quote:Op maandag 2 mei 2011 15:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hai![]()
Ja, wel gehad maar ik heb een hele berg pm's die ik nog moet beantwoorden sorry![]()
Alles goed met nichtje en zuslief? Heb je al een vermogen uitgegeven aan d'r?
Whoopie krijgt een vriendinnetje!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:11 schreef tombolafan het volgende:
ML gefeliciteerd, wanneer komt ze?
Nu kom ik helemaaaaaaaaaaaaaaaal dat hangding brengen natuurlijk
DML
Hee DML! Hopelijk gaat alles goed?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Een haien een
voor iedereen in dit topic die ik al een tijd niet gesproken heb.
Nu ga ik de babydrager uittesten die ik van mijn meneer voor mijn verjaardag heb gekregen en vandaag is binnen gekomen (en ja het was vorig jaar dat ik jarig was, heel vlot dat cadeaumaar dan heb je ook wat)
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je klinkt als de perfecte trotse tante![]()
Mijn mini, die de naam Puck heeft op internet, doet het goed qua groeien e.d. Hij lacht en kletst en gooit zijn benen de hele dag in de lucht. Helaas huilt hij meer dan gemiddeld en is het slapen 's avonds een drama de laatste dagen maar dat is vast een fase die over gaat.
Hij is zo leuk. Hij kan zelfs mijn zangkunsten waarderen en dat zegt wat
quote:
Ik denk eerder Frans Duijts of Dries Roelvink ofzoquote:Op maandag 2 mei 2011 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Piraten dating.
Krijg je dan een Johnny Depp?
Ik was er al bang voorquote:Op maandag 2 mei 2011 20:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk eerder Frans Duijts of Dries Roelvink ofzo
Dan toch liever een spuitje hoorquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, als ik mn vader heb afbetaald, mn huis af is en mn spaarrekening weer een beetje voller isquote:
"Ik wil een 2 dollar slet met maatje 30"quote:
"Asians weten wie de baas is"quote:Op maandag 2 mei 2011 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"Ik wil een 2 dollar slet met maatje 30"![]()
Nou iddquote:Op maandag 2 mei 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
"Asians weten wie de baas is"![]()
Toch gek he, dat die man nog vrijgezel is!![]()
Ja, hoe erg!quote:Op maandag 2 mei 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
Terwijl hij best een leuke uitstraling heeft.
Toch zonde van dat kutkarakter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |