abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 mei 2011 @ 10:55:07 #51
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
  maandag 2 mei 2011 @ 10:58:04 #52
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_96240522
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 10:54 schreef jogy het volgende:

[..]

Mja, als je een deep-operative bent van de CIA kan ik me voorstellen dat je nog wel wat kaarten achter de hand hebt om ervoor te zorgen dat je niet uit populistisch oogpunt een kogel in je brein krijgt om de president wat populairder te krijgen. Maar als hij gewoon gestorven is aan natuurlijke zaken zoals nierfalen. kanker of ouderdom dan kan ik me ook weer voorstellen dat de VS de afspraak heeft dat ze met zijn lichaam mogen doen wat ze willen oid.
Tja als je spion wordt is de kans dat je dood gaat aan een oudersoms ziekte klein.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_96240651
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 10:54 schreef jogy het volgende:

[..]

Mja, als je een deep-operative bent van de CIA kan ik me voorstellen dat je nog wel wat kaarten achter de hand hebt om ervoor te zorgen dat je niet uit populistisch oogpunt een kogel in je brein krijgt om de president wat populairder te krijgen. Maar als hij gewoon gestorven is aan natuurlijke zaken zoals nierfalen. kanker of ouderdom dan kan ik me ook weer voorstellen dat de VS de afspraak heeft dat ze met zijn lichaam mogen doen wat ze willen oid.
Nou ja, de gedachte dat Osama een deep-operative van de CIA is is natuurlijk nergens op gebaseerd, zoals ik eerder al aangaf. Mij lijkt dat men gewoon al lang wist waar hij zat, maar dat het gewoon nog niet goed uitkwam om hem om te brengen. Dit was het moment, dus nu hebben ze het gedaan. Zo simpel is het.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96240699
*Meld*
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_96240724
Ik dacht dat ie in 2003 al overleden was aan nierproblemen en een klaplong?

En ik hoor dat de Pakistaanse tak van Al Qwaida ontkent dat Bin Laden dood is.

Ik had toch iets langer gewacht met Bin Ladens lijk onvindbaar maken, dan had je dit soort geruchten mooi de kop in kunnen drukken.

Maar nee, lijk in de zee dumpen, compound meteen in de hens zetten door een 'foutje' waardoor een helikopter precies op dat ding neerstort; elk bewijs wordt meteen vernietigd, HMMMMMM.
  maandag 2 mei 2011 @ 11:07:30 #56
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_96240803
Ze zullen toch wel foto's/videobeelden hebben gemaakt
die zullen nog wel opduiken denk ik
  maandag 2 mei 2011 @ 11:10:38 #57
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_96240917
En waarom niet gewoon gevangen nemen? Nee, hij verzette zich, dus schieten ze hem maar door het hoofd, waarom niet in zn been of zn arm
  maandag 2 mei 2011 @ 11:19:26 #58
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96241230
Ieder oorlogscrimineel word opgepakt en berecht voor het internationaal tribunaal.
Maar voor Osama maken ze een uitzondering, feitelijk heeft een land in een ander land 1 van hun burgers vermoord.. en niemand die dat vreemd vind?
The truth was in here.
pi_96241406

Is dit OBL...
Is dit een nieuw of oud filmpje ;)
pi_96241414
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:19 schreef Bastard het volgende:
Ieder oorlogscrimineel word opgepakt en berecht voor het internationaal tribunaal.
Maar voor Osama maken ze een uitzondering, feitelijk heeft een land in een ander land 1 van hun burgers vermoord.. en niemand die dat vreemd vind?
Tuurlijk is dat vreemd. De rol vam Pakistan is sowieso onbekend. De Pakistaanse regering (voor zover daar sprake van is) speelt een dubieuze dubbelrol in het geheel. Enerzijds moeten zij hun "bondgenoot" Amerika steunen, anderzijds kunnen ze niet in het openbaar roepen dat ze dat doen, omdat een deel van Pakistan (en diezelfde regering) afhankelijk is van de grillen van de terroristische cellen.

Maar goed, Osama was natuurlijk geen 'burger van Pakistan. Hij was daar (formeel althans) ook persona non grata.

Blijft natuurlijk de juridische vraag of dit moord is. Want natuurlijk had Osama gewoon berecht moeten worden. Nu blijft dit tot in lengte der jaren voer voor allerlei complotten. Wel leuk voor BNW, natuurlijk. De komende 45 topics inzake Bin Laden kun je vast openen.
pi_96241475
Ik heb es een paar foto's van osama opgezocht en de gelijkenis tussen de 2 volgende foto's vind ik op z'n minst opmerkelijk (vooral de onderkant van het gezicht natuurlijk ;) )

I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_96241522
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef UncleScorp het volgende:
Ik heb es een paar foto's van osama opgezocht en de gelijkenis tussen de 2 volgende foto's vind ik op z'n minst opmerkelijk (vooral de onderkant van het gezicht natuurlijk ;) )

[ afbeelding ]
Kijk. Daar begint het al.....
  maandag 2 mei 2011 @ 11:28:51 #63
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_96241542
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef UncleScorp het volgende:

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 10:56 schreef Dynd het volgende:
NSFW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 2 mei 2011 @ 11:33:39 #64
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_96241696
Het is toch allang duidelijk dat die foto nep is, waarom blijft iedereen dat steeds posten?
Ik heb geen signature.
  maandag 2 mei 2011 @ 11:34:08 #65
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_96241718
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:33 schreef VitaminWater het volgende:
Het is toch allang duidelijk dat die foto nep is, waarom blijft iedereen dat steeds posten?
Dat vraag ik mij ook af.
pi_96241839
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:34 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Dat vraag ik mij ook af.
Het lijkt me helder dat er gewoon iemand bij Al Jazeera heeft zitten photoshoppen in de hoop dat het geloofwaardig uitziet. Ieder kind ziet gewoon dat het prutswerk is.

Als de VS echt nep-foto's wil laten zien, dan doen ze dat wel beter.
  maandag 2 mei 2011 @ 11:39:01 #67
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_96241946
"Osama Killed on Same Day as Hitler-William Married on Hitlers Wedding Day"

c_/
pi_96242020
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:36 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Het lijkt me helder dat er gewoon iemand bij Al Jazeera heeft zitten photoshoppen in de hoop dat het geloofwaardig uitziet. Ieder kind ziet gewoon dat het prutswerk is.

Die foto is gemaakt voor een hoax artikel uit 2009 van de website thepeoplesvoice.org

Link naar screenshot van inmiddels offline gehaalde website
pi_96242072
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:40 schreef Symer het volgende:

[..]

Die foto is gemaakt voor een hoax artikel uit 2009 van de website thepeoplesvoice.org
A, kijk. Daar komt hij vandaan. Helder.
  maandag 2 mei 2011 @ 11:44:10 #70
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96242153
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:25 schreef Hoppahoppa het volgende:

Blijft natuurlijk de juridische vraag of dit moord is. Want natuurlijk had Osama gewoon berecht moeten worden. Nu blijft dit tot in lengte der jaren voer voor allerlei complotten. Wel leuk voor BNW, natuurlijk. De komende 45 topics inzake Bin Laden kun je vast openen.
Natuurlijk! :D
The truth was in here.
pi_96242269
PP artikel van augustus 2002

quote:
"I have it from high level [sources] from inside the Bush administration...that bin Laden died of natural causes and that his family has given the body to the CIA, that they're gonna roll him out right before the election, that he\'s on ice right now. They will claim they killed him right before the election."
HMMMM
  maandag 2 mei 2011 @ 11:48:18 #72
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_96242322
Dood of niet dood.

Het enige wat vast staat, is dat er altijd een "luchtje" heeft gezeten aan "Bin Laden", zijn familie en de connectie met Amerika.

PS: dit is natuurlijk geweldig voor de peilingen van Obama, voor zijn tweede termijn.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  maandag 2 mei 2011 @ 11:53:41 #73
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_96242556
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:48 schreef Killaht het volgende:
Dood of niet dood.

Het enige wat vast staat, is dat er altijd een "luchtje" heeft gezeten aan "Bin Laden", zijn familie en de connectie met Amerika.

PS: dit is natuurlijk geweldig voor de peilingen van Obama, voor zijn tweede termijn.
Ik zie het zo gebeuren dat de nieuwe terroristische "dreiging" weer word aangegrepen om mensen bang te maken en anti-terreur maatregelen door te voeren.

Op naar een facistische politiestaat.
pi_96243298
Net zoals anderen al zeggen, het zaakje stinkt behoorlijk.. waarom dump je een lijk in zee als je er al 10 jaar op zoek bent.. ik geloof er niks van.. volgens mij ligt ie nog ergens weggemoffeld in een kamertje voor onderzoek ofzo.
En waarom vind iedereen het vreemd dat ie omgekomen is in plaats van gevangen genomen? Dat gedeelte vind ik nog wel geloofwaardig als er in een 40-minuten durend vuurgevecht iemand om het leven komt. Hij zal niet rustig een krantje hebben zitten lezen, maar ook zoveel mogelijk yank’s proberen neer te schieten :P
pi_96243555
Ik vind het altijd bizar hoe we over de ene dood maandenlang een mediaschandaal hebben en dat iedereen loopt te juichen wanneer een 'terrorist' sterft. We zijn nog steeds zo primitief... :(

Dat hoofdschot komt natuurlijk wel erg goed uit, iemand met zijn kennis en connecties wil je natuurlijk niet de kans geven geheimen te verklappen.
  maandag 2 mei 2011 @ 12:25:43 #76
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_96243820
V for Vendetta anyone?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_96243954
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:44 schreef Bastard het volgende:

[..]

Natuurlijk! :D
Aah, kijk. Jij hebt de trekker overgehaald voor wat extra bezoekers hier!
  maandag 2 mei 2011 @ 12:33:42 #78
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_96244132
volgend jaar herverkiezing obama?

goede pr man ^O^
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 12:34:06 #79
249559 crew  Lavenderr
pi_96244155
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:48 schreef Killaht het volgende:
Dood of niet dood.

Dat is iets dat ook onmiddellijk door mijn gedachten schoot.
Eerst dat geboortebewijs en het aftroeven van Trump en dan nog de dood van Osama. What more do you need?
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 12:36:35 #80
249559 crew  Lavenderr
pi_96244252
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef Gray het volgende:
Ik vind het altijd bizar hoe we over de ene dood maandenlang een mediaschandaal hebben en dat iedereen loopt te juichen wanneer een 'terrorist' sterft. We zijn nog steeds zo primitief... :(
Dat hoofdschot komt natuurlijk wel erg goed uit, iemand met zijn kennis en connecties wil je natuurlijk niet de kans geven geheimen te verklappen.
Ik kan juist heel goed begrijpen dat je in het ene geval woedend bent en in het andere geval iets hebt van: gerechtigheid. Zeker als iemand duizenden doden op zijn geweten heeft. Dan kan ik daar niet om treuren eerlijk gezegd.
Als er een columnist vermoord wordt door een doorgedraaide religieuze idioot wél.
pi_96244261
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Eerst dat geboortebewijs en het aftroeven van Trump en dan nog de dood van Osama. What more do you need?
Ik vraag me alleen af of hij dit offensief (want zo zie ik het inderdaad ook) dan niet te vroeg inzet. Het is net als met een carnavalskraker, als je hem te laat brengt dan kan nog niemand hem meezingen en flopt hij, maar als je hem te vroeg brengt dan wordt het alleen een ski-hit.
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 12:39:16 #82
249559 crew  Lavenderr
pi_96244342
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:36 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik vraag me alleen af of hij dit offensief (want zo zie ik het inderdaad ook) dan niet te vroeg inzet. Het is net als met een carnavalskraker, als je hem te laat brengt dan kan nog niemand hem meezingen en flopt hij, maar als je hem te vroeg brengt dan wordt het alleen een ski-hit.
Ach, niet geschoten :P is altijd mis toch?
  maandag 2 mei 2011 @ 12:40:32 #83
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_96244377
quote:

[..]

Ja hoor, eerst zat Bush daar en toen was alles mogelijk om hem aan de macht te houden, en nu doen ze dat dunnetjes over terwijl er een democraat zit.

Als de cover-up zo normaal is geworden, dat die niet tussen personen/vriendjes gemaakt worden, maar dat het standaard werkwijze is om alles in het werk te stellen om de huidige president aan de macht te houden (ongeacht wie het is op dat moment), dan lijkt me dat wel heel ongeloofwaardig eerlijk gezegd. Strategische doelstellingen op de lange termijn voor Amerika, mja OK, maar dit soort zaken voor een passant?
Ik heb geen signature.
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 12:41:34 #84
249559 crew  Lavenderr
pi_96244413
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:40 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Ja hoor, eerst zat Bush daar en toen was alles mogelijk om hem aan de macht te houden, en nu doen ze dat dunnetjes over terwijl er een democraat zit.

Als de cover-up zo normaal is geworden, dat die niet tussen personen/vriendjes gemaakt worden, maar dat het standaard werkwijze is om alles in het werk te stellen om de huidige president aan de macht te houden (ongeacht wie het is op dat moment), dan lijkt me dat wel heel ongeloofwaardig eerlijk gezegd. Strategische doelstellingen op de lange termijn voor Amerika, mja OK, maar dit soort zaken voor een passant?
Denk jij dat Obama een passant is?
pi_96244417
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ach, niet geschoten :P is altijd mis toch?
Dat is waar. Maar het lijkt me dat daar toch modelletjes voor zijn, waarmee je haarfijn kunt bepalen in hoeverre een bepaalde gebeurtenis invloed heeft op een verkiezing. Ik zal Jack eens bellen, die weet dat vast wel.
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 12:42:16 #86
249559 crew  Lavenderr
pi_96244445
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:41 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar het lijkt me dat daar toch modelletjes voor zijn, waarmee je haarfijn kunt bepalen in hoeverre een bepaalde gebeurtenis invloed heeft op een verkiezing. Ik zal Jack eens bellen, die weet dat vast wel.
Jack van Gelder?
pi_96244498
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:40 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Ik denk dat de gedachtegang van complotters over het algemeen is dat de tegenstelling republikeins en democratisch er feitelijk niet is. Mede vanwege het grote aantal oud-Republikeinen in de omgeving van Obama, na zijn aanstelling.

Met andere woorden, er lopen illuminati-verbanden door de politieke verhoudingen in Washington heen. Ik weet niet wat ik daar van moet geloven, maar het is een optie. Misschien is Obama wel the chosen one ofzo.
pi_96244505
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jack van Gelder?
Jack de Vries.
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 12:45:00 #89
249559 crew  Lavenderr
pi_96244531
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:44 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Jack de Vries.
Dat is die met die oortjes toch? Van het leger?
pi_96244562
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik kan juist heel goed begrijpen dat je in het ene geval woedend bent en in het andere geval iets hebt van: gerechtigheid. Zeker als iemand duizenden doden op zijn geweten heeft. Dan kan ik daar niet om treuren eerlijk gezegd.
Als er een columnist vermoord wordt door een doorgedraaide religieuze idioot wél.
Noem mij raar, maar ik vind het altijd vervelend te horen dat een medemens is overleden.

Dat is niet meer dan gezonde ethiek. Om de ene dood treuren en de ander toejuichen is meer een geval van moraal dan ethiek. Als de moraal van de wereldmaatschappij zo goed zou zijn als de ethiek dan zou dit subforum niet eens bestaan.

Overigens had ik graag het een en ander willen horen van Bin Laden, helaas is dat nu onmogelijk.
pi_96244577
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is die met die oortjes toch? Van het leger?
Ja. En spindokter van Balkenbrij. Als je die aan de macht krijgt, dan heb je er verstand van. Hij zit ook altijd bij DWDD te brallen met zijn irritante toegankelijk vriendelijke christenkop.
  maandag 2 mei 2011 @ 12:47:08 #92
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_96244616
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Denk jij dat Obama een passant is?
Ja natuurlijk, maximaal 2 termijnen. Elke president is een passant.
Ik heb geen signature.
  maandag 2 mei 2011 @ 12:47:32 #93
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_96244630
quote:

[..]

Jobs. Lots of 'em.

Zolang die er nog niet zijn, blijft dit, hoe indrukwekkend het ook mag zijn, gerommel in de marge.
pi_96244667
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:47 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, maximaal 2 termijnen. Elke president is een passant.
Tenzij de grondwet wordt aangepast. In verband met een oorlog ofzo. Verder zeg ik er niks over, want dan moet ik jullie allemaal vermoorden.
pi_96244741
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:47 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

Jobs. Lots of 'em.

Zolang die er nog niet zijn, blijft dit, hoe indrukwekkend het ook mag zijn, gerommel in de marge.
De beurzen schieten overal ter wereld omhoog, de dollar is ineens een stuk sterker, de olieprijs daalt voor het eerst sinds tijden na dit nieuws. Dat alles maakt een aardige boost voor de economie.
  maandag 2 mei 2011 @ 12:50:59 #96
256363 ZoKanIkHetOok
pi_96244773
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:50 schreef Symer het volgende:

[..]

De beurzen schieten overal ter wereld omhoog, de dollar is ineens een stuk sterker, de olieprijs daalt voor het eerst sinds tijden na dit nieuws. Dat alles maakt een aardige boost voor de economie.
De economie is al tijden herstellende, maar qua banen heeft het voor de gemiddelde Amerikaan nog geen fuck opgeleverd.
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 12:53:07 #97
249559 crew  Lavenderr
pi_96244850
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:45 schreef Gray het volgende:

[..]

Noem mij raar, maar ik vind het altijd vervelend te horen dat een medemens is overleden.

Dat is niet meer dan gezonde ethiek. Om de ene dood treuren en de ander toejuichen is meer een geval van moraal dan ethiek. Als de moraal van de wereldmaatschappij zo goed zou zijn als de ethiek dan zou dit subforum niet eens bestaan.

Overigens had ik graag het een en ander willen horen van Bin Laden, helaas is dat nu onmogelijk.
Kan jij er serieus treurig om zijn dat deze man overleden is?
Dan is het slecht gesteld met mijn ethiek, want ik zal er geen traan om laten.
En je vindt het dus ook uit andere overwegingen jammer dat Osama dood is, je had nog graag wat informatie gehad. Maakt je moreel gezien toch net zo menselijk als degenen die het niet erg vinden dat hij dood is ;)
pi_96244903
Volgens mij was hij al lang dood. :')
Herinner je die filmpjes nog?
Op de 1 had ie een grijze baard de andere een bruine.
Conclusie: hij had voor zn dood filmpjes gemaakt, bovendien hij wist wat de Amerikanen zouden doen als ze hem vonden. Dat deed Hitler ook, jaagde een kogel door zn kop toen hij ontdekt werd. :')
  maandag 2 mei 2011 @ 12:54:47 #99
256363 ZoKanIkHetOok
pi_96244925
Dat vind ik een van de weinige mooie dingen hieraan, de spontane feesten op Times Square en voor het Witte Huis.

Gewoon vreugde om de dood van je ergste vijand. Niks politiek correct, gewoon juichen.

Nog een beetje van dat dierlijke in de mens. Mag wel.
pi_96245008
10 jaar lang kunnen ze hem niet vinden en nu is het zo gepiept? Merkwaardig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')