abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 mei 2011 @ 10:36:41 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_96240017
Confidence through competence
pi_96240050
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2011 10:36 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 mei 2011 @ 10:38:45 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96240070
:D
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_96240096
  maandag 2 mei 2011 @ 10:41:24 #5
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_96240111
quote:
[ afbeelding ]
Dus hij was de leernicht?
pi_96240162
_O-
pi_96240188
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 10:32 schreef Bluezz het volgende:

[..]

:? :|W

Wat is een people survey :? :@
Een vragenlijst over hoe tevreden ik ben over de werkgever :P Met allemaal allemaal vragen als "heeft het management wel zijn best gedaan om je uit te leggen waarom sommige stompzinnig lijkende beslissingen worden genomen" :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_96240305
pi_96240329
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 10:44 schreef PdeHoog het volgende:

Een vragenlijst over hoe tevreden ik ben over de werkgever :P Met allemaal allemaal vragen als "heeft het management wel zijn best gedaan om je uit te leggen waarom sommige stompzinnig lijkende beslissingen worden genomen" :P
Oh die lijst :+
Krijg je ook nog een exit gesprek?
pi_96240338
quote:
[ afbeelding ]
Cute
pi_96240428
Bluezz, fijn dat jullie officieel naar Texel gaan *O* welke dagen precies? Steer; zou het meisje kiezen waarmee JIJ het beste danst.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 2 mei 2011 @ 10:55:00 #12
55709 Stereotomy
pi_96240440
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 10:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz, fijn dat jullie officieel naar Texel gaan *O* welke dagen precies? Steer; zou het meisje kiezen waarmee JIJ het beste danst.
Ja, of alledrie achter elkaar :P
pi_96240577
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 10:49 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Oh die lijst :+
Krijg je ook nog een exit gesprek?
Vast wel :P Iig eentje met de baas van mijn teamlead geloof ik. Vanavond of vanmiddag. En eentje met HR. MAar die weet al wat mijn beweegredenen zijn en ze vond dat we dan maar gezellig moesten gaan koffiedrinken :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 2 mei 2011 @ 11:03:24 #14
55709 Stereotomy
pi_96240679
c_/
pi_96240771
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 10:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz, fijn dat jullie officieel naar Texel gaan *O* welke dagen precies?
Za Zo Ma :)
Dan ben ik Di en Wo nog gewoon lekker vrij en thuis en dan Do en Vrij werken.
Geeft heel veel rust in mn hoofd.

Nu er nog uit krijgen dat ik soms een beetje het gevoel krijg dat het over de moeder van mijn zussen en broer gaat, want zij met z'n drietjes regelen echt bijna alles. (door de afstand en ook doordat zij veruit de oudsten zijn en test. ex.)
En voor een regelaar als ik is dat best lastig. Maar ze doen het hardstikke goed en ik bel elke dag voor updates, maar nou ja het is maar een gevoel.
(heb het ze ook net zitten mailen om het even kwijt te zijn)
pi_96240963
Misschien is het nog niet volledig tot je doorgedrongen omdat je er zo'n afstandelijk ('de moeder van mijn zussen en broer') gevoel bij hebt, Bluezz? Of denk je dat het vooral komt omdat je zelf zo weinig kan doen op het moment. En een goed idee om toch naar Texel te gaan :Y

quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 09:48 schreef Jagärtrut het volgende:

Ben het met je eens. Ik vind het jammer dat ze hem niet levend opgepakt hebben, want ik vind eigenlijk dat hij ook recht heeft op een proces. En daarna een lang leven in de gevangenis.

behalve dat verantwoorden, dat kan ik me niet voorstellen.
Ik had ook liever dat meneer Bin Laden zich hier had verantwoord voor zijn daden. Dit is natuulijk ook voer voor de Conspiracy Theoristen die al nooit geloofden dat hij achter die aanslagen zat en nu kan hij dat nooit meer ontkennen of toegeven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_96241075
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:12 schreef Isabeau het volgende:
Misschien is het nog niet volledig tot je doorgedrongen omdat je er zo'n afstandelijk ('de moeder van mijn zussen en broer') gevoel bij hebt, Bluezz? Of denk je dat het vooral komt omdat je zelf zo weinig kan doen op het moment. En een goed idee om toch naar Texel te gaan :Y

Dat ik zo weinig hoef te doen.
Het heeft er ook mee te maken dat ik me ineens weer heel erg 'de jongste' voel.. 'het nakomertje' en die positie was vroeger wel duidelijk gewoon, iedereen nam beslissingen maakte ruzies zonder dat ik er part of deel aan had.
Ik bel nu dagelijks met allebei de zussen om op de hoogte te blijven van alle details en te vragen hoe ze zich voelen of ze goed geslapen hebben, of ze nog nieuwe kleren gaan kopen maar het schuurt een beetje dat het éénrichtingsverkeer is.

/calimero
pi_96241188
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:06 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Za Zo Ma :)
Dan ben ik Di en Wo nog gewoon lekker vrij en thuis en dan Do en Vrij werken.
Geeft heel veel rust in mn hoofd.

Nu er nog uit krijgen dat ik soms een beetje het gevoel krijg dat het over de moeder van mijn zussen en broer gaat, want zij met z'n drietjes regelen echt bijna alles. (door de afstand en ook doordat zij veruit de oudsten zijn en test. ex.)
En voor een regelaar als ik is dat best lastig. Maar ze doen het hardstikke goed en ik bel elke dag voor updates, maar nou ja het is maar een gevoel.
(heb het ze ook net zitten mailen om het even kwijt te zijn)

heb je aangegeven het ook fijn te vinden om mee te helpen met regelen? Ze zullen het vast niet slecht bedoelen maar goed dat je van je hebt laten horen, dan weten zij hoe jij je hieronder voelt. Na maandag thuiskomst van Texel dinsdag en woensdag nog vrij?
pi_96241228
Ik kan me je gevoel goed voorstellen B.. Klinkt ook gewoon heel logisch dat je het zo beleeft. Het is aan jezelf of je het wilt doorbreken en hoe je dat gaat doen, maar goed van je dat je het ook aan je broers en zussen heb gemaild. Wellicht dat ze er op een bepaalde manier rekening mee gaan houden..
pi_96241294
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:15 schreef Bluezz het volgende:

Het heeft er ook mee te maken dat ik me ineens weer heel erg 'de jongste' voel.. 'het nakomertje' en die positie was vroeger wel duidelijk gewoon, iedereen nam beslissingen maakte ruzies zonder dat ik er part of deel aan had.
Ik bel nu dagelijks met allebei de zussen om op de hoogte te blijven van alle details en te vragen hoe ze zich voelen of ze goed geslapen hebben, of ze nog nieuwe kleren gaan kopen maar het schuurt een beetje dat het éénrichtingsverkeer is.

/calimero
Zij hebben het er natuurlijk ook druk mee en jij belt zelf toch wel (vanuit hun geredeneerd denk ik) :*
Maar dat betekent niet dat ze zich niet ook ongerust maken over jou. Dat je weinig hoeft te doen zal vooral een praktische (afstand) reden hebben. Maar ik kan me er iets bij voorstellen dat dat bij jou wat wrijft, ja :{ Je wilt vast heel graag ook iets doen en ook gebeld worden hoe het met je is, want het is ook jouw moeder.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_96241331
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kan me je gevoel goed voorstellen B.. Klinkt ook gewoon heel logisch dat je het zo beleeft. Het is aan jezelf of je het wilt doorbreken en hoe je dat gaat doen, maar goed van je dat je het ook aan je broers en zussen heb gemaild. Wellicht dat ze er op een bepaalde manier rekening mee gaan houden..
Ze staan er absoluut niet bij stil en ik kán ook niets praktisch doen hiervandaan, maar het gaat er me ook om dat ik het gezegd wil hebben want ze kunnen mijn gevoel ook niet 'ruiken'.
Ze wonen er gewoon dichtbij en hebben het ook als natuurlijk iets op zich genomen.
Het heeft ook met mijn karakter te maken, ik ben nu eenmaal zelf een regelaar :+

quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:21 schreef Isabeau het volgende:

Zij hebben het er natuurlijk ook druk mee en jij belt zelf toch wel (vanuit hun geredeneerd denk ik) :*
Maar dat betekent niet dat ze zich niet ook ongerust maken over jou. Dat je weinig hoeft te doen zal vooral een praktische (afstand) reden hebben. Maar ik kan me er iets bij voorstellen dat dat bij jou wat wrijft, ja :{ Je wilt vast heel graag ook iets doen en ook gebeld worden hoe het met je is, want het is ook jouw moeder.
Precies O+
En bovendien kennen ze mijn verwachtingen niet.
Het gaat echt hardstikke goed, maar dit gevoel wil ik wel even uiten :D
pi_96241387
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:22 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ze staan er absoluut niet bij stil en ik kán ook niets praktisch doen hiervandaan, maar het gaat er me ook om dat ik heb gezegd wil hebben want ze kunnen mijn gevoel ook niet 'ruiken'.
Ze wonen er gewoon dichtbij en hebben het ook als natuurlijk iets op zich genomen.
Daarom vind ik het ook zo goed dat je het hebt aangegeven. Duidelijkheid voorkomt wrevel achteraf :Y
quote:
Het heeft ook met mijn karakter te maken, ik ben nu eenmaal zelf een regelaar :+
hehe lastig he..
pi_96241401
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:18 schreef FutureFairytale het volgende:

heb je aangegeven het ook fijn te vinden om mee te helpen met regelen? Ze zullen het vast niet slecht bedoelen maar goed dat je van je hebt laten horen, dan weten zij hoe jij je hieronder voelt. Na maandag thuiskomst van Texel dinsdag en woensdag nog vrij?
Dat staat er ja ;)
  maandag 2 mei 2011 @ 11:25:17 #24
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_96241415
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)bbele-nationaliteit/

Ligt het nou aan mij dat ik niet snap wat er nu zo erg is aan een dubbele nationaliteit :?
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 2 mei 2011 @ 11:28:17 #25
55709 Stereotomy
pi_96241523
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:15 schreef Bluezz het volgende:

[..]

/calimero
:*
pi_96241533
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:25 schreef TAV74 het volgende:

Ligt het nou aan mij dat ik niet snap wat er nu zo erg is aan een dubbele nationaliteit :?
Ik vind dat mensen beoordeeld zouden moeten worden op hun doen en laten als Nederlander met of zonder dubbel paspoort toch :?
pi_96241584
Zo en dan ga ik nu eindelijk douchen :D
  maandag 2 mei 2011 @ 11:31:26 #28
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_96241631
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:28 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik vind dat mensen beoordeeld zouden moeten worden op hun doen en laten als Nederlander met of zonder dubbel paspoort toch :?
Dat, en als je zoals bijvoorbeeld mijn schoonzusje een Nederlandse moeder en een Amerikaanse vader hebt vind ik het ook gewoon logisch dat je een dubbele nationaliteit hebt,

Ik vraag me ook af of ik me wel Nederlands genoeg gedraag om mijn paspoort waard te zijn :+
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_96241799
quote:

Ik zie ook totaal geen probleem... maar het blijkt wel een probleem te zijn voor een grote groep mensen.
pi_96241910
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:24 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dat staat er ja ;)
oh ik dacht dat dat over deze week ging :@ /maandagmorgen
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 mei 2011 @ 11:39:32 #31
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96241973
quote:

Snap de discussie ook niet.

Nog een Boriszje: OM gaat niet in beroep tegen Marco Kroon.
  maandag 2 mei 2011 @ 11:39:34 #32
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_96241974
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zie ook totaal geen probleem... maar het blijkt wel een probleem te zijn voor een grote groep mensen.
Vraag me dan vooral af wat dan de zwaarwegende argumenten zijn, heb het gevoel dat het een beetje kuddegedrag is, tot een paar jaar geleden nog nooit iemand over gehoord,
  maandag 2 mei 2011 @ 11:42:16 #33
55709 Stereotomy
pi_96242077
Het is een reactie op die TV-uitzendingen waarop Marokkezen zonder blikken en blozen zeggen dat ze liever in Marokko gaan wonen dan hier in Nederland, maar dat stiekem toch niet doen. :)

Dan denken mensen die dat zien: ja, hoepel dan maar op, als dat zo makkelijk gaat. w/

Door het verbieden van de dubbele nationaliteit is het idee dan dat die mensen wat beter integreren omdat ze dan 'niks hebben om op terug te vallen'.

Die hele allochtonendiscussie gaat toch voornamelijk om Moslimlanden en zijdelings over mensen uit economisch achtergestelde landen.
pi_96242097
Goedemorgen, vanmorgen weer wakke gefloten door onze 'huis' merel, die tegenwoordig graag 'sochtends in ons raamkozijn zit te fluiten :D

Groot gelijk Bluezz dat je een mail gestuurd hebt, hoop dat dat al iig wat van je gevoel wegneemt.

en dat gedoe met die dubbele nationaliteiten snap ik ook nooit zo, zal ik wel te dom voor zijn ofzo ;+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 2 mei 2011 @ 11:43:09 #35
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_96242112
Ik vind het maar stom. Ik mag over 2 jaar de Zweedse nationaliteit aannemen. Hoewel het op vrijwel alle gebieden geen verschil maakt, heeft het hebben van een Zweedse nationaliteit op professioneel gebied wel een voordeel: ik kan makkelijker beurzen en andere gelden in de wacht slepen, voor veel zaken moet je gewoon Zweeds zijn. Dus ik zit het sterk te overwegen, maar het lijkt me toch wel een stap om mn nederlanderschap op te geven..
pi_96242130
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:42 schreef Stereotomy het volgende:
Het is een reactie op die TV-uitzendingen waarop Marokkezen zonder blikken en blozen zeggen dat ze liever in Marokko gaan wonen dan hier in Nederland, maar dat stiekem toch niet doen. :)

Dan denken mensen die dat zien: ja, hoepel dan maar op, als dat zo makkelijk gaat. w/

Door het verbieden van de dubbele nationaliteit is het idee dan dat die mensen wat beter integreren omdat ze dan 'niks hebben om op terug te vallen'.

Die hele allochtonendiscussie gaat toch voornamelijk om Moslimlanden en zijdelings over mensen uit economisch achtergestelde landen.
valt wat voor te zeggen maar dan beter oplossen op een andere manier zodat je niet iedereen buiten sluit.
pi_96242136
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:43 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik vind het maar stom. Ik mag over 2 jaar de Zweedse nationaliteit aannemen. Hoewel het op vrijwel alle gebieden geen verschil maakt, heeft het hebben van een Zweedse nationaliteit op professioneel gebied wel een voordeel: ik kan makkelijker beurzen en andere gelden in de wacht slepen, voor veel zaken moet je gewoon Zweeds zijn. Dus ik zit het sterk te overwegen, maar het lijkt me toch wel een stap om mn nederlanderschap op te geven..
Is het ook wel :)

Wij konden ons vorig jaar ook laten naturaliseren maar ik zie geen enkele reden om dat te doen eigenlijk? Ben toch gewoon een Nederlandse?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_96242141
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:39 schreef TAV74 het volgende:

Vraag me dan vooral af wat dan de zwaarwegende argumenten zijn, heb het gevoel dat het een beetje kuddegedrag is, tot een paar jaar geleden nog nooit iemand over gehoord,
Ik denk dat als je ze vraagt naar die zwaarwegende argumenten dat je dan alleen dingen als 'Je bent toch Nederlander, of je bent het niet' krijgt :')
pi_96242156
Werd ik 2x gebeld ben ik helemaal kwijt wat ik tegen B. wou zeggen....
In ieder geval een :* voor B en ik vind het toch wel knap hoe goed je je gevoelens begrijpt

Niet zo belangrijk
Egopost
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 2 mei 2011 @ 11:44:52 #40
55709 Stereotomy
pi_96242174
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:44 schreef Sarabi het volgende:
In ieder geval een :* voor B en ik vind het toch wel knap hoe goed je je gevoelens begrijpt

Niet zo belangrijk
Egopost
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3e jaar pas? :') :* :* :*
  maandag 2 mei 2011 @ 11:45:59 #41
55709 Stereotomy
pi_96242221
Ik heb ook dubbele nationaliteit

Door het Britse koloniale imperialisme :( :s)
pi_96242242
tijd om een blokje te gaan hardlopen :W
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 mei 2011 @ 11:46:29 #43
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96242245
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:44 schreef Sarabi het volgende:

Niet zo belangrijk
Egopost
SPOILER
Ik heb ook een aantal vakken meerdere keren moeten doen voordat ik het haal en doe vier jaar over mijn bachelor. Ik zie het niet als een groot probleem. Maar ik snap je wel, toen ik een hoop vakken niet haalde zat ik ook in een downgevoel. ;).
pi_96242251
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:44 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

3e jaar pas? :') :* :* :*
Thanks O+
En ja het 3e jaar is nu wel pas voor het eerst dat ik mezelf zo tegenkom
Ik weet ook dat het niet raar is en dat er zoveel mensen het niet nominaal halen maar toch
Stom gedoe
  maandag 2 mei 2011 @ 11:47:15 #45
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_96242279
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:43 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Is het ook wel :)

Wij konden ons vorig jaar ook laten naturaliseren maar ik zie geen enkele reden om dat te doen eigenlijk? Ben toch gewoon een Nederlandse?
Nee, qua voordelen enzo maakt het ook helemaal niets uit. EU is EU. Ik kan me voorstellen dat als je uit een niet-EU land komt, dat het dan een verschil maakt. Zo is een vriend van me Zwitsers, en voor hem zou het hebben van een EU paspoort heel veel administratieve rompslomp schelen. Voor mij is het alleen op het gebied van geld wellicht voordelig. Ach ja, moet toch nog minstens 2 jaar wachten voordat ik het aan zou mogen vragen...
  maandag 2 mei 2011 @ 11:47:58 #46
55709 Stereotomy
pi_96242308
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Thanks O+
En ja het 3e jaar is nu wel pas voor het eerst dat ik mezelf zo tegenkom
Ik weet ook dat het niet raar is en dat er zoveel mensen het niet nominaal halen maar toch
Stom gedoe
In mijn derde jaar was ik half niet zo volwassen als jij en haalde ik nog veel meer vakken niet. En kijk, ik heb het overleefd. Tot nu toe dan. :P Komt wel goed, denk eraan dat elke herkansing nieuw is, en dat je het niet niet gehaald hebt omdat je niet slim genoeg bent ofzo, maar omdat je de stof nog niet goed genoeg beheerst. :Y
pi_96242379
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:39 schreef borisz het volgende:

Nog een Boriszje: OM gaat niet in beroep tegen Marco Kroon.
En terecht: ik vond dat een bijzonder grote aanfluiting worden zeg :{
pi_96242440
@Steer & Borisz
Dankjewel :) het komt allemaal goed dus? ;)
  maandag 2 mei 2011 @ 11:51:54 #49
55709 Stereotomy
pi_96242476
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef Sarabi het volgende:
@Steer & Borisz
Je zult er wel wat voor moeten doen, maar ja uiteindelijk wel. :P
pi_96242483
quote:
@Steer & Borisz
Tuurlijk niet :P
  maandag 2 mei 2011 @ 11:52:24 #51
55709 Stereotomy
pi_96242501
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ohohohooo lever je paspoort maar in Pee :(
  maandag 2 mei 2011 @ 11:52:59 #52
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_96242521
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:43 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

valt wat voor te zeggen maar dan beter oplossen op een andere manier zodat je niet iedereen buiten sluit.
Vind je? Volgens mij los je er niets mee op, gevoel van die mensen veranderd er echt niet door, en het worden niet ineens blanke katholieken :P
pi_96242578
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:6
Zelfs bij jou is het goed gekomen

@Steer wel jammer dat je er zelf iets voor moet doen inderdaad
Ik heb de komende 3 maanden gelukkig nog maar 3 tentamens, dat is iets anders dan de afgelopen 6 weken waarin ik 12 tentamens had
  maandag 2 mei 2011 @ 11:54:41 #54
55709 Stereotomy
pi_96242588
holy crap 12 tentamens is ook erg veel hoor...
  maandag 2 mei 2011 @ 11:54:41 #55
13783 Anthraxx
pi_96242589
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:52 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Steer Wilders? w/
pi_96242679
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:52 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Is goed! Waar wil je hem hebben? :P
pi_96242700
quote:
12s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:6
Zelfs bij jou is het goed gekomen
Nou dan! Wat miep je dan :D
pi_96242701
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:54 schreef Stereotomy het volgende:
holy crap 12 tentamens is ook erg veel hoor...
Ja, waren ook een paar keuzevakken dus de planning was sowieso vervelend
Ook een reden waarom ik er een paar niet gehaald heb.
Maar dat gaan we nu allemaal vergeten.
Ik ga zelfs komende week van een soort vakantie genieten *O* zo min mogelijk doen
pi_96242709
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou dan! Wat miep je dan :D
Je weet dat ik graag miep :P
Maar ik ga nu even de Donald Duck lezen :W
pi_96242831
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:57 schreef Sarabi het volgende:

:D Het gaat je echt wel lukken Saar, het lijkt me ook echt niet makkelijk hoor :*
pi_96242920
Hoor net op de radio dat de Rabobank site plat ligt omdat er expres veel data naar toe wordt gestuurd.
Osama }:|

Trouwens, is hij nou al in zee gemieterd die man? Dat is toch stom? Je wil misschien over een aantal weken nog eens verifiëren of het hem echt was of zoiets?
pi_96242936
OMG krijg een klein pakketje met pure en witte pinda/crunch rotsjes van een chocofabriek. Dus ik bel ze om te bedanken, sturen ze straks nog een chocoproduct naar me op :9 O+
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 mei 2011 @ 12:04:36 #63
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96242999
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:03 schreef Bluezz het volgende:
Hoor net op de radio dat de Rabobank site plat ligt omdat er expres veel data naar toe wordt gestuurd.
Osama }:|

Trouwens, is hij nou al in zee gemieterd die man? Dat is toch stom? Je wil misschien over een aantal weken nog eens verifiëren of het hem echt was of zoiets?
Luchtalarm begon ook al. De taliban komt :+.
pi_96243005
Lekker , maar niet zo goed al dat vet voor je darmpjes FF (net als dat bamiblokkie >:) )
pi_96243008
quote:
@Steer & Borisz
jazeker! Je doet het sowieso veel beter dan ik ;)
pi_96243024
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:04 schreef borisz het volgende:

Luchtalarm begon ook al. De taliban komt :+.
Ik zat allang onder mn bureau *)
pi_96243052
Sarabi, het komt allemaal wel goed met je studie hoor. Met 12 tentamens in 6 weken is het niet gek dat je er een paar niet haalt.

Lastig probleempje met een collega trouwens, iemand wijze raad? Het is niet zo'n leuke collega, en voorheen bracht ik haar na een avonddienst vaak thuis. Is voor mij echt omrijden en het levert me een half uur extra reistijd op. Nu hebben we vanavond allebei avonddienst en heeft ze dus een sms gestuurd waarin ze vraagt of ze na het werk mee kan rijden. Heb ik niet zo'n zin in, maar hoe breng je zo'n boodschap subtiel over?
pi_96243056
quote:

[..]

Ja, waren ook een paar keuzevakken dus de planning was sowieso vervelend
Ook een reden waarom ik er een paar niet gehaald heb.
Maar dat gaan we nu allemaal vergeten.
Ik ga zelfs komende week van een soort vakantie genieten *O* zo min mogelijk doen
dat is fijn! Vakantie! *O*
pi_96243069
Lezen in het zonnetje op het balkonnetje, straks schoenen shoppen, mss toch een langer vestje kopen vanwege de zadeltasjes in mijn jurkje waar ik me toch wat onzeker over voel o|O bieb en kruidvat.
pi_96243084
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:03 schreef Bluezz het volgende:

Er gaan veel te veel geruchten de wereld over nu. Maar ik kan me wel voorstellen dat ze niet bekend maken waar het lijk is eigenlijk :@ En dat ze het ook niet begraven op een bekende plek. Ik zou verwachten dat ze ergens een geheime lokatie hebben en hem een anoniem graf geven.
pi_96243109
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Sarabi, het komt allemaal wel goed met je studie hoor. Met 12 tentamens in 6 weken is het niet gek dat je er een paar niet haalt.

Lastig probleempje met een collega trouwens, iemand wijze raad? Het is niet zo'n leuke collega, en voorheen bracht ik haar na een avonddienst vaak thuis. Is voor mij echt omrijden en het levert me een half uur extra reistijd op. Nu hebben we vanavond allebei avonddienst en heeft ze dus een sms gestuurd waarin ze vraagt of ze na het werk mee kan rijden. Heb ik niet zo'n zin in, maar hoe breng je zo'n boodschap subtiel over?
Dat komt niet zo lekker uit vanavond.
tot straks!
pi_96243110
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:04 schreef Bluezz het volgende:
Lekker , maar niet zo goed al dat vet voor je darmpjes FF (net als dat bamiblokkie >:) )
;( mag ik er 1?
pi_96243134
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:06 schreef Bluezz het volgende:
Lezen in het zonnetje op het balkonnetje, straks schoenen shoppen, mss toch een langer vestje kopen vanwege de zadeltasjes in mijn jurkje waar ik me toch wat onzeker over voel o|O bieb en kruidvat.
kun je t nog ruilen?
pi_96243140
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:07 schreef FutureFairytale het volgende:

;( mag ik er 1?
1tje dan en verder gezond en licht eten }:|
  maandag 2 mei 2011 @ 12:08:01 #75
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_96243153
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:06 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Er gaan veel te veel geruchten de wereld over nu. Maar ik kan me wel voorstellen dat ze niet bekend maken waar het lijk is eigenlijk :@ En dat ze het ook niet begraven op een bekende plek. Ik zou verwachten dat ze ergens een geheime lokatie hebben en hem een anoniem graf geven.
Het is inderdaad wel logisch dat ze het niet bekend maken, die strategie kennen we al sinds Hitler en andere Nazi kopstukken. Maar ik geloof ook niet dat ze hem in zee gemieterd hebben.
pi_96243164
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:07 schreef Bluezz het volgende:

[..]

tot straks!
^O^
pi_96243169
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:07 schreef FutureFairytale het volgende:

kun je t nog ruilen?
Tis een prima jurkje voor de rest en die tasjes zitten w.s. vooral in mijn hoofd. w/
pi_96243232
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:07 schreef Bluezz het volgende:

[..]

1tje dan en verder gezond en licht eten }:|
ok thnx :D ontbeten met 2 crackers smeerkaas, straks 2 broodjes kaas/komkommer en een appel en vnv AGV. Best gezond denk ik :) (voor mijn doen)
pi_96243278
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:08 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Tis een prima jurkje voor de rest en die tasjes zitten w.s. vooral in mijn hoofd. w/
als niemand direct naar de tasjes kijkt als je em aan hebt is er idd niks aan de hand ;)
pi_96243529
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:07 schreef Bluezz het volgende:
tot straks!
'Dat geeft niet, tot straks'

Mens, als je had gezegd dat het wel geeft ruk ik je hart via je ***** naar buiten.
pi_96243687
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef Leintjeuh het volgende:

Mens, als je had gezegd dat het wel geeft ruk ik je hart via je ***** naar buiten.
:D _O-
pi_96243923
quote:

[..]

duidelijk _O-
pi_96243944
fijn, eten, honger
  maandag 2 mei 2011 @ 12:32:03 #84
55709 Stereotomy
pi_96244070
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:01 schreef Bluezz het volgende:

[..]

:D Het gaat je echt wel lukken Saar, het lijkt me ook echt niet makkelijk hoor :*
Nee da's echt knap lastig, de Donald Duck lezen :P
  maandag 2 mei 2011 @ 12:34:03 #85
55709 Stereotomy
pi_96244151
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:08 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Het is inderdaad wel logisch dat ze het niet bekend maken, die strategie kennen we al sinds Hitler en andere Nazi kopstukken. Maar ik geloof ook niet dat ze hem in zee gemieterd hebben.
Ik geloof het ook niet, meest belangrijke kopstuk in jaren en je discard hem zomaar :') ?

Hadden ze bij Saddam ook niet gedaan. Die hebben ze gewoon opgehangen :')
  maandag 2 mei 2011 @ 12:34:52 #86
55709 Stereotomy
pi_96244183
quote:

[..]

maandag 2 mei 2011 @ 12:35:27 #87
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_96244210
Als nou eerst het Nederlandse koningshuis ook hun dubbele nationaliteiten willen opgeven, kunnen we daarna het hebben over alle andere mensen met een dubbel paspoort.

En de Amerikanen maken er weer een grote propaganda-show van, terwijl al tijdenlang bekend was waar Obama zich bevond en de Pakistani hem de hand boven het hoofd hielden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_96244240
Hihi :D
Dat soort dingen blijven lastig he?

Zo,net de oudste weer geknipt. Het haar hing in zijn ogen :') Redelijk geslaagd..
pi_96244258
Camping geregeld voor morgen tot vrijdag ^O^ zo ff naar Hengelo voor nog wat nodige kampeergear.. Zin om ff weg te gaan :Y
pi_96244292
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Camping geregeld voor morgen tot vrijdag ^O^ zo ff naar Hengelo voor nog wat nodige kampeergear.. Zin om ff weg te gaan :Y
Oeh, lekker :D
pi_96244321
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:37 schreef freecell het volgende:

[..]

Oeh, lekker :D
Jah! Daar krijg ik pas echt een vakantiegevoel van :)
Wel warme kleren mee, het wordt koud 's nachts :)
pi_96244494
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:38 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Jah! Daar krijg ik pas echt een vakantiegevoel van :)
Wel warme kleren mee, het wordt koud 's nachts :)
Jah :D
Wij gaan eind mei een weekend kamperen, ik en héél benieuwd _O-
Hmmm, oudtse ziet er nu alweer uit als een straatschoffie. Dat haar is echt drama :')
pi_96244540
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:36 schreef Sunnythesun het volgende:
lekker zeg :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_96244582
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:43 schreef freecell het volgende:
Jah :D
Wij gaan eind mei een weekend kamperen, ik en héél benieuwd _O-
Hmmm, oudtse ziet er nu alweer uit als een straatschoffie. Dat haar is echt drama :')
Tondeuse standje 3?
pi_96244631
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:46 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Tondeuse standje 3?
nee, ik vind hem met wat langer haar wel heel tof eigenlijk..ik trek even een fotootje..
pi_96244735

Het is een beetje statisch, maar het is zo'n lekkere volle bos blond spul :D
Jammer om er een tondeuze over te halen...
  maandag 2 mei 2011 @ 12:50:41 #97
55709 Stereotomy
pi_96244760
Hoe was het rennen DE *O* ?
pi_96244781
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe was het rennen DE *O* ?
lekker alleen overal leek ik wind tegen te hebben , wat een woei :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_96244805
tis nu ff wachten op de films over de ontdekking van Bin Laden en de heldhaftige Amerikanen die met gevaar voor eigen leven hem hebben opgespoord en gedood...dramaaaa
pi_96244828
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:50 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]

O+ mooie bos!
pi_96244890
shit ik wil nog een boek meenemen voor op vakantie. Lees alleen nooit dus heb geen idee wat leuk is. Iemand een aanrader dat ik kan kopen of halen bij de bieb?
pi_96244915
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:52 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

O+ mooie bos!
precies, ikkan er zo lekker in woelen en 'smorgens staat het recht omhoog :')
Helemaal kort vind ik zonde ;)
  maandag 2 mei 2011 @ 12:55:43 #103
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_96244965
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:54 schreef FutureFairytale het volgende:
shit ik wil nog een boek meenemen voor op vakantie. Lees alleen nooit dus heb geen idee wat leuk is. Iemand een aanrader dat ik kan kopen of halen bij de bieb?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_96245010
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:54 schreef freecell het volgende:

[..]

zou ik ook niet doen idd, dit staat juist zo leuk :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_96245087
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:54 schreef freecell het volgende:

[..]

zeker. Als hij het later zelf kort wil kan dat altijd nog :)
pi_96245636
quote:
Tolkien - Lord of the Rings deel 1-3 *)
pi_96245683
De hele Dune-serie O+
pi_96245749
Nicci French is misschien wel wat voor je. Leest makkelijk weg en is lekker spannend.
Warm in de zon, alleen die hooikoorts }:| Ik voel me de hele dag alsof ik tegen een griep aanzit :(
pi_96245804
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:18 schreef Bluezz het volgende:
Nicci French is misschien wel wat voor je. Leest makkelijk weg en is lekker spannend.
Warm in de zon, alleen die hooikoorts }:| Ik voel me de hele dag alsof ik tegen een griep aanzit :(
Slik je wel tabletjes ertegen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_96245863
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:50 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zou het ook zo laten hoor :Y
quote:

:D >:)
pi_96245910
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:19 schreef DarkElf het volgende:

Slik je wel tabletjes ertegen?
Ja, al 2 maanden en neusverstuiver om de 6 a 8 uur :')
Kan je nagaan hoe het zou zijn als ik niks zou spuitensnuiven & slikken :+
pi_96246016
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:21 schreef Bluezz het volgende:

[..]

*grin

vervelend zeg. Tis ook wel flink raak met stuifmeel enzo.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 2 mei 2011 @ 13:25:32 #113
13783 Anthraxx
pi_96246073
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:16 schreef Den_Haag het volgende:
De hele Dune-serie O+
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Tolkien - Lord of the Rings deel 1-3 *)
Als niet geoefend lezer zou ik maar niet beginnen aan dat soort boeken :').

Ook niet trouwens als je het hele sci-fi of fantasy genre niet ligt :+.
  maandag 2 mei 2011 @ 13:25:59 #114
63722 z80
I fink you freaky
pi_96246086
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:21 schreef Bluezz het volgende:

[..]

het is dit jaar wel feest.
al vroeg in het jaar warm en droog. alles staat al volop in bloei.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_96246346
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:25 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

[..]

Als niet geoefend lezer zou ik maar niet beginnen aan dat soort boeken :').

Ook niet trouwens als je het hele sci-fi of fantasy genre niet ligt :+.
Nou, zal ik dan de Kameleon-reeks maar voorstellen? *)
  maandag 2 mei 2011 @ 13:36:33 #116
55709 Stereotomy
pi_96246507

_O-

Samenvatting van 4 minuten. Heb het allemaal gemist maar ben weer up to date :')
  maandag 2 mei 2011 @ 13:36:51 #117
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_96246522
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:32 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou, zal ik dan de Kameleon-reeks maar voorstellen? *)
oeh, mijn favoriet!
  maandag 2 mei 2011 @ 13:38:59 #118
55709 Stereotomy
pi_96246614
Ik vond Pietje Puk leuk :@
pi_96246640
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:36 schreef Stereotomy het volgende:

_O-

Samenvatting van 4 minuten. Heb het allemaal gemist maar ben weer up to date :')
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_96246927
quote:
Maeve Binchy of Rosamunde Pilcher. Hun boeken lezen lekker weg en sommige van Binchy zijn lekker dik. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_96247250
Dankjewel nog voor jullie lieve woorden O+
En het is gelukt hoor *O* de Donald Duck lezen

Grrr mannen en overleggen/plannen
Zijn oom & tante zijn weer eens in Nederland en willen graag een kijkje in ons huis komen nemen
Nou leuk, maar dan kiest hij net de avond uit dat ik tot 11 uur niet thuis ben.
Vind ik een beetje jammer en ik mag dan wel mooi vandaag en morgen gaan poetsen om te zorgen dat het er perfect uitziet
pi_96247514
oh Nicci French hoor ik goede dingen over ja. Balen dat ik t nu lees. Ouders zijn al naar de bieb. Heb gebeld 'wil je een boek meenemen?'. Pa 'wat vind je leuk?'. Ik 'weet niet. Doe maar een aanrader, als het maar geen Baantjer is'. Ben benieuwd, wel duidelijk zo toch? :+
  maandag 2 mei 2011 @ 14:10:19 #123
55709 Stereotomy
pi_96248011
:O

insulinepiekdip
pi_96248214
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:24 schreef DarkElf het volgende:

[..]

*grin

vervelend zeg. Tis ook wel flink raak met stuifmeel enzo.
Het is redelijk dramatisch inderdaad... Net 10 minuten naar buiten geweest met dekinders en heb nu twee sippe niezende, tranende en hoestende kindertjes.. Gauw weer naar binnen ;(
pi_96248321
Hmmm...twijfelgeval. Net 20 minuten buiten gewandeld en ik begon de knie weer te voelen. Alsof er iets opzwelt of zo. 't Was vrij snel weer weg toen ik eenmaal zat. Dat wel.

Maar nu twijfel ik of ik de fysio zal bellen of niet.
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 mei 2011 @ 14:18:27 #126
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96248343
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...twijfelgeval. Net 20 minuten buiten gewandeld en ik begon de knie weer te voelen. Alsof er iets opzwelt of zo. 't Was vrij snel weer weg toen ik eenmaal zat. Dat wel.

Maar nu twijfel ik of ik de fysio zal bellen of niet.
Doen.
pi_96248369
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:18 schreef borisz het volgende:

[..]

Doen.
Ja he :{ Ik wil weten wat het probleem is en wat ik evt aan kan doen VOOR ik de boel de gort in loop :) Of ik ga eerst ff langs de huisarts.....
pi_96248436
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:19 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja he :{ Ik wil weten wat het probleem is en wat ik evt aan kan doen VOOR ik de boel de gort in loop :) Of ik ga eerst ff langs de huisarts.....
Kan ook, maar meestal heeft een goede (sport)fysio veel meer verstand van knieën :)
pi_96248514
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:18 schreef borisz het volgende:

[..]

Doen.
Kan nooit kwaad inderdaad
Weet inderdaad misschien meer dan de HA
pi_96248616
Ik zal nog eens een poging wagen :) Ze waren net in gesprek.
  maandag 2 mei 2011 @ 14:34:24 #131
55709 Stereotomy
pi_96248998
quote:
'Bin Laden doelbewust gedood'

Uitgegeven: 2 mei 2011 14:29
Laatst gewijzigd: 2 mei 2011 14:29
AMSTERDAM – De Amerikaanse elitetroepen hebben terroristenleider Osama bin Laden doelbewust gedood. De missie was niet hem gevangen te nemen.

Dit heeft een Amerikaanse regeringsfunctionaris bevestigd tegenover Reuters.

Later meer.
Goh :')
  maandag 2 mei 2011 @ 14:35:01 #132
55709 Stereotomy
pi_96249030
Riep er iemand knieën :9
pi_96249480
Steer, kun jij P even een upgrade geven?
pi_96249496
Het is weer zo'n dag....... De wasmachine heeft niet goed gecentrifugeerd en mijn telefoonlijn is stuk. Morgen komt er dus een dure KPN monteur. :')
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_96249557
quote:
5s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:35 schreef Stereotomy het volgende:
Riep er iemand knieën :9
Nee, doe mij maar een nieuw hoofd. :'(
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_96249558
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:34 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Goh :')
Oh ja... daar komen de complot theorieen weer :')
pi_96249586
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Oh ja... daar komen de complot theorieen weer :')
*grin

toch is het ergens typisch dat de meest gezochte man doodgeschoten wordt ipv gevangen :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 2 mei 2011 @ 14:51:46 #138
55709 Stereotomy
pi_96249688

Oh peetje, kom maar bij ome steer op tafel liggen *)
pi_96249755
net baas eerlijk vertelt over vreemd telefoontje van afgelopen week van dat collega met hem samen mij proberen weg te krijgen. Hij zei dat hij nooit met diegene over mij heeft gehad. Dus ik vroeg met iemand anders misschien. Kreeg niet direct antwoord...uiteindelijk zei hij nee. Ik zei toen dat ik ook niet zou verwachten dat hij roddelt en als er iets is dat hij het dan wel direct zegt. Anyway, nu is het klaar alleen jammer dat hij wel even na moest denken na de 2e vraag.
pi_96249785
quote:
3s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:51 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

maandag 2 mei 2011 @ 14:54:16 #141
55709 Stereotomy
pi_96249786
As the nut turns
pi_96249843
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
As the nut turns
notengrappen ;(
pi_96249905
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:49 schreef DarkElf het volgende:

[..]

*grin

toch is het ergens typisch dat de meest gezochte man doodgeschoten wordt ipv gevangen :P
Nee hoor. Da's niet typisch. Ik had niet anders verwacht eigenlijk. Het zou echt zoveel shit met zich mee brengen als je zo'n figuur gevangen zet.

a) WAAR zet je hem gevangen? Guantanamo Bay of een zwaarbeveiligde gevangenis in de VS?
b) Wie wil hem verdedigen in een proces in Amerika?
c) Hoe lang zou zo'n proces duren?
d) Hoe snel heb je de mensenrechten-organisaties op je dak als je hem ter dood laat veroordelen?
e) Waar zou het proces moeten plaatsvinden? De VS of Den Haag bijv,

Nu zijn ze in ene keer van al het gezeik af. Ik denk dat ze geleerd hebben van Saddam :P
pi_96249916
quote:
3s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:51 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

:') _O-
pi_96249982
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:56 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nee hoor. Da's niet typisch. Ik had niet anders verwacht eigenlijk. Het zou echt zoveel shit met zich mee brengen als je zo'n figuur gevangen zet.

a) WAAR zet je hem gevangen? Guantanamo Bay of een zwaarbeveiligde gevangenis in de VS?
b) Wie wil hem verdedigen in een proces in Amerika?
c) Hoe lang zou zo'n proces duren?
d) Hoe snel heb je de mensenrechten-organisaties op je dak als je hem ter dood laat veroordelen?
e) Waar zou het proces moeten plaatsvinden? De VS of Den Haag bijv,

Nu zijn ze in ene keer van al het gezeik af. Ik denk dat ze geleerd hebben van Saddam :P
wat hij had toch een nierziekte? zet hem voor de camera's , laat zien dat ie leeft, en laat hem dan wegkwijnen .. met een beetje nierziekte en zonder medicatie is dat zo gebeurt hoor :+

(nee snap je wel hoor, ik vind t leuk om van die complot theoristen te voeden :P)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_96250205
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:58 schreef DarkElf het volgende:

[..]

wat hij had toch een nierziekte? zet hem voor de camera's , laat zien dat ie leeft, en laat hem dan wegkwijnen .. met een beetje nierziekte en zonder medicatie is dat zo gebeurt hoor :+
Was wel een stuk leuker geweest >:) :@ ff goed pijn laten lijden :@ Daar hadden ze in de middeleeuwen wel goeie martelmaatregelen voor :Y
  maandag 2 mei 2011 @ 15:04:32 #147
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_96250219
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:53 schreef FutureFairytale het volgende:
net baas eerlijk vertelt over vreemd telefoontje van afgelopen week van dat collega met hem samen mij proberen weg te krijgen. Hij zei dat hij nooit met diegene over mij heeft gehad. Dus ik vroeg met iemand anders misschien. Kreeg niet direct antwoord...uiteindelijk zei hij nee. Ik zei toen dat ik ook niet zou verwachten dat hij roddelt en als er iets is dat hij het dan wel direct zegt. Anyway, nu is het klaar alleen jammer dat hij wel even na moest denken na de 2e vraag.
Wat verwachtte je precies dat je vraag op zou leveren? Hoe groot is de kans dat je baas zou zeggen: "Jep, ik heb over je geroddeld en we gaan je wegpesten! Klopt als een bus!"?
Het is een vreemd zooitje daar. Ik zou maar snel stewardess worden.Wanneer weet je daar iets meer over eigenlijk?

Pee, voorzichting met de knietjes. :*
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_96250235
Ik kom net onder in de kast trouwens een trommel met droge kaakjes tegen. Ik wist niet eens dat die daar stonden :') Zou me niet verbazen als die ruim een half jaar oud zijn.

Maar nog helemaal goed he :o En krokant :o
  maandag 2 mei 2011 @ 15:05:56 #149
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_96250268
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kom net onder in de kast trouwens een trommel met droge kaakjes tegen. Ik wist niet eens dat die daar stonden :') Zou me niet verbazen als die ruim een half jaar oud zijn.

Maar nog helemaal goed he :o En krokant :o
En wat lees ik daar weer in eerste instantie... 8)7
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_96250292
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:04 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Was wel een stuk leuker geweest >:) :@ ff goed pijn laten lijden :@ Daar hadden ze in de middeleeuwen wel goeie martelmaatregelen voor :Y
mijn (lievelings) geschiedenis lerares kon super vertellen, die heeft eens een heel uur alleen maar lopen opsommen op wat voor manier ze je konden martelen en doden in die tijd :') dat was echt gruwelijk allemaal maar tegelijkertijd bracht ze t heel grappig :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_96250337
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:47 schreef krakkemieke het volgende:
Het is weer zo'n dag....... De wasmachine heeft niet goed gecentrifugeerd en mijn telefoonlijn is stuk. Morgen komt er dus een dure KPN monteur. :')
mag aannemen dat die monteur kosteloos is? is hen pronbleem als e lijn stuk is
pi_96250361
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:05 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

En wat lees ik daar weer in eerste instantie... 8)7
Dat ik uit de kast kom? :') Neehee....accepteer het nou maar gewoon.....ik ben er zoeentje die verzot is op vrouwen :9~ Vooral leuke vrouwen :9~ En daar zit de SC hier vol mee, dus ik heb me handen vol aan jullie O+
pi_96250369
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:07 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

mag aannemen dat die monteur kosteloos is? is hen pronbleem als e lijn stuk is
Volgens hun meting zit het probleem in het huis, dan is het voor mij. }:|
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_96250430
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:06 schreef DarkElf het volgende:

[..]

mijn (lievelings) geschiedenis lerares kon super vertellen, die heeft eens een heel uur alleen maar lopen opsommen op wat voor manier ze je konden martelen en doden in die tijd :') dat was echt gruwelijk allemaal maar tegelijkertijd bracht ze t heel grappig :D
:D Altijd leuk _O- Ik heb pasgeleden eens een korte wikipedia ronde gedaan rondom dat onderwerp omdat ik ergens in een boek een keer iets las over levend gevild worden. Dan kom je ook best een boel mogelijke opties tegen.

Soms is het jammer dat we tegenwoordig zo humaan zijn want sommige mensen gun je dat best.
  maandag 2 mei 2011 @ 15:10:06 #155
13783 Anthraxx
pi_96250434
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:08 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat ik uit de kast kom? :') Neehee....accepteer het nou maar gewoon.....ik ben er zoeentje die verzot is op vrouwen :9~ Vooral leuke vrouwen :9~ En daar zit de SC hier vol mee, dus ik heb me handen vol aan jullie O+
Wie ga je als eerst daten?
  maandag 2 mei 2011 @ 15:11:08 #156
13783 Anthraxx
pi_96250484
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:09 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:D Altijd leuk _O- Ik heb pasgeleden eens een korte wikipedia ronde gedaan rondom dat onderwerp omdat ik ergens in een boek een keer iets las over levend gevild worden. Dan kom je ook best een boel mogelijke opties tegen.

Soms is het jammer dat we tegenwoordig zo humaan zijn want sommige mensen gun je dat best.
Mooi he, techniek. Het heeft het martelen zeker makkelijker gemaakt voor degene die moest martelen.
pi_96250799
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:10 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wie ga je als eerst daten?
Moeilijk, moeilijk....Lastig, lastig.....

Wie wil er als eerste? :9
pi_96250805
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:11 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Mooi he, techniek. Het heeft het martelen zeker makkelijker gemaakt voor degene die moest martelen.
pi_96250924
Het is idd logisch dat ze Laden hebben vermoord :P

Mooie knie Pee, ik zeg Doen! *O*

Geshopt, en nieuwe schoenen (lekkere kopies) gekocht. Soort van netjes voor mijn doen :D
En ik neem mijn 'mouwtjes' mee en mn spijkerjackie en ik beslis op het laatst wat en of ik aan doe op mn LBD :P en hoe het voelt vrijdagochtend.

g heeft een nieuw hemelsblauwe polo en een paars/wit kleinblokje overhemd gekocht voor onder net jasje.
pi_96251066
Leuk Bluezz!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_96251105
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:26 schreef krakkemieke het volgende:
Leuk Bluezz!
Ik zal ze niet zo vaak dragen, maar voor naar mijn werk is het ook wel weer netjes en af te wisselen met gympen.
  maandag 2 mei 2011 @ 15:36:02 #162
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_96251460
Netjes maar niet tuttig Bluezz! En geen geld! :o
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_96251542
Oh en ik vergeet helemaal een schoteltje melk uit te delen vandaag :o :o 8)7 8)7
Want Xena is vandaag 7 jaar geworden w/

maandag 2 mei 2011 @ 15:38:33 #164
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_96251569
quote:
17s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:37 schreef Bluezz het volgende:
Oh en ik vergeet helemaal een schoteltje melk uit te delen vandaag :o :o 8)7 8)7

[ afbeelding ]
Je zou het níet zeggen!

Gefeliciteerd! w/
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_96251689
Leuke foto, gefeliciteerd en wat heeft ze gehad voor haar verjaardag?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_96251691
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:38 schreef Duderinnetje het volgende:

Je zou het níet zeggen!

Gefeliciteerd! w/
Geen rimpel, niks :{w
pi_96251705
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:40 schreef DarkElf het volgende:
Leuke foto, gefeliciteerd en wat heeft ze gehad voor haar verjaardag?
Een vlinder.
Zelf gevangen *)
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 mei 2011 @ 15:42:23 #168
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96251772
quote:

[ afbeelding ]
Xena O+
pi_96251805
Toen we haar ophaalden 7 jaar geleden, piepkuiken nog O+
pi_96251826
quote:

[ afbeelding ]
Feeeeeeeeeeeeeeeeeeestuh *O*
pi_96251898
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:41 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Een vlinder.
Zelf gevangen *)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_96251928
ik ben de verjaardagen van mijn katten vergeten geloof ik :o
edit: ja dus
Rosa 28 April, dus die is ook alweer 4
May 15 april dus die is ook alweer 3

:o
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 mei 2011 @ 15:51:02 #173
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96252177
Bellefleur wordt in juli 18. Geen idee welke dag :+.
pi_96252206
De heren hier worden in de zomer 10 en 11.

zo oud al zeg, vooral die pers (11).. :{
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 2 mei 2011 @ 15:53:17 #175
55709 Stereotomy
pi_96252291
Feli Xena *O*
pi_96252834
Ohhh feli voor Xena *O* :*
  maandag 2 mei 2011 @ 16:06:01 #177
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_96253007
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:22 schreef Bluezz het volgende:

g heeft een nieuw hemelsblauwe polo en een paars/wit kleinblokje overhemd gekocht voor onder net jasje.
Staat mooi onder een effen zwart jasje, een paars-Pee-ruitje:
Poef.....gone! ©golfer
pi_96253305
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:04 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wat verwachtte je precies dat je vraag op zou leveren? Hoe groot is de kans dat je baas zou zeggen: "Jep, ik heb over je geroddeld en we gaan je wegpesten! Klopt als een bus!"?
Het is een vreemd zooitje daar. Ik zou maar snel stewardess worden.Wanneer weet je daar iets meer over eigenlijk?

Pee, voorzichting met de knietjes. :*
klopt maar denk 'zeg t maar'. Dan weet hij dat ik dingen te horen krijg. 27 mei heb ik 2e gesprek.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:13:05 #179
55709 Stereotomy
pi_96253353
Wat kreeg je te horen dan
pi_96253471
Xena *O* geniet van je vlinder :P
pi_96253505
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
Wat kreeg je te horen dan
lang verhaal, woensdag hier gepost
  maandag 2 mei 2011 @ 16:16:30 #182
55709 Stereotomy
pi_96253536
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:15 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

lang verhaal, woensdag hier gepost
Gezellig :)
pi_96254528
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Gezellig :)
zit op mobiel, krijg rsi als ik alles opnieuw typ :P
  maandag 2 mei 2011 @ 16:36:54 #184
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_96254568
Ik heb nu al zin in straks bijkletsen en drinken en eten met mijn 2 oud-collegaatjes in de Jopenkerk *O*
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 mei 2011 @ 16:39:37 #185
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96254740
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:36 schreef golfer het volgende:
Ik heb nu al zin in straks bijkletsen en drinken en eten met mijn 2 oud-collegaatjes in de Jopenkerk *O*
Heilige drie eenheid. Gerst, hop en water. :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door borisz op 02-05-2011 16:45:51 ]
  maandag 2 mei 2011 @ 16:45:08 #186
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_96255030
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:39 schreef borisz het volgende:

Heilige drie eendheid. Gerst, hop en water. :Y)
Weet niet of ze er eend bij serveren. :P
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 mei 2011 @ 16:49:45 #187
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96255230
quote:
11s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:45 schreef golfer het volgende:

[..]

Weet niet of ze er eend bij serveren. :P
In de kerk zwemt de eend gewoon een een bokbiertje hoor :P
  maandag 2 mei 2011 @ 16:51:37 #188
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_96255327
Zo. Weer een dag achter de rug. Straks maar even kip madras eten. Natuurlijk wel die van Knorr, lekker makkelijk :+
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_96256001
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef kanovinnie het volgende:
Zo. Weer een dag achter de rug. Straks maar even kip madras eten. Natuurlijk wel die van Knorr, lekker makkelijk :+
lekker, koken uit een pakje :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 2 mei 2011 @ 17:06:08 #190
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_96256034
quote:
12s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:05 schreef DarkElf het volgende:

[..]

lekker, koken uit een pakje :P
Ik ga bij een vriend eten, zijn ouders zijn ook op vakantie. En misschien had je het nog niet door, ik ben geen held in de keuken. Hij ook niet.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_96256075
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:06 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik ga bij een vriend eten, zijn ouders zijn ook op vakantie. En misschien had je het nog niet door, ik ben geen held in de keuken. Hij ook niet.
guttegut niet zo verdedigend meteen :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_96256465
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:36 schreef golfer het volgende:
have fun met je ex-collega's :*
pi_96256530
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:06 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Als je hier post ga je vanzelf beter koken 8-) Kijk maar naar mij :P Die DE en zo....echt...
pi_96256534
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef kanovinnie het volgende:
heb dat pakje op, niet zo gek op. Maar ben sowieso niet dol op curry's. Wel te doen maar ziet er vaak lekkerder uit dan het is vind ik.
pi_96256650
speaking of koken, zo eens t eten voorbereiden. heb van die lekkere rijpe grote tomaten, die ga ik vullen met een mengsel van geroosterde pijnboompitjes, zwarte olijfjes, tonijn, verse kruiden, kappertjes, mozzarella , knoflook, ui enzo... lekker even in de oven, op t laatste wat parmezaanse kaas erover.

lekker en licht :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_96256659
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:04 schreef PdeHoog het volgende:

Ik vind dat soort ideeën niet echt beschaafd. Kijk, dat hij nou wel van het martelen was betekent nog niet dat we dat ook lekker terug gaan doen. Maar goed, hij is dood.
pi_96256666
pa heeft me van werk opgehaald en hoor dat we broccoli en peentjes eten. Vitamientjes. en om 20u tennissen :)
pi_96256720
Oh, FFT, ik heb wel een paar Nicci French boeken, wil je er wel 1 of 2 toesturen als je ze mee wilt nemen. Kan je ze ook gewoon bij het zwembad lezen, want ik hoef ze niet per se terug ;)
pi_96256848
Ook weer thuis!

Ga voor mezelf een ratatouillequiche maken, lekker met geitenkaas :9
Ik had nog een speklapje in de diepvries, die wil ik er wel bij.
Maar zou ie in stukjes door de quiche ook lekker zijn :?
pi_96256893
Quiche en spekblokjes is een goeie combi :Y
Ik ga aan de slag met mn witlof met ham en kaas uit de oven :9 :D
pi_96257096
Hmmm...zal ik toch een iPad gaan halen :9 >:)
pi_96257108
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef LieLie het volgende:
Ook weer thuis!

Ga voor mezelf een ratatouillequiche maken, lekker met geitenkaas :9
Ik had nog een speklapje in de diepvries, die wil ik er wel bij.
Maar zou ie in stukjes door de quiche ook lekker zijn :?
kan je toch in fijne blokjes snijden en opbakken net als spekjes en dan erdoor doen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_96257137
En ik wilde vanavond eigenlijk Boeuf Bourguignon eten :9 Maar het worden vissticks met gebakken aardappeltjes en sperzieboontjes :9
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 mei 2011 @ 17:30:27 #204
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96257142
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:29 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...zal ik toch een iPad gaan halen :9 >:)
Weer die slang die een appel aanbiedt. :{

:P
  maandag 2 mei 2011 @ 17:31:03 #205
55709 Stereotomy
pi_96257177
Zooo, weer ruimschoots over de kcal grens heen vandaag. :')

Vanavond het er maar afdansen :9
pi_96257277
Voor het eerst sinds lange tijd weer bij mijn ouders gegeten
Niet slecht :D in ieder geval weer eens een keertje aardappelen
pi_96257904
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:21 schreef Isabeau het volgende:
Oh, FFT, ik heb wel een paar Nicci French boeken, wil je er wel 1 of 2 toesturen als je ze mee wilt nemen. Kan je ze ook gewoon bij het zwembad lezen, want ik hoef ze niet per se terug ;)
dankje :*
ik ga straks als ik mn moeder zie vragen wat voor boeken ze mee heeft genomen en ik laat het je wel weten. waarschijnlijk vind ik deze boeken wel ok hoor, als ik maar iets te lezen heb ;)
pi_96257919
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:25 schreef Bluezz het volgende:
Quiche en spekblokjes is een goeie combi :Y
Ik ga aan de slag met mn witlof met ham en kaas uit de oven :9 :D
goede keuze :9
pi_96257947
Ik ga zo meteen krieltjes in de oven doen met knoflook en rozemarijn. En dan een varkenshaasje en roergebakken kleine groene asperges en sugar snaps er bij :9
pi_96258011
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:31 schreef Stereotomy het volgende:

Vanavond het er maar afdansen :9
ik ben ruim over de grens van mn telefoonrekening heen :X
ontzettend veel gebeld afgelopen tijd en net gecheckt. ben al 26 euro over mn abonnement van 40 euro heen en moet nog tot 10 mei (incl mn vakantie) :')

toch opletten gezien ik grote uitgaven heb nu. maar ja; met al dat bellen voor spullen e.d. moet nu maar ff..
pi_96258069
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:33 schreef Sarabi het volgende:
Voor het eerst sinds lange tijd weer bij mijn ouders gegeten
Niet slecht :D in ieder geval weer eens een keertje aardappelen
wat eet je veel nu dan? rijst/pasta?
pi_96259543
Honger, honger, honger w/
pi_96259629
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:51 schreef FutureFairytale het volgende:

wat eet je veel nu dan? rijst/pasta?
Omdat we thuis ook meestal aardappelsgroentevlees aten ging ik ook heel vaak pasta & rijst eten toen ik het huis uit was. Is vanzelf weer bijgetrokken :D
  maandag 2 mei 2011 @ 18:28:27 #214
55709 Stereotomy
pi_96259737

Analysetijd! :Y) :9

In het trappenhuis kan ik naar buiten, het platte dak op. Daarvandaan heb ik deze foto gemaakt. Er is een brandtrap naar boven, maar ik weet niet of ik m'n nek wil riskeren om een van de met '?' aangegeven sprongen te wagen. }:|

Wat denken jullie? ^)
pi_96259925
quote:
18s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:28 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

In het trappenhuis kan ik naar buiten, het platte dak op. Daarvandaan heb ik deze foto gemaakt. Er is een brandtrap naar boven, maar ik weet niet of ik m'n nek wil riskeren om een van de met '?' aangegeven sprongen te wagen. }:|

Wat denken jullie? ^)
Waarom zou je dat willen? :?
Een brandtrap is om naar beneden te gaan, dat lukt wel.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 2 mei 2011 @ 18:32:36 #216
55709 Stereotomy
pi_96259942
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:32 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen? :?
Een brandtrap is om naar beneden te gaan, dat lukt wel.
Nou *voor het geval dat* ik mijn sleutels vergeet.

En naar beneden lukt idd wel. Maar naar boven is watr lastiger omdat je een paar keer flink moet afzetten aan een dakgoot.
pi_96259969
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:31 schreef Stereotomy het volgende:

Ja. Dat wil ik dus niet meer :P Dus vanavond gewoon minder kcals :9 Zo eens even rekenen :9
pi_96259993
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo meteen krieltjes in de oven doen met knoflook en rozemarijn. En dan een varkenshaasje en roergebakken kleine groene asperges en sugar snaps er bij :9
:9
pi_96259994
quote:
18s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:32 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Memo een sleutel geven, of er eentje verstoppen op het platte dak lijkt me qua levensverwachting een betere zet ;)
pi_96259997
quote:
18s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:32 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

In dat geval zou ik het proberen. Hang vast een klimuitrusting aan de trap! :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 2 mei 2011 @ 18:33:45 #221
55709 Stereotomy
pi_96260002
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja. Dat wil ik dus niet meer :P Dus vanavond gewoon minder kcals :9 Zo eens even rekenen :9
Heb vandag een Bounty, Snickers en Nuts op. w/
  maandag 2 mei 2011 @ 18:34:16 #222
55709 Stereotomy
pi_96260037
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:33 schreef LieLie het volgende:

[..]

Memo een sleutel geven, of er eentje verstoppen op het platte dak lijkt me qua levensverwachting een betere zet ;)
Ik heb maar één sleutel. Misschien moet ik die eens bij laten maken voor de 2 maanden dat ik hier nog ben...
pi_96260064
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:34 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik heb maar één sleutel. Misschien moet ik die eens bij laten maken voor de 2 maanden dat ik hier nog ben...
Voor 5 euro ben je dan klaar toch?
pi_96260087
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:34 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Een klimuitrusting is duurder. O-)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 2 mei 2011 @ 18:35:08 #225
55709 Stereotomy
pi_96260088
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:34 schreef LieLie het volgende:

[..]

Voor 5 euro ben je dan klaar toch?
Als het geen gecertificeerde sleutel is idd. En dan eentje aan Memo geven. Mits memo die verantwoordelijkheid wil dragen. ^)

Wil ze ook gelijk een tandenborstel hier laten liggen? >:O
pi_96260212
quote:
18s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:28 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

Wat denken jullie? ^)
Een nieuwe sleutel bij laten maken lijkt me minder gevaarlijk :')
pi_96260262
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een nieuwe sleutel bij laten maken lijkt me minder gevaarlijk :')
Steer leeft tegenwoordig gevaarlijk. Uitgaan, vrouwen..... ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_96260402
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:33 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Heb vandag een Bounty, Snickers en Nuts op. w/
Ik een mergpijpje :')

Maar ik ga zo lekker vissticks maken :9 En mijn aardappelen, bonen, erwtenprut van gister was dusdanig lekker dat ik dat fijn nog een keer eet :9
pi_96260475
Morgen trouwens eens even bij de Makro kijken :o Ze hebben allerlei McGregor spul in de aanbieding :o
  maandag 2 mei 2011 @ 18:43:25 #230
55709 Stereotomy
pi_96260493

Die krantenkop :')
pi_96260595
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:43 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

ik zag net allemaal blije mensen in Amerika op tv, Geraldo (?) die roept: we hebben de ploert, de ploert is dood..

etc etc

ik snap t niet zo eigenlijk.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 2 mei 2011 @ 18:45:19 #232
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_96260619
quote:
[ afbeelding ]

De enige die er (in onze Nederlandse ogen in ieder geval) normaal op reageert is Obama tot nu toe. Bush zou in dit geval met een voetbalsjaal en confetti opgekomen zijn denk ik :P
pi_96260663
quote:

Dat :) :)

quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:45 schreef TAV74 het volgende:

De enige die er (in onze Nederlandse ogen in ieder geval) normaal op reageert is Obama tot nu toe. Bush zou in dit geval met een voetbalsjaal en confetti opgekomen zijn denk ik :P
In het licht der verkiezingen doet ie het slim ja *)
Ze wisten dus al in september waar ie zat :o
  maandag 2 mei 2011 @ 18:46:08 #234
55709 Stereotomy
pi_96260668
Ik las een analyse op CNN waarvan de auteur denkt dat Bin Laden wel echt een soort hoofd is die al die verschillende mini-facties binnen Al-Qaeda bij elkaar hield, en dat het dus nu wel een stuk beter zou gaan :?
  maandag 2 mei 2011 @ 18:46:31 #235
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_96260691
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:45 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ik zag net allemaal blije mensen in Amerika op tv, Geraldo (?) die roept: we hebben de ploert, de ploert is dood..

etc etc

ik snap t niet zo eigenlijk.
Snap wel dat ze blij zijn dat ze met hem afgerekend hebben, maar de manier waarop ze reageren staat wel heel ver van me af. Flink cultuurverschil.
  maandag 2 mei 2011 @ 18:46:37 #236
55709 Stereotomy
pi_96260696
quote:

[..]

Slim :D :@
pi_96260717
De witlof ham/kaas uit de oven was :Y) :9~
pi_96260739
pi_96260806
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:46 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Snap wel dat ze blij zijn dat ze met hem afgerekend hebben, maar de manier waarop ze reageren staat wel heel ver van me af. Flink cultuurverschil.
ja dat ze met hem afgerekend hebben snap ik ook wel en ik snap ook wel dat Bin Laden voor veel mensen daar staat voor 'the war on terrorism' maar dat juichen en gedoe snap ik niet.

en als ze op tv buitenlanders zien die juichen om dode amerikanen zijn t barbaren

:?

nou ja... idd, t staat te ver van me af die gevoelens.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_96261092
Potverdomme :{ Ik had tegen mijn ouders gezegd dat ik 's middags op mijn verjaardag ff bij hen langs zou komen met gebak en zo. Zeggen ze nu doodleuk dat mijn ma moet werken :{ Terwijl ik dus net mijn hele dag heb volgepland met andere, leukere :P , dingen -O- Een BBQ bijv. En op zondag heb ik twee toneelvoorstellingen te fotograferen. En vrijdag ga ik ter ere van mijn verjaardag met mijn beste vriendin uit eten.

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
pi_96261381
Dat was best een lekker quichje :)
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 mei 2011 @ 19:01:00 #243
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96261423
pi_96261466
:W avond :W
  maandag 2 mei 2011 @ 19:07:07 #245
55709 Stereotomy
pi_96261772
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 19:01 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
:')
pi_96261991
quote:
[ afbeelding ]

maandag 2 mei 2011 @ 19:12:18 #247
55709 Stereotomy
pi_96262051

pi_96262256
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

pi_96262260
Hebben jullie ook wel eens een raar gevoel bij het slikken?
Alsof er wat in je keel blijft zitten, of in de weg zit?
pi_96262278
quote:
0s.gif [b]Op maandag 2 mei 2011 19:12 schreef Stereotomy [q]

Heb je die speech van hem gezien laatst? Daar was hij wel funny. Oa hierover.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_96262291
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 19:16 schreef LieLie het volgende:
Ja. Meestal wat slijmvorming bij mij. Of een teken dat ik verkouden begin te worden :P
pi_96262309
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2011 19:16 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Heb je die speech van hem gezien laatst? Daar was hij wel funny. Oa hierover.
Ja. Waar-ie Trump te grazen nam, toch? :D _O-
  maandag 2 mei 2011 @ 19:18:07 #253
55709 Stereotomy
pi_96262357
quote:
Wat slik je precies? :@ :@
  maandag 2 mei 2011 @ 19:18:21 #254
55709 Stereotomy
pi_96262368
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 19:17 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:Y :D
pi_96262413
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 19:18 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wat slik je precies? :@ :@
:|W

Gewoon. Drinken. Of eten.
  maandag 2 mei 2011 @ 19:19:26 #256
55709 Stereotomy
pi_96262443
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 19:19 schreef LieLie het volgende:

[..]

:|W

Gewoon. Drinken. Of eten.
South Beach? :@ :@
pi_96262472
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 19:19 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

South Beach? :@ :@
South Beach?
pi_96262478
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 19:17 schreef PdeHoog het volgende:

Ook oa ja! :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_96262513
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 19:18 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

:Y :D
Ik vond hem echt briljant _O-
pi_96262537
quote:

Ja bij kervelsoep bijv.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_96262542
En ik heb vandaag geconcludeerd dat Iglo Vissticks echt 10x beter zijn dan die meuk van de AH eigen merk :Y Echt heerlijk krokant laagje zo uit de oven O+
pi_96262691
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2011 19:20 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ja bij kervelsoep bijv.
Waarom bij kervelsoep? Ik heb het bij allerlei soorten eten en drinken.
pi_96262741
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 19:23 schreef LieLie het volgende:

Waarom bij kervelsoep? Ik heb het bij allerlei soorten eten en drinken.
geen idee, maar dat bedacht ik me. Veel mensen hebben dat met kervel.

Maar verder heb ik t zelden.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_96263045
:9~ dat was echt heerlijk zeg..

Wat gek Lie. Heb je dat zomaar ineens?

@ Pee: ik zie het probleem niet helemaal :? je hebt nu toch meer tijd over en je kunt toch op een ander moment ff bij je ouders langs? Of begrijp ik het niet helemaal? ;)
pi_96263099
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 19:30 schreef Sunnythesun het volgende:

@ Pee: ik zie het probleem niet helemaal :? je hebt nu toch meer tijd over en je kunt toch op een ander moment ff bij je ouders langs? Of begrijp ik het niet helemaal? ;)
Mwjah...het is leuker op je verjaardag zelf he :') Zeker ook met mijn neefje. Mijn zus is niet zo happig om dat door de weeks 's avonds te doen.
pi_96263139
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 19:30 schreef Sunnythesun het volgende:
:9~ dat was echt heerlijk zeg..

Wat gek Lie. Heb je dat zomaar ineens?

Nou, wel al een aantal weken, misschien wel maanden hoor.
Maar het valt me de laatste tijd vaker op heb ik het idee.
Het gevoel zit ter hoogte van het kuiltje, waar je borst overgaat in je keel/nek.

Ik ben ook wel gevoelig voor stemproblemen als ik verkouden ben, dus ik dacht dat het misschien ook iets van wat opgezette klieren kon zijn ofzo? Wat een beetje chronisch wordt?
pi_96263464
Zo. Verjaardagscrisis bezworen 8-) Ik ga op maandagavond bij mijn ouders eten. Dan is mijn neefje er ook O+ En ik ga trakteren op Mixed Grills van de shoarma boer :9 Dan weet ik zeker dat het genoeg is :Y)
pi_96263808
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:48 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja dat ze met hem afgerekend hebben snap ik ook wel en ik snap ook wel dat Bin Laden voor veel mensen daar staat voor 'the war on terrorism' maar dat juichen en gedoe snap ik niet.

en als ze op tv buitenlanders zien die juichen om dode amerikanen zijn t barbaren

:?

nou ja... idd, t staat te ver van me af die gevoelens.
Ik ben het helemaal met je eens! Als zij juichen zijn het primitieve barbaren, maar Amerikanen mogen blijkbaar wel juichen als iemand dood is :?
  maandag 2 mei 2011 @ 19:50:03 #269
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_96264054
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 19:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens! Als zij juichen zijn het primitieve barbaren, maar Amerikanen mogen blijkbaar wel juichen als iemand dood is :?
Ja, want zij zijn de goeden en die mogen wel juichen om het uitschakelen van de boze slechteriken die nu eenmaal begonnen zijn door de goeden te doden :Y

En zo denkt de andere kant ook :+
pi_96264166
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 19:50 schreef TAV74 het volgende:

Ja, want zij zijn de goeden en die mogen wel juichen om het uitschakelen van de boze slechteriken die nu eenmaal begonnen zijn door de goeden te doden :Y

En zo denkt de andere kant ook :+
Precies.

Daarom vond ik opmerkingen over martelen ook behoorlijk misplaatst. (tenzij die man persoonlijk een kind of partner of ouder oid van je heeft gemarteld en vermoord, dan heb ik er wel begrip voor)
  maandag 2 mei 2011 @ 19:54:20 #271
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_96264297
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 19:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Precies.

Daarom vond ik opmerkingen over martelen ook behoorlijk misplaatst. (tenzij die man persoonlijk een kind of partner of ouder oid van je heeft gemarteld en vermoord, dan heb ik er wel begrip voor)
Eensch, als je serieus vindt dat dat soort middelen gruwelijk, barbaars en onmenselijk zijn ben je wel een redelijke debiel als je ze ter vergelding zelf wel inzet 8)7
pi_96264368
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 19:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk dat NL te nuchter is om dit soort emoties te vertonen danwel te snappen.

Ik denk dat ik het wel kan begrijpen. Dat hele 9/11 is met een mega-klap (letterlijk en figuurlijk) binnengekomen in het amerikaanse leven. De eerste aanval op amerikaans vasteland in twee eeuwen. Zoiets laat gewoon iets achter in het toch al patriotistisch ingestelde Amerika. En als ze dan de hoofdschuldige te pakken nemen, dan is het te begrijpen dat er gebeurt wat er nu gebeurt.

En de vergelijking tussen de moslim-wereld die staat te juichen om de dood van amerikaanse soldaten, die gestuurd worden door hun regering, met de amerikanen die staan te juichen om de dood van hun ergste vijand vind ik niet te vergelijken eigenlijk. Maar goed....wederom....ik denk dat NL te nuchter is om dat soort emoties te begrijpen. Ik denk ook niet dat je ze hier zult zien.

Let wel: dit is geen goedpraterij hoor. Ik leg alleen uit dat ik het wel kan begrijpen.
  maandag 2 mei 2011 @ 19:57:00 #273
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_96264461
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 19:55 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Let wel: dit is geen goedpraterij hoor. Ik leg alleen uit dat ik het wel kan begrijpen.
Ik kwam ook al tot de conclusie dat ik wel kan uitleggen hoe het komt, maar het staat gewoon te ver van me af om me er in in te leven ;) Denk trouwens niet dat dat nuchterheid is, minder patriottistisch denk ik eerder.
pi_96264587
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 19:57 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik kwam ook al tot de conclusie dat ik wel kan uitleggen hoe het komt, maar het staat gewoon te ver van me af om me er in in te leven ;) Denk trouwens niet dat dat nuchterheid is, minder patriottistisch denk ik eerder.
Ik ben benieuwd hoe jullie reageren als zoiets in NL gebeurd zou zijn :)

quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 19:54 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Eensch, als je serieus vindt dat dat soort middelen gruwelijk, barbaars en onmenselijk zijn ben je wel een redelijke debiel als je ze ter vergelding zelf wel inzet 8)7
Bedankt voor het compliment he :{
pi_96264688
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 19:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat zou nog steeds heel anders zijn hoor. Dat is echt een cultuurverschil. Hoewel we wel steeds meer naar de Amerikaanse manier van reageren toe gaan, helaas.
  maandag 2 mei 2011 @ 20:02:05 #276
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_96264716
quote:

[..]

[..]
Niet zo, gegarandeerd. Echt een andere cultuur. En verder alleen al om de simpele reden dat Osama maar een radar in het geheel is, het lost het probleem niet op en ik geloof ook niet dat wraak veel goed maakt. Misschien zou ik er minder genuanceerd inzitten als het een familielid of vriend getroffen zou zijn, dat kan ik niet inschatten natuurlijk.
  maandag 2 mei 2011 @ 20:03:33 #277
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_96264794
quote:

Bedankt voor het compliment he :{
Zou jij als je het voor het zeggen had serieus de opdracht geven om dit soort mensen te martelen dan?
pi_96264802
En dat is het mooie: je kan niet gegarandeerd zeggen dat je zo niet zou reageren. Dat weet niemand nl. Echt niet. Na WO2 heeft de NL bevolking ook dingen gedaan met collaborteurs waar je nu niet meer aan zou denken.
pi_96264952
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:03 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Zou jij als je het voor het zeggen had serieus de opdracht geven om dit soort mensen te martelen dan?
Ik repost even van vanmiddag en daarna kwam Isa zeggen dat ze het daar helemaal niet mee eens was maar wat mij betreft mocht Osama zo best wel even te grazen genomen worden:

quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:58 schreef DarkElf het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind dat soort ideeën niet echt beschaafd. Kijk, dat hij nou wel van het martelen was betekent nog niet dat we dat ook lekker terug gaan doen. Maar goed, hij is dood.
pi_96265061
Genoeg antwoord op je vraag, TAV? Ik vind 3000+ slachtoffers en dan een kogel door je kop iets te makkelijk. Verder probeer ik beschaafd te zijn hoor :P
  maandag 2 mei 2011 @ 20:08:31 #281
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_96265119
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:06 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik repost even van vanmiddag en daarna kwam Isa zeggen dat ze het daar helemaal niet mee eens was maar wat mij betreft mocht Osama zo best wel even te grazen genomen worden:

[..]

Verandert mijn standpunt niet hierover. Ik vind het martelen van mensen in geen enkele omstandigheid goed te keuren. Als iemand het dan echt niet meer verdient om te leven (en in hele extreme gevallen zoals het Nazi regime vind ik daar wel iets voor te zeggen) leg je hem maar gewoon pijnloos om.
pi_96265174
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:08 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Verandert mijn standpunt niet hierover. Ik vind het martelen van mensen in geen enkele omstandigheid goed te keuren. Als iemand het dan echt niet meer verdient om te leven (en in hele extreme gevallen zoals het Nazi regime vind ik daar wel iets voor te zeggen) leg je hem maar gewoon pijnloos om.
In dit geval veel te makkelijk wat mij betreft.
pi_96265918
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:09 schreef PdeHoog het volgende:

In dit geval veel te makkelijk wat mij betreft.
Het is nog steeds een mens. Ik vind een ander mens doden al lastige materie, maar martelen vind ik totaal out of the question.
pi_96265956
Die opmerking over die nierziekte was natuurlijk ook overduidelijk niet serieus.

Ik vind dat je jezelf niet tot de zelfde methoden moet verlagen waar je van gruwt bij anderen. Lijkt me evident.

Maar een grapje moet kunnen imo. :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_96266115
Maar goed, 't is leuk en aardig met die Osama.. maar mijn keel? :+

Wel of niet een keer laten checken bij de dokter?
Denk dat het niets of niks bijzonders is, maar goed.
pi_96266148
Kan gewoon een verkoudheidje zijn Lie
pi_96266464
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:25 schreef Den_Haag het volgende:
Kan gewoon een verkoudheidje zijn Lie
Nou, dat heb ik ook wel gedacht hoor. Maar het houdt al een heel aantal weken aan en heb verder eigenlijk geen klachten die op verkoudheid lijken.
pi_96266644

SPOILER
pi_96266658
Dan ff naar de HA :)
pi_96266672
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:33 schreef LieLie het volgende:

SPOILER
pi_96266715
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:33 schreef LieLie het volgende:

SPOILER
}:| o|O Nu wil ik ook he }:| o|O

Zal ik hem morgen bij de MEdia Markt gaan halen? Heb ik hem eerder 8-)
pi_96266758
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:33 schreef Den_Haag het volgende:
Dan ff naar de HA :)
Mag ik me wel eens over laten schrijven naar de dokter hier, na twee jaar ;)
pi_96266774
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:34 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

}:| o|O Nu wil ik ook he }:| o|O

Zal ik hem morgen bij de MEdia Markt gaan halen? Heb ik hem eerder 8-)
Kun je doen ;) Als ie leverbaar is dan.
pi_96266797
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:35 schreef LieLie het volgende:

[..]

Kun je doen ;) Als ie leverbaar is dan.
Goed punt 8-)
pi_96266950
OMG, ik ben zo'n verwend nest :@ 8)7 :') :D
pi_96267081
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:38 schreef LieLie het volgende:
OMG, ik ben zo'n verwend nest :@ 8)7 :') :D
Want?
pi_96267133
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:40 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Want?
Nou, ja, gewoon :P Beetje decadent gedoe wel..
mrLie schiet het voor, en ik mag het in termijnen terugbetalen O-)
pi_96267318
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:41 schreef LieLie het volgende:

[..]

Nou, ja, gewoon :P Beetje decadent gedoe wel..
mrLie schiet het voor, en ik mag het in termijnen terugbetalen O-)
:D _O- Dit is gewoon een goedmakertje omdat-ie zo vaak weg is :P Of hij wil zijn eigen iPad terug :P
pi_96267373
Idd gewoon good old fashioned paaien 8-)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 2 mei 2011 @ 20:46:34 #300
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_96267395
Hoi!

Ik heb mijzelf weer overtroffen O~)
pi_96267459
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:45 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:D _O- Dit is gewoon een goedmakertje omdat-ie zo vaak weg is :P Of hij wil zijn eigen iPad terug :P
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:46 schreef DarkElf het volgende:
Idd gewoon good old fashioned paaien 8-)
Hehe ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')