k zou het toch maar doen, als je het echt belangrijk vindt.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:50 schreef michelllll het volgende:
[..]
ik wil wel graag praten, maar denk niet dat het nog enigzins effect heeft
dingen die haar erg veel pijn hebben gedaan, en wat ik nooit had mogen zeggen. maar ik was helemaal verbijsterd en heb het in een vlaag gedaanquote:Op maandag 2 mei 2011 17:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat voor dingen?
Verder kan ik me goed voorstellen dat zij haar kinderen op de eerste plaats heeft staan.
wat mannen betreft heeft ze altijd pech gehad,(mishandeling)(vreemdgaan) en dat zijn dingen die ik nooit zou doen. maar ze heeft daardoor ook veel schade opgelopen. en ik denk dat ik er nou uiteindelijk op afgerekend wordquote:Op maandag 2 mei 2011 18:40 schreef lady-wrb het volgende:
.
wees maar blij dat je daar weg bent.
lastige vrouw die nog met dr ex in de clinch ligt + lastige kinderen.
dat kan alleen maar erger worden
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:48 schreef michelllll het volgende:
wat mannen betreft heeft ze altijd pech gehad,(mishandeling)(vreemdgaan) en dat zijn dingen die ik nooit zou doen. maar ze heeft daardoor ook veel schade opgelopen. en ik denk dat ik er nou uiteindelijk op afgerekend word
Ik denk dat ze prima af is zonder jou, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:19 schreef michelllll het volgende:
dingen die haar erg veel pijn hebben gedaan, en wat ik nooit had mogen zeggen. maar ik was helemaal verbijsterd en heb het in een vlaag gedaan
Jezus, op basis van twee zinnetjes..quote:Op maandag 2 mei 2011 18:51 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ze prima af is zonder jou, eerlijk gezegd.
Mjah... 99,9% van de vissen kieper ik persoonlijk liever ongezien terug in zeequote:
dat ben ik helemaal met je eensquote:Op maandag 2 mei 2011 20:40 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Mjah... 99,9% van de vissen kieper ik persoonlijk liever ongezien terug in zee![]()
Wellicht geldt dat voor TS ook.
Vrouwen hebben een goed geheugen voor dit soort dingen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:19 schreef michelllll het volgende:
[..]
dingen die haar erg veel pijn hebben gedaan, en wat ik nooit had mogen zeggen. maar ik was helemaal verbijsterd en heb het in een vlaag gedaan
daarom weet ik ook dat ik het verknald heb, maar mn gevoel wordt daar niet echt beter van. maar aan de andere kant, wie zich brandt moet maar op de blaren zittenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een goed geheugen voor dit soort dingen.
En als je die woorden hier niet durft te herhalen, zullen ze bijzonder kwetsend geweest zijn en haar kijk op jou hebben veranderd.
ik ga nou ook zeker proberen wat meer afleiding te zoeken. zal wel de komende tijd niet makelijk worden ik heb er vannacht nog even heel goed over nagedacht en misschien is het ook wel beter zo,quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:18 schreef lady-wrb het volgende:
reken het jezelf niet te hard aan.
accepteer dat het is zoals het is. oke,het is niet netjes als je haar gekwetst hebt, maar ik denk dat zelfs als je dat niet gedaan had, de relatie toch stuk had gelopen.
het is nou eenmaal moeilijk om een samengesteld gezin goed op de rails te zetten en te houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |