Kijk, dat is lekker om te verwerken. Heb je die baan gister aangeboden gekregen?quote:heb inmiddels een baan aangeboden gekregen in thailand dan zou ik daar 6 maand moeten blijven en 12 uur per dag werken
Logisch dat kinderen belangrijker zijn. Als ik het zo lees zijn er ook voor haar betere kandidaten te vinden. Neem die baan, ga je eigen weg.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:58 schreef michelllll het volgende:
en dan vond het ze gek dat ik pissig werd
Waarom noem je dat een voorbeeld van kinderen die roet in het eten gooien?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:58 schreef michelllll het volgende:
....
Ik werd wel eens pissig omdat ik niet zo goed ben in het opvangen van tegenslagen, (kinderen gooiden weer roet in het eten) bijvoorbeeld we zouden een weekendje weg gaan. Dochter zou bij haar echte vader logeren en zat de hele tijd te drammen dat ze perse bij een vriendinnetje wou slapen en dat mocht niet van ons. dochter bij haar vader afgezet, en wij uit eten komen we die avond weer thuis, om onze spullen op te halen voor het weekendje weg. zien we haar ineens in de buurt lopen. met dat vriendinnetje en mocht ze van haar vader daar wel slapen. vriendin helemaal over de rooie waardoor er weer een weekend verknald werd. en zij geen zin meer had om weg te gaan.
en dan vond het ze gek dat ik pissig werd
...
ze zegt omdat ik daar zo pissig van kan worden haar gevoel voor mij verdwenen isquote:Op maandag 2 mei 2011 10:11 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik hoop voor je dat er meer aan de hand is dan dit. Ik vind het wel een beetje overtrokken reactie.
Zowel van jou als van de vrouw in kwestie.
Overigens wil ik daar nog wel bij aanstippen dat vrouwlief niets te zeggen heeft over wat papa met zijn kind doet in een weekend.
Doen! Je gaat spijt krijgen als je niet gaat, denk ik. Moet je helemaal alleen of ga je met collega's? Als je met collega's gaat zal het vast supergezellig zijn. Wat voor werk is het overigens omdat het zo gevaarlijk is?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:12 schreef michelllll het volgende:
Thaise vrouwen is niet echt mijn ding, Maar zit er echt wel serieus over na te denken om daar heen te gaan. ik zou over 2 week kunnen vertrekken. maar ben bang dat ik met mijn verstand de hele tijd bij haar blijf hangen, en dan is niet verstandig met mijn werk. aangezien het altijd gevaarlijk is
hdd boringenquote:Op maandag 2 mei 2011 10:16 schreef babipangang het volgende:
[..]
Doen! Je gaat spijt krijgen als je niet gaat, denk ik. Moet je helemaal alleen of ga je met collega's? Als je met collega's gaat zal het vast supergezellig zijn. Wat voor werk is het overigens omdat het zo gevaarlijk is?
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Lekker naar Thailnad gaan. Laat dat wijf maar zitten met haar kroost en lastig gedoe. Dit heb je vaak met vrouwen die kinderen hebben van een ander, altijd gedoe dus. Ik zou dr fijn laten zitten en mijn koffers pakken en gaan!
Al helemaal als Blanke manquote:
maar blanke man heeft geen intresse in thaise vrouwen, heb inmiddels contact opgenomen met dat bedrijf en alles in werking gezetquote:
ik wil wel graag praten, maar denk niet dat het nog enigzins effect heeftquote:Op maandag 2 mei 2011 16:37 schreef okiokinl het volgende:
bah wat een slecht advies allemaal.
als je dr terug wilt ga dan gewoon praten en zeg wat je op je hart hebt. en accepteer dat een vrouw met kinderen logischerwijs eerst voor haar kinderen kiest, en niet voor een weekendje weg met jou. als het je eigen kinderen waren, zou ze dat ook doen en jij ook.
dit klinkt totaal niet als reden genoeg om op te geven. doe het nu, dan kan je altijd nog vertrekken als het echt niet meer verder gaat. als je niks doet en vertrekt, ja dan ga je dus wel spijt krijgen.
Dat weet je niet zolang je het niet probeertquote:Op maandag 2 mei 2011 16:50 schreef michelllll het volgende:
[..]
ik wil wel graag praten, maar denk niet dat het nog enigzins effect heeft
Wat voor dingen?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:58 schreef michelllll het volgende:
en de eerste dag was ze helemaal over de rooie, ik had een aantal dingen gezegd die ik eigelijk nooit had mogen zeggen. maar dat kan ik niet terug draaien.
k zou het toch maar doen, als je het echt belangrijk vindt.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:50 schreef michelllll het volgende:
[..]
ik wil wel graag praten, maar denk niet dat het nog enigzins effect heeft
dingen die haar erg veel pijn hebben gedaan, en wat ik nooit had mogen zeggen. maar ik was helemaal verbijsterd en heb het in een vlaag gedaanquote:Op maandag 2 mei 2011 17:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat voor dingen?
Verder kan ik me goed voorstellen dat zij haar kinderen op de eerste plaats heeft staan.
wat mannen betreft heeft ze altijd pech gehad,(mishandeling)(vreemdgaan) en dat zijn dingen die ik nooit zou doen. maar ze heeft daardoor ook veel schade opgelopen. en ik denk dat ik er nou uiteindelijk op afgerekend wordquote:Op maandag 2 mei 2011 18:40 schreef lady-wrb het volgende:
.
wees maar blij dat je daar weg bent.
lastige vrouw die nog met dr ex in de clinch ligt + lastige kinderen.
dat kan alleen maar erger worden
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:48 schreef michelllll het volgende:
wat mannen betreft heeft ze altijd pech gehad,(mishandeling)(vreemdgaan) en dat zijn dingen die ik nooit zou doen. maar ze heeft daardoor ook veel schade opgelopen. en ik denk dat ik er nou uiteindelijk op afgerekend word
Ik denk dat ze prima af is zonder jou, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:19 schreef michelllll het volgende:
dingen die haar erg veel pijn hebben gedaan, en wat ik nooit had mogen zeggen. maar ik was helemaal verbijsterd en heb het in een vlaag gedaan
Jezus, op basis van twee zinnetjes..quote:Op maandag 2 mei 2011 18:51 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ze prima af is zonder jou, eerlijk gezegd.
Mjah... 99,9% van de vissen kieper ik persoonlijk liever ongezien terug in zeequote:
dat ben ik helemaal met je eensquote:Op maandag 2 mei 2011 20:40 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Mjah... 99,9% van de vissen kieper ik persoonlijk liever ongezien terug in zee![]()
Wellicht geldt dat voor TS ook.
Vrouwen hebben een goed geheugen voor dit soort dingen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:19 schreef michelllll het volgende:
[..]
dingen die haar erg veel pijn hebben gedaan, en wat ik nooit had mogen zeggen. maar ik was helemaal verbijsterd en heb het in een vlaag gedaan
daarom weet ik ook dat ik het verknald heb, maar mn gevoel wordt daar niet echt beter van. maar aan de andere kant, wie zich brandt moet maar op de blaren zittenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een goed geheugen voor dit soort dingen.
En als je die woorden hier niet durft te herhalen, zullen ze bijzonder kwetsend geweest zijn en haar kijk op jou hebben veranderd.
ik ga nou ook zeker proberen wat meer afleiding te zoeken. zal wel de komende tijd niet makelijk worden ik heb er vannacht nog even heel goed over nagedacht en misschien is het ook wel beter zo,quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:18 schreef lady-wrb het volgende:
reken het jezelf niet te hard aan.
accepteer dat het is zoals het is. oke,het is niet netjes als je haar gekwetst hebt, maar ik denk dat zelfs als je dat niet gedaan had, de relatie toch stuk had gelopen.
het is nou eenmaal moeilijk om een samengesteld gezin goed op de rails te zetten en te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |