Bron?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:37 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ook een fake-moord.
Hitler heeft een leuk leventje gehad na 1945 in Argentinie.
Bron?quote:
Betrouwbare site ofcquote:Op maandag 2 mei 2011 13:48 schreef hondjes het volgende:
http://www.a-w-i-p.com/ye(...)-accepts-bin-la.html
Kijk vooral naar de datum...een jaar geleden
Hahaha, een scheurkalender.quote:
En waarom zouden ze dat doen? Besef je wel wat je zegt? Geef is één reden.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat nu als Osama al voor de aanslagen op 9/11 vermoord was en men zijn identiteit onrechtmatig heeft gebruikt om een boeman van hem te creëren en hem te gebruiken als dé kwade genius achter de aanslagen (terrorsimulatie) van 11 september?
Wat nu als dat niet is gebeurd? Wat nu als Osama gevonden is met een banaan in zijn kont terwijl hij het Amerikaanse volkslied aan het gorgelen was met Whiskey, met een schattige roze tutu aan?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat nu als Osama al voor de aanslagen op 9/11 vermoord was en men zijn identiteit onrechtmatig heeft gebruikt om een boeman van hem te creëren en hem te gebruiken als dé kwade genius achter de aanslagen (terrorsimulatie) van 11 september?
Osama was gewoon een hoax. Al die beelden van hem, allemaal fake.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat nu als dat niet is gebeurd? Wat nu als Osama gevonden is met een banaan in zijn kont terwijl hij het Amerikaanse volkslied aan het gorgelen was met Whiskey, met een schattige roze tutu aan?
PNAC (Project for the New American Century):quote:Op maandag 2 mei 2011 14:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En waarom zouden ze dat doen? Besef je wel wat je zegt? Geef is één reden.
Wie zegt dat dat niet waar is dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat nu als dat niet is gebeurd? Wat nu als Osama gevonden is met een banaan in zijn kont terwijl hij het Amerikaanse volkslied aan het gorgelen was met Whiskey, met een schattige roze tutu aan?
Oorlog stimuleert de economie, die grotendeels steunt op olie.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:04 schreef Smoofie het volgende:
En zeg niet Olie. Want door al die oorlogen zijn ze er een stuk slechter vanaf dan als er geen 9/11 was.
Ik niet. Ik was er niet bij! Ik heb hem wel een keer gewaarschuwd dat zijn benen te behaard waren om echt weg te komen met zo'n tutu. Helaas nam hij geen fashion-tips van mij aan.quote:
Maar even zonder gelul. Ik sluit niet uit dat Osama een pion was in de hele 9/11 gebeurtenissen. Dat hij de kwade genius moest zijn, het gezicht van het kwaad. Maar alles wat we daar over zeggen is speculatie.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik dacht dat al vanuit verschillende kanten bevestigd was dat Osama op 9/10 nog in een Pakistaans ziekenhuis verbleef?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik denk niet dat het speculatie is. Je zult alleen eens wat verder moeten kijken dan je neus lang is en je morele bezwaren om er in te duiken aan de kant moeten zetten.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik niet. Ik was er niet bij! Ik heb hem wel een keer gewaarschuwd dat zijn benen te behaard waren om echt weg te komen met zo'n tutu. Helaas nam hij geen fashion-tips van mij aan.
[..]
Maar even zonder gelul. Ik sluit niet uit dat Osama een pion was in de hele 9/11 gebeurtenissen. Dat hij de kwade genius moest zijn, het gezicht van het kwaad. Maar alles wat we daar over zeggen is speculatie.
En wie komen met zulke nieuwsberichten? Precies... Reuters ... AFP?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:17 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik dacht dat al vanuit verschillende kanten bevestigd was dat Osama op 9/10 nog in een Pakistaans ziekenhuis verbleef?
Dat is een geniale zin. Als je denkt dat iets geen speculatie is, dan zeg je daarmee dat je het niet zeker weet en dat je dus speculeert.quote:
Jouw muggenziftertje werkt tenminste goed. Die van mij is stuk. Mag ik de jouwe een keer lenen?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat is een geniale zin. Als je denkt dat iets geen speculatie is, dan zeg je daarmee dat je het niet zeker weet en dat je dus speculeert.
MuggeNzifterij, ik weet het.
Ik had eens een eenhoorn gevonden he! Ja hij was dood, gelijk ook de zee in gegooid.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het ook een vreemd verhaal vind inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |