Tja als je spion wordt is de kans dat je dood gaat aan een oudersoms ziekte klein.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja, als je een deep-operative bent van de CIA kan ik me voorstellen dat je nog wel wat kaarten achter de hand hebt om ervoor te zorgen dat je niet uit populistisch oogpunt een kogel in je brein krijgt om de president wat populairder te krijgen. Maar als hij gewoon gestorven is aan natuurlijke zaken zoals nierfalen. kanker of ouderdom dan kan ik me ook weer voorstellen dat de VS de afspraak heeft dat ze met zijn lichaam mogen doen wat ze willen oid.
Nou ja, de gedachte dat Osama een deep-operative van de CIA is is natuurlijk nergens op gebaseerd, zoals ik eerder al aangaf. Mij lijkt dat men gewoon al lang wist waar hij zat, maar dat het gewoon nog niet goed uitkwam om hem om te brengen. Dit was het moment, dus nu hebben ze het gedaan. Zo simpel is het.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja, als je een deep-operative bent van de CIA kan ik me voorstellen dat je nog wel wat kaarten achter de hand hebt om ervoor te zorgen dat je niet uit populistisch oogpunt een kogel in je brein krijgt om de president wat populairder te krijgen. Maar als hij gewoon gestorven is aan natuurlijke zaken zoals nierfalen. kanker of ouderdom dan kan ik me ook weer voorstellen dat de VS de afspraak heeft dat ze met zijn lichaam mogen doen wat ze willen oid.
Tuurlijk is dat vreemd. De rol vam Pakistan is sowieso onbekend. De Pakistaanse regering (voor zover daar sprake van is) speelt een dubieuze dubbelrol in het geheel. Enerzijds moeten zij hun "bondgenoot" Amerika steunen, anderzijds kunnen ze niet in het openbaar roepen dat ze dat doen, omdat een deel van Pakistan (en diezelfde regering) afhankelijk is van de grillen van de terroristische cellen.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:19 schreef Bastard het volgende:
Ieder oorlogscrimineel word opgepakt en berecht voor het internationaal tribunaal.
Maar voor Osama maken ze een uitzondering, feitelijk heeft een land in een ander land 1 van hun burgers vermoord.. en niemand die dat vreemd vind?
Kijk. Daar begint het al.....quote:Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef UncleScorp het volgende:
Ik heb es een paar foto's van osama opgezocht en de gelijkenis tussen de 2 volgende foto's vind ik op z'n minst opmerkelijk (vooral de onderkant van het gezicht natuurlijk)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef UncleScorp het volgende:
Ik heb es een paar foto's van osama opgezocht en de gelijkenis tussen de 2 volgende foto's vind ik op z'n minst opmerkelijk (vooral de onderkant van het gezicht natuurlijk)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:56 schreef Dynd het volgende:
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vraag ik mij ook af.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:33 schreef VitaminWater het volgende:
Het is toch allang duidelijk dat die foto nep is, waarom blijft iedereen dat steeds posten?
Het lijkt me helder dat er gewoon iemand bij Al Jazeera heeft zitten photoshoppen in de hoop dat het geloofwaardig uitziet. Ieder kind ziet gewoon dat het prutswerk is.quote:
Die foto is gemaakt voor een hoax artikel uit 2009 van de website thepeoplesvoice.orgquote:Op maandag 2 mei 2011 11:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het lijkt me helder dat er gewoon iemand bij Al Jazeera heeft zitten photoshoppen in de hoop dat het geloofwaardig uitziet. Ieder kind ziet gewoon dat het prutswerk is.
A, kijk. Daar komt hij vandaan. Helder.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:40 schreef Symer het volgende:
[..]
Die foto is gemaakt voor een hoax artikel uit 2009 van de website thepeoplesvoice.org
Natuurlijk!quote:Op maandag 2 mei 2011 11:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
Blijft natuurlijk de juridische vraag of dit moord is. Want natuurlijk had Osama gewoon berecht moeten worden. Nu blijft dit tot in lengte der jaren voer voor allerlei complotten. Wel leuk voor BNW, natuurlijk. De komende 45 topics inzake Bin Laden kun je vast openen.
HMMMMquote:"I have it from high level [sources] from inside the Bush administration...that bin Laden died of natural causes and that his family has given the body to the CIA, that they're gonna roll him out right before the election, that he\'s on ice right now. They will claim they killed him right before the election."
Ik zie het zo gebeuren dat de nieuwe terroristische "dreiging" weer word aangegrepen om mensen bang te maken en anti-terreur maatregelen door te voeren.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:48 schreef Killaht het volgende:
Dood of niet dood.
Het enige wat vast staat, is dat er altijd een "luchtje" heeft gezeten aan "Bin Laden", zijn familie en de connectie met Amerika.
PS: dit is natuurlijk geweldig voor de peilingen van Obama, voor zijn tweede termijn.
Aah, kijk. Jij hebt de trekker overgehaald voor wat extra bezoekers hier!quote:
Dat is iets dat ook onmiddellijk door mijn gedachten schoot.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:48 schreef Killaht het volgende:
Dood of niet dood.
Het enige wat vast staat, is dat er altijd een "luchtje" heeft gezeten aan "Bin Laden", zijn familie en de connectie met Amerika.
PS: dit is natuurlijk geweldig voor de peilingen van Obama, voor zijn tweede termijn.
Ik kan juist heel goed begrijpen dat je in het ene geval woedend bent en in het andere geval iets hebt van: gerechtigheid. Zeker als iemand duizenden doden op zijn geweten heeft. Dan kan ik daar niet om treuren eerlijk gezegd.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef Gray het volgende:
Ik vind het altijd bizar hoe we over de ene dood maandenlang een mediaschandaal hebben en dat iedereen loopt te juichen wanneer een 'terrorist' sterft. We zijn nog steeds zo primitief...
Dat hoofdschot komt natuurlijk wel erg goed uit, iemand met zijn kennis en connecties wil je natuurlijk niet de kans geven geheimen te verklappen.
Ik vraag me alleen af of hij dit offensief (want zo zie ik het inderdaad ook) dan niet te vroeg inzet. Het is net als met een carnavalskraker, als je hem te laat brengt dan kan nog niemand hem meezingen en flopt hij, maar als je hem te vroeg brengt dan wordt het alleen een ski-hit.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is iets dat ook onmiddellijk door mijn gedachten schoot.
Eerst dat geboortebewijs en het aftroeven van Trump en dan nog de dood van Osama. What more do you need?
Ach, niet geschotenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af of hij dit offensief (want zo zie ik het inderdaad ook) dan niet te vroeg inzet. Het is net als met een carnavalskraker, als je hem te laat brengt dan kan nog niemand hem meezingen en flopt hij, maar als je hem te vroeg brengt dan wordt het alleen een ski-hit.
Ja hoor, eerst zat Bush daar en toen was alles mogelijk om hem aan de macht te houden, en nu doen ze dat dunnetjes over terwijl er een democraat zit.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eerst dat geboortebewijs en het aftroeven van Trump en dan nog de dood van Osama. What more do you need?
Denk jij dat Obama een passant is?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:40 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ja hoor, eerst zat Bush daar en toen was alles mogelijk om hem aan de macht te houden, en nu doen ze dat dunnetjes over terwijl er een democraat zit.
Als de cover-up zo normaal is geworden, dat die niet tussen personen/vriendjes gemaakt worden, maar dat het standaard werkwijze is om alles in het werk te stellen om de huidige president aan de macht te houden (ongeacht wie het is op dat moment), dan lijkt me dat wel heel ongeloofwaardig eerlijk gezegd. Strategische doelstellingen op de lange termijn voor Amerika, mja OK, maar dit soort zaken voor een passant?
Dat is waar. Maar het lijkt me dat daar toch modelletjes voor zijn, waarmee je haarfijn kunt bepalen in hoeverre een bepaalde gebeurtenis invloed heeft op een verkiezing. Ik zal Jack eens bellen, die weet dat vast wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, niet geschotenis altijd mis toch?
Jack van Gelder?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar het lijkt me dat daar toch modelletjes voor zijn, waarmee je haarfijn kunt bepalen in hoeverre een bepaalde gebeurtenis invloed heeft op een verkiezing. Ik zal Jack eens bellen, die weet dat vast wel.
Ik denk dat de gedachtegang van complotters over het algemeen is dat de tegenstelling republikeins en democratisch er feitelijk niet is. Mede vanwege het grote aantal oud-Republikeinen in de omgeving van Obama, na zijn aanstelling.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:40 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ja hoor, eerst zat Bush daar en toen was alles mogelijk om hem aan de macht te houden, en nu doen ze dat dunnetjes over terwijl er een democraat zit.
Jack de Vries.quote:
Noem mij raar, maar ik vind het altijd vervelend te horen dat een medemens is overleden.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan juist heel goed begrijpen dat je in het ene geval woedend bent en in het andere geval iets hebt van: gerechtigheid. Zeker als iemand duizenden doden op zijn geweten heeft. Dan kan ik daar niet om treuren eerlijk gezegd.
Als er een columnist vermoord wordt door een doorgedraaide religieuze idioot wél.
Ja. En spindokter van Balkenbrij. Als je die aan de macht krijgt, dan heb je er verstand van. Hij zit ook altijd bij DWDD te brallen met zijn irritante toegankelijk vriendelijke christenkop.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is die met die oortjes toch? Van het leger?
Jobs. Lots of 'em.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tenzij de grondwet wordt aangepast. In verband met een oorlog ofzo. Verder zeg ik er niks over, want dan moet ik jullie allemaal vermoorden.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:47 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maximaal 2 termijnen. Elke president is een passant.
De beurzen schieten overal ter wereld omhoog, de dollar is ineens een stuk sterker, de olieprijs daalt voor het eerst sinds tijden na dit nieuws. Dat alles maakt een aardige boost voor de economie.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:47 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Jobs. Lots of 'em.
Zolang die er nog niet zijn, blijft dit, hoe indrukwekkend het ook mag zijn, gerommel in de marge.
De economie is al tijden herstellende, maar qua banen heeft het voor de gemiddelde Amerikaan nog geen fuck opgeleverd.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:50 schreef Symer het volgende:
[..]
De beurzen schieten overal ter wereld omhoog, de dollar is ineens een stuk sterker, de olieprijs daalt voor het eerst sinds tijden na dit nieuws. Dat alles maakt een aardige boost voor de economie.
Kan jij er serieus treurig om zijn dat deze man overleden is?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:45 schreef Gray het volgende:
[..]
Noem mij raar, maar ik vind het altijd vervelend te horen dat een medemens is overleden.
Dat is niet meer dan gezonde ethiek. Om de ene dood treuren en de ander toejuichen is meer een geval van moraal dan ethiek. Als de moraal van de wereldmaatschappij zo goed zou zijn als de ethiek dan zou dit subforum niet eens bestaan.
Overigens had ik graag het een en ander willen horen van Bin Laden, helaas is dat nu onmogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |