ook meestal aardappelsgroentevlees aten ging ik ook heel vaak pasta & rijst eten toen ik het huis uit was. Is vanzelf weer bijgetrokkenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:51 schreef FutureFairytale het volgende:
wat eet je veel nu dan? rijst/pasta?
Waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:28 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Analysetijd!![]()
In het trappenhuis kan ik naar buiten, het platte dak op. Daarvandaan heb ik deze foto gemaakt. Er is een brandtrap naar boven, maar ik weet niet of ik m'n nek wil riskeren om een van de met '?' aangegeven sprongen te wagen.![]()
Wat denken jullie?
Nou *voor het geval dat* ik mijn sleutels vergeet.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?![]()
Een brandtrap is om naar beneden te gaan, dat lukt wel.
Ja. Dat wil ik dus niet meerquote:Op maandag 2 mei 2011 17:31 schreef Stereotomy het volgende:
Zooo, weer ruimschoots over de kcal grens heen vandaag.
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo meteen krieltjes in de oven doen met knoflook en rozemarijn. En dan een varkenshaasje en roergebakken kleine groene asperges en sugar snaps er bij
Memo een sleutel geven, of er eentje verstoppen op het platte dak lijkt me qua levensverwachting een betere zetquote:Op maandag 2 mei 2011 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou *voor het geval dat* ik mijn sleutels vergeet.
In dat geval zou ik het proberen. Hang vast een klimuitrusting aan de trap!quote:Op maandag 2 mei 2011 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou *voor het geval dat* ik mijn sleutels vergeet.
Heb vandag een Bounty, Snickers en Nuts op.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Dat wil ik dus niet meerDus vanavond gewoon minder kcals
Zo eens even rekenen
Ik heb maar één sleutel. Misschien moet ik die eens bij laten maken voor de 2 maanden dat ik hier nog ben...quote:Op maandag 2 mei 2011 18:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Memo een sleutel geven, of er eentje verstoppen op het platte dak lijkt me qua levensverwachting een betere zet
Voor 5 euro ben je dan klaar toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb maar één sleutel. Misschien moet ik die eens bij laten maken voor de 2 maanden dat ik hier nog ben...
Een klimuitrusting is duurder.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb maar één sleutel. Misschien moet ik die eens bij laten maken voor de 2 maanden dat ik hier nog ben...
Als het geen gecertificeerde sleutel is idd. En dan eentje aan Memo geven. Mits memo die verantwoordelijkheid wil dragen.quote:
Een nieuwe sleutel bij laten maken lijkt me minder gevaarlijkquote:Op maandag 2 mei 2011 18:28 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Analysetijd!![]()
In het trappenhuis kan ik naar buiten, het platte dak op. Daarvandaan heb ik deze foto gemaakt. Er is een brandtrap naar boven, maar ik weet niet of ik m'n nek wil riskeren om een van de met '?' aangegeven sprongen te wagen.![]()
Wat denken jullie?
Steer leeft tegenwoordig gevaarlijk. Uitgaan, vrouwen.....quote:Op maandag 2 mei 2011 18:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een nieuwe sleutel bij laten maken lijkt me minder gevaarlijk
Ik een mergpijpjequote:Op maandag 2 mei 2011 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb vandag een Bounty, Snickers en Nuts op.
ik zag net allemaal blije mensen in Amerika op tv, Geraldo (?) die roept: we hebben de ploert, de ploert is dood..quote:
De enige die er (in onze Nederlandse ogen in ieder geval) normaal op reageert is Obama tot nu toe. Bush zou in dit geval met een voetbalsjaal en confetti opgekomen zijn denk ikquote:
Datquote:Op maandag 2 mei 2011 18:33 schreef LieLie het volgende:
Memo een sleutel geven, of er eentje verstoppen op het platte dak lijkt me qua levensverwachting een betere zet
In het licht der verkiezingen doet ie het slim jaquote:Op maandag 2 mei 2011 18:45 schreef TAV74 het volgende:
De enige die er (in onze Nederlandse ogen in ieder geval) normaal op reageert is Obama tot nu toe. Bush zou in dit geval met een voetbalsjaal en confetti opgekomen zijn denk ik
Snap wel dat ze blij zijn dat ze met hem afgerekend hebben, maar de manier waarop ze reageren staat wel heel ver van me af. Flink cultuurverschil.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik zag net allemaal blije mensen in Amerika op tv, Geraldo (?) die roept: we hebben de ploert, de ploert is dood..
etc etc
ik snap t niet zo eigenlijk.
Slimquote:Op maandag 2 mei 2011 18:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
ja dat ze met hem afgerekend hebben snap ik ook wel en ik snap ook wel dat Bin Laden voor veel mensen daar staat voor 'the war on terrorism' maar dat juichen en gedoe snap ik niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Snap wel dat ze blij zijn dat ze met hem afgerekend hebben, maar de manier waarop ze reageren staat wel heel ver van me af. Flink cultuurverschil.
Roflquote:Op maandag 2 mei 2011 18:47 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)eten-passagiers.html![]()
quote:
Ja. Meestal wat slijmvorming bij mij. Of een teken dat ik verkouden begin te wordenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:16 schreef LieLie het volgende:
Hebben jullie ook wel eens een raar gevoel bij het slikken?
Alsof er wat in je keel blijft zitten, of in de weg zit?
Ja. Waar-ie Trump te grazen nam, toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Heb je die speech van hem gezien laatst? Daar was hij wel funny. Oa hierover.
Wat slik je precies?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:16 schreef LieLie het volgende:
Ik vond hem echt briljantquote:
Ja bij kervelsoep bijv.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:16 schreef LieLie het volgende:
geen idee, maar dat bedacht ik me. Veel mensen hebben dat met kervel.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:23 schreef LieLie het volgende:
Waarom bij kervelsoep? Ik heb het bij allerlei soorten eten en drinken.
Mwjah...het is leuker op je verjaardag zelf hequote:Op maandag 2 mei 2011 19:30 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Pee: ik zie het probleem niet helemaalje hebt nu toch meer tijd over en je kunt toch op een ander moment ff bij je ouders langs? Of begrijp ik het niet helemaal?
Nou, wel al een aantal weken, misschien wel maanden hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:30 schreef Sunnythesun het volgende:
dat was echt heerlijk zeg..
Wat gek Lie. Heb je dat zomaar ineens?
Ik ben het helemaal met je eens! Als zij juichen zijn het primitieve barbaren, maar Amerikanen mogen blijkbaar wel juichen als iemand dood isquote:Op maandag 2 mei 2011 18:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja dat ze met hem afgerekend hebben snap ik ook wel en ik snap ook wel dat Bin Laden voor veel mensen daar staat voor 'the war on terrorism' maar dat juichen en gedoe snap ik niet.
en als ze op tv buitenlanders zien die juichen om dode amerikanen zijn t barbaren
nou ja... idd, t staat te ver van me af die gevoelens.
Ja, want zij zijn de goeden en die mogen wel juichen om het uitschakelen van de boze slechteriken die nu eenmaal begonnen zijn door de goeden te dodenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens! Als zij juichen zijn het primitieve barbaren, maar Amerikanen mogen blijkbaar wel juichen als iemand dood is
Precies.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:50 schreef TAV74 het volgende:
Ja, want zij zijn de goeden en die mogen wel juichen om het uitschakelen van de boze slechteriken die nu eenmaal begonnen zijn door de goeden te doden![]()
En zo denkt de andere kant ook
Eensch, als je serieus vindt dat dat soort middelen gruwelijk, barbaars en onmenselijk zijn ben je wel een redelijke debiel als je ze ter vergelding zelf wel inzetquote:Op maandag 2 mei 2011 19:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Precies.
Daarom vond ik opmerkingen over martelen ook behoorlijk misplaatst. (tenzij die man persoonlijk een kind of partner of ouder oid van je heeft gemarteld en vermoord, dan heb ik er wel begrip voor)
Ik denk dat NL te nuchter is om dit soort emoties te vertonen danwel te snappen.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens! Als zij juichen zijn het primitieve barbaren, maar Amerikanen mogen blijkbaar wel juichen als iemand dood is
Ik kwam ook al tot de conclusie dat ik wel kan uitleggen hoe het komt, maar het staat gewoon te ver van me af om me er in in te levenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Let wel: dit is geen goedpraterij hoor. Ik leg alleen uit dat ik het wel kan begrijpen.
Ik ben benieuwd hoe jullie reageren als zoiets in NL gebeurd zou zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 19:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik kwam ook al tot de conclusie dat ik wel kan uitleggen hoe het komt, maar het staat gewoon te ver van me af om me er in in te levenDenk trouwens niet dat dat nuchterheid is, minder patriottistisch denk ik eerder.
Bedankt voor het compliment hequote:Op maandag 2 mei 2011 19:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Eensch, als je serieus vindt dat dat soort middelen gruwelijk, barbaars en onmenselijk zijn ben je wel een redelijke debiel als je ze ter vergelding zelf wel inzet
Dat zou nog steeds heel anders zijn hoor. Dat is echt een cultuurverschil. Hoewel we wel steeds meer naar de Amerikaanse manier van reageren toe gaan, helaas.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe jullie reageren als zoiets in NL gebeurd zou zijn
Niet zo, gegarandeerd. Echt een andere cultuur. En verder alleen al om de simpele reden dat Osama maar een radar in het geheel is, het lost het probleem niet op en ik geloof ook niet dat wraak veel goed maakt. Misschien zou ik er minder genuanceerd inzitten als het een familielid of vriend getroffen zou zijn, dat kan ik niet inschatten natuurlijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe jullie reageren als zoiets in NL gebeurd zou zijn
[..]
Zou jij als je het voor het zeggen had serieus de opdracht geven om dit soort mensen te martelen dan?quote:
Ik repost even van vanmiddag en daarna kwam Isa zeggen dat ze het daar helemaal niet mee eens was maar wat mij betreft mocht Osama zo best wel even te grazen genomen worden:quote:Op maandag 2 mei 2011 20:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zou jij als je het voor het zeggen had serieus de opdracht geven om dit soort mensen te martelen dan?
Was wel een stuk leuker geweestquote:Op maandag 2 mei 2011 14:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat hij had toch een nierziekte? zet hem voor de camera's , laat zien dat ie leeft, en laat hem dan wegkwijnen .. met een beetje nierziekte en zonder medicatie is dat zo gebeurt hoor
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat soort ideeën niet echt beschaafd. Kijk, dat hij nou wel van het martelen was betekent nog niet dat we dat ook lekker terug gaan doen. Maar goed, hij is dood.
Verandert mijn standpunt niet hierover. Ik vind het martelen van mensen in geen enkele omstandigheid goed te keuren. Als iemand het dan echt niet meer verdient om te leven (en in hele extreme gevallen zoals het Nazi regime vind ik daar wel iets voor te zeggen) leg je hem maar gewoon pijnloos om.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik repost even van vanmiddag en daarna kwam Isa zeggen dat ze het daar helemaal niet mee eens was maar wat mij betreft mocht Osama zo best wel even te grazen genomen worden:
[..]
In dit geval veel te makkelijk wat mij betreft.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Verandert mijn standpunt niet hierover. Ik vind het martelen van mensen in geen enkele omstandigheid goed te keuren. Als iemand het dan echt niet meer verdient om te leven (en in hele extreme gevallen zoals het Nazi regime vind ik daar wel iets voor te zeggen) leg je hem maar gewoon pijnloos om.
Het is nog steeds een mens. Ik vind een ander mens doden al lastige materie, maar martelen vind ik totaal out of the question.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:09 schreef PdeHoog het volgende:
In dit geval veel te makkelijk wat mij betreft.
Nou, dat heb ik ook wel gedacht hoor. Maar het houdt al een heel aantal weken aan en heb verder eigenlijk geen klachten die op verkoudheid lijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:33 schreef LieLie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:33 schreef LieLie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu wil ik ook he
![]()
Zal ik hem morgen bij de MEdia Markt gaan halen? Heb ik hem eerder
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Kun je doenquote:Op maandag 2 mei 2011 20:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Nu wil ik ook he
![]()
Zal ik hem morgen bij de MEdia Markt gaan halen? Heb ik hem eerder
Goed puntquote:
Want?quote:
Nou, ja, gewoonquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, ja, gewoonBeetje decadent gedoe wel..
mrLie schiet het voor, en ik mag het in termijnen terugbetalen
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Dit is gewoon een goedmakertje omdat-ie zo vaak weg is
Of hij wil zijn eigen iPad terug
Hehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |